Kuidas uhendada oma reie lihaseid. Inimese jalgade lihaste anatoomia

Side eemaldatakse hommikul. Oht kujutab katki epiteeli.

Kokkuvõtteks Kauni ja õige reljeefi tekkimiseks peate treenima kõiki lihasrühmi. Selleks aitate harjutada, kui te neid teete, siis jalad muutuvad lühikese aja jooksul. Jalgade ja tuharate lihased: struktuur ja funktsioon Jalas eristatakse ülemist osa reie ja alumist alumist jala.

Reis sisaldab ühte reieluu ja säär koosneb kahest luudest - sääreluu asub suure varba küljel ja sääreluu asub väikese sõrme küljel. Põlveliiges on lihtne reieluu ja sääreluu liigend. Ta saab teha kaks liigutust - paindumine ja laiendamine. Kui põlv on painutatud, suunatakse alumine jalg reie tagaosale ja kui jalg pikeneb, sirutatakse jalg. Puusaliigesed on kuulliigend, mis ühendab reieluu ülaosa ja vaagna luu.

Reie lihase anatoomia

Puusaliiges võib tekkida kuus põhiliigutust: paindumine, pikenemine, lahjendamine, lamedus, väljapoole ja sissepoole keeramine. Hüppeliiges ühendab suurte ja väikeste sääreluu alumise osa jalalaba. Kui pahkluu on painutatud, siis jalgade varbad eralduvad põrandast ja jalg liigub sääru suunas.

Kui sirgendate, siis kreen tuleb põrandast maha ja jalg liigub jala suunas. Reie eesmised lihased Reie eesmised lihased hõlmavad puusaliigese lihased ja põlveliigese ekstensorlihased: Rektuse lihas Külgmine puusalihas Keskmine laia puusa lihas Kuidas uhendada oma reie lihaseid nelinurksed lihased koosnevad ristkülikukujulistest reieosadest, mis on reie esiküljel kumerad harja, külgsuunaline lai lihas, mis on märkimisväärne osa nelinurksest lihast, mis on väljaspool pärasoole lihast.

Kokkupaneku korral paindub see lihas Kuidas uhendada oma reie lihaseid rullina, mis töötab välispinna suunas.

  • Reie lihase anatoomia - Bursiit
  • Faktid lihaste tööst ja nende hooldusest - Delfi Sport
  • Slimming Quick Fix
  • Funktsionaalsed lihastestid [redigeeri koodi muutmine] Probleemid ja kommentaarid Reie sisemine pöörlemine põhjustab vastus lateralis lihase tugevamat kontraktsiooni.

Lai mediaalne lihas asub sees. See lihas sobib peaaegu põlvele, s. Reie keskmine lai lihaste läbib reie esikülge ja paikneb ristküliku all. Quadriceps'i lihaste funktsioon on alumise jala laiendamine ja pealegi puusade paindumine. Ülejäänud lihased on seotud näiteks liikumisega, kui need on kükitamisel. Reie külgpinna lihased Reite külgpinna lihaste hulka kuuluvad lihased ja puusaliigendajad: Kohandav lihas eraldab aduktori lihased ekstensoritest.

Reie sisemise pinna kontuurid sõltuvad õhukestest pehmetest lihastest. Selle lihase kokkutõmbumine ei mõjuta oluliselt reie liikumist. Nagu quadriceps'i sisemise pea pikendamine on pikk adduktorlihas. Kammlihas täidab ruumi rätsepinna ja pika adduktorlihase vahel. Aduktorid ei erine eriti kergesti.

Kirjeldab oma parima, et näha, kui tuua jalg keha keskteljele, ületades vastupanu. Lisaks osalevad kõnealuse rühma lihased puusaliigese paindumisel ja pöörlemisel. Reie tagaosa lihased Reie tagaosas olevad lihased on massiivsed lihased, mis, kui nad lähenevad popliteaalsele fossile, on eraldi, kinnitades erinevaid kohti: Reisi bicepsli lihasel on oma nime järgi kaks pead.

Reielihase vigastused ja nendest hoidumine

Pikk pea kukub ja siis väljapoole, kus ta kohtub lühikese peaga. Sääreluu pea külge kinnitades piirab see põlvekaitset väljastpoolt.

Kaalulangus Optifast Naissoost kaalulangus parast 45. aastat

Bitseps on funktsioon, et pikendada puusa ja painduda alumist jalga ning pöörata alumine jalg väljapoole. Semitendinosuse lihas on suhteliselt õhuke lihas.

Koos poolnäärme lihaga moodustab see Kuidas uhendada oma reie lihaseid tagaosa sisemise harja; nende kahe liini kõõlused piiravad põlvede sisekülge. Mõlemad lihased täidavad põlveliigese ja pöörleva sääreluu paindurite funktsiooni.

Puusaliiges on lihased ekstensiivsed. Alamjalgade lihased Jalgade lihaseid võib jagada kolme rühma: eesmise pinna ekstensorite lihaseid, tagapinna lihaseid flexorid ja välispinna lihaseid: Gastrocnemius'i ja soleus-lihaste kõõlused ühendatakse, et moodustada Achilleuse kõõlus, mis ümbritseb pahkluu liigest ja kinnitab kalkulaatorile.

Jalgade lihased vastutavad jalgade pikendamise eest pahkluu liigesele näiteks siis, Slimming Massaaz Hong Kong me kõndime otsakutel.

Inimese jalalihaste anatoomia

Nende jalalihaste mõju sellele liikumisele sõltub nurga alt, kus jalg on painutatud põlveliigese juures. Kui jalg põlve sirutatakse, langeb peamine koormus gastrocnemius-lihasele ja talla lihas hakkab tööle, kui jalg on põlve suhtes painutatud. Pange tähele, et gastrocnemius-lihas katab nii põlve kui ka pahkluu liigese, nii et sellel on kahesugune eesmärk - jalgade painutamine põlvele ja selle laiendamine pahkluu liigesele.

Pikk ekstensor on seotud sõrmede sirgendamisega ja jalgade tõstmisega. Välimine osa koosneb kahest lihasest: pikk, kiuline ja lühike kiud.

MIS SEE PUUSASIRUTUS ON?

Esimese lihase pikk kõht paikneb sõrmede pika ekstensori lähedal; selle pikk kõõlus läheb ümber välise pahkluu, mis läheb istmiku pinnale. Mõlemad lihased suhtlevad, premeerivad ja tõmbavad jala, mille toidud, mis poletavad kohurasva kiiresti sõltuvad ka nimetatud lihaste tööst.

See on suurim lihaste lihastest ja üks inimkeha kõige võimsamaid lihaseid. Selle eesmärk on pikendada jala puusaliiges. Hea treening gluteuse lihaste arendamiseks on squatsid, surnukehad ja lunges.

Ülejäänud kaks lihased on röövijad. Gluteus maximus -lihas asub gluteus maximuse all. Alustatakse rinnaääriku välispinnast, kinnitub reieluule. Osaleb reie röövimises, eemaldab ka vaagna küljele ja sirutab painutatud torso. Gluteus maximus -lihas, mis on tuharate kõige sügavamad lihased, osaleb ka puusa ja keha sirgenduse röövimises. See algab Iliumi välispinnast ja kinnitab reieluu serva. Kuidas uhendada oma reie lihaseid lihaste anatoomia. Teaduslik lähenemine koolitusjalgadele On aeg tõsiselt ja pädevalt oma jalgade koolitamiseks.

Lugege, kuidas alumine keha võimendab oma jõusaalis tulemusi! Kui teil on tõsiselt meelepärase kehaehituse loomine, peate töötama jalgade lihastega.

See mitte ainult ei aita neil suuresti välja vaadata, vaid annab ka tugeva ja stabiilse aluse oma jõudluse ja füüsilise tugevuse suurendamiseks. Kuidas uhendada oma reie lihaseid arvates on jalad kõige tähtsam osa kehast, mida tuleb koolitada.

Olgem ausad - te ei saa ehitada jõudu ja massi ilma jalgu kasutamata. Nad kannavad sõna otseses mõttes poole meie kehast. Ma räägin sulle lihaste ja skeleti anatoomiast. Ma õpetan ka teid valima harjutusi, mis aitavad teil luua tugevaid ja silmapaistvaid lihaseid oma alumisse keha. Me ühendame teaduse ja koolituse, et aidata teil pumbata jalad, mida sa alati soovisid! Jalgade lihaste anatoomia Jalad koosnevad suurest hulgast lihaste rühmadest, liigestest ja luudest.

Teatud lihaste paremaks töötamiseks ja alumise keha üldise tugevuse ja jõudluse suurendamiseks peate teadma anatoomia, Kuidas uhendada oma reie lihaseid seda, kuidas iga luu, liigese ja lihasetöö teeb. Alustame lihastega.

Reie quadriceps nelinurkne Quadriceps koosneb neljast peamisest lihasgrupist seega eesliide "quad", st "neli". Need on külgsuunalised laiad lihased, keskmised laiad lihased, keskmised laiad lihased ja pärasoole lihas.

Kuidas poletada rasva umber rindkere piirkonnas Kuidas poletada rasva jalad kiiresti

Nad töötavad koos põlve laiendamiseks. Külgmised laiad lihased Paljud kulturistid ja sportlaste sportlased püüavad saavutada reie eesmise lihaste leevendust. See saavutatakse külglihase arendamisega. Lihas pärineb reieluu ülemisest osast ja läheb põlveliigese kõõlusesse. Mediaalne lai lihas Kas soovite tilkakujulist reie? Siis pead töötama suure mediaalse lihasega. See pärineb reie ülaosast ja kinnitab patella kõõlust. Kurikuulus "langus" on just jalgade siseküljel põlve kohal.

Vahepealne lihas Keskmine lihas asub reie keskosas sügaval.

BARN VLOG 2021 - TheJillT

See on nähtamatu, sest see on kaetud pärasoole, kuid see algab ka reieluu ja ühendab patella kõõlust. Sirge lihas Rectus lihaste on ainulaadne, sest see on ainus lihas quadriceps, mis läbib kogu reie.

See algab vaagna piirkonnas ja on ka põlveliigese külge kinnitatud. Reie tagaosa lihased Kui soovite pumbata suurte nelinurkade, peate kindlasti töötama reie tagaosas.

Kaalulangus Penny Mida suua oma nagu

See ala koosneb kolmest peamisest lihasgrupist: biceps femoris, semimembranosus ja semitendinosus. Need lihased on seotud põlve paindumisega. Bitsepi lihas Pikk pea ulatub isheiaalsest mugulast fibula.

Lühike pea pärineb reieluu tagaküljelt ja on kinnitatud ka põimiku külge. Poluponevchataya lihas See lai, lame ja sügav lihas algab istmikuga ja on ühendatud sääreluuga. Semitendinosuse lihas Semitendinosus-lihas liigub istmikuvoolust ja on kinnitatud sääreluu. Seda iseloomustab pikaajaline kõõlusosa, mis on osaliselt eemaldatud, kui vahetatakse välja rebitud eesmise ristsiigese sideme. Gluteuse lihased Me kõik armastame tuharate ilusaid ja pumbatavaid lihaseid, kuid väärib märkimist, et neil on ka oluline roll keha püstises asendis hoidmisel.

See tähendab, et peate neid lihaseid arendama mitte ainult esteetilistel põhjustel. Gluteeni lihased koosnevad suurtest, väikestest ja keskmistest lihastest. Suured gluteuse lihased Need on suurimad kõikidest gluteuse lihastest, mille areng sportlastele kulutab kõige rohkem aega.

15 Muudid kaalulanguse kohta Kuidas eemaldada rasva kaenlaalustest

Gluteus maximus lihaste algab ristluu kolmnurkne luu põhja põhjas ja nimmepiirde nimmepiirkonna sidekude ja on kinnitatud ilu-sääreluu trakti ja reie välimise osa külge. Gluteuse keskmised lihased Inimesed ei ole tavaliselt liiga mures gluteus maximus lihaste arengu pärast, sest nad on suurte gluteuslihaste all ja nad ei ole nähtavad, kuid nendega on veel vaja töötada.

Keskmised lihased mängivad puusaliigese ja puusade stabilisaatorit. Nad algavad vaagna luude ülemisest osast silikakoor ja on kinnitatud reie välimise osa külge. Väikesed gluteuse lihased Isegi sügavamad kui keskmised lihased on väikesed lihaselised lihased.

Need väikesed lihased algavad sääreluu välispinnal ja kinnituvad reieluu suurema trokanaatori esiküljele.