Kuidas poletada keha rasva maha. 5 nippi, kuidas vabaneda sangadest! (+VIDEO!)

Subkutaanne ehk nahaalune rasv on käsnjas ja seda saab näpistada. Karjääri rebimine pole sel juhul kindlasti väärt! Vistseraalsest rasvast vabaks Kui su mõõdud on normaalsed, pole sul tõenäoliselt vaja vistseraalse rasva pärast muret tunda. Erinevate pindade pesemiseks ja rasva eemaldamiseks kodus Toodet ei ole vaja maha pesta, Miks organismi puhastada ja kuidas?

Kuidas kaotada rasva mehe ja naise kõhu alt

Kõhupiirkonda kogunenud rasvapolster on tervisele väga ohtlik. Keharasv mõjutab tervist erinevalt, sõltuvalt sellest, kuhu see peamiselt koguneb.

Suurem osa üleliigsest rasvast, mis on näiteks kätel, jalgadel või istmikul, on subkutaanne, ent kõhurasv on suurema tõenäosusega vistseraalne, kirjutab Hello Healthy. Subkutaanne ehk nahaalune rasv on käsnjas ja seda saab näpistada.

See on lihase ja naha vaheline kiht, mis hoiab keha soojas ja mis toimib kui pehmendav polster, milles talletatakse tagavarakaloreid. Vistseraalne rasv talletab samuti kaloreid, kuid seda ei saa näppude vahele võtta, sest see asub organite vahel ja nende sees.

Kuna see on kõhus, pole vistseraalne rasv nii käsnjas ja vetruv kui nahaalune rasv - peale surudes on pigem tunda, et see on kõvem.

Kuidas maha puhastada ja põletada rasva

Rasv ei ole kõigest kalorite talletaja - see on eluskude, mis mõjutab ka hormoonide tootmist ja vallandumist ning seeläbi organite tööd.

Kuna vistseraalne rasv on organite juures, on hormoonide töö häiritud. Kui vistseraalset rasva on rohkem, võib see tõsta halva kolesterooli taset ja vererõhku. Samuti võib see muuta tundlikumaks insuliini suhtes, mis tõstab teise tüübi diabeedi riski.

Harjutus kõhurasva põletamiseks - tõhus kaalulangus meestele ja naistele

Kuidas kahjulikku rasva ära tunda? Isegi kui sa oled sale, võib sul siiski olla kõhupiirkonnas vistseraalset rasva - peen figuur ei tähenda tingimata, et oled täiesti terve. Kõige täpsemini saab keharasva analüüsida kompuutertomograafia-uuringuga, kuid on ka mõned nipid, kuidas ise umbkaudu aimu saada, mis olukord kõhurasvaga on.

Õunad ja pirnid.

Sleimming Natasha

Need kaks puuvilja aitavad Kuidas Slim alla ja toonige kate paika panna, kuhu rasv su kehal kõige rohkem koguneb. Pirnitüüpi keha puhul on rohkem rasva puusadel, reitel, istmikul. Õunatüüpi kehal on enamik üleliigsest rasvast rinnal ja kõhul, mis viitab ohtlikule vistseraalsele rasvale.

See on kiire abinõu nende kahe rasva eristamiseks, aga kindlasti mitte täiuslik meetod. Kõhuümbermõõdu mõõtmiseks aseta mõõdulint puusakondi kohale, mis peaks olema kohakuti ka nabaga.

Kuidas põletada rasva reied

Rahune ja ole enda vastu aus, ära tõmba kõhtu sisse. Mõõda korda, et keskmises mõõdus kindel olla. Meeste kõhuümbermõõt peaks jääma alla cm, naistel alla 89 cm. Puusa ja vöökoha suhe. Esiteks mõõda kõhuümbermõõt eelneva õpetuse järgi. Jaga kõhuümbermõõt puusaümbermõõduga - meestel peaks tulemus jääma alla ühe, naistel alla 0,8.

Kõige ohtlikumat rasva on ka kõige lihtsam kaotada

Kuidas poletada keha rasva maha oma pere terviseajalugu. Kui sinu vanematel või õdedel-vendadel on olnud insuliiniresistentsust, südamehaigusi või maksa steatoosi, mis pole seotud alkoholi liigtarbimisega, võib olla, et sul ladestub teistest suurema tõenäosusega vistseraalset rasva. Sel juhul tasub kõhurasval eriti hoolsalt silma peal hoida, kuid kuna nende haiguste taust on keeruline, aruta probleemi oma perearstiga.

Korraliku ja täidise hommikusöögi söömiseks pole aega.

Vistseraalsest rasvast vabaks Kui su mõõdud on normaalsed, pole sul tõenäoliselt vaja vistseraalse rasva pärast muret tunda. Keskendu oma kaalulangetuseesmärkidele nii, nagu soovid. Kuna vistseraalne rasv on maksale nõnda lähedal, on sellest õnneks enamasti ka kõige lihtsam vabaneda.

Tõhus treening kõhurasva põletamiseks ja kiire kehakaalu kaotamiseks

Pigem Kuidas poletada keha rasva maha nahaalune rasv see jonnakas tüütus, millest lahti saamiseks peab tõsiselt vaeva nägema. Selleks on vaja muuta kogu elustiili tervislikumaks.

  • Nagu juba mainitud, on laienenud vöökohta põhjustavaid faktoreid mitmeid.
  • Keskmine kaalulangus pool maratoni koolitus
  • Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?
  • Kui jälgite regulaarselt pikka aega kõiki eelnevaid lõike, kuid ei jälgi tulemusi, peaksite võib-olla minema arsti juurde, võtma hormoonide testid kehas ja valima võimaluse nende taseme normaliseerimiseks kehas.
  • Kaalulangus MTBR
  • Lisaks erinevatele haigustele, mida kõhurasv soodustab, tekitab see ka täispuhutud ja ebakindla tunde.
  • Kokkupuude toimub mitmel viisil: See vähendab imendumist kaloreid.

Ära jälgi ainult kaalu. Kaalulangetamise puhul tasub peale enda iganädalase kaalumise jälgida ka mõõtusid.

Poletage hip rasva isas

Peale puusa- ja kõhuümbermõõdu pane iga nädal kirja ka oma kaelaümbermõõt. Pinguta iga päev minutit. Regulaarne vastupidavustreening aitab väga hästi vistseraalse rasva vastu.

💚 KETO Increased Your Cholesterol?? (Here’s why It's OK) 💚

Hästi sobivad näiteks jooks, rattasõit, aerutamine, ujumine või kepikõnd - tegevused, mis hoiavad pulssi üleval. Söö mitmekülgselt. Jälgi, et su toidus oleks täisteravilju, värskeid puu- ja aedvilju ja lahjat valku.

Kaalu ei tohiks langetada liiga palju lühikese aja jooksul, tervislik kaalulangus on umbes pool kuni üks kilo nädalas.

Poletage rasva valimine reied

Kindlasti väldi suhkru ja alkoholi tarbimist, sest need on ühed suurimad vistseraalse rasva põhjustajad. Maga rohkem, stressa vähem.

Kuidas juhtida rasva mehe kõhu alt Tasane ja väljendusrikas ajakirjandus on olemas peaaegu kõigil inimestel, lihtsalt sageli on see peidetud rasvakihi alla. Olukorra parandamiseks alustab inimene kõhu rasvapõletuseks harjutuse tegemist, teeb hommikul võimlemist või läheb trenni, kuid ei saa alati seda, mida soovib.

Lihtsam öelda, kui teha, kuid selleks, et füüsilise poole eest hoolitseda, peab ka vaim terve olema. Unehäired ja stress võivad saboteerida su kaalulangetuspüüdlusi ja tervist, mistõttu peaksid esmajärjekorras võtma tähelepanu alla korraliku ööune saavutamise. Stressi maandamise tehnikatest on populaarsed näiteks mediteerimine ja jooga.

Ära unusta, et puhkust pole vaja vaid tervise, vaid ka üldise meelerahu ja sinu õnnetunde jaoks.