Kuidas poletada hip rasva isas

Kui olete vabanenud liigsest rasvast põlvpükste piirkonnas, võite jätkata harjutusi, mille eesmärk on tuharate ja puusade toonimine.. Hoidke vasak käsi allapoole sirutatuna ja vabastage kael. Pea kallutused - 1 komplekt 10 kordust Kaelakeeramised - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 kordust Randmeringid - 1 komplekt 10 kordust Õlaringid - 1 komplekt 10 kordust Talje ringid - 1 komplekt 10 kordust Külgmised kopsud - 1 komplekt 10 kordust Vasikatõste - 2 komplekti 10 kordust Tungrauad - 2 komplekti 20 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seisev ülakeha keerdumine - 1 komplekt 10 kordust Seisev varba puudutus - 1 komplekt 15 kordust Seisvad külgmised mõrad - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigesed - 1 komplekt 10 kordust Nüüd olete oma seljaharjutusteks valmis. Selle kestus koos taastusraviga on paar nädalat.

Turbulentsikoolituse programmides nimetatakse seda a Sumo Squat või Wide-stance Squat. Seda saab teha kaalu või kehakaal üksi.

Mis on reiepüksid??

See sobiks hästi stabiilsuspalli hipiga Laiendused ja oleks vahepealse rahvahulga jaoks suurepärane. Kõrgema võimekuse taseme saavutamiseks tehke selliseid harjutusi nagu split squats, RDL's, ja tagurpidi suunatud kopsud suunavad tuharaid ja reieluu.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu Fat Burner Uzivanie

Need võiksid olla ühendatud ühe jala stabiilsusega palli jala lokkide või ühe jalaga RDL-dega. K: Kas on kohustuslik saavutada korduste arv viimase komplekti korral võimlemine? Näiteks kui harjutus nõuab kolme 8 komplekti kordust, saan 1. Kas ma peaksin kaalu vähendama? Samuti, kui ma vähendan taastumisaega, kas sellest on kasu? Mina olen alati lugenud, et taastumisaja vähendamine on suurepärane, kui te seda teete saab sellega hakkama. Või on vaja varuda veidi taastumisaega enne järgmist komplekti?

Kleepige kõigi komplektide jaoks sama kaaluga, kui saate ikkagi 7 või isegi 6 kordust. Siiski, kui langetate 5 või vähem kordust kui see nõuab 8 kordustpeaksite kaalu vähendama ülejäänud komplektid. Taastumisaja lühendamise osas ei saa te täiendavaid tulemusi seda tehes. Ja kui vähendate taastumisaega liiga palju, siis saate seda teha peavad oluliselt vähendama kasutatava kaalu komplekti kohta ja seda võiks teie ainevahetuse hoogu vähendada.

Palun pidage kinni soovitatud taastumisaegadest. K: Kas saaksite oma infolehtedes lahendada järgmise probleemi: Kas intervallid on algajatele head?

Saada sõbrale

Kas see pole nende jaoks liiga raske? Vastus: Ei, algajad saavad ikka intervalltreeninguid teha. Wide Grip Lat Pulldown Shutterstock Sihtmärk - latid, teres lihased, trapets, romboidid, infraspinatus, serratus lihased, õlad ja biitseps. Kuidas teha laia haarde laiuse rippmenüüd Haarake lat-rippmasina rihmaratta külge kinnitatud laia lati painutatud osast.

Kuidas vabaneda kõhurasvast? - Kodused lood

Tõmmake see maha ja istuge masina poole, põlved padjakeste all, selg sirge, rind välja, õlad tagasi keeratud, südamik kinni ja jalad maas lamedad. Kallutage veidi tahapoole ja tõmmake varda alla painutades ja liikudes kõigepealt alla ja siis tagasi, kuni varras peaaegu puudutab teie ülemist rindkere.

Vabastage varda aeglaselt, kuni teie käed on täielikult üles sirutatud. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Nõuanne - ärge vabastage varda liiga kiiresti.

Kontrollige liikumist, et seljalihased korralikult töötaksid. Underhand kaabli rippimine Siht - latid, deltalihased, biitseps ja alaselg. Kuidas teha kaabli allalaskmist Istuge latimasina poole, rihmaratta külge kinnitatud laia lati abil. Su käed peavad olema üksteisest lähemal kui õlgade laius ja peopesad enda poole.

24 tundi rasva poletamise keha en sobib 8 naela kuus kaalulangus

Hoidke latti ja reguleerige põlvekaitsed nii, et need oleksid täpselt teie põlvedest kõrgemal. Hoidke jalad maas lamedana ja käed pea kohal täielikult välja sirutatud. Kallutage veidi tagasi ja lükake oma rind välja. Hinga välja ja tõmmake riba alla, kuni see peaaegu puudutab teie ülemist rindkere. Too õlad ja küünarnukid tagasi.

Kuidas eemaldada kõrvad puusadest?

Hingake sisse ja vabastage riba aeglaselt tagasi algasendisse kus teie käed olid pea kohal täielikult välja sirutatud. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - pigistage seljalihaseid, kui jõuate täielikult kokkutõmbunud asendisse. Samuti hoidke küünarnukid keha lähedal. Lamav Pullover Siht - latid, õlad, biitseps, triitseps ja südamik.

Kuidas Selja Rasvast Lahti Saada: 15 Parimat Harjutust, Toidud, Mida Süüa Ja Vältida | Fitness

Kuidas teha Lamades Pulloverit Heitke lamedalt matile, põlved kõverdatud ja jalad maas. Hoidke mõlemas käes kerget hantlit ja viige käed täielikult sirutades otse rinna kohale.

T1 rasvapoletaja Slimming Mini Quiche

Puudutage hantleid, rind välja, õlad tagasi ja hoidke südamikku kinni. Hinga välja ja liiguta hantlid üle rindkere üle pea mitte otsmik. Hinga sisse ja too käed otse üles rinda tagasi.

Kuidas vabaneda puusade põlvpükstest? - Podagra

Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - selle harjutuse tegemisel veenduge, et põhiosa oleks hõivatud.

Istuv kaablirida Siht - trapets, latt, erektsiooni spinae, deltalihased, biitseps ja randmepainutajad. Kuidas teha istuvat kaablirida Istuge pingile latimasina poole.

Haarake rihmaratta külge kinnitatud alumisest tiheda haardega kinnitusest.

Kas lihav posed kaovad kaalulangusega Parim mutilise kaalulangus

Hoidke põlved kergelt painutatud, jalad allpool jalatoel, käed täielikult välja sirutatud, rindkere väljas ja istuge sirgelt. Tõmmake abaluud alla ja tagasi, millele järgneb küünarnukkide painutamine, ja tõmmake kinnitus kõhulihaste lähedale. Viige käed aeglaselt algasendisse tagasi. Komplektid ja kordused - 3 komplekti 10 kordust Näpunäide - ärge tõmmake sõudes küünarnukke välja, kehitage õlgu ega tõmmake ülakeha tagasi.

Kummardus üle kangide rea Shutterstock Sihtmärk - latid, rhomboidid, lõksud, tagumised deltsid ja biitsepsid. Kuidas painutada üle kangide rea Haara kitsa haardega kangist. Registreerige spordikeskus või jõusaal. Kolm tundi nädalas, intensiivne koolitus kogenud treeneri juhendamisel aitab teil simuleerida oma vaba tahte figuuri.

15 harjutust seljapekist vabanemiseks

Liigne rasvakiht läheb ära mitte ainult reite väljastpoolt ja seest, vaid kõhust ja teistest probleemsetest piirkondadest. Sellised aeroobsed harjutused nagu jooksmine, ujumine või rattaga sõitmine on väga kasulikud, kui neid teha vähemalt tund aega korraga ja mitu korda nädalas.

Teine võimalus on tugeva intensiivsusega trenn. Uuringute järgi aitab selline treening põletada 9 korda rohkem kaloreid, kui tavalise koormusega treening.

The Great Gildersleeve: The Matchmaker / Leroy Runs Away / Auto Mechanics

Harjutused, mis aitavad vabaneda kõhurasvast Need harjutused on peamiselt neile, kes soovivad lamedat kõhtu ilma rasvapolstrita. Lisaks sellele, et nad tugevdavad kõhulihaseid, parandavad nad ka rühti.