Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks

Vaev teebki selle tulemuse nii magusaks. Need dieedid aitavad küll kilosid kaotada, kuid see tuleb kvaliteetse toitumise arvelt. Seda eriti siis, kui sul tavaliselt trenni tehes täiskõhu tõttu ebamugav hakkab. Hoolitse rasva eest Rasv on organismile hädavajalik, seetõttu peaksite seda tarbima mõõdukalt. Kruti trenn ägedamaks.

Parim on teha aeroobseid treeninguid hommikuti ning regulaarselt, sest siis Teie keha võib sellega harjuda ning see võib kiirendada Teie ainevahetust veidi. Jõu harjutused — jõu harjutused, nagu näiteks kangitõstmine, on äärmiselt olulised, sest need aitavad säilitada või isegi ka veidi suurendada lihasmassi mis vananedes väheneb.

Mida süüa, et kiirendada ainevahetust ja põletada rasva

Kuna lihasmass tarbib rohkem kaloreid kui rasv siis ongi lihasmass just see võtmekomponent mis aitab edukalt kaalu langetada. Aktiivne elustiil — iga lisaharjutus aitab kaloreid põletada. Iga pave proovige treenida mõni minut kauem kui eelmisel päeval.

Kasutage treppe, parkige auto poe parklas kaugemale… Isegi kodutööd, nagu näiteks aiapidamine, auto pesemine, maja puhastamine — see kõik aitab Teil kaloreid põletada, ning see kõik aitab ka Teil kaalu langetada. Kahjuks selle juures on see halb et siis süüakse rohkem toitu korraga kui seda vaja oleks. Keha saab sellest aru, aga kuna keha pole kindel millal on järgmine söögikord, siis hakkab ta rasva varuma. Kuna keha kasutab energiat võrdselt kogu päeva, siis peab tal olema koguaeg energiat võtta kuskilt.

Kui keha ei saa toitu regulaarselt, siis on ta sunnitud hoidma energiat varuks. Kuid keha ei hoia energiat mitte valkude ja süsivesikutena, vaid muudab kõik mis me some rasvaks.

Kuidas suurendada ainevahetust ja põletada rasva

See on kui kaitsemehhanism - ilma selleta ma jääks kiiresti haigeks, me oleks pidevalt väsinud ja stressis, ning meie keha kaotaks oma jõu ja energia. Kui me tahame keha takistada rasvumast siis me peame sööma tavalisi toite ja piisavas koguses ja loomulikult peavad toitained olema tasakaalus.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks Kaalulanguse jaotus

Toitumine tuleks ära jagada kolmeks põhiliseks söögikorraks ning kaheks kuni kolmeks väiksemaks söögikorraks. Keha saab kiirelt aru et ei ole vaja rasva varuda, et sööki saadakse pidevalt ja kõik energiavajadused saavad rahuldatud.

15 näpunäidet ainevahetuse kiirendamiseks ja kaalu mugavaks kaotamiseks

Kui Te soovite kiirendada varutud rasva põletamist, siis Te peaksite sööma toitaineid kus on vähem süsivesikuid. Sest keha kasutab kõigepealt ära süsivesikud energiaks, ning alles siis kui need otsa saavad kasutab keha ära rasva energia tegemiseks.

22 High Fiber Foods You Should Eat - 22 продуктов с высоким содержанием клетчатки вы должны есть!

Ning kui söödud rasv on kaa otsas, siis keha hakkab tarbima keha enda rasvavarusid, mis on täpselt see mida meil vaja on! Pole olemas võlukepikest Ärge raisaka aega et otsida toidulisandeid või muid sarnaseid aineid mis aitaks Teil kaodata kaalu ning põletada kaloreid.

Püüa süüa iga nädal kolm-neli portsjoni rasvast kala.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks Madalad nibud parast kaalulangust

Rahune maha. Mitu uurimust on kinnitanud, et stress võib soodustada kõhuõõne rasva teket.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks Rasva poletamine loomulikult

Kui sul on närv must, ergutavad hormoonid, nagu näiteks kortisool, söögiisu, aeglustavad ainevahetust ning soodustavad rasva ladestumist kõhupiirkonda. Niisiis leia tegevus, mis sind rahustab, ja püüa sellega iga päev ka tegelda. Maiusta maapähklivõiga. See on tulvil magneesiumi, mis utsitab ainevahetust tõhusamale tööle, andes rakkudele energiat.

Võta nõuks süüa iga päev mg magneesiumi. Treeni PMS minema.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. Süües tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jäädes kindlaks oma treeningplaanile, on võimalus tõeliseks rasvakaotuseks!

Maga magusalt. Jah, telekast võib tulla põnev film, kuid oma vöökoha huvides tuleb sul koti peale kobida. Vähene uni tõstab insuliini ja stressihormooni kortisool taset.

Kuidas Te saaksite effektiivselt kaloreid põletada

Need aga takistavad normaalset kaloripõletust. Söö valku.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks Mass Anon Tervislik salendav

Valgu söömisega ei maksa liiale minna, sest see võib neere koormata, ent kui lisad igale toidukorrale veidi valku, ergutad ainevahetust. Ära pelga snäkke. Selle asemel, et süüa kolm suurt toidukorda päevas, võta sihiks viis väiksemat — kalorit.

Võtke vürtsikas Füüsilisel treeningul on palju eeliseid. Psühholoogilisel tasandil aitab see teil end paremini tunda, kuna vabastate endorfiinid, see aitab leevendada pingeid, vähendada stressi ja aitab paremini magada. Samamoodi on see väga tervislik alternatiiv ja võimalus, mida peame kõik ellu viima.

Nii arvab organism, et sa sööd kogu aeg, ega aeglusta ainevahetust. Söömaaegade vahe ei tohiks ületada nelja tundi. Vali õige süsivesik. Rafineeritud süsivesikud, näiteks sai, kartul ja riis, löövad insuliinitaseme üles ning see aeglustab ainevahetust.

Eelista puu- ja köögivilja ning täisteratooteid, need ei kõiguta insuliinitaset nii järsult.

10 nippi, kuidas kiirendada oma ainevahetust ning vältida kilode lisandumist

Kõige värskemad Naise uudised otse sinu postkasti Jaga trenn juppideks. See käitumine on täiesti vale, kuna hommikusöök on tõenäoliselt päeva kõige olulisem söögikord. Uuringud on seda näidanud head hommikusööki söövad inimesed kulutavad päeva jooksul rohkem kaloreid.

Penn State'i ülikooli toitumisprofessori ja raamatu autori Barbara Rollsi sõnul Volumetrics kaalujälgimiskava"Meie keha aeglustub magades ja ei kiirene uuesti enne, kui me midagi sööme. Tehke raskusi On inimesi, kes usuvad, et ideaalne viis kaalust alla võtta on kardiotreening, nii et nad jätavad jõutreeningu vahele. Niimoodi mõtlemine on viga jõutreening kiirendab ainevahetust. See ainevahetuse kiirenemine toimub mitte ainult seansi lõpus, vaid lihaseid luues suurendab põhiainevahetust, mis on energiakulu, mida meie keha puhkeseisundis teeb.

Kui te ei tea toitumisest ega sporditreeningutest palju, võite mõelda, Ja mida see tähendab põhiainevahetuse jaoks? Noh, väga lihtne, lihas paneb sind rohkem kaloreid kulutama ka siis, kui oled puhanud ja füüsilist tegevust ei tee.

  1. Kuidas Te saaksite effektiivselt kaloreid põletada | Dormeo
  2. Kuidas poletada keha rasva ja ehitada lihaseid
  3. Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Tehke sprinte Ja just see, et füüsiline treening on hea alternatiiv basaalse ainevahetuse suurendamiseks. Nagu me eelmises punktis ütlesime, arvavad paljud inimesed, et lihtsalt joostes põletavad nad rohkem rasva.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks keha rasva kadu 8 nadala jooksul

Kuigi on tõsi, et kui harjutame pikka aega mõõduka intensiivsusega jooksmist, põletame rohkem rasva, intervalltreening põletab rohkem kaloreid. Seda järjestust saate teha 10 või 15 korda kuigi peaksite seda alati oma sobivuse järgi kohandama. See tekitab teie kehas tasakaalustamatuse, mis võimaldab teil järgmise 24 tunni jooksul põletada rohkem kaloreid, isegi kui te puhkate.

Treeni tühja kõhuga Tõsi, olen kommenteerinud, et hommikusöök on vajalik, sest pärast tundide pikkust und, kuni inimene toitu sööb, ei aktiveerita ainevahetust uuesti. Kuid võite treenida tühja kõhuga, nii et teie ainevahetus käivitab ja kiirendab rasva põletamise protsessi.

Kuidas aktiveerida ainevahetust rasva põletamiseks

Tühja kõhuga treenimise eesmärk on vähendada glükoosi või glükogeeni varusid rasva põletamise alustamiseks treeningu ajal. Kui valite selle võimaluse, peate pärast treeningut olema hästi hüdreeritud ja sööma, vastasel juhul võite päeva jooksul lõpuks väga väsinud olla. Hoolitse rasva eest Rasv on organismile hädavajalik, seetõttu peaksite seda tarbima mõõdukalt.

Ajakirjas avaldatud Itaalia teadlaste uurimise kohaselt Kliinilise endokrinoloogia ja ainevahetuse ajakiri madala rasvasisaldusega toidu söömine põletab rohkem kaloreid. Rasvarikkad toidud sisaldavad rohkem kaloreid ja muud makrotoitained, näiteks süsivesikud, toodavad suuremat termogeneesi, see tähendab, et nad kulutavad toidu põletamiseks rohkem kaloreid.

Söö valku Termogeneesi kuningas on valk. On selge, et valkude tarbimine aitab suurendada ainevahetust. Lisaks aitavad valgud kaasa lihase moodustumisele, seega suurendate oma põhiainevahetust, kui kombineerite selle mõne füüsilise treeningu strateegiaga, näiteks kaalutööga.

Tarbi Omega 3 Kui kavatsete tarbida rasvu, veenduge, et need oleksid terved, st monoküllastumata või polüküllastumata.