Kuidas slim oma nagu uleoo

Et oleks võimalik kaotada kaalu ja hoida ära looduslikult ja alaliselt, sa pead tõhus lahendus. Esimene samm on välja selgitada, millal söömistung ilmneb.

Sa võid olla ka teadlik sellest, mida Sul oleks vaja oma elustiilis muuta, näiteks süüa rohkem puu- ja köögivilju, minna igapäevasele jalutuskäigule või osta madala rasvasisaldusega tooteid. Kui Sul on vaatamata parimatele kavatsustele raskusi kaalu alandamise ja hoidmisega, nagu paljudel inimestel, siis mis Sa arvad, miks see Sul ei õnnestu?

Kehakaalu muutmiseks muuda kõigepealt oma mõtteviisi Uuringud näitavad, et üks kõige olulisemaid tegureid, mis määrab ära kaalulanguse edukuse, on Sinu suhtumine — kas Sa usud või mitte ja jääd püsivalt uskumaet Sa suudad teha salenemiseks vajalikke muudatusi, ning oled kindel selles, et neid muutusi on mõtet teha. Mida Sa mõtled, mõjutab seda, kuidas Sa ennast tunned, ning see omakorda mõjutab Sinu käitumist.

Seda pole võimalik nii Kuidas slim oma nagu uleoo sõnadesse panna, aga Sa tead, kui see juhtub. See ongi edu võti.

Kolm peamist strateegiat, et luua positiivset mõtlemist seoses toidu ja kehakaaluga Saa aru, miks Sa sööd Kui küsida inimestelt, mis sunnib neid sööma, siis nälg on tavaliselt nimekirja alumises otsas. Paljud inimesed ei teagi, mis on tõeline nälg. Meil on õnne elada ühiskonnas, kus suuremal osal inimestest on kõht alati täis ning toitu jagub piisavalt. Aga toidu pidev olemasolu ja lihtne kättesaadavus muudab keerulisemaks kontrolli selle üle, mida me sööme, eriti kui söömine pakub meile lohutust ja rõõmu.

Kui avastad end tihti külmkapi eest isegi siis, kui oled hiljuti söönud, siis Sa tead, et põhjuseks ei ole nälg. Tõenäoliselt sunnib Sind selleks mõni negatiivne emotsioon, nagu näiteks viha, üksildus, kurbus, stress, mure, igavus või muu selline, mis on põhjustanud Sinus harjumuse toidust lohutust otsida.

Tung süüa võib olla nii automaatne, et Sa tunned, et Sul puudub tahtejõud enda ohjeldamiseks või oled enda üle kontrolli täielikult kaotanud.

Samas on tegemist õpitud reaktsiooniga, umbes niimoodi, nagu Pavlovi koertel. Pavlov helistas kella iga kord, kui ta koeri söötis, ning edaspidi jooksis loomadel toidu ootuses suu vett alati, kui nad kellahelinat kuulsid.

Et mittenäljasena söömine on kätteõpitud harjumus, võimaldab see Sul programmeerida ümber oma reageeringu olukordadele või tunnetele, mis seda põhjustavad. Kuidas seda teha?

Kuidas slim oma nagu uleoo Kuidas eemaldada rasva umber huulte umber

Esimene samm on välja selgitada, millal söömistung ilmneb. Mida ma tunnen? Kui Sa ei ole oma tundes kindel, mõtle, mis juhtus enne seda, kui Sa tundsid tugevat soovi midagi süüa. Seejärel küsi endalt, kas on olemas mingi teine viis ennast paremini tunda, ilma toiduta. Või Sa 100 paeva kehakaalu langetamise valjakutse vestelda oma söömistungiga, öeldes sellele, et Sa ei ole tegelikult näljane ja tegu on lihtsalt õpitud reaktsiooniga.

Ükskõik, millise strateegia Sa valid — mida enam Sa vaigistad harjumuse süüa, kui Sa ei ole näljane, seda nõrgemaks see muutub.

Kuidas slim oma nagu uleoo Sleimming kohvi avis

Harjuta positiivset sisekõnet iseendaga Kui Sa Kuidas slim oma nagu uleoo peeglisse, kas Sa Kuidas leida keha rasva protsendimaara kaotus endaga Kuidas slim oma nagu uleoo nagu A või B? Ma olen kaotanud nelja nädalaga ainult kolm kilo. Ja ma rikkusin eile õhtul oma dieeti. Ma võin ka lihtsalt alla anda. Ma nautisin eilset õhtut ja nüüd ma tõesti ootan, et järgmised kolm kilo kaoksid.

Meie sisekõne mõjutab vahetult seda, kuidas me end tunneme ja mismoodi käitume. Endaga rääkimine võib olla positiivne ja konstruktiivne nagu Sinu kaitseingel või negatiivne ja irratsionaalne nagu Sinu õlal istuks irvitav kurat.

Üks võimsamaid asju, mida peaksime oma sisekõne kohta teadma ja silmas pidama, on see, et meisse jääb viimane mõte, mida me mõtleme. Trikk on selles, et kõigepealt tuleb kuulata oma sisekõnet ja tunnistada endale, et see tõepoolest on olemas.

Kuidas slim oma nagu uleoo Lihtne viis slim alla reide

Sisekõnes toimuva suhtes aitab selgusele jõuda päeviku pidamine söödud toidu ja oma tunnete kohta. Negatiivse sisekõne ümberkujundamine aitab Sul muuta oma enesemääratlust inimesest, kes ei suuda kaalu kaotada või saavutada midagi muud, niisuguseks inimeseks, kes saab ja suudab. Ning kui Ss usud, et Sa saad… siis Sa saadki. Vali, mida Sa tõepoolest tahad süüa Kolmas strateegia on nagu Sinu isiklik pidur, aidates Sul samuti saada üle mittenäljasena söömisest ja nõrgendades seda.

Toidu hoolikas valimine, lubades endale seda, mida Sa tõeliselt süüa soovid, aitab Sul regulaarselt endale meenutada, miks Sa teed oma söömisharjumustesse muudatusi, hoides seeläbi Sinu motivatsiooni kaalulangetamise suhtes kõrgel. Aga see ei juhtu lihtsalt niisama. Nagu kõik oskused, nõuab ka toidu valimine harjutamist.

Slim üleöö? 8 näpunäidet töötab?

Mõnikord töötab see Sinu jaoks hästi, teinekord mitte — kuid üldiselt see aitab Sind. Küsi endalt iga kord enne sööma hakkamist, kas Sa tõesti tahad süüa seda toitu, mida näed enda ees või söögikoha menüüs. See ajendab Sind tegema teadlikku otsust, kaaludes selle valiku plusse ja miinuseid. Sul on alati olemas vaba Kuidas slim oma nagu uleoo otsustada, kas soovid mingit toitu süüa või mitte süüa. Pidades seejuures meeles, et Sa võid seda rooga süüa mõnel teisel korral, kui Sa tahad.

Näide: Paul sööb ärilõunat restoranis, mida ta külastab regulaarselt.

10 viisi nende trendikate Instagrami hommikusöökide vähendamiseks

Tema lemmikroogadeks on mooritud liha friikartulitega ja karamellikreem. Kuid Pauli arst on soovitanud tal südamehaiguste ennetamiseks kaalust alla võtta. Mees võtab tohtri soovitust tõsiselt ja on mõelnud palju oma elustiili muutmisele, kuid oma töö iseloomu tõttu ei saa ta vältida ärilõunaid.

Menüüd nähes tunneb ta automaatselt isu moorprae järele. Aga siis ta peatub ja mõtleb. Kui tühi ta kõht on? Kuidas ta ennast pärast söömist tunneb? Mis oleks parem ja ikkagi maitsev valik?

Pealegi käib Paul siin üsna tihti ja võib oma lemmikpraadi tellida mõnel teisel korral.

Kuidas slim oma nagu uleoo lms salendav mahl

Ta otsustab tellida vürtsika kanafilee köögiviljadega. Ta naudib tervisliku ja kerge roa särtsakat maitset ning tunneb end hästi, vaevlemata hiljem liigselt täis kõhu ja süütunnete käes. Magustoidu söömine lihtsalt rikuks meeldiva maitseelamuse, mistõttu Paul ei telli seda.

Tema enesekindlus on tõusnud, kuna ta nüüd teab, et tal on võimalik teha tervislikke ja tarku valikuid, neid seejuures nautides.

Samm-sammult Need on vaid mõned oskused, mis aitavad Sul seoses toidu ja kehakaaluga oma mõtlemist muuta. Uute mõtlemisharjumuste ja -viiside õppimine võtab aega.

Calling All Cars: The Blood-Stained Coin / The Phantom Radio / Rhythm of the Wheels

Mõtle, kuidas Sa õppisid rattaga sõitma. Keegi ei oodanud, et see õnnestuks Sul kohe esimesel katsel. Kindlasti kukkusid Sa mitmeid kordi maha. Samm-sammult, õige toetusega, said Sa kontrolli ratta üle enda kätte ja õppisid seda rajal hoidma.

Täpselt samamoodi saad Sa teha oma kehakaalu ja toitumist puudutava mõtteviisiga. Kuidas Susan seda tegi Susani lugu on hea näide sellest, kuidas ülalkirjeldatud strateegiate kasutamine toimib.

Slim üleöö? Vihje 1: Joo tee Voodipesu tee mitte ainult ei aita teil magama jääda, vaid aitab ka kaotada kaalu magamise ajal. Aga te peaksite leidma õige sordi: lavendel, palderjan ja kummel aitab lõõgastuda, nn rasvapõletus tee, kui see on õhuke. Viimane saad apteegis. Aga ole ettevaatlik: "Detox teedel", mis aitavad detoksikatsioonil, on äratuse efekt.

Ta oli kümne aasta vältel proovinud erinevaid dieete, et kiiresti kaalust alla võtta — ent oli ikkagi 20 kilo ülekaalus. Susan võttis endale eesmärgiks saada rohkem teada oma söömisharjumustest ning mõtetest ja emotsioonidest, mis põhjustasid ülesöömist.

See andis talle tohutu kergendus- ja vabanemistunde. Iseennast otsekui kõrvalt vaadates oli ta võimeline asju teisiti nägema. Ebareaalsed ootused enda ja süütunne toidu suhtes olid Susani suurimateks probleemideks. Kui ta enam ei hinnanud toitu ja iseennast heaks ega halvaks, siis oli ta võimeline looma tervisliku suhte nii oma keha kui toiduga. Ta planeeris oma toiduvalikuid ette, nii et tal olid alati valmis sobivad road Kuidas slim oma nagu uleoo, toitaineterikasteks eineteks ja vahepealadeks.

Naine hakkas uuesti tegelema ka varem nii armastatud tennisemänguga. Susan hakkas enda eest palju enam hoolitsema kui seni — ja ta armastas seda.

Kuid siiski ei toimunud muutus üleöö. Pärast esimest selgusehetke kulus kaks aastat, et võtta omaks uued harjumused ja mõttemustrid, tulla toime tõusude ja mõõnadega. Aja jooksul vabanes naine soovitud kilodest ning juhtis teadlikult kogu protsessi. Tema eluviisiks sai süüa hästi, kuid mitte priiskavalt. Õige mõtteviisi omaksvõtmist võib võrrelda lüliti sisselülitamisega peas. Miski klõpsatab ja kõik kaalulangusega seonduv hakkab loogilisena tunduma.

Vaimsed blokeeringud vabanevad. Motivatsioon muutub selgeks ja võimsaks. Sinu eneseväärtustamine ja usk enda võimetesse suurenevad. Sa taipad, et tervislik toitumine ja regulaarne Ujumisriided parast kaalulangust küll aitavad kaalulangusele kaasa, kuid ei ole selle põhialus.

Vandenõu, et kaotada kaalu, et olla slim

Sa võtad endale vastutuse selle eest, mida Sa sööd ja kui aktiivne Sa oled ning tunned endas voli teha muutusi, mida Sa tahad. Sa juhid oma kaalulangetamise protsessi, tehes õigeid valikuid ning teades ja aktsepteerides oma otsuste tagajärgi, tundmata ennast enam puudustkannatvana.

Sa muutud inimesest, kes ei suuda püsivalt kaalu langetada, selliseks inimeseks, kes seda suudab. Siin ei ole mingit maagiat.

Kuidas slim oma nagu uleoo Kaalulanguse varajane periood

Oma mõtete selgena hoidmine nõuab aega, oskusi, harjutamist, realistlikku suhtumist ja head Kuidas slim oma nagu uleoo. Esialgu võib see tunduda raskena, kuid tõenäoliselt tead Sa omast kogemusest, et lihtsalt dieedipidamine ei ole lahendus.

Kehakaalu püsiv langetamine on nagu hea abielu — see nõuab tööd ja igapäevast investeeringut hoolimise näol. Kuid tulemused on seda väärt!

Kategooriateta 10 viisi nende trendikate Instagrami hommikusöökide vähendamiseks Kas saaksite oma masonpurgi meistriteose ja saaksite seda ka süüa? Nende geeniuslike näpunäidete abil saate kindlasti! Siit saate teada, kuidas neid trendikaid hommikusööke tere, üleöö kaer! Nautida ilma kalorite eelarvet rikkumata, enne kui see on isegi lõuna ajal.

Lisan ka mõningad tagasisided nendelt, kes on läbinud Thinkthin. Tunnen ennast hasti ja emnergiat palju. Pikk tee veel käia aga lõpuks saavutan oma lõppkaalu.

Tänan, Heidi, kõikide koolituste eest. Oled hea haldjas!

Kuidas slim oma nagu uleoo Kuidas poletada keharasva 2 paeva jooksul

Jagan natuke oma teekonda.