Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Kust pärineb ohtlik oomega-6 rasvhape?? Näiteks kohupiim võib sisaldada suures koguses nn peidetud rasvu eriti küllastunud rasvhappeid.

Kui organismi glükeenivarud on otsas, siis hakkab organism sünteesima glükoosi aminohapetest, lagundades skeletilihaste, maksa jt.

Paastumine kahjustab tervist ja on mõttetu, selle kahjulikud tagajärjed avalduvad alles pikema aja möödudes. Müüt: Suhkru söömine teeb paksuks. Tegelikkus: Jah, aga ainult siis, kui suure suhkrusisaldusega toidust ja jookidest saab ülemäärast energiat, mis ära ei kulu.

Müüt: Suhkru söömine põhjustab diabeeti. Tegelikkus: Kui diabeeti ei ole, siis suhkru söömine seda Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu ei põhjusta. Diabeedi riski suurendab ülekaal, kuid ei ole tähtis, mille söömisel see on tekkinud.

Diabeetik peab jälgima mitte ainult suhkru, vaid ka muude süsivesikute sisaldust toidus. Müüt: Pruun suhkur on tervislikum kui valge suhkur. Tegelikkus: Tavaliselt saadakse pruun suhkur melassi lisamisel valgetele suhkrukristallidele.

See tõstab veidi pruuni suhkru mineraalainete sisaldust, kuid nii tühiselt, et tervisele see küll mõju ei avalda. Pruuni ja valge suhkru maitseomadused on erinevad, kuid muud erinevused minimaalsed.

Müüt: Kõhnumist soodustavate toidulisanditega on võimalik kaalus alla võtta 15 kg kuus. Tegelikkus: See ei ole võimalik, sest isegi täielikul nälgimisel väheneb kehakaal nädalas umbes 1,5 kg. Üle 1 kg kaalu vähenemist nädalas ei soovitata, sest sellega võivad kaasneda tõsised tervisehäired. Müüt: Paljusid toiduaineid ei tohi süüa koos. Tegelikkus: On väidetud, et näiteks süsivesikuid ja valke sisaldavaid toite ei tohi üheaegselt süüa, sest inimese seedeorganid ei suuda neid koos seedida ja seetõttu tekib liigne kaal.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

See ei vasta tõele. Inimene on segatoiduline, meie seedesüsteem kohaneb hästi söödava toiduga ja eritab just neid seedeensüüme, mida on vaja erinevate toitainete seedimiseks. Ainult mõningate haiguste, näiteks toiduallergia või toidutalumatuse puhul, peab loobuma teatud toitudest. Müüt: Limonaad ei tõsta kehakaalu. Tegelikkus: Kui juua soojal suvepäeval 1,5 liitrit karastusjooki, mis sisaldab umbes g suhkrut ja annab üle kcal energiat, siis on vähese energiakulu korral kehakaal kiire tõusma.

Parimaks janukustutajaks on ikka vesi! Müüt: Inimene peaks jooma vähemalt 8 klaasi vett päevas. Tegelikkus: Meie kliimavöötmes ja vähese kehalise koormuse puhul vajab täiskasvanud inimene ööpäevas kokku umbes 2,5 liitrit vedelikku, millest 1—1,5 liitrit peaks saama jookidega ja ülejäänu toiduga.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Paljud toidud sisaldavad suures koguses vett. Kui juua teed ja mahlu, süüa suppi, puu- ja köögivilju, puudub igasugune vajadus nii suure koguse vee joomiseks. Puhta vee vajadus on umbes klaasi päevas. Kehaline koormus ja kuum kliima võivad vee vajadust suurendada, aga sellest annab organism ise märku.

Müüt: Gaseeritud vesi teeb paksuks. Tegelikkus: Ei tee.

Ülesöömine: tagajärjed, põhjused ja leevendus

Puhas vesi, olgu siis gaseeritud või gaseerimata, ei anna energiat, teinekord võib gaseeritud vesi küll tekitada maos lühiajaliselt täiskõhutunde. Eelista erinevaid täisteraleibu ja -saiu. Eelista täisterariisi — see sisaldab rohkesti kiudaineid. Tarbi hommikuks täisterahommikuhelbeid või sega neid oma lemmikhelveste sisse. Puder on suurepärane talvine soojendav hommikusöök, täisterakaerahelbed värskete puuviljade-marjade ning jogurtiga on värskendav suvine hommikusöök.

Every Argument Against Veganism - Ed Winters - TEDxBathUniversity

Tarbi 3—5 viilu rukkitäisteraleiba päevas. Tarbi vähemalt g puu- ja köögivilju päevas. Suhkur Enamik inimesi kipub tarbima suhkrut liiga palju, sest süüakse palju maiustusi, kooke-küpsiseid ja teisi suhkrurikkaid toite ja juuakse karastus- ja mahlajooke.

Töötlemata toiduainetes, näiteks puuviljades ja piimas sisalduvat suhrut ei pea kartma. Vähendada tuleks ennekõike toitude söömist, mis sisaldavad lisatud suhkrut. Need on kõige tõhusamad koos Omega-3 hapetega. Mõlemad klassid on ülesehituselt suuresti sarnased, ehkki neil on olulisi erinevusi.

See väljendub peamiselt molekulide struktuuris ja ka bioloogilistes omadustes. Omega-6, nagu ka omega-3, siseneb kehasse toidu kaudu. Nende süntees on võimatu, seetõttu suureneb rasvhapete puudumise korral erinevate haiguste tekkimise tõenäosus ja täheldatakse üldise tervise halvenemist. Omega-6 on inimese jaoks hädavajalik mitmel põhjusel.

Esiteks säilitatakse nende abiga veres normaalne kolesterooli tase, mis hoiab ära ateroskleroosi tekkimise. Selle klassi rasvhapped parandavad naha ja juuste välimust.

Müüdid toitumise kohta | Tervisliku toitumise informatsioon

Lõppude lõpuks on Omega-6 seotud kudede taastamisega. Lisaks on neil positiivne mõju paljude siseorganite toimimisele. Naistel leevendavad happed PMS-i ja menstruatsiooni. Sageli kaasneb nende protsessidega meeleolu halvenemine, depressioon ja kõhuvalu. Omega-6 aitab selliseid ebameeldivaid nähtusi vältida. Mõjutades nahka, leevendavad polüküllastumata rasvhapped ekseemi põletikku.

Ärritus paraneb kiiremini ja haiguse sümptomid muutuvad vähem nähtavaks. Piisav omega-6 sisaldus on eriti oluline artriidi ja rasvumisega inimestele. Need ained aitavad kaasa ülekaalust vabanemisele.

Need vähendavad ka isu kangete alkohoolsete jookide järele. Mis eristab seda hämmastavat olendit näiteks talveunest karust?

Mitte ainult füüsilise tegevuse suurus ja tase.

Kartul, makaronid, riis ja leib teevad paksuks. Tegelikkus: Kartul on küll üsna suure energiasisaldusega, kuid ainult kartulist on väga raske end paksuks süüa. Täisteraleib sisaldab palju kiudaineid, mis on kaalust allavõtja sõbrad.

Mõlemad loomad vajavad elutähtsate funktsioonide säilitamiseks keharasva. On märkimisväärne, et koolibritelt leiame oomega-3 rasvhappeid ja karudel oomega Mõlemad ained kuuluvad polüküllastumata rasvhapete klassi, kuid nende omadused on väga erinevad.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Ja kuidas on lood mehega? Millised rasvhapped meil on ja mis rolli nad kehas mängivad? Mõelgem välja. Omega-3 ja omega mis vahe on? Teadlased on leidnud, et oomegarasvhapped domineerivad mitte eriti suurte loomade ja lindude kehas, kes elavad "krapsakat" eluviisi.

Kuid karud, hülged, morsad ja elevandid eelistavad naha alla koguda oomega-6 sademeid. Miks see juhtub ja mis on nende kahe polüküllastumata rasvhapete põhiline erinevus??

Omega-3 molekulid on väga painduvad ja painduvad. Need on ideaalsed toidud kõige kiirematele organitele: ennekõike aju ja süda. Oomegarasvhapped muudavad vere lahjemaks, panevad südame kiiresti ja rütmiliselt põksuma, aju selgelt töötama, silmad teravalt nägema ja pimedusega harjuma.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Muidugi vajab inimene selliseid happeid tõesti. Need kiirendavad ainevahetust ja panevad meie keha organid harmoonias töötama. Omega-6 molekulid täidavad täpselt vastupidist funktsiooni: muudavad vere paksemaks, aeglustavad ainevahetusprotsesse ning üleliigse esinemise korral provotseerivad põletiku ja kasvajate arengut. Talveunne karu saab oomegarasvhapetega hästi hakkama, kuid inimene ei vaja neid igapäevaelus. On tõestatud, et inimestel, kellel on liiga palju oomega-6, arenevad sagedamini südame- ja veresoonkonnahaigused, vähk, artriit, astma ja migreen.

Kõrge oomega-6 tasemega naised kurdavad menstruatsioonivalusid, polüüpe ja endometrioosi.

Mida teadus ütleb? Ta on aastaid pühendanud oomegarasvhapete rolli uurimisele inimeste ohtlike haiguste tekkimisel. Igal aastal seisab maailmakogukond silmitsi varajase vähki suremise probleemiga. Dr Allport suutis tõestada otsest seost kehas oomega-6 taseme ja kasvajate tekkimise suurenenud riski vahel.

Oomega-6 kõrge tase on otseselt seotud rasvumisega ja ülekaal põhjustab vanusega paratamatult diabeedi. Samuti leiti, et oomegarasvhapetel on närvisüsteemi toimimisele kahjulik mõju: need põhjustavad sünnitusjärgset depressiooni ja bipolaarseid vaimseid häireid.

Ilmselge järeldus viitab iseenesest: peate viima miinimumini oomegarasvhapete sisalduse kehas. Aga kuidas seda teha ja miks on meie ajal see küsimus nii hirmutavalt aktuaalne? Kust pärineb ohtlik oomega-6 rasvhape?? Viimase kahekümne kuni kolmekümne aasta jooksul on globaalses toiduainetööstuses toimunud ülemaailmsed muutused.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Seda ülikasumlikku ettevõtet juhivad monopoolsed ettevõtted. Nad kehtestavad kariloomade kasvatamise standardid ja normid on äärmiselt lihtsad: maksimaalse kasu saamiseks peate sööma oma karja kõige odavama söödaga.

  1. Bear roomab rasva poletamine

On äärmiselt kahjumlik ajada karju looduslikele karjamaadele, nii et loomad näksivad värsket rohelist rohtu. Palju targem on kariloomi sööta maisi ja muu odava teraviljaga.

Sellisel dieedil kasvatatud loomadest saab ohtliku oomega-6 rasvhappe allikas, mis koguneb nende kehasse kogu elu. Sama võib öelda ka kalade kohta. Kui kalu korjatakse nende looduslikust keskkonnast - ookeanist, merest, jõgedest - sisaldab selle liha ainult tervislikke oomegarasvhappeid.

Ja kui kala spetsiaalsetes tiikides kunstlikult kasvatatakse ja teraviljaga toidetakse, osutub ohtlikuks tooteks kõrge oomega-6 sisaldus. See ei pea mainimata antibiootikumide probleemi, mida leidub lihas, kalas, piimas ja tööstusmunades.

Millise järelduse saame teha?

Ülesöömine: põhjused, tagajärjed - 5 nippi kuidas leevendada

Neile, kes jälgivad oma tervist, võib soovitada poelettidelt valida taluliha ja piimatooteid. Kahjuks maksab see palju rohkem kui tehases.

  • Süsivesikud sh kiudained | Tervisliku toitumise informatsioon
  • Fast Fat Burning Foods Loetelu
  • Parim kaalulangus Perth
  • Jämesooles elavad mikroorganismid on võimelised kiudaineid osaliselt lõhustama, nad on toiduks seedetrakti mikroobidele, kellel omakorda on oluline roll inimese kaitsevõime tagamisel.
  • Alates

Samuti on probleemile radikaalsemaid lahendusi. Kui teil on ülekaal, teil on südameprobleeme, kõrge kolesterooli ja kõrge oomega-6 rasvhapete sisaldus, on mõttekas minna üle taimetoidule. Kas oomegarasvhapete üleküllus on ohtlik?? Polüküllastumata rasvhapete puudusel võivad sellel olla inimkehale erinevad negatiivsed tagajärjed.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Kuid kas nende liig pole kahjulik? Niisiis ilmus Browni raamat "Omega-6 - kuradi rasv? Browni sõnul põhjustavad sellised happed tõsiseid haigusi: insult, vähk, südameatakk. Siiski tuleb märkida, et tasub tarbida rohkem kõrge Omega-3 sisaldusega toite. Tõepoolest, rasvhapped pole mitte ainult kasulikud.