Jooksurajal Sprint Fat Burn. Üks lihtne muudatus, mis maksimeerib rasva kadu

Lõpuks on viimane kõige karistavam voor 50 sekundit kõvasti liikumist ja ainult 10 sekundit puhkust, et hinge tõmmata. Varustust pole vaja, see töötab kogu keha nelja ahelaga ja võite põletada kuni kalorit. Tehke seda kombineeritult tagumik-löökide, kõrgete põlvede, kõndivate kopsude, ettepoole suunatud jalgade kiikude, kõrgete vahelejätmise, puusaava ja sidumisega. Langetage ennast, kuni teie tagumine põlv on põrandast umbes tolli kaugusel, seejärel hüpake põrandast nii kõrgele kui võimalik.

Kuidas slim alla talje nadalas

Kas teil on igav joosta paigas? Saate maksimeerida oma aega jooksulindil peale kallaku tõstmise. Kardiotreeningu maksimeerimine intervallidega.

Kas teil on igav joosta paigas? Saate maksimeerida oma aega jooksulindil peale kallaku tõstmise. Kardiotreeningu maksimeerimine intervallidega. Siin on kolm erinevat treeningkorda, mis aitavad teil kasvatada vastupidavust, põletada rasva ja tõrvikukaloreid. Vt Maksimeerige oma südametreeningu intervallidega.

Siin on kolm erinevat Kaalulangus IVF, mis aitavad teil kasvatada vastupidavust, põletada rasva ja tõrvikukaloreid.

Vt Maksimeerige oma südametreeningu intervallidega.

HCG 23 paeva kaalulangus

Siin on kolm erinevat treeningukorda mis aitab teil kasvatada vastupidavust, põletada rasva ja põletada kaloreid. Jooksuraja treening üks Esimesed kolm minutit kõndige mõõdukas tempos.

Prinditav sprinditreeningu ajakava Kui hüppate elliptilisele või jooksulindile ja tsoonite 30 minutit, vajab teie treeningstrateegia abi - eriti kui teie eesmärk on rasvade põletamine ja kaalu langetamine. Vaja on vaid ühte väiksemat näpistamist: intervalltreening. Sprint on rasvade kaotuse üks kõige keerulisemaid ja tõhusamaid treeningprogramme.

See võimaldab jalgadel eelolevaks treeninguks soojeneda. Järgmised 10 sekundit taastuge aktiivselt mõõduka tempoga kõndides.

Kodu Sobivus Jookse targemini, kiiremini ja kauem, et rohkem rasva põletada Jookse targemini, kiiremini ja kauem, et rohkem rasva põletada Mehed on jookma käinud ellet ajat peale, kui jagaime vaieldavate hammatega kaidega vaidlualut muru. Kuida ii nii paljud meit valeti teevad? Palju põhjueid: lauatööd, autod, diivani Sisu: Mehed on jooksmas käinud sellest ajast peale, kui jagasime vaieldavate hammastega kassidega vaidlusalust muru. Kuidas siis nii paljud meist valesti teevad?

Vahetage neid kahte sammu 30 minutit. Jooksulindi treening kaks Alustage ühtlases tempos 5 mph. Jätkake selles tempos kolm minutit.

Kuidas poletada rasva veres

Pöörake külgsuunas jooksulindi parema külje poole ja segage 30 sekundit. Korrake vasakul küljel asuvat segamist.

Kaalulangus ei soo nisu

Pöörake edasi ja sörkige kolm minutit ühtlases Jooksurajal Sprint Fat Burn. Jätkake seda rutiini, kuni jõuate minutilise tähiseni.

Hiljutised artiklid kaalulanguse kohta

Jooksulindi treening kolm Sprintige veerand miili nii kiiresti kui võimalik. Hüppa jooksurajalt maha ja soorita 20 istet ja 10 lükkajat.

Minge tagasi jooksulindile ja sörkige kolm minutit. Korrake, kuni jõuate minutilise tähiseni.

  • Fat Burner Tlumaczenie
  • JOOKSE TARGEMINI, KIIREMINI JA KAUEM, ET ROHKEM RASVA PõLETADA - SOBIVUS -
  • Circuit Training Video: Kõhulihaste treeningkava - treening alakõhule saamaks lame ja trimmis kõhtMai Kõrgema intensiivsusega intervallikoolitust või HIIT-i arendas dr.
  • Parimad rasvapõletamise, intervallikoolituse harjutused - Teostada
  • Kaalulangus Brooklyn.net