Kuidas poletada armastuse kaepidemete rasva, Mis on armastuse käepidemed?

Keha kaotab rasva ühikuna ja mitte seal, kus soovite seda vähem. Lahustuv kiud võib tekitada ka soolestikus häid bakterite mitmekesisust, mis võib aja jooksul aidata teie kõhurasva välja kaevata. Arvutage oma BMR. Kui harjutus on teie jaoks liiga keeruline, painutage vasak jalg ja asetage oma säär paremale põlve ette maapinnale, et osa raskusest toetada.

Viited X See artikkel on kirjutatud Kaalulanguse ettekirjutused meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse. Sisuhalduse meeskond jälgib hoolikalt toimetuse tööd, veendumaks, et iga artikkel vastab meie kvaliteedistandarditele. Selles artiklis on viidatud 20 viidet, mille leiate lehe allservast.

Seda artiklit vaadati korda Selles artiklis: Dieedi muutmine Füüsilise aktiivsuse saavutamine Põhitugevdavate harjutuste integreerimine Seotud artiklid Viited "Armastuse käepidemed" on nimi, mida tavaliselt kasutatakse kõhu ja alaselja viltuste kõhu külgede piirkonnas esinevate rasvade ladestumise kirjeldamiseks.

Tavaliselt tekivad need plekid aastate jooksul kõrge kalorsusega dieedi ja elustiili tõttu, mis ei hõlma piisavat füüsilist aktiivsust. Armukangadest vabanemiseks Kuidas poletada armastuse kaepidemete rasva kahjuks konkreetset harjutust. Nende kõrvaldamiseks on vaja rasva põletada tänu dieedile, stressi vähendamisele ja treenimisele.

Sammud 1. Kaalu langetamiseks ja liigse rasva kaotamiseks, eriti armastuse käepidemetes, peate vähendama üldist kalorite tarbimist. Kindlas kehapiirkonnas pole võimalik rasvamassi põletada. Kaalu kaotades saate aga vähendada üldist rasva taset. Aja jooksul märkate, et teie armukäepidemed muutuvad väiksemaks. Mehed peaksid päevas tarbima umbes kalorit vähem kui nende energiavajadus.

rasva kadu reied Fat Burner teeb mind poop

See toob tavaliselt kaasa kehakaalu languse 0, kg nädalas. Alustage kogu päeva jooksul söödud kalorite arvutamist. Kasutage seda numbrit lähtepunktina. Lahutage sellest kalorit, et saada keskmine kalorikogus, mida peate kaalust alla võtma.

Piirake töödeldud toidu tarbimist.

Armastuse käepidemed: mis neid põhjustab ja kuidas neist lahti saada?

Tavaliselt sisaldavad töödeldud ja praetud toidud palju kaloreid. Kui te regulaarselt seda tüüpi toitu sööte, muutuvad kehakaalu kaotamine ja armukäppide kaotamine raskemini Kuidas poletada armastuse kaepidemete rasva eesmärgiks. Töödeldud ja praetud toidus on palju kaloreid. Need võivad sisaldada ka palju lisatud suhkruid, kehale kahjulikke rasvu, lisaaineid ja säilitusaineid.

Piiratavate toitude hulka kuuluvad: magusad joogid, praetud toidud, kiirtoidud, laastud ja kreekerid, jäätis, kommid, vorstid, külmutatud valmistoidud, konservid, küpsised, koogid ja saiakesed. Kui võimalik, vältige toite, mis sisaldavad palju lisatud suhkrut. Paljud uuringud on näidanud, et suhkrurikkad toidud põhjustavad kõhu piirkonnas rasva ladestumist ja võivad armukäepidemeid suurendada.

Süsivesikurikkad toidud asendage vähese tärklisega köögiviljadega. Paljud uuringud on näidanud, et meestel, kes tarbivad suures koguses süsivesikuid, on kõhupiirkonnas suurem rasvade ladestumine näiteks armukäepidemed. Selle probleemi minimeerimiseks vähendage süsivesikuterikaste toitude tarbimist. Süsivesikuid leidub mitut tüüpi toidus.

Teravili, piimatooted, kaunviljad, tärkliset köögiviljad ja puuviljad on mõned näited. Mehed vajavad päevas vähemalt 5—9 portsjonit puu- ja köögivilju. Mõõtke sellise portsjoni ekvivalent: 1 tass köögivilju, 2 tassi salatit või pool tassi puuvilju. Valige madala suhkrusisaldusega puuviljad, näiteks marjad ja köögiviljad, mis ei sisalda tärklist. Piirake porgandi, herneste, kartuli ja maisi tarbimist.

Põhiline Meeste Sobivus Kuidas armastuse käepidemetest lahti saada Armastuse käepidemed võivad tunduda armsad, kuid nende vastu pole tegelikult palju armastust. Need kangekaelsed rasvataskud, mis asuvad kõhupiirkonna külgedel, ei tundu suurepärased ja pole ka teie tervisele kasulikud.

Need tärkliserikkad köögiviljad sisaldavad rohkem süsivesikuid. Minimeerige teravilja tarbimist, kuna need on kõige suurema süsivesikute kontsentratsiooniga toidud. Asenda rasvane liha lahjaga.

Valgu söömine on väga oluline meeste jaoks, kes teevad trenni ja järgivad madala kalorsusega dieeti. Lisaks võivad lahjad valgud aidata vähendada armastuse käepidemeid. Nende lipiidide kõrgenenud taset on seostatud meeste rasva suurenemisega. Tarbige neid toite väiksemas koguses ja eelistage lahjemaid valke. Valige kana, kala, kalkun ja lahjad punase liha jaotustükid.

Proovige ka selliseid toite nagu lõhe, tuunikala, kuivatatud puuviljad ja maapähklivõi, sest need on valgu- ja tervislike rasvade rikkad tooted, mis võivad vähendada rasva ladestumist kõhupiirkonnas ja armastada käepidemeid.

Kuidas põletada tagasi rasva ja armastuse käepidemed

Suurendage oma veetarbimist. Kuigi vesi ei välista otseselt armastuse käepidemeid, võib see pikas perspektiivis soodustada kehakaalu langust ja sellest tulenevalt rasvade ladestumist. Tüüpilised soovitused soovitavad meestel võtta päevas 8—13 klaasi vett. Kui elate väga aktiivset eluviisi, peate võib-olla rohkem jooma. Piisava koguse vedeliku joomine võib samuti aidata teil kogu päeva jooksul vähem isu tunda.

Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas 100 kalorit

Juues klaasi enne iga sööki, saate vähem süüa ja oma dieedist kinni pidada. Reklaam 2.

salendav skate Valge neeru-oad voi oad

Kardiovaskulaarne aktiivsus on hädavajalik meestele, kes soovivad rasva põletada, eriti kõhupiirkonnas ja armastavad käepidemeid. Tehke regulaarselt aeroobset tegevust, et vabaneda rasvaladestustest. Mehed peaksid korda nädalas tegema 30—40 minutit mõõdukat või intensiivset kardiovaskulaarset treeningut. Proovige keskmise intensiivsusega tegevusi, nagu jooksmine, elliptilised treeningud, ujumine, aeroobika ja rattatunnid. Tehke intervalltreening.

Uuringud näitavad, et maksimaalse pingutuse perioodide vaheldumisi keskmise või kerge intensiivsusega perioodidega on võimalik põletada rohkem kaloreid ja rasva kui ühtlast tempot säilitades.

Registreeruge oma jõusaalis kardiovõistluseks või boot campiks. Need tunnid kasutavad erinevaid vahendeid intervalltreeningute tegemiseks, lihaste kasvatamiseks ja rasva vähendamiseks. Võtke joogatund voolama.

Need tunnid ühendavad äärmiselt keerulisi poose puhkeperioodidega. Võtke osa jooksurühmast. Otsige gruppi, kes teeb sprinti ja teeb kerget jooksu. Võite endale aega panna kaks minutit jooksma ja kaks minutit vilkalt kõndima või jooksu aeglustama.

Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse. Sisuhalduse meeskond jälgib hoolikalt toimetuse tööd, veendumaks, et iga artikkel vastab meie kvaliteedistandarditele. Selles artiklis on viidatud 20 viidet, mille leiate lehe allservast.

Tehke sekundilisi võtteid iga viie minuti järel. Võtke aktiivsem eluviis. Paljud uuringud näitavad, et aktiivne eluviis pakub tervisele ja kaalulangetamisele sama kasu kui struktureeritum treeningprogramm. Armastuse käepidemete kõrvaldamiseks suurendage oma aktiivsust. Aktiivsema eluviisi säilitamiseks tehke kodutöid; kõndige kogu päeva jooksul rohkem, seiske sagedamini ja ronige trepist üles. Mõelge oma tavapärasele päevale ja pakkuge ideid, kuidas olla aktiivsem.

Tavaliste tegevuste tegemise ajal kõndige rohkem või liikuge rohkem. Võite osta ka sammulugeja või alla laadida rakenduse, mis täidab teie telefonis sama funktsiooni. See võib aidata teil kontrollida oma aktiivsuse taset ja julgustada teid rohkem samme astuma.

  • Kereehitus 5 asja, mida iga mees peab armastuse käepidemete ja kõhurasva vabanemiseks tegema Armastuse käepidemed on piinlikud.
  • 16 põhjust, miks te oma armastuse käepidemetest lahti ei saa - Kaalukaotus
  • Harjutused, mis on suunatud seljale, abs ja puusadele Kiire otsing Internetis näitab konkreetsetele kehapiirkondadele suunatud sihtharjutusi, sealhulgas armastuse käepidemeid.
  • 4D Slimming Fiyat
  • Kuidas armastusest kiiresti vabaneda - trendijuht - Meeste Sobivus
  • Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas kalorit - Tervis -
  • Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem.
  • Tervis Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas kalorit Lihtad nipid kalori päeva lõikamiek või põletamiek võivad aidata teil 10 naela aata kärpida.

Reklaam 3. Need on klassikalised kõhuharjutused ning aitavad toonida ja salendavad vöökohta. Eelkõige töötavad nad kõhulihaste esiosa.

Lama selili kõverdatud põlvedega. Pange üks käsi teise kaela taha. Hoidke küünarnukid laiad. Tõstke kõht paar sentimeetrit maast üles, kuni tunnete kõhulihastes pingutust sügavuti. Püsti veel paar tolli, et ka ülaselg maast üles tõsta. Tooge rindkere aeglaselt maa peale tagasi. Tehke seda harjutust kolmes korduse komplektis. Kui tunnete, et olete valmis minema väljakutsuvama variatsiooni juurde, tõstke oma jalad nii, et need oleksid õhus välja sirutatud või laua kohale volditud.

Tehke rattakrõpse. See harjutuse versioon töötab kõhu puusad ja puusad. Minge krõmpsude lähteasendisse. Tõstke oma jalad nii, nagu toetuksite mingile pinnale.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Hoidke põlved kõverdatud ja sääred maapinnaga paralleelsed. Tõstke oma rindkere üles, kuni õlad on maast lahti. Pöörake parema jala poole. Samal ajal sirutage vasak jalg ja viige see põrandaga paralleelselt. Laiendage oma paremat jalga ja viige vasak paremale, kui painutate paremale, et sellega kokku Kuidas poletada armastuse kaepidemete rasva.

Sisemist põlve ei tohiks oma kätega puudutada.

Kuidas armastuse käepidemetest lahti saada

Hoidke küünarnukid laiad, nii et pingutus piirduks ainult kõhuga ega kaasaks kaela. Tehke 2 või 3 komplekti kordust.

Toit slim alla nagu Kuidas uhendada oma lihaseid

Tehke tagurpidi krõbinaid. Ka see harjutus, sarnaselt traditsioonilisele versioonile, töötab kõhuosa esiosa, eriti alumist. Tõstke oma jalad õhku, nii et need oleksid otse puusade kohal. Kõverda kergelt põlvi.