Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid

Ma olen hakanud viimasel ajal tegema planku mis on muide tehniliselt väga raske harjutus mida pikka aega korrektselt hoida! Kuigi 1. On vaja kaotada kaalu õigesti, vastasel juhul on tulemus lühiajaline ja varasemate vormide tagastamine on vältimatu. Teie peamine eesmärk koolituses peaks olema töökaalu alaline pikendamine. Uuringud näitavad, et kõrge valgusisaldusega kalorite dieedide vähenemisega on rasvade ladestamise vähenemise efektiivsemad, samuti need dieedid aitavad lihaseid hoida ja suurendada küllastuse tunnet.

Hommikusöök Soovitatav on 30 minutit. Kõigi lihtsate eeskirjade järgimine aitab mitte ainult vähendada liigset kaalu, vaid ka lihasmassi säilitamist. Nagu te teate, siis rasva naaseb oluliselt kiiremini kui kadunud lihased taastatakse.

  • KUIDAS PõLETADA RASVA JA KASVATADA LIHASEID - TERVIS -
  • Kuidas põletada rasva ja säästa lihaseid. Kuidas põletada rasva kuivatamisel ja mitte lihaseid
  • Body recomposition/ Kuidas kasvatada lihast ja põletada rasva samal ajal – Laura raamatublogi
  • KUIDAS PõLETADA RASVA JA EHITADA LIHASEID (KOOS PILTIDEGA) - NÕUANDEID -
  • Kuidas Ehitada Rohkem Lihaseid Ja Põletada Rasva | Sobivus
  • Kiire kaalulangus Epsomi soolad
  • Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis

Ratsionaalne kaalulangus ilma kiirustamata, nõuetekohaselt ehitatud dieediga ja pädeva planeeritud koolituse abil tagab soovitud tulemuse saavutamise ilma keha kahjustamata. Keha rekveerimine on keha ümberkorraldamise pikk protsess, mis põhineb soovi samaaegselt lihasmasside saamiseks ja rasva põletamiseks. Keha rekmissiooni ei ole võimalik teostada ilma õige lähenemisviisi toitumisse ja koolitusse. Tekib küsimus, kas on võimalik rasva lihastesse pöörata? Selline protsess ei ole võimalik.

Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid

Kuid see on üsna põhjendatud lihasmassi ja rasva põletamise kogum, kuigi see on vastuolus teie energiavajadustega. Lihaste laiendused nõuavad liigseid kaloreid ja rasva põletamine on nende puudujääk.

See on toitumises

Kuidas rasva lihastesse pöörata? Kuidas see tegelikult töötab? Kes suudab selles edu saavutada ja kes ei ole ja miks? Loe edasi, et õppida, kuidas pumbata lihaseid ja põletada rasva Midagi sellist muudab inimesed jõusaali jõudmiseks ja lisateabe saamiseks nagu soov suurendada lihasmassi ja põletada rasva, mis on saavutada kehalagunemineKuidas helistada selle protsessi spetsialistide jaoks.

Body Recompoite on väga pikk ja raske protsess taastamise keha põhineb, mis soovi samaaegselt suurendada lihaste kehakaalu ja vähenemise rasva vähenemine, on sageli võimatu rakendada ilma rangete eeskirjade jälgimata arvutamisel kaloreid ja Koolituse arv. Peaasi on see, et peate teadma - lihaste laiendus ja põletamine on kaks vastandlikku protsessi meie keha energia seisukohast.

Ilma õige lähenemiseta võib nende meetmete rakendamise katse samal ajal kaasa tuua soovimatuid tagajärgi. Igaüks ütleb: "Rasva vabanemiseks peate tegema teatud harjutusi, on vaja sööda ja aktsepteerida lisaaineid," kas pole? Kas sa põletada rasva, hoides lihasmassi, eks? Kas on võimalik üheaegselt ehitada lihaseid ja vabaneda rasva? Noh, mul on uudised: hea ja halb. Hea: Jah, kaotada rasva ja samal ajal ehitada lihaseid võimalik.

Halb: see on võimalik ainult teatud tingimustel. Väga halb: kõige näpunäited kaalust alla võtta, nii et rasva ja mitte lihased ei lähe kuhugi. Jah, need "guru", mis vannutamaEt saladus lihaste komplekt on teada, peaaegu alati jama. Ja ma saan seda tõestada. Selles artiklis räägime sellest, kuidas keha tegelikult lihaseid ehitab ja vabanevad rasvast ja siis näha, mida teha selle heaks.

Alustame lihasmassi kogumiga. Kas on võimalik üheaegselt skoorida lihasmassi ja põletada rasva!? Lihaste kasvu füsioloogia Teie lihases toimuvad kaks elutähtsat protsessi - sünteesvalgud ja valkude hävitamine. Valgude hävitamine tähendab nende lagunemist väiksematele komponentidele: peptiide ja aminohapped. Valgude süntees tähendab nende uut loomist, samuti nende väiksemaid komponente.

Kõhna, rasva ja mahukat - halva planeerimise, ebajärjekindluse ja kannatamatuse kohutavat vastulööki - saab kõiki vältida õige toitumise, jõutreeningu ja südame abil.

Kui olete terve ja teie toitumine on korras, jääb lihaste kangast üsna stabiilsesse riiki. See tähendab, et sünteesi ja lagunemise tase on enam-vähem tasakaalustatud ja te ei kaota ja ei kaota igapäevaelus märkimisväärset hulka lihaseid.

Rangelt öeldes kaotate lihasmassi kokkulepitud, kuid selle protsessi olemus. Selleks, et lihasaeg lihasaeg oleks valgu sünteesi tase ületada selle lagunemise taset. See tähendab, et keha peaks tootma rohkem valke kui kaotab, ja siis lihaste kasvu suureneb vähe. Siis teha selle tempo valgu sünteesi ületas lagunemise tempo? Selle protsessi alustamiseks ja hooldamiseks peate võtma teatud tegevusi. Lihastes on üsna aktiivne ainevahetus metabolism ainevahetusmis nõuab selle toetamiseks üsna palju energiat.

Ilma selleta ei kasva lihased. Ja mis kõige tähtsam, mida sa siin peaks tegema, on muidugi lihade koolitamiseks. Power koolitus Kahju lihasrakud, mis annab signaali keha suurendada valgu sünteesi lihaste koe taastamiseks.

Navigeerimine

Kuigi see ei tähenda, et lihaste taastamine, keha viib need eelmisele riigile. Ta püüab kohaneda uute stiimulitega - koolitus - ja toodab uued lihasrakud, suurendades lihaste suurust ja tugevust. Uuringud näitavad seda progresseeruv ülekoormus Ta on lihaste kasvu peamine tingimus. See on lihaste kiudude taseme järkjärguline suurenemine. Kui sa süstemaatiliselt annavad lihaste suureneva ja suurema koormuse, kohanevad nad pidevalt sellega, muutudes üha ja tugevamaks. Nagu tõeline kaalukaste, sina peaks See muutub tugevamaks, kui soovite rohkem muutuda.

Muidugi, lihased võib olla See on tugevam ilma suurendamata suurendamata neuromuskulaarse aktiivsuse suurenemise tõttukuid hetkel tulevad siis, kui rohkem lihaskiudad peavad oma treeningu eesmärke saavutama. PAMPING on suur ja see võib olla treeningprogrammisse kaasatud, kuid kõrge kordumisvahemik ja kurnav komplekt ei tohiks kunagi olla tähelepanu keskpunktis.

Kuidas põletada kiirelt rasva?

Selline koolitus suurendab oluliselt metaboolset stressi, mis aitab kaasa lihaste kasvule, kuid mitte nii palju kui progressiivne ülekoormus. Seetõttu suurimad sportlased saalis on tavaliselt kõige tugevam ja seetõttu need, kes reisivad pamping, tehes superstase, tilk-komplektid, hiiglane komplektid jne, ei ole sama füüsilise andmeid. Teie peamine eesmärk koolituses peaks olema töökaalu alaline pikendamine. Kui te seda ei tee seda, siis sa ei saa eeliseid, mis annavad progressiivse ülekoormuse ja saada väikese lihasmassi, olenemata sellest, mida olete selle jaoks teinud hästi, kui te muidugi ei kasuta "keemia".

Raske treeningud ja progresseeruv ülekoormus ei taga lihaste kasvu, sest sa peaksid ka sööma õigus. Sa ilmselt kuulnud, et teil on vaja palju saada rohkem ja seal on osa tõest.

Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid

Te peate tarbima piisava koguse valgu, mis loob aluse lihaskoe kasvule ning tarbida piisavat kalorite, mis tagab kõige tõhusama valgu sünteesi.

Kuid enne kui me räägime toitumisest, vaatame keha uuest küljest, nimelt põletamise rasva põletamist. Füsioloogia põletamine rasva Kuidas muuta keha rasva põletada? Vabane rasva lihtsamalt kui sa eeldanud.

Stick see programm, kuni jõuate eesmärgi saavutate. Võimsuse koolitus Nii et keha põletas rasva ja mitte lihaseid, soovitavad eksperdid seda teha tugevusõpe. See on üks kõige lihtsamaid viise hea tulemuse saavutamiseks. Pärast selliseid harjutusi ei ole ainult keha leevendamine, vaid parandab ka metabolismi. Juhul kui saate ainult südame koormusi, ei kaota mitte ainult külgede voldid, vaid ka lihaseid.

Ärge jalgratast dieedil. Ei ole vaja vältida süsivesikuid ja tegelikult mõnda muud toitu. Ärge sööge rangelt määratletud arvu toiduosasid päevas ajakava järgi. Ärge püüdke hormone manipuleerida. Selleks, et vältida vead kaalulangus, peate mõistma mehaanika selle protsessi - kuidas põletada rasva õigesti.

Esimene ja kõige olulisem mehhanism on energiabilanss. See tähendab, et seos energia vahel, mida sa annad keha kaudu toidu ja energia, mida tarbitakse mobiilside ja kehalise aktiivsusega.

Mõtisklused Tegin eile üle mitme kuu kehaanalüüsi, ning minu tulemus oli järgnev: mu kaal oli jäänud sisuliselt samaks, aga olen suutnud kasvatada puhast lihasmassi g ning kaotada g rasva. See pole suur muutus, kuid ma pean tunnistama, et olin väga üllatunud et suutsin suhteliselt võrdselt üht kasvatada ja teist kaotada.

Sellist suhet mõõdetakse sageli kilokalites. Kuna viimase aasta jooksul tehtud katsed kaalulanguse osas on tõde järgmine: peate kulutama rohkem energiat kui tarbimist. Võibolla kõik kuulsid seda enne, ja kui sa oled pettunud, lubage mul selgitada, kuidas põletada rasva ja mitte lihaseid. Kui sööte toitu, siis annate kehale suhteliselt suur hulk energiat lühikese aja jooksul.

Osa sellest energia põletab ja osa on rasva kujul edasiseks kasutamiseks. Teaduslikus, seda toitainete imendumise protsessi nimetatakse "postprandiaalseks". Selle põhjuseks on lihtne: miks keha põletab rasva energia tootmiseks, kui andsite selle vajaliku koguse ja veelgi rohkem? Selle tulemusena lõpetab keha toidu seedimise ja imemise, mis võtab mitu tundi ja siis läheb riiki, mis teadlased nimetavad "podaforsportiivseks". Toidust saadud energia lõppes, kuid keha toimimine peaks jätkuma.

Mida saab keha oma energiavajaduste rahuldamiseks? See on õigus - ta saab rasva põletada. Keha peaks nüüd minema "rasvapõletusrežiimi" tööle, kui see ootab järgmist sööki. Daily, keha liigub postprandiaalsest kuni eel-ikewed riigi ja seljaosa, varude ja põletamise rasva. Siin on lihtne Kahju kaal lb, mis näitab selgelt: Graafiku heledad osad näitavad, mis juhtub, kui te kasutate toitu: insuliini tase suureneb toitainete assimileerimiseks ja rasva põletamise peatustest.

Kas keha ehitada lihaseid ja põletada rasva ilma selleta? See tähendab, et kasutada kahte või enamat toidulisandeid samal. Toitained valk on väga maitsev ja magus ja samal ajal madala et ehitada lihaseid ja seeläbi kaotada kaalu ja põletada rasva. Vesiaeroobika - üks parimaid viise, kuidas põletada rasva samal ajal kaitsta liigeseid.

Kui teil on palju ülekaalu, on haigused, mis piirab füüsilise tegevusega. Kuidas kaalus mees - ehitada lihaseid - toitumine ja kehaline aktiivsus Põletada rasva kaotamata mass Need toitained on olulised kasvada ja ehitada lihaseid.

kuidas kaaluda paar madala kalorsusega dieet kehakaalu langetamiseks nädalas naela kolm päeva

Nii saate luua rohkem ja paremaid lihaste ja samal. Ehitada lihaseid ja põletada rasva samal ajal dieet divertikuliidi jaoks väike väikelapse individuaalne dieet tasuta soolestiku menüüs nädalas Kas sa ikka püüdnud leida infot võite võtta Anavar Ja Klenbuterool Samal ajal?

Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid

Kõrge kasv muudab lihtsamaks ehitada taine lihaseid ja jõudu. See aitab vähendada taastamise ajal, põletada rohkem rasva ja suurendada kasvu lihaseid oma kehas. Kui soovid inkorporeerida rohkem kardiot või lisaks lihasmassi kasvatamisele ka efektiivselt rasva põletada, millest ehitada. Hüpertroofiapäevadel tehke neli komplekti 15 kordust kord nädalas; neli komplekti kaheksa kuni 10 kordust tugevuspäevadel, üks kord nädalas; ja neli viie korduse komplekti võimupäevadel, üks kord nädalas - kõik seansid tuleb läbi viia eraldi päevadel, kokku kolm korda nädalas.

Hüpertroofia seansid suurendavad teie lihaste suurust, jõuseansid suurendavad teie võimet raskemaid raskusi järk-järgult tõsta ja jõuseansid suurendavad teie raskust lühikeste pursketena. Hakka vaskulaarseks Kombineerige kogu nädala vältel HIIT - kõrge intensiivsusega intervalltreening - kardiotreeningu ja ringraja treenimisega.

HIIT võib spurtida 50 sekundit, millele järgneb sörkimine 60 sekundit ja kordamine kokku umbes 10 kuni 30 minutit. Püsiseisundis olev kardiotreening võib püsivas olekus sörkida umbes 45 minutit. Ringtreening võib kombineerida mitut kardioliigutust jõutegevusega. Neid lihaseid ei saa ainult kardiotreeningust. Peate raskusi tõstma. Ühised jõud on pingipress, kükid ja surnukehad. Proovige kõik oma lihasrühmad ikka ja jälle ühtlaselt treenida.

Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid

Keskenduge ühe päeva jooksul rinnale, järgmisel päeval keskenduge jalgadele, järgmisel päeval keskenduge õlgadele jne. Rindkere treenimiseks lisage kerged tõstukid, näiteks biitsep-lokid, tõmmake üles ja pingutage.

Päevadel, mil treenite oma jalgu, saate lisada kergeid harjutusi, nagu näiteks statsionaarse rattaga sõitmine ja korvpalli mängimine. Järgmised sammud käsitlevad kartliku koorma vältimist. Esimene samm selleni? Tehke ristharjutusi. See tähendab, et peate oma keha kiirusega läbima - terve päeva ühe Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid peal istumine ei too teile palju kasu.

Soovite on lihaste ehitamist seestpoolt välja - ja see tähendab, et treenite seda iga nurga, kiiruse ja kestusega. Peate raskuste tõstmisest pausi tegema teie lihased vajavad paranemiseks aeganii et jätke aega muudeks tegevusteks. Tehke midagi, mis treenib teie keha või võime mõnda teist osa.

Kui suudate vaid ühe asjaga hästi hakkama saada, pole te tegelikult terve! Muutke oma puhkeaega. Paus on nagu lausete vaheline kaugus - ilma selleta pole laused kasutud. Selle vahemaa ärakasutamiseks segage puhkus ja treenimine. Harjutus kahe päeva jooksul. Puhake päev muude tegevuste tegemiseks. Või mõelge mikroperspektiivis ja tehke harjutusi teatud intervalliga. Mis iganes see on, pange oma keha mitte teadma, milliseid tegevusi järgmisena teha.

Teie ainevahetus püsib erksana, erksana ja valmis tööle minema, kui te seda käsitate. Kui te pole teatud intervallidega treenimist teinud, proovige seda. Paljud inimesed usuvad, et kaalu kaotamise võti on jõuline ja intensiivne treenimine. Jooksurajal jooksmine võib olla kasulik, proovige nurka suurendada, et see intensiivsemaks muutuks.

Plyomeetria on ka väga tõhus harjutus - hea segu saamiseks tehke kolmkümmend teist põlve hüppeid üles ja alla ning hüputage köit järgmise 30 sekundi jooksul. Muutke oma treeningkoormust. Kui soovite rohkem lihaseid üles ehitada, peate suutma suurendada seda, mida te oma kehalt ootate.

  1. Venitamine raseduse ajal aitab venitada selja lihaseid ja Lihased te kasutate samal ajal Suurenemine ainevahetuse kiirust ja vähendada rasva.
  2. Nad on need, mida kasutate sellisteks tegevusteks nagu pikkade distantside jooksmine ja vähese mõjuga aeroobsed treeningud nagu Zumba," ütleb Michele Olson, Ph.

Kuid siin pole tähtis teha rohkem kui saate endale lubada. Sa teed endale haiget. Treeningkoormuse vähendamine on kiireim viis, et mitte saada soovitud! Treeningu ajal soojendage, venitage ja jahutage alati. Kui treenite ilma venitamata, on teie lihastel oht, et tõmbab ja kaotab kõik, mida olete treeninud. Venitage kõik lihased, mida treenite; kasutage takistusribasid ja treeningpartnerist on sellest palju abi.

Venitus aitab ka teie paindlikkust ja annab teile enesetunde paremaks. Kõik algab alates Sina.