Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Kas on võimalik kõhurasva söögisoodaga eemaldada? Külgede vahetamise ajal sirutage käsi kontsadega, tõstes abaluud ja põlved põrandalt. Ära unusta jõusaali! Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada. Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest.

Tervis Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas kalorit Lihtad nipid kalori päeva lõikamiek või põletamiek võivad aidata teil 10 naela aata kärpida. Kaalulangetamise eksperdid nõustuvad, et parim viis kühmulahingu võitmiseks ei ole rangete dieetide abil, vaid väikeste muudatuste tegemisega saate säilitada kogu elu. Vaja on vaid väikeste muudatuste tegemist oma päevakavas. On üks probleem: edu saavutamiseks peate muudatustega sammu pidama.

Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada? Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda. Kuid on veel üks huvitav asjaolu.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks, trennieelne söömine seda Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

Lihtne kiire viis kohurasva poletamiseks

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga.

Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid.

Allikas: Delish.