Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

Sisemise rasva vabanemiseks on vaja jälgida madalate glükeemiliste indekstoodete dieeti ja regulaarset füüsilist pingutust on oluline rasva küljelt vabaneda. Näiteks kui esimesel nädalal on tüdruk võimeline kaotama 4 kilogrammi, siis teise nädala pärast - 3 ja pärast kuu möödumist on reset määr ühe kilogrammi nädalas, tulemust peetakse väga heaks. Kuid näete, kuidas teie elu pärast kehakaalu langust paraneb. Kui teil on palju komplekse, ei saa te rannas või hingesugulase ees häbita lahti riietuda, kui teil on raske oma suurusega riideid valida, siis peate õppima, kuidas enda eest korralikult hoolitseda. Tegevused, mis aitavad kaalust alla Ma tahan kaalus 10 kg nädalas mida saab treenida kodus. Hankige endale kohe MonacoFit.

Kuidas kaalust alla 10 kg kodus ilma toiduta

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal.

Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal.

Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada.

Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse. Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada.

Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

saun pärast harjutused tselluliidi kohta reied ja paavst operatsiooni dieeti

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga. Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas. Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt.

Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.

Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

On olemas ka mitmesuguseid elektroonilisi kaale, mis hindavad keha koostist ja arvutavad põhiainevahetuse vajaduse. Kaalulangetamiseks kuluv aeg Kui teate, mitu kilogrammi soovite kaalu alandada, arvutage välja Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal kuluv reaalne aeg.

Aeglasem kaalulangetamine on organismile kasulikum ning tulemused on püsivamad.

Kuidas nädalas kaalust alla võtta 10 kg kodus lastele 1

Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus. Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks.

Kuidas kaaluda kaotust kodus 1 nadal

Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg.

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal.

Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange. Nüüd on kaks võimalust — kas korrigeerida päevas saadavat energiakogust või tõsta kehalist koormust. Soovitatav on valida viimane variant.

When \

Ärge kaaluge end sagedamini kui kord nädalas, soovitavalt hommikul enne sööki, kuna kaal kõigub päeva jooksul. Kui soovkaal on saavutatud, siis seisab raskem veel ees. Seega peavad muudetud toitumis- ja liikumisharjumused saama elu lahutamatuks osaks.