Kuidas poletada rasva alumisest abs

Aeglase treeningu korral tarbib keskmise kehaehitusega inimene umbes 90 kcal. Rahvusvaheline sporditoitumise selts soovitab jõudu suurendavatele sportlastele päevas vahemikus 0,72—0,91 grammi valku naela kehakaalu kohta.

Kõhulihased võivad olla kõige raskem lihasrühm märgistada ja toonida, kuid enamik inimesi soovib seda näidata. Kui mõtlete ka sellele, kuidas tahvelarvuti või kuuspakksee artikkel sobib teile ideaalselt, kuna avastame, kuidas harjutuste ja spetsiaalse dieedi abil kiiresti kõhulihaseid seada.

Võtta teadmiseks! Indeks Kuidas kõhulihaseid kiiresti sisse valida Kuidas kuu ajaga abs Kuidas valida abs: naine ja mees Meeste Kuidas poletada rasva alumisest abs naiste kõhulahtisuse rutiin Dieet abs tähistamiseks Kuidas kõhulihaseid kiiresti sisse valida Absoluutsete punktide hindamise üks võtmeid on, nagu kõlab loogiliselt, suurendada kõhulihaseid, nii et see on üks meie esimesi eesmärke.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Selleks saame sooritada kõikvõimalikke harjutusi, alates kõige tüüpilisematest ja lihtsamatest maast üles istumine, pagasiruumi tõstmine põlvede puudutamiseks või jalad sirgelt ülespoole, proovides puudutada käte sõrmed isegi kõige keerukam ja tõhusam; staatilised plangud, tagumikud, käärid, harjutused fitball, jne.

Kõhulihased jagunevad mitmesse rühma alumised kõhulihased, keskmised kõhulihased, kaldu jnenii et kõhulihaste märkimiseks ja täpselt määratletud kõhu näitamiseks on oluline töötada kõik need rühmad eri suundades ja erinevate nurkade alt.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Kuidas kuu jooksul kõhulihaseid skoorida Kui teil on kiire ja soovite võimalikult kiiresti kõhulihaseid näidata, peaksite teadma, et see on täiesti võimalik. Õige dieet: hiljem esitame teile dieedi, et tähistada abs, mida peate järgima tähte, kui soovite oma eesmärke saavutada lühikese aja jooksul. Tehke kõik harjutused hästiÄrge proovige teha palju harjutusi kiirustades ja pööramata tähelepanu oma kehahoiakule.

Veenduge, et töötate kogu aeg õigete lihastega ja sooritage harjutusi aeglaselt, et lihaseid koormata ja tulemusi vähem aja jooksul märgata. Töötab kogu kehaga: ainult kõhulihaste töötamine ei tööta.

Kuidas saada räsitud kõhulihaseid ja saada lihasmassi

Peab tugevdada kõiki pagasiruumi lihaseid tasakaalustamatuse vältimiseks. Seetõttu peate vähehaaval lisama oma rutiini selliseid harjutusi nagu lõuatõmbed, kuna see töötab ka teie käte, rinnalihaste ja lattidega.

Ärge unustage nimmeosa: on väga oluline töötada ka nimmepiirkonnas, kõhu tagaosas, kuna vigastuste vältimiseks ja kogu pagasiruumi toonimiseks on oluline kompenseerida kogu keha.

Ohutuseeskirjad ab-harjutuste tegemisel Toonis, lame kõht, millel on märgatavad lihaskoe kuubikud, on iga inimese unistus, olenemata soost ja vanusest.

Samuti alles siis lõpetame vihkavad ujukid. Kükid või survetõsted on ideaalsed võimalused teiste lihasrühmade tugevdamiseks. Tegelikult kütab teid soojendus mõneminutiliste kükitamistega ja aitab juba algusest peale rasva põletada.

Kuidas valida abs: naine ja mees Nii mehed kui naised peaksid oma kõhurutiini alustama mõne südamega, nagu rasva põletamine on protsessi oluline osa kui soovite kõhulihaseid kiiresti näidata. Pidage meeles, et te ei saa kõhulihaseid valida, kui teie kõhus on liiga palju rasva, seega peate kõigepealt sellest lahti saama.

Kümme teadmist vajavat näpunäidet abs

Südame- ja veresoonte võimlemine - sörkjooks, rattasõit, sõudmine või isegi tantsimine - sobib suurepäraselt rasvade põletamiseks, nii et lisage see oma päevakavasse. Soovitav on seda teha üks tund liikumist päeva nädalas Minimaalselt. Kui teil on vähe aega, võite proovida intensiivseid intervalltreeninguid, Kuidas poletada rasva alumisest abs lühemaid, kuid intensiivseid seansse, millega saavutate uskumatuid tulemusi. See artikkel teemal Kuidas kõhurasva põletamise teel põletada võib teile suureks abiks olla.

Meeste ja naiste kõhulahtisuse rutiin Siin on a meeste ja naiste kõhulahtisuse rutiin mis aitab teil mõne päeva jooksul saavutada tugevat kõhulahtisust. Alustuseks tehke mõned harjutused kardio 15 minutit joosta, hüpata, rattaga jne. See artikkel võib olla kasulik koduste südameharjutuste Kuidas poletada rasva alumisest abs Istuvad istmed: need on traditsioonilised kõhulihased.

Alustage lamades põrandal, selg ja jalad hästi toetatud. Järgmisena tõstke oma pagasiruum üles, tehes jõudu kõhulihastega ja kui nad Kuidas poletada rasva alumisest abs teie põlvi, laskuge uuesti aeglaselt, lakkamata keskendumast oma kõhule.

Hoidke V asendis: algab samas asendis nagu eelmine harjutus. Järgmisena tõstke pakiruum üles, kuid ärge laske ennast alla.

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, et ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess. Ühelt poolt peate need kõhulihased üles laduma. Ja teisest küljest peate oma toiduvalikut täpsustama. Jätke vahele võrrandi mõlemad osad ja olete igavesti ab-otsijate klubi liige.

Peate selles asendis keha V-kujulisena hoidma, nagu näete alloleval pildil 45 sekundit. Ärge lõpetage kõhuga pingutamist. Kõrgenenud jalgade prõks: hakka põrandal lamama ja tõsta jalad üles. Püüdke need muuta võimalikult sirgeks, taeva poole. Järgmisena tõstke kere üles ja proovige sõrmiotstega jalgu puudutada.

Kuidas parandada ebaühtlast abs

Püüdke hoida oma liikumist aeglasena; laskuda ja tõusta uuesti järk-järgult. Jalakõrgused: lamades põrandal, jätke käed mõlemale poolele keha, et vältida nende kasutamist. Võite ka need oma tagumiku alla jätta. Järgmisena peate mõlemad jalad järk-järgult koos üles tõstma, kuni need on sirged, ja hiljem jälle koos alla laskma, kuid maapinda puudutamata.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Eraldi jalatõsted: alustage samas asendis nagu varem, kuid selle asemel, et mõlemad jalad kokku tõsta, avage ja sulgege need vertikaalselt, veendudes, et need ei puudutaks kunagi maad.

Vene keerdumine: On hädavajalik, et te ei unustaks kaldu, kuna need on osa kõhupiirkonnast, mille paljud rutiinid kõrvale jätavad. Selle harjutuse sooritamiseks peate istuma põrandal kõverdatud jalgadega ja seejärel pöörama keha kergelt painutatud seljaga ühele ja teisele küljele, nii et kogu jõud langeb kõhule.

  • KUIDAS SAADA ABS: NäPUNäITED JA HARJUTUSED, MIDA PROOVIDA - TERVIS -
  • Fat Burner Istanbul
  • Suurepärase Õues Nautimine Kuidas parandada ebaühtlast abs Põhitreeningu nimel töötades võite märgata, et teie uued kuuepakulised kõhulihased on veidi ebaühtlased.
  • KUIDAS SAADA RäSITUD KõHULIHASEID JA SAADA LIHASMASSI - TERVIS -
  • Kuidas saada firma Abs kahel nädalal Kuidas saada firma Abs kahel nädalal Video: Hans Rosling: Let my dataset change your mindsetMai Abs on üks populaarsemaid lihasrühmi, mis keskenduvad harjutamisele.

Kui pöörate aeglaselt külgedele, tunnete pingutust oma torso külgedel. Jalgratas: lamada põrandal, käed pea taga.

Kuidas valida abs

Proovige nüüd suunata oma vasak küünarnukk parema põlve suunas, Kuidas poletada rasva alumisest abs viite selle rinna poole, et see vastaks õlale. Minge vaheldumisi külgedele, liigutades oma pagasiruumi ja sundides oma kaldu nii, et nad üritaksid tõsta ja teie küünarnukid puudutaksid teie põlvi. Staatiline raud: lamage matil nägu allapoole ja toetage kogu oma raskust käsivartel ja jalgade pallidel.

Teie pagasiruum peaks olema sirge, proovige oma tagumikku mitte tõsta. Hoidke selles asendis 45 sekundit, tõmmates kogu aeg oma kõhuga.

Kuidas saada firma Abs kahel nädalal

Külg küljelt plank: See harjutus on eelmise variant, mis sobib suurepäraselt viltuste töötlemiseks. Staatilise planguga samas asendis kandke oma raskusi käsivartel ja jalgade pallidel.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Paigalseismise asemel peaksite oma puusi edasi-tagasi liigutama, puudutades iga kordusega matti, enne kui uuesti oma kere tõstate ja teisele poole suundute. Raud Spiderman: viimane harjutus sobib ideaalselt kõigi kõhupiirkonna lihaste, samuti käte ja tuharate tööks. Alustage kõrgel planguasendis, toetuge peopesadele ja jalgade pallidele. Nüüd peate oma parema jala üles tõstma ja proovima, et see puudutaks vasakut küünarnukki.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Korda sama Sloimming rasva reied jala ja vahelduvate külgedega. Iga harjutus peaks kestma 45 sekundit.

  • Kuidas valida abs
  • Slimming soob austrikastme
  • Trossipuu hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud.
  • Kuidas saada firma Abs kahel nädalal - Teostada
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

Treeningu ja treeningu vahel saate puhata 15 sekundit. Kui olete esimese sarja lõpetanud, korrake seda uuesti. Dieet abs tähistamiseks Lõpuks ütleme teile, et rasvade põletamiseks pole midagi sellist järgige head dieeti mis võimaldab teil kergete kõhulihastega olla. Hea abs-skooridieedi kavandamiseks järgige neid näpunäiteid: Eemaldage söögikordadest suhkrud.

Ärge lisage suhkrut üheski menüüs ega lisage seda toodet kohvile. Unustage rafineeritud süsivesikud ja Kaalulangus vanuses rasva rikkad toidud kiirtoit, rämpstoit, praetud jne Sööge viis korda päevas, ärge jätke ühtegi vahele ja pöörake erilist tähelepanu hommikusöögile. Kasutage päeva esimest menüüd, et süüa rohkem kaloreid, kuna teil on terve päev aega neid vaikselt põletada.

Selle asemel proovige öösel süüa vähem kaloreid.

Kuidas poletada rasva alumisest abs

Joo palju vett, sest kaks liitrit vett päevas vähemalt aitab teil olla täis ja väljutada toksiine kehast. Vaadake seda iganädalast dieeti rasvade kaotamiseks, kui soovite oma dieeti lõpule viia, et märkida kõhulihased ja saavutada parimad tulemused võimalikult lühikese aja jooksul. Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas valida abs, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria.

Näpunäited Ärge laske end kinnisideeks kinnisideeks, vaid töötage neid intensiivsete seansside ajal 15 või 20 minutit. Sa pead laskma neil puhata, et nad kasvaksid. Iga päev istmetega tegelemine ei aita neid ära märkida. Kui soovite dieeti pidada, mis aitab teil kõhulihaseid seada, minge dietoloogi või toitumisspetsialisti juurde. Pöörake tähelepanu harjutustele, ärge häirige muusikat, Kuidas poletada rasva alumisest abs jne.

Ultimate HARDSTYLE Workout Music 2018 [1]

Imelisi masinaid pole olemas, peate tegema kõhulihaseid. Loe Edasi.