Kuidas katkendlik paastumine poletab rasva, Kuidas vahelduv paast võib sind nõrgaks muuta

Teine võimalus on lihtsam: 5: 2. Tegelikult kasutas Rives kehakaalu langetamiseks madala kalorsusega ja spordirežiime, kuid lõpetas dieedi järgimise lõpetades kaotatud kilodega kehale panemise. Joo palju vett: see on eriti oluline hommikul ärgates, kuna enamus meist tõuseb dehüdreerituks. Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Näiteks võiksite esimese päeva jooksul süüa kell 9 hommikul, teisel päeval kell 10, kolmandal päeval kell 11 jne.

Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine

Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab Keharasv on keha viis energia kalorite salvestamiseks.

Kui me midagi ei söö, muudab keha mitmeid asju, et salvestatud energia oleks kättesaadavam. See on seotud muutustega närvisüsteemi aktiivsuses, samuti mitme olulise hormooni olulise muutusega.

Sleimming Natasha Kaalulangus treener Charlottedville

Siin on mõned asjad, mis teie ainevahetuses paastudes muutuvad: Insuliin: Insuliin suureneb, kui me sööme. Paastudes väheneb insuliin järsult 4. Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma!

Inimese kasvuhormoon HGH : Kasvuhormooni tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6. Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kasvu 7, 8, 9. Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine.

See trend ilmus Hollywoodis tänu supermodell Miranda Kerrile ja meie kaasmaalased võtsid selle kiiresti üles.

Paastumine: dieediga kaotate kuni 5 kilo kuus

Paastumine nimetatakse ka vahelduvaks paastuks on hoogustumas. Esimesed artiklid sellise toitumissüsteemi kasulikkuse kohta ilmusid kolm aastat tagasi, Yoshinori Osumi sai isegi Nobeli preemia autofaagia protsessi - "isesöömise" - kirjeldamise eest.

Lühidalt, ta tõestas, et paastu ajal keha "kasutab ära" kõik sinna kogunenud toidujäätmed. Kuid see ei tähenda, et selline toiteallikas oleks absoluutselt ohutu. Kas vahelduv paast on ülekaaluga võitlemisel efektiivne?

Tervisliku kaalulangus 3 kuu jooksul rasvapoletid, millal neid votta

Paastumine on keha jaoks stress, mille käigus toimub katehhoolamiini süntees. Selle ellujäämiseks on loodus pakkunud kohanemismehhanisme.

Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil

Meie ainevahetus koosneb kahest reaktsioonist, anabolism - ehitamine ja katabolism - struktuuride lagundamine ja nende muutmine energiaks. Selle füsioloogilise protsessi mõistmine on suurepärane neile, kes soovivad end vormis hoida. Paastumine võib alandada ka hormoone insuliini ja insuliinitaolist kasvufaktorit IGF Teadlaste arvates võib see langus aeglustada rakkude kasvu ning seeläbi vananemisprotsessi ja haiguste riski.

Viimaseks, sarnaselt treeninguga, seab paastumine keha ajutise stressi.

Patrick Stumpi kadu Kas aspartaam ??takistab kaalulangust

Aja jooksul muudab see teie rakud stressiga paremini toime, kaitstes teoreetiliselt neid krooniliste haiguste eest. On leitud, et see vähendab vähiriski ja aitab säilitada kaalu nii inimestel kui ka loomadel tehtud uuringutes. Kuid ma ei hüppa ainult vahelduva paastuga vagunile; Olen selle pooldaja olnud palju aastaid. Tegelikult uurisid Yale'i ülikooli meditsiinikooli teadlased enam kui kümme aastat tagasi koos Kopenhaageni ülikooli meeskonnaga paastumist ja rasva kadu ning nende positiivsed tulemused laboris on sellest ajast alates aidanud mul pürgida kõhnasse kehasse!

Parim protseduur rasva eemaldamiseks jalgadest DHC Slimming

Kui teie, nagu mina, olete huvitatud keharasva madala taseme hoidmisest, nautides samal ajal mõnda oma lemmiktoitu, võib IF olla just see, mida olete otsinud. Otsuse hõlbustamiseks vastan mõnele tavalisele IF-ga seotud küsimusele ja pakun kasulikke näpunäiteid, et saaksite paastuprogrammist maksimaalselt kasu saada.

Mis on vahelduv paastumine?

Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta

Vahelduv paastumine on lihtsalt praktika, mille käigus võetakse pikema aja jooksul null kalorit - põhimõtteliselt juues ainult tavalist vett ja kas musta kohvi või teed. IF-i variatsioone on palju, kuid minu eelistatud meetod hõlmab tunnist tühja kõhuga söömist, seejärel kogu minu toidu söömist kaheksatunnise akna ajal, mida tavaliselt nimetatakse "toitmisaknaks".

Seda tüüpi IF-d nimetatakse sageli " 8" paastumiseks. Kas öösel magamine loeb tundide kaupa kiiresti?

Burn XT Fat Burner Arvustused Kuidas kaotada kaalu parast 50

Jah, küll. Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi. Kui teil on vahetult enne magamaminekut valgu värisemine, ärkake kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõudke eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa. Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma?

Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega raputusi.

Kuidas kaaluda kahjumit 1 kuu jooksul Mis on head toidud rasva poletamiseks

Pärast aastaid kestnud nõuannete järgimist ja tavaliselt soovitatavaid strateegiaid, nagu näiteks: sööge viis väikest söögikorda päevas, järgige ranget söögikorda ja seadke makrotoitainete eesmärke, tundsin huvi, kas mõni strateegia on minu elustiiliga sobivam. Sisestage katkendlik paast. Protokoll, mida praktiseerin, on igapäevane tunnine kiire ja 8-tunnine sööt ning minu päev näeb tavaliselt välja selline: Äratus kell 7 hommikul.

Minu toidud koosnevad valkudest, köögiviljadest, puuviljadest ja vähestest keerukatest süsivesikutest. Viimane söögikord kell 19 Magama kell 10 õhtul Kui ma esimest korda niimoodi sööma hakkasin, ei teadnud ma, et see on tegelik vahelduva paastumisprotokoll - see oli mulle lihtsalt mugav.

Söögiajastustrateegiad võivad aidata teil kaalust alla võtta: vahelduva paastu toitumise näpunäited

Mul on tavaliselt kliente või esinemisproove hommikul ja söögikorda saamine kella ks mida ma ka varem tegin ei olnud otstarbekas ja pani mind tundma end jõusaalis ja esinemistel täiskõhu ja punnituna.

Kui mul oli fotosessioon, kuhu minna, tegi see varajase söömise veelgi vähem soovitavaks. Üsna varsti mõistsin, et kõhnana püsimine on lihtsam kui kunagi varem. Hakkasin ära tundma ja kuulama oma keha näljatunnet, mis viis tervislikuma suhteni toiduga.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Leiti, et kuigi eTRF ei mõjutanud põletatud kalorite arvu märkimisväärselt, vähendas see näljahormooni greliini taset ja suurendas söögiisu mõningaid aspekte. See suurendas ka rasvapõletust tunnise päeva jooksul. Lugege ka: Kuidas kiiresti kaalust alla võtta: 10 näpunäidet tervisliku tee Kilosse söömiseks Vahelduv paastumine alandas näljahormooni greliini taset ja suurendas osalejatel isu.

Vahelduva dieedi näpunäited 1.

Võimalikud probleemid vahelduva paastuga kehakaalu langetamiseks Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine Võib-olla olete proovinud raamatus kõiki dieete: madala süsivesikute, madala rasvasisaldusega, taimetoitlasi, South Beachi. Võib-olla olete lihtsalt lugenud paastu mõningatest eelistest ja soovite sellele pilti teha. Paastusid ju Platon ja Hippokrates ning paljude usundite sõnul on paastumine hingele hea. Kuid kas katkendlik kaalukaotuse korral paastumine on efektiivne ja mis veelgi olulisem - kas see on tervislik?

Paastuajal jooge musta kohvi Nagu terviseeksperdid, võib paastuperioodil musta kohvi joomine rasvapõletust ja kehakaalu langust kiirendada.