Keha ohuke toit. Õhuke-kiire | Kaalukaotus

Niipea kui see maitseb poolele nii hea, peaksite aeglaselt lõppema. Või vaata mõni film, ma lisasin päris mitu. Ma armastan jalutamist. Reegel 1: Unusta kalorite loendamine Kas saada lahja ja jääda? Ja siis õhtul tuleb meelde. Šokolaadikook ei ole paha, sa ei tohiks seda iga päev peamise söögina süüa, vaid nautida hästi doseeritud.

Mai 26, Nautige ja ikka veel õhuke See on liiga loll: meil on kreemikastmes või šokolaadikookis pastatooted, kuid me paneme pidurid uuesti sisse: liiga palju rasva, liiga palju kaloreid!

Ja hammustage nagu keha ohuke toit või porgand. Ainult: me ei ole tõesti õnnelikud ja õhukesed. Ja ärge tehke meile midagi. Uuringud on näidanud, et inimestel, kes intuitiivselt söövad oma keha nõudlust, on üldine madalam kehamassiindeks ja vähem südamehaigusi.

Intuitiivne, mis tähendab toitu ilma keeludeta. Šokolaadikook ei ole paha, sa ei tohiks seda iga päev peamise söögina süüa, vaid nautida hästi doseeritud.

Õhuke-kiire

Lisaks on intuitiivsetel sööjatel keha teadlikkus ja pööratakse rohkem tähelepanu füüsilistele signaalidele kui emotsionaalsele olekule. Hea uudis on see, et kaheksa lihtsa reegli abil saab iga naine õppida ennast intuitiivselt ilma piiranguteta toita? Samas tuleb olla ettevaatlik haiguste puhul, mis mõjutavad toitumisharjumusi, nagu diabeet või anoreksia.

Rasva kaotuse pirukas diagramm

Teatavad ravimid mõjutavad ka loomulikku nälga ja küllastust. Seejärel küsige oma arstilt.

Balletitreening Sile tehnika: õhuke keha ja väike

Reegel 1: Unusta kalorite loendamine Kas saada lahja ja jääda? See soov võtab paljude naiste jaoks elus suure koha.

Kaalulanguse panus soprade vahel

Dresdenist märkis Ilona Bürgel. Niipea, kui tahad tavaliselt pärast nädalat või isegi kuuid äärmuslikke toitumisfaase tavaliselt süüa, kas skaala käsi hüppab automaatselt üles?

Dr Bürgel: "Naised, kes tahavad sellest nõiaringist välja tulla, peaksid kõigepealt tegelema psühholoogiliste aspektidega: Miks ma nii kardan kasvada, miks ma ei usalda oma keha iseennast reguleerida?

Ma olen õnnelikum ja õnnelikum olenemata minu kaalust? Kuna sageli kontrollitav toit on ainult teise probleemi väljendus. Need, kes ei suuda ise areneda, keha ohuke toit pöörduda ka toitumisalase nõustamise poole.

Reegel 2: Söö ainult siis, kui näljane Juhtige külmik täis kõhtuga? Me teeme seda palju sagedamini kui me mõistame.

Keha ohuke toit kuulake hoolikalt: kas see on tõesti näljane, mis sinu ümber toimub? Või on see pigem raskesti mõistetav sisemine rahutus, soov teha midagi head pettumuse tõttu? Oma emotsioonide paremaks mõistmiseks saate jalutada ümber ploki kiiresti. Või jooge suur klaas vett ja hingake sügavalt avatud aknas. Lühike paus aitab tavaliselt mõista tegelikke vajadusi. Ja võib-olla sa saad aru, et see ei olnud viinamarjade pähkli šokolaad, vaid armastatud inimese omaksvõtmine.

Kui olete sellest aru saanud, oled sa teed saama lahja. Reegel 3: Kuula oma keha signaale Ta kuulutab ennast selgelt, nälg. Aga lõpetage: Enne kui söökla menüü automaatselt tellite, keha ohuke toit, mis teile kõige paremini sobib.

Nautige ja ikka veel õhuke

Vaarika kook vanilikastmega? Kui olete tundlik oma keha vajaduste suhtes, annate seda tavaliselt vitamiinide, mineraalide ja toitainetega, mida te otsite. Reegel 4: Maitse oma sööki täielikult Tehke toitu mingi meditatsiooniks, pöörates sellele suurt tähelepanu.

Grounding Into Gratitude - Root Chakra Yoga - Yoga With Adriene

Püüdke maitsestada vürtse või maitsetaimi. Kas tunnete täpselt, milline on erinevate toiduainete järjepidevus? Vahepeal ei tee midagi, mis tõmbaks teid söömise eest ära. Ära loe, ärge rääkige telefonis, ärge sõitke, ärge plaanige oma homme osta.

Faktorid, mis põhjustavad kõhna keha ja tervislikud näpunäited nende ületamiseks

Niipea kui see maitseb poolele nii hea, peaksite aeglaselt lõppema. Pange kindlasti oma nuga ja kahvli kõrvale, kui keha annab teile märku, et see on täis. Mida teadlikumalt sa sööd, seda kiiremini sa õpid tundma ja andma täiuslikkuse tunnetele - see on oluline samm lahja saamisel. Alguses võib see aidata pausi igal ajal ja siis söögi ajal ja võtta viie sekundi vaheaeg: kas see maitseb nii hästi kui alguses?

Kujutage ette küllastusskaalat ühest äärmiselt näljane? Hool maos kuni kümneni Speiübel? Kuhu sa ennast liigitaks? Kui teil on tunne viis või kuus, siis olete piisavalt toidetud. Reegel 5: Ärge oodake kõhtu Naised, kes tavaliselt näljasid, kuni nende kõhuvalu satub, saavutavad sageli soovitud efekti keha ohuke toit nad pikenevad.

Keha võtab oma kättemaksu liiga pika paastumise ajaks, nimelt oma hädaolukorra programmi viskamisega ja vaevab teid äkitselt cravings'iga. Tulemuseks on see, et sa saad kõike, mida saad, eriti maiustusi ja rasva.

Kuidas keha loomulikult nuumata

Seetõttu tundub, et kiiresti toimivad energiaga tarnijad, kellel on kõrge rasvasisaldusega ja süsivesikute sisaldus näljas, näivad olevat atraktiivsemad kui valku sisaldavad toidud või puuviljad ja köögiviljad. Kui soovite tulevikus selliseid rünnakuid vältida, Slimming West kas tunnete valgustunnet?

Reegel 6: Vastupidav meelitus Ära ole kiusatus süüa, kuigi olete täis. Lihtsalt sellepärast, et pagariosakesi küpsetab just sinu juures või et teie ema teenib võileibakooki pärast ülimat pühapäeva lõunasööki, ei pea sa pikka aega juurde pääsema. Pakkige kohvrid ja vali need hiljem. Vähese näljaga maos saate nautida palju magusat luksust. Isegi kui sugulased või sõbrad veenavad teid pidu või isegi julgustama teid viisakalt, kuid kindlalt keelduma.

Kena mõttega nagu "Ma tahan minna tantsima oma rohelisel rohelisel suvel kleitil", ühendate teadliku söömise lõbusaga ja joie keha ohuke toit vivre asemel loobumist ja halba tuju.

Kehalahendus Sloimming Sonic

Millist toitu te kuulute? Intuitiivne sööja Nad söövad, kui nad on näljased ja peatuvad, kui nad on täis. Sa teed seda olenemata sellest, kas see on söögiaeg või mitte. Emotsionaalselt teadvuseta sööja Nad haaravad magusaid asju, kui nad harjuvad stressi, kurbuse, pettumuse või igavusega. Sa teed seda sageli, kui oled üksi. Toidu, loodetavasti, lihtsalt hajutab ebameeldiva olukorra. Mõttetu sööja Lugedes, telekat vaadates, süües sõidate.

Ja te vaevalt märkate, kui hea maitseb ja kas te pole veel täis.

Soengud Sleimming oma nagu

Sööja söömine Niipea, kui teie ees on midagi maitsvat, ei saa te lihtsalt öelda "ei" - ei küpsisele koosolekutel ega mandli pruunist, mida teie abikaasa teile õhtul toob. Kuna sa oled ka meelitanud, kui olete täis, kannatavad tihti Kaalulangus Coomi tunne.

Soodne sööja Kui olete kutsutud Kaalulanguse valjakutse protsent või sõpradega koos laua ääres, sööte automaatselt, isegi kui te ei ole näljane. Kas sellepärast, et te ei soovi võõrustajaid pahandada või et te ei taha, et teid peetaks oma sõpradega kõrvalseisjana ja spoilsportina.

rasvapoleti vadak

Nad ei julge öelda "ei". Majanduslik sööja Toidukaupluses ei saa eirata tasuta hommikusööki Rootsi lauas ja kohviproove, keha ohuke toit teil on vaja neid juurde pääseda.

Neil pole ka süda, et jätta plaat pooleldi täis. Keha ohuke toit söövad kõike, isegi kui oled paberiväsinud.

Puhka piisavalt Liiga õhuke keha omab sageli enesekindluse vähenemist. Noh, on mitmeid viise oma keha loomulikuks nuumamiseks, mida saab teha, eriti neile, kes tahavad kaalus juurde võtta ja kellel on ideaalne kehakaal. Kas teadsite, et alakaal on sama ohtlik kui ülekaal? Kui teil on keha, mis on alatoitumuseks liigitamiseks liiga õhuke, võib teil esineda mitmeid terviseprobleeme, sealhulgas aneemia, rabedad luud, nõrk immuunsus ja viljakuse probleemid. Seetõttu soovitatakse teil oma kehakaalu suurendada, et teie tervislik seisund püsiks.

Reegel 7: aktsepteerige väikeseid kaalu kõikumisi Ärge kartke oma keha tasakaalustavat tegevust: kui hakkate intuitiivselt sööma, võib juhtuda, et te esimest korda kaalute.

See on normaalne, pärast seda peate kõigepealt õppima usaldama ainult oma füüsilisi signaale ja peitma kontrolleri peas. Sest sellise toitumisstiiliga, nagu tasakaalustatud segatud toitumise puhul, on kõik toidud lubatud? Te võite süüa sellest liiga palju. Steven Hawks, Brigham Youngi ülikooli toitumisspetsialist, soovitab isegi koguda ja süüa palju nuumajaid. Ta teab, et need asjad, mis olid varem halvaks hinnatud, ei ole enam keelatud, nad kaotavad oma kaebuse kiiresti.

Mõne keha ohuke toit pärast on teil mõte õigest juhuslikust patust. Lahja saamine ei ole saladus.