Kuidas poletada jalgade rasva kiiresti ja lihtsat, Kuidas Kaenlaaukude Rasvast Lahti Saada | Tervis ja heaolu

Kuidas teha: Magage joogamatil seljaga põrandal. Tennise mängimine on tõhus viis jalarasva kaotamiseks, kuna see nõuab igasuguseid tegevusi, libisemisi ja muid liigutusi, nii et võite mõne kilo kergelt kaotada. Kallakul kõndimine või jooksmine kulutab palju kaloreid, kuid aitab ka reielihaseid üles ehitada.

Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud? Või kas soovite, et jalad oleksid lühikeste pükste, sukkpükste või bikiinidega? See on täiesti võimalik, kui harjutate kõvasti ja teil on mõistlik toitumine! Te peaksite teadma, et te ei saa "lihtsalt" kaalust alla võtta reied, vaid kogu keha, kuid teie püsivus ja pingutused tasuvad end ära.

Sammud 1. Alustage igat lihast vähemalt 1 minut. Jookse õrnalt umbes 15 minutit.

Kuidas jalgu kiiresti saledaks muuta

Soojendada saab ka minutit köit hüpates, vaid veendu, et see oleks korralikult tehtud. Tagumiku löömine, tuntud ka kui tagumiku löömine või tagasilöök. Tehke vähemalt 50 kordust jala kohta. See kõlab raskelt, kuid tegelikult pole see nii palju kui arvate! Jookse reie kõrgustega tõsta jooksedes põlved talje kõrgusele. Kõndige umbes minutit rahulikult.

Tehke kükke ja veeretage jalgade harjutusi. Jalgade kükitamine on sama lihtne kui jalgade avamine õlgade laiuselt ja seejärel istumine, nii et jalad ja reied oleksid jalgade suhtes täisnurga all. Jalarulliga harjutusi sooritatakse lamades põrandal, tõstes ühe jala üles ja seejärel ringjate liigutustega. Venitage oma lihaseid Kuidas poletada jalgade rasva kiiresti ja lihtsat tehke keha lõdvestamiseks vähemalt 5 minutit õrn jalutuskäik. Minge sörkima igal võimalusel! Ja proovige juua palju vett.

Rattasõit on tõhus viis rasvade põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks.

Kuidas kaotada rasva jalgadele

Mõne hinnangu kohaselt võite 59 kg kaaludes põletada — kalorit tunnis kõikjal, sõltuvalt teie tempost. Nii et jalgrattasõit on tõhus viis kaalust alla võtta.

Rattaga saate õhukesed jalad: Sõitmise asemel jalgrattasõit. Sõitke rattaga toidupoodi, Kuidas poletada jalgade rasva kiiresti ja lihtsat asemel et sinna sõita.

Диламро шикасти💘💘. Суруди toukatakka.eeая музыка.

Võtke ühistranspordi asemel jalgratas. Sõida rattaga kodus või jõusaalis. See on õrn harjutus, mis aitab sõltuvalt kehakaalust põletada — kalorit tunnis. Registreeru harjutustundi Ketramine siserattatreening. Rattasõidu klassid on tavaliselt üsna kallid, kuid see, mida saavutate, on seda raha väärt. See treeningumeetod aitab põletada palju kaloreid, kui treenite tõsiselt, võib umbes 66 kg kaaluv inimene põletada umbes — kalorit tunnis.

Teisest küljest võib see harjutus teile üsna üksluine olla, seega peate parimate tulemuste saamiseks proovima oma parima.

Pilaatus matiharjutused on võimalus ka neile, kes soovivad saada toonuses jalgu. Pilates aitab kõhu ja jalgade toonust Slimming soob kana rinnad seega on pilates ideaalne valik saledate jalgadega. Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui rattasõit, kuid neid on lihtsam teha.

Lisaks, kui kardate rahvarohketes kohtades võimlemist, võite treeningtundide asemel leida juhendava DVD ja harjutada kodus.

murda vistseraalse rasva

Kas jalarulle. Jalarulliga harjutused on lihtsad ja tõhusad ning neid saab hõlpsasti kodus uuesti teha. Kuigi see pole nii tõhus kui ketrusharjutus, on see siiski parem kui mitte midagi.

  1. 21 paeva rasva kadu
  2. Kaalulangus Peeing palju
  3. Kuid enne kui kõik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi.
  4. Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.
  5. Kuidas jalgu kiiresti saleneda (fotodega) - Vihjeid -
  6. Slimming Massaaz Bangkok
  7. Keha salendav susteem CENA

Lamage paremal küljel ja asetage vasak käsi põrandale enda ette, et saada tuge ja tasakaalu. Tõstke vasak jalg puusa kõrgusele. Kujutage ette, et teie jalad on ümmarguses kastis, kasutades oma jalgu selle ümmarguse kasti sisekülje ümber, lähevad jalad üles, alla ja ringivad ringi.

Tehke 50— ringi, vahetage seejärel jalad ja tehke sama. Tehke kükke. Kükitamise harjutused on väga mitmekülgsed. Võite teha erinevaid kükke, samade põhialustega ja see annab teile erinevaid tulemusi. Kükke tehes on Sleimming kohvi avis oluline harjutada õiget tehnikat.

Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada? Pirnike

Harjutage harjutusi Põhiline kükitamine. Kui jalad on õlgade laiuses, laske puusad aeglaselt alla, painutage põlvi ja hoidke käsi sirgelt ettepoole. Painutage selga veidi, kuid hoidke ülakeha sirgena. Langetage puusad nii madalale kui võimalik, hoides vasikaid pingul. Hinga sügavalt, kasutades jalgu ja puusasid, kuid mitte keha tõstmiseks selga. Korrake 20 korda, 3 korda iga kord.

Harjuta Belgia kükitama hantli või muu raske esemega. Hoidke mõlema käega oma rinna ees hantlit või rasket eset. Seisa pingi ees, tõsta parem jalg põrandaga paralleelselt tagasi ja puhka mõnusalt pingil.

Reied ja põlved moodustavad 90 ° nurga.

Kaalulangus vanuses

Laske oma vasaku jala alla laskudes alla, nii et parem põlv puudutab peaaegu põrandat. Püsti täielikult.

Tehke 8 kordust, iga kord korda. Korda sama teise jalaga. Harjuta Kükikombinatsioon hüppab Alustage nagu tavalise kükitamise harjutusega. Kuid selle asemel, et naasta algasendisse, hüpake nii kõrgele kui võimalik ja lööge kahe jalaga vastu maad.

Korrake ettevaatlikult 15 korda, iga kord korda. See kükitamine nõuab tugevat põlvetööd.

Tehke mõned muud harjutused. Rasva põletamiseks ja kindlaks muutmiseks on palju tõhusaid harjutusi. Siin on mõned näited: Mine padjaga.

Astuge tagasi ja jätkake teise jalaga. Harjutage reie sisemisi lihaseid. Lama matil, painuta põlved ja jalatallad maapinnale. Pange keskmise suurusega kummipall või sõlmstiilis rannarätik jalgade vahele ja vajutage 30 sekundit.

Korda nii. Puusad lahti. Pange põlvili vaibale, et küünarnukid põrandat puudutaksid. Tõstke üks jalg üles ja sirutage sirgelt tagasi.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Pange jalg kokku ja tõmmake see tagasi nii, et see puudutaks teise jala selga. Venitage see jalg uuesti välja. Ujuge paar ringi vabalt. Õppige, kuidas ringi ujuda, nii et te ei pea ringi lõpuks peatuma. Ujumine aitab jalgadel ja kindlatel jalgadel rasva väga tõhusalt põletada ning on väga kasulik ka südame-veresoonkonnale.

Fat kaotus talvel

Üks tund vabalt ujudes põletab umbes — kalorit. Erinevad ujumisstiilid on mõeldud erinevatele ainetele. Erinevad ujumisstiilid kulutavad erinevaid kaloreid. Liblikujumine kulutab kõige rohkem kaloreid, seliliujumine aga kõige vähem. Kasutage elliptilist masinat. Elliptiline masin on üsna lõbus ja see on punktmasin, kus saate kõndida või sörkida; See aitab ka käte liikumisel, kui harjutate.

Inimene, kes kaalub umbes 64 kg ja mõõduka intensiivsusega treenib elliptilisel masinal, võib põletada umbes kalorit. Elliptilise masina kasutamisel proovige mitte teha kaldu järsku režiimi, kui te ei soovi reielihaseid.

Kallakul kõndimine või jooksmine kulutab palju kaloreid, kuid aitab ka reielihaseid üles ehitada.

Siht - biitseps, triitseps, rind, õlad ja südamik. Kuidas teha tagasitõmbeid Siruta käed enda ees välja. Tõstke käed, rind, lõug ja jalad põrandalt üles. Pange rusikaga peopesa, painutage küünarnukid ja tõmmake käed tagasi, andes selga seda tehes mõnusalt pigistada. Komplektid ja kordused 3 komplekti 10 kordust Need on parimad kaenlaaluseid rasva vähendavad harjutused, mis mobiliseerivad rasva kiiresti.

Zumba tants. Zumba on Kolumbia tantsija ja koreograafi loodud tantsupraktika programm. Umbes 64 kg kaaluv inimene võib pärast tunni pikkust Zumba tantsutrenni põletada umbes kalorit. Tantsija tarbib sõltuvalt treeningu intensiivsusest tõenäoliselt vähem kaloreid, tavaliselt umbes kalorit tunnis. Liitu spordiklubiga. Jõusaal on ideaalne koht kaalu langetavate mõttekaaslastega kohtumiseks. Siin on reide, jalgu ja käsi vähendatud spordi ajal, et põletada kõige rohkem kaloreid: Korvpalli mängima aitab umbes 64 kg kaaluval inimesel põletada kalorit.

Lihtsaim viis jalgade rasva kaotamiseks 30 päeva jooksul

Mängi jalgpalli kulutab 64kg kaaluvale inimesele kalorit. Rulluisutamine või uisutamine võib aidata kellelgi, kes kaalub 64 kg, põletada samal ajal umbes kalorit jäähoki Võib kulutada kalorit. Jookse või käi jooksulindil. See kõlab väga igavalt, kuid kui otsustate lihtsalt joosta või kõndida, on jooksulint väga tõhus.

18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks

Valk on lihaste ehitamisel ja säilitamisel väga oluline. Toidud, mis sisaldavad palju lahja valku, hõlmavad kala, kana, tofut ja kalkunit.

Ärge sööge töödeldud või rafineeritud toodetest saadud süsivesikuid. Komplekssete süsivesikute hulka kuuluvad: Bean Köögiviljad sisaldavad tärklisi Nisust ja teraviljast valmistatud leib Lisage oma dieeti puu- ja köögiviljadega.

Puu- ja köögiviljades on palju kiudaineid, mis aitab vähendada kehas kogunenud rasva hulka. Need sisaldavad ka palju olulisi vitamiine ja mineraale, muutes keha pärast monotoonseid sööke Kuidas poletada jalgade rasva kiiresti ja lihtsat.

Joo magusate jookide asemel vett.

Kuidas kaenlaaukude rasvast lahti saada

Paljud arstid soovitavad meestel juua päevas 10—12 klaasi vett, mis vastab 2,5—3 liitrile, samas kui naisi soovitatakse juua 8—10 klaasi päevas ehk umbes 2—2,5 liitrit. Vesi hoiab immuunsüsteemi tervena, kaunistab nahka ja annab töötamiseks kauem energiat.

Tõenäoliselt teate seda juba varem, et kui te soovite jalgu saledamaks muuta, ei tohiks te juua karastusjooke, mahlasid ega muid magusaid jooke.

Nagu eespool mainitud, on suhkur lihtne süsivesik, mis põhjustab liigse söömise korral liigseid kaloreid. Selle asemel jooge rohkem vett!

Näete erinevust. Joo magusate jookide asemel magustamata rohelist teed. Roheline tee sisaldab suures koguses antioksüdante, mis tähendab, et see aitab kehal vabade radikaalide vastu võidelda - inimeste vananemisilmingute põhjus. Kui proovite süüa vähem, jooge enne sööki tass rohelist teed. Tunnete end täielikumana ja vähendate söögiisu.