Parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks, Sa sööd liiga palju.

Tõstke oma parem käsi aeglaselt üles ja puudutage sellega vasakut õlga selja tagant. Tõmmake parem jalg sisse, toetades talla lamedaks vasaku sisemise reie siseküljele. Lihas, näiteks peekoni-, vorsti- ja lõunasöögilihas, on säilitusaineid ja transrasvu, mis aitavad kaasa rasvade säilitamisele, seega hoiduge neist ja jääge lahja, värske liha juurde. Puu- ja köögiviljad sisaldavad erinevat tüüpi vitamiine ja toitaineid, mida teie keha vajab tervena püsimiseks, lisaks sellele, et need on rikkad kiudaineid ja vett ning sisaldavad väga vähe kaloreid. Esinema: Lie külgsuunas tõstes ülakeha vasakul küünarnukil ja jalgadel, mis toetuvad üksteisele Nüüd tõsta puusad, et pea, puusad ja jalad oleksid sirgjoonel planki asend Pange parem käsi pea küünarnukiga Nüüd tõstke ainult oma parem jalg ja painutage paremat küünarnukki, et neid mõlemad puudutada Hoidke 2 sekundit ja pange tagasi planki asendisse Tehke seda mõlemal poolel 20 korda komplekti ga.

Shutterstock 'Armastuse käepidemed algavad ja lõpevad köögis,' ütleb peakokk ja heaoluekspert Dean Sheremet. Ma olen lühendanud söömise akent 8 tunnini päevas. Väljaspool kella 13—21 tarbin joogis vett, kohvi ja aminohappeid. Ma sõin varem viis korda päevas, nii et vaimse aspekti ületamine oli palju keerulisem kui füüsiline.

Ma muutsin selle meditatiivseks aktiks ja lõpuks pakkus see mulle suurt rahuldust, et suutsin ennast paremini kontrollida. Uuringu jaoks jälgisid teadlased 11 ülekaalulist meest ja naist kahe neljapäevase perioodi jooksul.

Ühe perioodi jooksul sõid uuringus osalejad kõik oma söögid kuue tunni jooksul. Teisel perioodil tarbisid nad sööki ajavahemikus 8.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Hoolimata asjaolust, et mõlemad dieedid sisaldasid sama arvu kaloreid, teatasid osalejad, et nad on ajaliselt piiratud toitmisgraafiku järgimisel vähem näljased. Piiratud söötmine võib 'positiivselt mõjutada keha koostist nii rasvade oksüdeerumise suurendamise kui ka energia tarbimise vähendamise kaudu', järeldatakse uuringus. Kui soovite veelgi rohkem võimalusi rasva sulatamiseks keskel, siis ärge jätke neid kasutamata toidud, mis sulavad armastuse käepidemeid.

Shutterstock 'Armastuse käepidemed tekivad tavaliselt siis, kui inimesel on maos liiga rasva. Paljudele meist on see tavaliselt tingitud töödeldud tärkliste ja terade liiga palju söömisest, 'ütleb funktsionaalse meditsiini dieediarst, Miriam JacobsonMS, RD, CDN. Vaadake oma dieedi piirkondi, kus olete sõltuv süsivesikutest, ja alustage näiteks saia ja pasta asendamist tervislikumate võimalustega. Näiteks võite asendada röstsaia, mida tavaliselt koos munadega naudite, mõne avokaado ja lehtkapsaga.

Shutterstock See võib tunduda ilmne, kuid kui teie raamil on liiga palju rasva, on teil üsna raske parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks suunata rasva, mis katab teie puusad.

Keha üldise rasvasisalduse vähendamiseks klõpsake viiel päeval nädalas jõusaali, kaasates nii kardiotreeningu kui ka jõutreeningu, ja lisage mõned neist rasva võitlevad koostisosad oma igapäevases dieedis. Shutterstock Teate, et peate oma keha üldise koostise parandamiseks oma lihaseid proovile panema jõutreeningutega, kuid kui sihite selliseid pisikesi lihaseid nagu triitseps ja biitseps, ei saa te nii palju pauku.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Kaal valvurid Kiire kaotuse napunaited

Harjutused, mis aitavad teil kaotada armastuse käepidemed, peaksid sisaldama mitmesuguseid lihaseid. Näited hõlmavad järgmist: Hantel kükitab Kummardus üle rea Pöörake tagurpidi üldisele pressile 'Tehke kaheksa kordust igast harjutusest järjekorras ja peaksite selle kasu tundma paari nädala jooksul,' jagab Vacharasanee. Shutterstock Juba töökohtumiste juurest lapse jalgpallimängu ja tagasi kontorisse jooksmisest piisab, kui keegi tunneb end endast väljas olevat.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Naissoost kaalulangus parast 45. aastat

Mis omakorda võib põhjustada puusade ümber lisakilosid. Tehke kümme komplekti 20 korda mõlemal küljel.

Tulemusi näete nädala pärast. Ühe käe varba puudutus: See on lihtne harjutus, mis muudab armastuse kaotamise treeninguga kiireks. Ühe käe varba puudutus on treening, mis aitab teil liigset rasva alakõhust ja vööst põletada. See on parim armastuskäepidemega treening.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest

Kuidas teha: Istu põrandal nii, et mõlemad jalad sirutuvad otse sinu ette. Laiendage oma jalgu nii, et õlgade laius oleks nende vahel. Tõmmake parem jalg aeglaselt nii, et jalatald peaks puudutama teie vasakut sisemist reie. Nüüd painutage aeglaselt vasaku varba puudutamiseks vasaku käega. Painutage, kuni saate vasaku varba puudutada. Hoidke seda 5 sekundit selles asendis ja korrake seejärel.

Efektiivsete tulemuste saavutamiseks on vaja venitada kümme korda mõlemalt poolt, vähemalt kaks korda. Kolmnurga poos: Kolmnurga harjutus, mis keerutab ja pöörab teie kõhu lihaseid ning aitab vähendada armastuse käepidemeid. Samuti toimib see suurepäraselt kogu keha venitamisel ja hooldamisel.

Kuidas teha: Seisa õlgade laiuse vahega jalgade vahel.

17 lihtsat viisi armastuse käepidemetest vabanemiseks

Sirutage käed külgedele paralleelselt õlgadega. Hinga sisse ja painuta keha aeglaselt ettepoole ning puuduta parema käega vasakut varba. Hoidke oma kaela vasaku külje suunas. Pöörake aeglaselt tagasi normaalsesse asendisse ja korrake seda teisel küljel.

Seda venitust peate tegema mõlemal küljel vähemalt kümme korda ja kolm komplekti on kohustuslikud. Külgmine venitus: Küljel venitamine on suunatud just armastuse käepidemetele. Samuti pakub see suurepärast leevendust, kui teil on õla- või seljavalu. Alustage külgsuunas sirutamist ja kaotage need armastuse käepidemed. Kuidas teha: Seisa püsti nii, et jalgade vahel oleks õlgade laius.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Kaalulangus erutromutsiin

Tõstke oma parem käsi aeglaselt üles ja puudutage sellega vasakut õlga selja tagant. Hoidke paremast küünarnukist vasaku käega kindlalt kinni ja painutage vasakule. Venitage nii palju kui keha lubab, avaldades küünarnukile survet.

Hoidke mõni sekund selles asendis ja tulge tagasi puhkepaika. Korrake sama protsessi teisel pool. Venitamine toonib teie vöökoha, muutes teid saledamaks.

Kas teil on vööl veidi lisapolstrit? Armastuse käepidemed on üks kõige keerulisemaid alasid vormi saamiseks, kuid õnneks on talje ja kõhulihaste toonimiseks palju toiminguid.

Põlvetilk: Tehniliselt on teil vaja põlvpalli langetamiseks treeningpalli. Kuid oma kodus saate teha ka lihtsa paksu rätikuga palli.

Kategooriateta 16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa Hoolimata nimest ei armasta keegi tegelikult oma armukäepidemeid. Kui teate, milliseid vigu teete, võite lõpuks kõhurasva lõplikult kaotada!

Kuidas teha: Heitke matile tagasi, volditud põlved ja tallad lamedalt ees oleva seina poole. Hoidke treeningpalli või rätikuga valmistatud palli põlvede vahel.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Slimming Institute

Nüüd sirutage käed õlaga paralleelselt. Hoides palli paigal, proovige põrandat puudutades põlvi külgsuunas painutada. Korda sama teisel pool. Tehke neid venitusi mõlemal küljel vähemalt 25 korda ja mõne nädala jooksul kaotate need armukäepidemed. Aasalöögid - külgsuunas: Aasalöögid on teie alakehale suurepärane treening. Treenige selle venitusega oma kõhulihaseid, alaselga, vaagnapõhja ja õlgu.

9 parimat harjutust armastuse käepidemete vähendamiseks

Kui soovite oma keha tugevdada ja kaotada soovimatud armastuse käepidemed, lisage need oma treeningrežiimi. Kuidas teha: Laske end neljakäpukil, põlved ja küünarnukid puudutavad maad ja nägu, vaadates seina. Tõstke aeglaselt parem põlve ja lööge küljele. Tehke seda nii, et vasak reie oleks maapinnaga paralleelne. Bing jalg tagasi puhkeasendisse. Enne jalgade vahetamist korrake venitust kümme korda. Tehke vähemalt kümme jalalööki jala kohta ja kolm komplekti.

Suurendage venitusi järk-järgult. Külgmised kükid: Teine lihtne viis armastuse käepidemete kaotamiseks on külgmised kükitused, kui see on suunatud teie alakehale. See treening on ainulaadne, kuna see sisaldab külgliigutusi, mis annab lihastele energiat. Need kükid vähendavad teie vöökohast rasva, kui kükitamine annab teie tuumale kõhu- ja kaldus lihastele treeningu.

15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama

Kuidas teha: Seisa püsti nii, et jalad on üksteisest laiad ja käed ees. Hea unemuster on kaalukaotuse võtmisel sageli tähelepanuta jäetud võti, kuid tegelikult võib see palju muuta. Harjumuseks on saada igal õhtul tundi und. Igal õhtul samal ajal magama minnes ja järgmisel hommikul samal ajal ärgates harjub keha järjepideva ajakavaga ja aitab stressi leevendada.

Kui teil on magamisraskusi, veenduge, et teie magamiskeskkond oleks piisavalt pime ja vaikne. Jätke magamise ajal oma elektroonika teise tuppa, et teil ei tekiks kiusatust öösel e-kirju kontrollida. Joo rohkem vett. Dehüdratsioon on veel üks teie keha stressi põhjustaja.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest ja puusaluude ümbruse rasvast

Enamik meist dehüdreeritakse seda teadmata. Alustage iga päev mõne liitri vee joomisega ja kuumadel päevadel või trenni tehes veelgi rohkem, et veenduda, et olete piisavalt hüdreeritud. Juua hommikul enne hommikuse kofeiini saamist esmalt suur klaas vett. Osta ühe liitrine veepudel ja plaan juua kaks pudelit päevas. Söö regulaarselt. See aitab vältida veresuhkru taseme tõusu, mis omakorda võib suurendada rasva kogust keskel, kui seda on liiga palju. Kui soovite vabaneda armastuse käepidemetest, sööge regulaarselt, väikeste portsjonitena ja lõpetage söömine pärast kella Andke oma kehale aega toidust puhkepauside tegemiseks öösel kuni hommikuni, seejärel sööge head hommikusööki, millele järgneb tervislik lõunasöök ja õhtusöök, see on parim viis armastuse käepidemetest vabanemiseks.

Ärge jooge alkoholi liiga palju. Alkohol võib põhjustada muutusi suhkrutasemes, mis ärritab süsteemi ja põhjustab rasva ladustamist maos. Hoidke eemale alkohoolsetest jookidest, mis sisaldavad suhkrut. Valige madala suhkrusisaldusega joogid nagu viinamarjamahl ja piirduge ühe või kahe klaasiga, kõige rohkem kaks korda nädalas.

Hästi söömine on kõige olulisem asi, mida saate parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks armastuse käepidemete kaotamiseks. Värske puu-ja köögivilja söömine igal toidukorral on suurepärane viis rasva ladustamiseks kõhus.

Puu- ja köögiviljad sisaldavad erinevat tüüpi vitamiine ja toitaineid, mida teie keha vajab tervena püsimiseks, lisaks sellele, et need on rikkad kiudaineid ja vett ning sisaldavad väga vähe kaloreid.

Alustage oma päeva köögivilja omleti või puu- ja köögiviljamahlaga.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Kuidas kaotada FAST FAST PDF

Kindlasti sööge igal toidukorral alati suuri portsjoneid köögivilju. Hooajalised köögiviljad on tavaliselt värskemad ja sisaldavad rohkem toitaineid kui hooajal olevad köögiviljad, mida tuleb importida kaugelt. Proovige valida tooteid, mida kasvatatakse teie elukoha lähedal.

parim viis armastuse kaepidemete vahendamiseks Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega

Söö valku ja tervislikke rasvu. Dieet, milles on palju valke, oomega-3 ja muid häid rasvu, on eriti oluline, kui proovite vabaneda armastuse käepidemetest. Iga söögikorra juurde peaksite lisama ühe portsjoni valke, näiteks kana, kala või tailiha.