Kuidas petta kaalulanguse valjakutset, 20 viisi, kuidas kaalulangust vaevata hoida

Siin on nimekiri parimatest kiudainerikastest toiduainetest kaalulangetamiseks. Põhja-Carolina osariigi ülikooli uurijad leidsid, et ümbritsevad inimesed võivad teie jõupingutusi teadlikult või alateadlikult saboteerida.

Kuidas täpselt jälgida oma kehakaalu ja rasva kadu? Lugupeetud Goldavelez. Kui ma kaalun ennast mitu korda päevas skaalal, siis kaalun mõnikord hommikul palju rohkem kui öösel. Olen ka kuulnud, et rasva kaotuse mõõtmine on olulisem kui kaalulangus, kuid kuidas seda täpselt jälgida?

Kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Ma tahan oma edusamme mõõta, kuid ma ei tea, kuidas. Palun aidake! Lugupidamisega Raja kaotamine Lugupeetud LT! Oma kehakaalu ja rasva kadu jälgimine kujutab endast väljakutset, kuid saate seda teha ilma hullu pingutuseta. Nagu mainisite, ei tähenda kehakaalu jälgimine tingimata edasist arengut paari teguri tõttu. Esiteks kõigub teie kehakaal kogu päeva jooksul suuresti - kuskil paarist naelast kuni koguni ni, sõltuvalt teie kehatüübist, toidu ja vee Kuidas petta kaalulanguse valjakutset ning aktiivsuse tasemest.

Lisaks võib kaalu suurendamine viidata positiivsele edusammudele, kuna olete selle saavutanud lihasmassi osas. Kui peate oma kehakaalu tervislikumaks vähendama, osutub kasulikuks igapäevane jälgimine.

Peate kõikuma kõikumisi ja me arutame, kuidas seda natuke teha. Paljude inimeste jaoks osutub kaotuse jälgimine tulemuslikkuse mõõtmiseks tulemuslikumaks kui kaalulanguse jälgimine.

Lõppude lõpuks on rasv see, mida paljud inimesed tahavad kaotada. Mõni skaala mõõdab keharasva, lihasmassi ja palju muud, kuid need pakuvad ka mõnda probleemi. Esiteks püüavad nad anda üldise hinnangu kogu keha rasva kohta, mitte aga teie keha kindlatel võtmepiirkondadel põhinevate mõõtmiste kohta. Keharasva korrektne mõõtmine nõuab enamikul juhtudel professionaali abi ja teil on palju võimalusi.

Mõned tulevad mõistliku hinnaga ja teised lõhuvad panka räägime sellest natuke. Võib juhtuda, et rasvakaotuse täpsel jälgimisel pole suurt tähtsust, sest muud vähem spetsiifilised edusammude mõõtmise meetodid nõuavad vähem aega, raha ja vaeva.

Soovite näha positiivseid muutusi üldiselt, mitte tingimata numbriseeriana, nii et pidev mõõtmine ei pruugi teile sobida. Jälgige oma Kuidas petta kaalulanguse valjakutset täpselt Kaalud võivad erinevatel kellaaegadel pakkuda erinevat kehakaalu näitu, kuid see Kuidas petta kaalulanguse valjakutset viita ebatäpsusele.

Kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Pigem kõigub teie kehakaal kogu päeva jooksul. Vesi, toit, riided ja mitmesugused muud tegurid aitavad kaasa sellele, kui palju te konkreetsel ajal kaalute.

Kui me prooviksite arvestada nende pidevate muutustega oma kaalus, kaotaksite meelt, nii et soovite keskenduda keskmistele näitajatele.

See tähendab järgmist: Hankige endale hea kehaskaala. Kaaluge ennast vähemalt kaks korda päevas: ärgates, enne magamaminekut ja päeva keskel kui võimalik.

Kuidas valida kaalulangus kuurort

Ideaalis kaaluge ennast alasti. Riietus võib lisada paar kilo ja see summa varieerub, nii et peaksite seda võimalusel vältima. Võimalik, et te ei saa end keset päeva alasti punnitada, nii et kaaluge end enne ja pärast paar korda riietumist, et teada saada, kui palju umbes teie kaal muutub riietumisel, et saaksite sellest lahutada summa, kui peate end riietuma.

Puuviljad kaalulanguse jaoks: kuidas ja millal süüa puuvilju, et need kõhnuks saada Puuviljad kaalulanguse jaoks: kuidas ja millal süüa puuvilju, et need kõhnuks saada Siin on mõned head uudised, kui armastate marju, pirne ja õunu: Puuvilja kraavitamine pole kaalu langetamiseks vajalik. See pole ka tark. Jah, puuviljad sisaldavad süsivesikuid ja looduslikult esinevat suhkrut. Kuid on olulisi põhjuseid, miks puuviljad muutuvad teie dieedis igapäevaseks põhitoiduks isegi siis, kui teete tööd selle nimel, et kõhnendada. Peamine on süüa seda strateegiliselt.

Päeva keskmine iga kaalumõõt. Võtke need keskmised ja arvutage need igal nädalal keskmiselt. Kuigi see ei võta arvesse kõikumisi, hoiavad keskmised mõõtmised teid kursis sellega, kuidas teie kehakaal kogu päeva jooksul muutub.

Kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Kui Kuidas petta kaalulanguse valjakutset kaalust alla võtta, võite tunda end heidutatuna, kui näete, et teie kaal tõuseb pärast seda, kui olete nädala jooksul kõvasti pingutanud oma treeningualaste eesmärkide nimel. Kui näete oma kehakaalu kõikumisi iga päev ja tõenäoliselt aja jooksul langust kui peate saavutama tervislikuma kaaluhoiab see teid motiveerituna.

Te ei leia hommikul viie kilo juurdekasvu häirimist, kui see kaob, kui kaalute end uuesti öösel.

Kuidas nälga petta? 5 lihtsat, kuid tõhusat viisi

Päeva- ja nädalakeskmised keskmised näitajad annavad mõnevõrra täpsema ülevaate ka teie tegelikust kaalust, nii et näete tegelikku arengut pikaajaliselt juhul kui tervislik kaalukaotus on oluline eesmärk. Muidugi ei tööta pidevad mõõtmised kõigi jaoks. Oleme kõik natuke erinevad.

Kui leiate end pidevatest mõõtmistest heidutamata, proovige oma kehakaalu jälgida igal nädalal. Ainult kindlasti registreerige oma kaal mitu korda päevas, et saada realistlikum keskmine.

Kuidas petta enda aju?

Jälgige rasvakaotust täpselt Rasva kadu täpne jälgimine nõuab regulaarselt keha rasva mõõtmist mõistlikult madala veamarginaaliga. Ehkki teil on palju võimalusi - kahene energia neeldumise mõõtmine, ultraheli, vee väljatõrjumine ja paljud muud - võivad need kulutada palju raha. Rasva kadu jälgimine ei pea nõudma kalleid seadmeid ja kui teil on rohkem välimusele orienteeritud eesmärke, võite eelistada meetodeid, mis üldse ei jälgi numbreid.

Kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Teie jaoks sobiva meetodi väljaarvutamine sõltub paljudest teguritest, kuid kui olete noor ja kehamassiindeks KMI on alla 30 arvutage siin omapeaksite kaaluma nihikutega professionaalseid nahavoldi mõõtmisi. Ehkki te ei saa neid mõõtmisi ise hõlpsalt ja täpselt kindlaks teha, maksab spetsialisti otsimine vähem kui ülalnimetatud tehnikad.

Kuidas petta kaalulanguse valjakutset

Selle meetodi kohta lisateabe saamiseks rääkisin sertitud personaaltreeneri Mariana Abeid-McDougalliga. Ta selgitas, et mõne täiendava mõõtmisega saate täpse ülevaate oma hetkeolukorrast: Üldise tervisekasvu jaoks on parim hinnang tavaliselt kehamassiindeksi KMIvööümbermõõdu ja 5 nahavoldi summa So5S kombinatsioon, kuna see annab teavet Kuidas petta kaalulanguse valjakutset keharasva koguse kui Kuidas petta kaalulanguse valjakutset jaotuse kohta kehakaalu, rasvade ja rasva jaotuse parem hindamine.

Ta hoiatab ka, et teie kehakaalu ja rasva kaotuse eesmärgid peaksid keskenduma esmalt tervisele ja teisele väljanägemisele, vastasel juhul võite end katastroofiks seada: Tuleb siiski märkida, et nende jaoks, kes ei ole kõrgetasemelised sportlased kui see tegelikult olulineon raske ideaalkaalu kindlaks määrata ja ideaalse kaalu hindamisel rasvaprotsendi osas on palju vigu. Teisisõnu, peaksime liikuma esteetikale keskendumisest kaalukaotusele ja vajaduse korral liikuma kaalukaotusele, et saada kasu tervisest.

Paljud isikud eriti naisedkes tahavad sageli kaalust alla võtta, ei pea seda tegema - nad tahavad seda lihtsalt teha, et see sobiks ühiskonna praeguste ilunormidega.

Selle tulemuseks on nii ebatervislik kehapilt kui ka rasketel juhtudel söömishäired nii meestel kui naistel.

Puuviljad kaalulanguse jaoks: kuidas ja millal süüa puuvilju, et need kõhnuks saada

Nendel põhjustel soovite seada realistlikud eesmärgid. Märkus: naistel on loomulikult suurem rasvaprotsent kui meestel, mis nõuab kõrgemaid eesmärke. Lisaks peaksite tervislikuma keha nimel töötades alati meeles pidama järgmist: Teie keha erineb kõigi teiste kehast. Ehkki meil on inimesena mitmeid sarnasusi, ei pruugi see, mis teie heaks töötab, töötada kellegi teise jaoks. Pidage seda tervisega seotud teabe sealhulgas selle artikli lugemisel alati meeles.

See, mida teate oma keha kohta nüüd, muutub vananedes dramaatiliselt. Meie välimuse muutus täiskasvanueas pole nii dramaatiline, nii et me ei märka alati, kui erinevaks meie keha muutub. Mis töötab aastaseks saamisel, ei pruugi kehtida, kui teie aastane ja need muutused jätkuvad kogu teie elu jooksul.

  1. Minimalistliku kaalulangus
  2. Toidud, mis poletavad kohurasva kiiresti
  3. Share on Facebook Share on Twitter Näpunäited ja tippdomeenid aitavad teil leida parima tervise taganemise Kas te kaalute kaalukaotuse abinõuna külastamist?
  4. Keha nalgareziimi kaalulangus