Kuidas poletada rasva ja saada abs kiire. Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Pea seda treeningu kavandamisel meeles. Lailal on võistlusalase kergejõustiku võimlemine, jõutõstmine ja tennis , personaaltreeningute, distantsijooksu ja olümpiatõstmise alased teadmised. Sammud jalgratta krõmpsude tegemiseks Heitke treeningmatil selili. Liigse rasva lahustumise osas kehas pole kõik kaalulangetamise harjutused võrdsed. Puuduvad trikid või väljamõeldud masinad. Google'i otsing kuue pack abs piltidel näitab teile, mida nad välja näevad.

Kuidas murda rasva molekulid hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud. Räsitud kõhulihased on osa sellest kogu kehaehitusest.

Tugeva südamiku eelised

Muidugi on jõusaalis põrandal pingutamine kohustuslik, kui kavatsete lihaseid kasvatada, kuid see, mida sööte, on sama oluline - kui mitte rohkem. Õigete treeningpõhimõtete, harjutuste ja makrotoitainete tasakaalu abil saate saavutada oma eesmärke rebitud kõhulihaste ja lihaste kasvu osas.

Lihtne rasvakahjumitoit

Rakendus nagu MyPlate on suurepärane vahend, mis aitab teil jälgida oma igapäevast toitumis- ja treeningkava. Söö rohkem kvaliteetkaloreid Lihaste kasvatamine nõuab kalorite ülejääki, kuid see ei tähenda, et saaksite ohtralt jäätist Kuidas poletada rasva ja saada abs kiire hot doge ahmida. Vaid — kalorit rohkem kui regulaarselt põletate, aitab teil lisada lihaseid, mitte rasva.

Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit, mis võtab arvesse teie vanust, sugu ja aktiivsustaset.

Enim Külastatud

Kalorite lisamisel ärge kasutage kõrge kalorsusega rämpsu nagu suhkrud, rafineeritud süsivesikud ja küllastunud rasv. Selle asemel sööge toite, mis koosnevad lahjast valgust, värsketest saadustest, täisteratoodetest ja tervislikest rasvadest, näiteks avokaado ja pähklid. Samuti vältige kalorite raiskamist sellistele jookidele nagu sooda, uhked kohvid ja alkohol.

Poletage rasva nagu voi

Vähendage süsivesikute tarbimist Määratletud väljanägemiseks ei pea te minema süsivesikuteta või isegi eriti madala süsivesikusisaldusega. Kuid tagasihoidlik süsivesikute tarbimise vähendamine võib aidata teil rasva ära põletada - eriti rasva, mis katab teie kõhtu ja takistab teie kuue pakendi näitamist. Tavapärase kalorsusega dieedi puhul on see kuni grammi päevas. Keskenduge valgele 6 pakendi abs kohta Suur osa teie päevakaloritest peaks tulema valkudest.

Valk annab aminohappeid, mis aitavad lihaste ülesehitamisel ja taastamisel.

Account Options

Rahvusvaheline sporditoitumise selts soovitab jõudu suurendavatele sportlastele päevas vahemikus 0,72—0,91 grammi valku naela kehakaalu kohta. Jagage oma konkreetne valguvajadus nelja või viie toidukorra vahel.

Reacting to my 2010 NCAA Championship Match (Stanford vs. Penn State)

Näiteks võtke hommikusöögiks kaks kõvaks keedetud muna, lõunaks grillitud kanarind, õhtusöögil küpsetatud küljepraad ja nautige väherasvast kreeka jogurtit ja suupistetega nöörijuustu. Näpunäide Plaanige üks söögikord kohe pärast treeningut. Mitte ainult ei asenda põletatud kaloreid, vaid saadate toitaineid lihastele, kui nad on küpsed, et neid kasvu ja taastumise eesmärgil vastu võtta.

Parandab immuunfunktsiooni Võitleb südamehaiguste vastu Ehkki saate nende toitude põhjal luua terveid sööke ja suupisteid, ei pea te seda tegema. Kuid järgige neid juhiseid.

Selle söögikorra eesmärk on umbes 20 grammi valku ja mõned süsivesikud - treeningujärgne puuvilja ja piimaga valmistatud vadakuvalgu smuuti on toitev variant.

Minge liitliigutustele Suured, kombineeritud liigutused, nagu kükitamine ja surmtõstmine, täidavad topelttööd.

Parim meetod rasva poletamiseks jooksulint

Need aitavad teil lihaseid üles ehitada, liigutades korraga mitut liigest ja aktiveerivad paljusid põhilisi põhilihaseid, mida soovite kaua määratleda. Tehke neid liigutusi väiksemate isoleerimisharjutuste, näiteks biitsepsi lokkide asemel. Valige vähemalt üks harjutus, mis on suunatud peamiselt igale suuremale lihasgrupile, Kuidas poletada rasva ja saada abs kiire rind, selg, käed, õlad, puusad, tuharad ja reied.

Mõned liigutused sihivad korraga mitut lihasrühma; näiteks suunab rida tõhusalt selga ja biitsepsi.

Looduslik rasva poletamine toiduainete maitsetaimed

Lihtne treening, mis lihaseid tõhusalt kasvatab, sisaldab järgmist: Kang kükitab.