Kuidas poletada rasva oma madalama ABS

Seda tüüpi kardiotreeningud on suurepärane võimalus rasvade põletamiseks. Kas saate põletada kaloreid kiiremini kui rasva? Alustage lamades selili, põlved kõverdatud ja jalad põrandal lamedad. Nende peal on nahaalune rasv, see on kraam, mida võite väljastpoolt näha, sõltuvalt teie keha koostisest.

Kuidas ehitada tugevamaid abs-lihaseid Absoluutsete lihaste täielik juhend Teie abs-lihased - ja kui tugevad ja määratletud nad Kuidas poletada rasva oma madalama ABS - on umbes nii palju kui lihasrakud, mida töötate iga plankumise ja istumise ajal.

Keskmise osa tegelik kuju langeb valemiks, mis sisaldab selliseid tegureid nagu keha tüüp, rasva koostis ja võib-olla isegi vaagna luu kuju, kuhu teie ab lihased kinnituvad, ütles Carrie McCulloch, MD, lihas-skeleti anatoomia ekspert ja meditsiinitöötaja New Yorgi Kinected Pilates stuudio direktor.

Fatse kadu soodustavad toidud Rasva kadu tugevuse voimsus

Teoreetiliselt võib laiem vaagen olla laias alakõhus ja puusades, võrreldes sellega, mis asub nabanupust põhja poole. Kuid teie abs pole ainult üks lihas - ja nad on midagi enamat kui lihtsalt muhud, mis koosnevad nn kuuepakist.

Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -

Siin saate tutvuda kõigi oma abs-lihastega ja kuidas neid kõige tõhusamal viisil töötada. Tutvuge oma abs lihastega Esiteks väike anatoomia tund.

Kuidas kaotada kaalu kiiresti 1 nadala jooksul Ideaalne kaalulangus 4 nadala jooksul

Koos alaselja lihastega moodustavad need peamised kõhupiirkonnad teie tuuma. Välised võlad: abs külje välimine kiht teie külgedel; need kulgevad diagonaalselt allapoole. Sisemine kaldenurk: Just välise kaldu all asuvad need diagonaalselt ülespoole. Rectus Abdominis: kaks paaris lihaste lehte ribidest vaagnateni, mis painutavad teid edasi.

Abs-dieet - kõik, mida peate teadma! - Nahahooldus -

Need on "kuue pakikese" lihased, mida enamik inimesi absoluutseks peavad. Ristlõige abdominis: sügavaim ab lihas, mis mähiseb ümber talje selgroo toetamiseks. Mis määrab teie abs lihaste nähtavuse?

Voimalused Slim Down tuharad Toit, mis poletavad keha rasva kiiresti

Mõelge oma abs-lihastele kui lihale rasvavõileiva keskel. Nende peal on nahaalune rasv, see on kraam, mida võite väljastpoolt näha, sõltuvalt teie keha koostisest.

KUIDAS SAADA RäSITUD KõHULIHASEID JA SAADA LIHASMASSI - TERVIS -

Nende all on vistseraalne rasv, mis on tüüp, mis asub teie siseorganite kõrval elama - seda liiga palju, kui kaloretega pidevalt üle pingutate ja kogete liiga palju varjatud stressi. Arthur Weltman. Vistseraalset rasva on seostatud südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja metaboolse sündroomiga, märgib ta.

Christie kaalulangus salendav sihtmark

Kuna on peaaegu võimatu öelda, kui palju vistseraalset rasva teie keha peidab, on teadlased välja mõelnud paar DIY-suunist. Rasvumisega seotud haiguste suurenenud riski vältimiseks ei tohiks naistel olla vöökoht suurem kui 35 tolli mõõta seda keskosa väikseimas punktis ja mõned eksperdid soovitavad talje ja puusa WCe kaalulangus umbes 0,8, mis tähendab, et vöökoht ei tohiks olla suurem kui 80 protsenti puusa ümbermõõdust.

Mayo kliiniku uuringu kohaselt Kuidas poletada rasva oma madalama ABS, et vöökoha ja puusa suhe on vistseraalse rasva mõõt.

Kuidas vähendada vistseraalse sügava kõhu rasva Piirake transrasvade sisaldust. Vistseraalse rasva vastu võitlemiseks tuleb kõigepealt visata transrasvad, mida varem leidus kinnispakkides osaliselt hüdrogeenitud õlide all. Need on järk-järgult kaotatud ja puuduvad enamasti supermarketite riiulitel, kuna teadlased avastasid, kui ebatervislikud nad teie elundite, kõhu rasva taseme ja muu jaoks on.

Tutvuge oma abs lihastega

Maailma Terviseorganisatsioon üritab Otsige rohkem monoküllastumata rasvu - näiteks oliiviõli ning kreeka pähklites ja avokaados sisalduvaid rasvu, mis aitavad teie kehal kõhtu rasva metaboliseerida. Ja niristage vähese rasvasisaldusega piima, näiteks 1 protsenti või rasva, kuni olete: kaltsium suurendab ensüümide aktiivsust, mis lagundavad rasvarakke ja vähendab stressihormooni kortisooli, mis kutsub teie keha varuma kõhurasva.

Hormoonidest rääkides,kas teie treening põhjustab kortisoolitaseme tõusu? Hankige rohkem kardioharjutusi. Muidugi, olete seda osuti juba sageli kuulnud, kuid Weltman viib selle idee veel ühe sammu edasi, märkides, et kõrge intensiivsusega aeroobsed treeningud on vistseraalse rasva põletamisel veelgi tõhusamad kui sama palju madala intensiivsusega treeninguid. See päevane kardio HIIT-i väljakutse parandab kindlasti teie pulssi.

Atleetvõimlemine

Ehkki iga rühm põletas igas treeningus täpselt sama palju kaloreid, kaotas kõrge intensiivsusega rühm vistseraalse rasva rohkem. See on võimas vistseraalse rasva mobilisaator," räägib Weltman.

See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel. Paljud meist on ilmselt teinud lugematuid ab harjutusi, et saada lame abs, kuid näevad väga vähe edu. On raske uskuda, et üks kehaosa võib paljudele meist põhjustada nii palju ahistust, kuid see on lihtsalt sellepärast, et me ei saa alati kontrollida, kuidas meie kehad reageerivad kehalisele ja toitumisele.

Hea uudis on Weltmani sõnul see, et kõrge intensiivsus - tase, kus tunnete pingutust ja ei saa enam vestlust pidada - on iga inimese jaoks erinev. Kuidas teie põhilihased koos töötavad?

Kui tegemist on oma abs avastamisega, on kaks võimalust: kas kaotada rasva või ehitada Keto muna kiire kaalulangus abs-lihased. Michele Olson.

Kuidas ehitada tugevamaid abs-lihaseid Absoluutsete lihaste täielik juhend Teie abs-lihased - ja kui tugevad ja määratletud nad on - on umbes nii palju kui lihasrakud, mida töötate iga plankumise ja istumise ajal.

Selgub, et neid on tegelikult raske väsitada, sest nad töötavad terve päeva, et hoida teid püsti. Kuid te ei tule pärast pikka päeva kontoris koju, kui teie laua taga istub valus tuum, nii et kui hõivatud nad tegelikult võiksid olla? Siinai meditsiinikooli rehabilitatsioonimeditsiini osakond New Yorgis.

  1. Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.
  2. Trossipuu hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud.

Välised kaldpinnad on V-kujulised lihased, mis kulgevad diagonaalselt allapoole teie külgi ja mis koos nende all asuvate sisemiste kaldega aitavad teil selgroo pöörlemist, kui John Legend näeb välja sarnaselt. Vahepeal on rectus abdominis sirgjooneline keskel paiknev lihas, mis võib jah panna teid paista, et teil on kuus pakki. Üks ab lihas on transversus abdominis.

Kõige sügavamalt teeb see teie keskosa täielikult ümber ja tõmbab selle sisse nagu korsett. Kuidas ehitada tugevamaid abs-lihaseid Niisiis, kuidas sa äratada neid sügavaid abs lihaseid?

Korge ketoonid, kuid mitte kaalulangus Kuidas slim alla talje nadalas

Tavalises toolis ei pea teie tuumalihased enda raskust tõmbama. Istuge aga ülespandud stabiilsuspallile ilma seljatoeta ja selgroo toetamiseks aktiveerub rectus abdominis. See sunnib teie abs põlema," ütleb Kuidas poletada rasva oma madalama ABS Herrera.

Kombed Kuidas kiiresti saada kuus pakki Kõikjal, kes pöördub, lubab keegi järgmist saladust 6 paki abs. Kuigi 6-pakendit pole võimalik üleöö saada, võivad regulaarsed treeningud ja tervislik toitumine aidata teil kiiret rada saavutada. Arendage ab-treeningu rutiin koos mitmesuguste harjutustega, nagu krõbinad ja plangud. Teie lihased vajavad kütust ja teil võib olla vaja põletada rasva tulemuste nägemiseks pidage kindlasti kinni tervislikust ja tasakaalustatud toitumisest.

Samuti saate aktiveerida rectus abdominis'e ja kaldkriipsu, lihtsalt tõmmates oma nabanuppu. Boonuse südamiku nikerdamiseks, mis aitab teil veelgi täpsemaid ab lihaseid skoorida, peate tegema seda tüüpi ab lihase tööd, millele Olson viitas.

Ta kasutas väljamõeldud elektromüograafia EMG aparaati, et testida peaaegu iga päikese all tehtud põhitreeningu tõhusust, et luua kõigi abtreeningute ema.

Liigub nagu ühe jala venitus ja kaheksa ülejäänud osa selles abs treeningus tähendavad nihet, mille ab harjutused on viimase kümne aasta jooksul teinud; varem oli kalduvus ab lihaseid isoleerida, et anda igaühele individuaalne treening mõra sirgjoonelise abdominise jaoks, jalgrattad kaldpindade jaoks jnekuid nagu Olson rõhutab, pole see päris elus nii.

31 LB kaalulangus naljakas salendav nalja

Toimetaja Valik.