Maadlus kaalulanguse napunaited. Kuidas maadlejad nii kiiresti kaalu kaotavad?

Kui maadlejad on tuntud oma veemassi kiirest vähendamisest vahetult enne kaalumist, suureneb teie veetarbimine treeningu ajal on tegelikult õige tee, kuna see võib soodustada kehakaalu langust. Nädal või paar päeva enne kaalumist alustab poksija, jõutõstmise või võitluskunstide esindaja tegevust hädaolukorra kaalulanguse korral.

Hoiatused Paljud võitlejad proovivad kaalust alla võtta, kui tahavad kvalifitseeruda keskmise või madala kaaluklassi, kus nad suurema tõenäosusega võistlevad. Kui see on nii, siis on mitu võimalust tervisega paar kilo kaotada, et saada rohkem jõudu ja vältida võimalikke vigastusi ja õnnetusi. Traditsioonilised strateegiad on seaduslikud, kuid sportlasena poolprofessionaal või professionaal peate end pisut rohkem pühendama.

Üks olulisemaid osi on hea toidu ühendamine tegevuste praktikaga. Samuti sõnastage hea plaan, et mitte liiga kiiresti käia ja end ise saboteerida. Sammud 1. Peate ennast kontrollima, et mitte kaotada rohkem kui 1 või 1,5 kg nädalas. Vastasel korral seab see teie tervise ja Maadlus kaalulanguse napunaited sporditulemused ohtu. Õpid, kuidas hiljem treening- ja söögiaegu korraldada, kasutades näpunäiteid, mis tulevad hiljem, kuid hakkad sellele nüüd mõtlema.

Leeliselise vee rasva kadu Kuidas kaotada kaalu parast 50

Enne oma dieedis järskude muudatuste tegemist pidage nõu arsti või Maadlus kaalulanguse napunaited. Joo palju vett. Ükski võitleja ei võida, kui ta on dehüdreeritud.

Kaalulangus Root Chakra Slim alla puusade ja kohuga

Lisaks arvavad paljud sportlased, et võivad vee tarbimist üldiselt vähendades kaotada kaalu, kuid nad on kahjuks eksinud. Jooge treeningu ajal vett iga kümne või viieteistkümne minuti tagant.

Kuidas sportlased kaotavad kaalu

Võtke kogu päeva jooksul kolm või neli klaasi vett. Ärge jooge liiga palju kofeiiniga jooke, näiteks sooda ja kohv, mis tühjendavad keha vett kiiremini kui urineerimine. Hoidke silma peal dehüdratsiooni sümptomite, näiteks segasuse, pearingluse, suukuivuse, pisarate tekke ja naha kuivuse tunnuste osas. Sööge madala rasvasisaldusega toite, kuid sööge sama kalorisisaldusega toite.

Igal maadlusvõistlusel osalemiseks peab teil olema hea kalorikogus.

Rasva kaotus San Antonio toit, mis poletab vistseraalset rasva

Niisiis, hoolitsege selle dieedi osa eest, et kaalust alla võtta ilma vajalikku energiat ohverdamata. Üldiselt peavad koolitasemel maadlusvõistlustel osalejad näiteks teismelised sööma — kalorit päevas, lisaks treeningpäevadel. Need toidud sisaldavad rohkelt süsivesikuid, madala rasvasisaldusega toitu ja aitavad teil kaalust alla võtta poolteist nädalat. Veel kord: ära proovi kaotada rohkem kui 1—1,5 kg nädalas või kaotada ka lihasmassi, ohverdada dieeti, dehüdreeruda ja tekitada kehas tasakaaluhäireid - mis kahjustavad tervist ja sportlikkust.

1. Alusta varakult

Sööge päevas Kui kaua poletada 1 keharasva peamist söögikorda ja suupiste, alati vähemalt kolm või neli tundi pärast Maadlus kaalulanguse napunaited või võistlust. Professionaalsed ja poolprofessionaalsed maadlejad peavad iga massi kilo kohta sööma umbes 1—1,5 g valku.

Sööge iga päev kõrge süsivesikusisaldusega hommikusööki. Nii saate energiat hommikuseks treenimiseks ilma liigset suhkrut või rasva sisse söömata. Siin on näide hommikusöögist: 2 tassi täisteratooteid magustamata1 tass lõssi, 1 suur banaan, 1 terve röstsai 2 tl maapähklivõiga ja 1 tass apelsinimahla.

Maadlus kaalulanguse napunaited hommikusöök sisaldab umbes kalorit. Sööge tasakaalustatud lõunat iga päev samal kellaajal. Kuna soovite maadluses konkureerimiseks kaalust alla võtta, on kõige parem lisada iga söögikorra juurde rohkem puu- ja köögivilju.

Siin on näide lõunasöögist: täistera lehttainas 85 g kalkunirinnaga, 30 g madala rasvasisaldusega juustu, sinep, salat ja tomat. Kõrvalroaks proovige 1 tass kerget Maadlus kaalulanguse napunaited, 1 õun ja 1 tass köögivilju, lisaks 2 supilusikatäit rasvavaba salatikastme kohta.

See lõunasöök sisaldab umbes kalorit.

  1. Dieet maadlejatele: 5 nõuannet ohutuks kaalu langetamiseks - Toitumine
  2. NäPUNäITED MULJUTUD RIBIDEGA SPORTLASELE - TERVIS -
  3. Zumba kaalulanguse valjakutse
  4. Naasmine spordi juurde Kontaktspordiga tegelevad sportlased kannatavad sageli roiete muljutise all.
  5. KUIDAS MAADLEJAD NII KIIRESTI KAALU KAOTAVAD? - MEDITSIINI- -
  6. Online dating kaalulangus
  7. Sisesta oma e-maili aadress ja saadame sulle parooli meilile.

Valmista sobiv õhtusöök. Mõni tund enne võistlust või treeningut peate valmistama toitva õhtusöögi, mis tapab nälja ja aitab lihaskiude taastada.

Näpunäited verinenud ribidega sportlasele

Siin on näide õhtusöögist: segatakse g krevettide, 2 tassi segatud köögiviljade ja 2 tl taimeõli ning madala naatriumisisaldusega sojakastmega. Kõrvalroaks 1 tass pruuni riisi. Sellel õhtusöögil on umbes kalorit. Tehke aeg-ajalt suupisteid. Erinevalt söögikordadest peab lihaste kasvu kiirendamiseks ja paranemiseks olema 30 minutit enne treeningut või võistluste alustamist hea suupiste.

Tehke suupiste, mis sisaldab tervislikke süsivesikuid, valke ja rasvu. Piirake oma suupistete hulka või kalorit.

Video: Binäre Optionen Signale Kostenlos ? Binäre Optionen Signal Software Erfahrungen 2021, Mai

Siin on näide suupistetest: 1 tass teravilja magustamata 1 tassi lõssiga, 10 kreekerit täistera 30 g lõssiga või 1½ tassi lõssi šokolaadiga.

Kõndige alati saadaolevate lisatasudega. Kui tunnete end söögikordade vahel väga näljasena, kõndige neil päevatundidel alati tervislike alternatiivsete suupistetega. Sööge puuvilju või tooteid, milles on palju süsivesikuid ja vähe rasvu.

Kui ostad valmis suupisteid, vali puuviljad ja muud looduslikud võimalused.

Uudiste tegemine

Mitte midagi maiustuste, laastude jms söömine. Korraldage oma ajakava toidu ja koolituse osas. Kasutage sellist "ajakava", et mitte kunagi unustada aega, mis teil tuleb saavutada eesmärgiga kaotada kaalu, ja seda, mida peaksite sööma, ja selle vältimiseks. Ei ole valus korrata: sina ei peaks proovige kaotada rohkem kui 1 või 1,5 kg nädalas, vastasel juhul kahjustab see teie tervist ja võitlusvõimet.

Korraldage oma sõiduplaanid vastavalt võistluste kuupäevadele ja loendage nädalad tagasi, et teil oleks aega kaalu tegelikult kaotada.

2. Tarbi pärast treeningut kiiresti seeduvat valku

Sisestage nädalate arv, mille jooksul peate oma eesmärgi täitma kaotada alati 1 või 1,5 kg nädalasilma et sunniksite ennast kaotama rohkem kui tavaliselt.

Kas teil on läheduses asuvat toitu, mida peate sööma, või peate minema turule? Kui elate koos teiste inimestega, paluge neil aidata teil vältida teatud tooteid - midagi, mis on teie tervisele hea. Nende oma. Pöörduge arsti poole. Enne mis tahes erineva dieedi vastuvõtmist peate konsulteerima arsti või toitumisspetsialistiga, et teada saada, millised on teie Maadlus kaalulanguse napunaited ja millised on teatud toodete võimalikud eelised.

Kui soovite kaalust alla võtta absurdse kiirusega, näiteks 1 kg 24 või 48 tunniga, küsige oma arstilt Maadlus kaalulanguse napunaited toitumisspetsialistilt, kas teil on tervislikke strateegiaid.

Need on ainsad kaks spetsialisti, kellel on sellel teemal sõnaõigus. Äärmuslike dieetide järgimine, lahtistite võtmine, saunas käimine jms kahjustab teie tervist ja mõjutab kõigi spordialade võimekust. Tehke palju aeroobseid treeninguid, näiteks 30 minutit kuni tund jooksmist või jalgrattasõitu. Lihtsalt pole lahe väsida, kulutada enne võistlust kõik kehas varuks olevad toitained või teha midagi, mis suurendab vigastuste riski. Arst oskab soovitada täpsemaid toite, ideaalseid söögiaegu ja isegi vitamiine.

Esitage konsultatsiooni käigus kõik oma küsimused, näiteks "Ma kaalun x kilo.

Kaalulangus raputab Tesco Burn Fat menuu

Soovin valmistuda kuu pärast toimuva maadlusvõistluse kaalumiseks. Milliseid muudatusi peaksin tegema kalorite tarbimisel, et saavutada x kilo? Neid toite saate segada, et olla rahul väiksemate portsjonitega ja kaotada iga kord natuke kaalu. Lihtsalt ärge lõigake võistluseks vajalikke toitaineid ja süsivesikuid - vastasel korral mõjutab see teie lihasmassi ja isegi teie energiat.

Esimesed 48 tundi

Hoidke treenimist normaalselt, nii et te ei jätaks unarusse kõiki seni tehtud edusamme. Igal koolitusel või võistlusel osalemiseks peate olema vormis. Treenimise jätkamisel kaotate kaalus järk-järgult, kuid muutke oma dieeti paremuse poole rasvade ja kalorite vähendamine, ilma liialduseta. Maadlustreening hõlmab selliseid elemente nagu Maadlus kaalulanguse napunaited ja tugevus.

Tehke selliseid harjutusi nagu push-up, barbell, kükitamine, deadlift, arendamine, kõhu- ja pingipress. Tugevuse saamiseks tehke ka harjutusi vähem korduste ja raskemate koormustega. Resistentsuse arendamiseks ja konditsioneerimise parandamiseks tehke rohkem kordusi väiksemate koormustega. Tehke võimalikult palju kordusi, kui treenite ainult keharaskust hõlmavate harjutustega näiteks barbelli ja paindumisega. Proovige loomingulisi koolitusmeetodeid. Võite proovida mõnda tõhusat töömeetodit.

Vaadake häid näiteid harjutustest: köie ronimine, sõudmine, rehvitreening, võimlemispalli laskmine jne. Vaadake treeninglehe lahedat näidet: kuus fikseeritud riba, Maadlus kaalulanguse napunaited push-upi, kümme kükki, kaheksa rehvitreeningut, 15 barbell-tõmbet ja veel üks fikseeritud trellide komplekt.

Laenutage personaaltreener. Sina mine vajate professionaalset abi - kui teil seda veel pole.

Soovid kaalust alla?

Kui olete juba osa maadlusmeeskonnast, rääkige treeneriga ja öelge, et soovite kaalu muuta ja seetõttu peate kohandama oma treeningut ja toitumist. Võib juhtuda, et tal on teile huvitavaid näpunäiteid ja nõuandeid. Kui juba käite või kavatsete hakata spordisaalis käima, rääkige töötajatega, et saada lisateavet personaaltreenerite sõiduplaanide ja tasude kohta lisaks õpetajatele, kes teevad regulaarset jälgimist.

Öelge midagi sellist nagu "ma tahan jõuda kaaluni x ja selleks on mul vaja kehalise kasvatuse õpetajat või isiklikku treenerit". Tehke sagedasi pause. Sinu keha vaja sagedane puhkus treeningute vahel. Puhkuse ajal lihaskiud taastuvad ja muutuvad tugevamaks.

Järk-järgult vähendage treeningu intensiivsust.

Näiteks: ärge lõpetage korraga jooksmist; Maadlus kaalulanguse napunaited mõni minut enne lõpetamist. Ärge kunagi kunagi mitu tundi sirgelt treenige. Pange üks või kaks puhkepäeva nädalas kõrvale, et teie lihastel oleks aega energiat täiendada ja keha täidaks vedelikke ja kudesid. Kui palkate personaaltreeneri, paluge tal panna raskem treeningleht ja efektide optimeerimiseks lisada aeg-ajalt puhkepäevi.

Kohandage treeningud oma uue dieediga. Peate oma rutiini kohandama vastavalt oma eesmärkidele, kuid unustamata seda, mida saate tegelikult teha. Kohandage oma kalorite tarbimist vastavalt treeningule. Nii nagu võistluste ajal, nõuab ka maadlustreening energiat ja põletab kaloreid. Järgige eelnevate sammude söötmisnõuandeid enne ja pärast treeningut. See tähendab: söö palju süsivesikuid ja valke ning vähe rasvu. Hoidke oma rutiinil silma peal, nii et miski ei takistaks teie treenimist ja söömisharjumusi.

Olge hästi organiseeritud ja saate kõik oma eesmärgid soovitud aja jooksul täita, ohverdamata oma esinemist võistlustel, kus soovite osaleda.

Maksimaalne tervisliku kaalulangus 2 kuu jooksul Ratsifitseerimisintervallid rasva poletamiseks

Energia saamiseks võite osta valgupulbrit ja segada seda vee, piima või mahladega. Need raputused ei ole söögiks, kuna neil pole kõiki vajalikke toitaineid. Laaste valmistatakse tavaliselt piima, piimavalgu, kaseiini, munade, soja ja riisi segust. Võtke raputada pärast koolitada Slimming Massaaz Bangkok vajadusel küsida luba õpetajalt või personaaltreenerilt.

Lisaks konsulteerige arstiga, et teada saada, kas toode on tervislik. Kuna need on valmistatud piimatoodetest, pole need raputused ideaalsed neile, kellel on laktoositalumatus. Reguleerige und. Tervise kui terviku eest hoolitsemiseks ja treenimise ning söömisrutiini juhtimiseks peab teil olema hea öö magada.

Eksperdid soovitavad öösel magada kokku seitse või kaheksa tundi.

  • 5 Fat Burning Foods
  • Parimad näpunäited algajatele professionaalidele - Karjääriküsimused
  • Edulood - Figuurisõbrad
  • KUIDAS KAALUST ALLA VõTTA MAADLUSES: 13 SAMMU (KOOS PILTIDEGA) - VIHJEID -
  • Kiige kaalulangus
  • Vältige neid muid lõkse Ükskõik, kas olete noor maadleja, kel on vaja kaotada 2 kilo, või lihtsalt maadlusentusiast, kes on hiljuti liitunud kohaliku kreeka-rooma klubiga, on vähestel hetkedel rohkem raskust kui hooaja kaalumisel.

Enne treenimist ja võistlusi on magamine veelgi olulisem.