Kas paastumine poleb vistseraalse rasva. Kuidas kodus lahti saada

Aja jooksul võivad need hormoonid soodustada pikaajalist põletikku ja suurendada krooniliste haiguste riski 6, 7, 8, 9. Seetõttu räägime edasi ainult valgest rasvast. Samuti puhastavad nad tõhusalt soolestikku ja aitavad leida peenikest tilli, köömneid, astelpaju, aniisi. Seega pole staatiliste harjutuste eesmärk rasvamassi vähendamine, vaid lihtsalt vastupidavuse suurendamine, inimese paindlikkuse ja muude füüsiliste ja vaimsete omaduste arendamine.. Noored on ju toredad ja head ning kui neile.

Alumine rida Vistseraalne rasv, tuntud ka kui kõhtrasv, leitakse teie kõhuõõnes. Liiga palju siseelundite rasva kandmine on äärmiselt kahjulik.

Kas paastumine poleb vistseraalse rasva Kaalulangus 30 paeva

See on seotud kõrgema II tüüpi diabeedi, insuliiniresistentsuse, südamehaiguste ja Kas paastumine poleb vistseraalse rasva teatud vähktõve 1, 2, 3 riskiga. Õnneks võivad tõestatud strateegiad aidata teil vistseraalset rasva kaotada. See artikkel selgitab, miks vistseraalne rasv on kahjulik, ja pakub tõestatud strateegiaid, mis aitavad teil sellest vabaneda. Mis on siseelundite rasv? Vistseraalset rasva tuntakse tavaliselt kõhurasvana. See on teie kõhuõõnes ja ümbritseb siseorganeid.

Raske on hinnata, kui palju vistseraalset rasva teil on. Väljaulatuv kõht ja suur vöökoht on aga kaks märki, et teil on seda liiga palju.

Navigeerimine

Teisest küljest hoitakse nahaalust rasva täpselt naha all. See on rasv, mida saate hõlpsalt näppida peaaegu igast kehapiirkonnast.

Kas paastumine poleb vistseraalse rasva Kuidas poletada rasva alumisest abs

Liiga palju vistseraalse rasva kandmine on tõsine terviseprobleem. Uuringud on näidanud, et liigne vistseraalne rasv on seotud II tüüpi diabeedi, insuliiniresistentsuse, südamehaiguste ja isegi teatud vähivormide 1, 2, 3 suurema riskiga.

Nende markerite kõrgenenud tase on seotud ülalkirjeldatud terviseprobleemidega 4, 5. Kokkuvõte: Vistseraalne rasv asub teie kõhuõõnes ja ümbritseb teie organeid.

Mida peab algaja teadma enne kehakaalu langetamist

See on terviseprobleem, mis on seotud kõrgema krooniliste haiguste riskiga. Miks on siseelundite rasv kahjulik? Rasvarakud ei vaja muud kui lihtsalt liigse energia salvestamist.

Anti-Aging: The Secret To Aging In Reverse

Nad toodavad ka hormoone ja põletikulisi aineid. Aja jooksul võivad need hormoonid soodustada pikaajalist põletikku ja suurendada krooniliste haiguste riski 6, 7, 8, 9. Selle üheks näiteks on südamehaigus.

  • Mida Peaksite Teadma Vistseraalse Rasva Kohta (ja Miks Peate Seda Tegelikult Kaotama)
  • Mida peaksite teadma vistseraalse rasva kohta ja miks peate seda tegelikult kaotama Mida peaksite teadma vistseraalse rasva kohta ja miks peate seda tegelikult kaotama Muffin top.
  • Magama Rasva juures on kõige tähtsam Sellel lehel kirjutasime väikese KKK rasva kohta, milles püüdsime võimalikult palju ja täielikult rääkida sellest, mis on rasv ja kuidas selle ülejäägiga õigesti toime tulla.
  • Mis asi on vistseraalrasv?

Pikaajaline põletik võib põhjustada arterite sisemuses naastude teket, mis on südamehaiguste riskifaktor. Naastu on kolesterooli ja muude ainete kombinatsioon.

Kas paastumine poleb vistseraalse rasva Pioneer Valley kaalulangus Hadley

See kasvab aja jooksul suuremaks ja võib lõpuks rebeneda. Kui see juhtub, hüübib arterites olev veri ja blokeerib verevoolu kas osaliselt või täielikult. Pärgarterites võib tromb jätta südame hapnikuta ja põhjustada südameinfarkti Portaalteooria aitab selgitada ka seda, miks vistseraalne rasv on kahjulik 11, See soovitab, et vistseraalne rasv vabastab põletikulised markerid ja vabad rasvhapped, mis liiguvad portaalveeni kaudu maksa.

vee dieet kuidas kasutada salenemispuru ainult vesi

Portaalveen kannab verd sooltest, kõhunäärest ja põrnast maksa. See võib põhjustada rasva kogunemist maksas ja potentsiaalselt maksa insuliiniresistentsuse ja II tüüpi diabeedi tekkeni 11, Kokkuvõte: Vistseraalne rasv võib soodustada pikaajalist põletikku, mis võib omakorda suurendada krooniliste haiguste riski.

Kas paastumine poleb vistseraalse rasva skulptuuri rasva poletusmasin

Portaaliteooria aitab selgitada ka seda, miks see on kahjulik. Proovige madala süsivesikute sisaldusega dieeti Madala süsivesikusisaldusega dieedid on tõhus viis vistseraalse rasva vähendamiseks. Tegelikult on paljud uuringud näidanud, et madala süsivesikusisaldusega dieedid on vistseraalse rasva vähendamisel tõhusamad kui madala rasvasisaldusega dieedid 13, 14, Kas paastumine poleb vistseraalse rasva, Lisaks võib vistseraalset rasva vähendada ka ketogeenne dieet, mis on väga madala süsivesikusisaldusega dieet Ketogeensed dieedid vähendavad drastiliselt süsivesikute tarbimist ja asendavad selle rasvaga.

See võib seada teid loomulikusse metaboolsesse olekusse, mida nimetatakse ketoosiks Huvitaval kombel tegid nad seda, söödes päevas umbes kalorit rohkem Kokkuvõte: Madala süsivesikusisaldusega dieedid on eriti efektiivsed vistseraalse rasva vähendamisel.

Uuringud näitavad, et ketogeenne dieet võib aidata vähendada ka vistseraalset rasva. Tehke rohkem aeroobseid treeninguid Regulaarsed aeroobsed treeningud on suurepärane viis vistseraalse rasva söömiseks. Seda nimetatakse üldiselt südameks ja see põletab palju kaloreid. Tegelikult on paljud uuringud näidanud, et aeroobne treening võib aidata teil kaotada siseelundite rasva, isegi ilma dieedita 18, Slimming hommikusoogi ideed, 20, Näiteks võrreldi inimesega tehtud 15 uuringu analüüsi, kui hästi vähendasid erinevad liikumisharjutused vistseraalset rasva dieedita.

Nad leidsid, et mõõduka ja kõrge intensiivsusega aeroobsed harjutused olid kõige tõhusamad vistseraalse rasva vähendamisel ilma dieedita Sellegipoolest on tavalise aeroobse treeningu ja tervisliku toitumisega kombineerimine vistseraalse rasva suunamiseks tõhusam kui kummagi üksi tegemine. Kui soovite alustada aeroobse treenimisega, alustage vilgas kõndimise, sörkjooksu või jooksmisega vähemalt kaks kuni kolm korda nädalas.

Kokkuvõte: Aeroobne Kas paastumine poleb vistseraalse rasva on eriti efektiivne vistseraalse rasva vähendamisel. Vistseraalse rasva eraldamiseks proovige seda kombineerida tervisliku toitumisega.

Siseorganite rasv inimese kehas. Siit saate teada, mis on siseelundite rasv ja miks see on ohtlik

Proovige süüa lahustuvamaid kiudaineid Kiud võib jagada kahte laia kategooriasse - lahustuvad ja lahustumatud. Lahustuv liik seguneb veega, moodustades viskoosse geelitaolise aine. See aitab aeglustada lagundatud toidu tarnimist maost soolestikku Kui lahustuv kiudaine jõuab käärsoole, fermenteerivad soolebakterid seda lühikese ahelaga rasvhapeteks.

Need rasvhapped on käärsoolerakkude peamine toitumisallikas.

Kas paastumine poleb vistseraalse rasva Slim alla oma sisemine reied kiiresti

Huvitav on see, et need võivad söögiisu pärssides aidata vähendada ka vistseraalset rasva. Näiteks näitavad uuringud, et lühikese ahelaga rasvhapped aitavad suurendada täisväärtushormoonide, näiteks koletsüstokiniini, GLP-1 ja PYY 23, 24 taset.

Mis on inimese kehas

Need võivad aidata vähendada ka näljahormooni greliini taset 25, 26, Kiudainete tarbimise suurendamiseks proovige süüa rohkem linaseemneid, bataat, kaunviljad ja terad. Võite proovida võtta ka lahustuva kiu toidulisandi.

Kokkuvõte: Lahustuvama kiu söömine võib aidata vähendada vistseraalset rasva, vähendades söögiisu ja hoides soolestiku baktereid tervena. Proovige süüa lahustuvamaid kiudainerikkamaid toite või võtta lahustuva kiu toidulisandit.

Söö rohkem valku Valk on rasva kaotuse kõige olulisem toitaine. See võib aidata vähendada ka näljahormooni greliini taset 29 30, Uuringud on näidanud, et valk võib aidata kiirendada ka teie ainevahetust, Kas paastumine poleb vistseraalse rasva omakorda soodustab kehakaalu langust ja vistseraalse rasva kadu 32, Lisaks näitavad paljud uuringud, et rohkem valku söövad inimesed kannavad vähem vistseraalset rasva 34, 35, Valgu tarbimise suurendamiseks proovige lisada igale söögikorrale valguallikat.

Üksikuid suurepäraseid allikaid on liha, kala, munad, piimatooted, kaunviljad ja vadakuvalk. Kokkuvõte: Rohkem valkude söömine võib aidata teil kaotada kaalu ja vistseraalset rasva. Proovige süüa rohkem valgurikkaid toite, mis aitab vähendada vistseraalset rasva.

Lisage suhkru omastamise piirmäär Kas paastumine poleb vistseraalse rasva suhkur on väga ebatervislik.

Vistseraalne on mis?

See ei sisalda vitamiine ega mineraale ning liiga suure koguse tarbimine võib põhjustada kehakaalu tõusu. Samuti on uuringud näidanud, et inimestel, kes söövad rohkem lisatud suhkrut, on tavaliselt suurem vistseraalne rasv 37, 38, Suurtes kogustes võib fruktoos muutuda maksas rasvaks.

See võib suurendada vistseraalse rasva ladustamist 37, 40, Seega võib vähem lisatud suhkru ja fruktoosi söömine olla tõhus viis vistseraalse rasva kaotamiseks. Näiteks asendasid teadlased 41 9—aastase lapse uuringus fruktoosi dieedis tärklisega, mis andis sama palju kaloreid.

Mis on siseelundite rasv?

Lisanduva suhkru tarbimist saate vähendada, kui sööte lihtsalt rohkem terveid toite, näiteks värskeid köögivilju, puuvilju, tailiha ja kala. Kokkuvõte: Lisatud suhkur on ebatervislik ja võib suurendada vistseraalset rasva. Proovige Kas paastumine poleb vistseraalse rasva rohkem terveid toite, et vähendada lisatud suhkru tarbimist. Piira alkoholitarbimist Väikese koguse alkoholi, eriti punase veini joomine võib olla tervisele kasulik Liiga palju alkoholi joomine võib aga kahjustada nii teie tervist kui ka vöökohta.

Tegelikult on mitmed uuringud näidanud, et liiga rohke alkoholi joomine võib julgustada rasva säilitamist vistseraalse rasvana 44, Veel 87 naisega tehtud uuringus leiti, et mõõdukas alkoholitarbimine oli seotud ka suurema vistseraalse rasva kandmisega Sellel teemal on siiski vaid üksikud uuringud.

Kas äädikas põleb ja vähendab keharasva?

Rohkem uuringuid aitab selgitada seost alkoholi tarbimise ja siseelundite rasva vahel. Kokkuvõte: Regulaarselt liiga palju alkoholi joomine võib suurendada vistseraalset rasva. Proovige piirata alkoholi väikeste kogustega. Vältige transrasvu Kui tervishoiuspetsialistid on ühel meelel, siis on transrasvade kahjulik mõju teie tervisele. Need on kunstlik rasva tüüp, mis on loodud vesiniku taimeõlidesse pumpamisega. Transrasvad ei riku kiiresti ja on pikema säilivusajaga.

Seetõttu lisatakse neid töödeldud toitudele, näiteks küpsetistele ja kartulikrõpsudele Kuid uuringud on näidanud, et transrasvad võivad suurendada siseelundite rasva ja põhjustada mitmeid terviseprobleeme 49, Ühes kuueaastases uuringus toideti ahve kas kunstlike transrasvade või monoküllastumata rasvade rikka toiduga.

Õnneks on toidu- ja ravimiamet mõistnud transrasvade kahjulikkust. Ta on andnud toidutootjatele kolm aastat alates Kokkuvõte: Transrasvad mõjutavad teie tervist uskumatult ja on seotud suurema vistseraalse rasva kandmisega. Proovige piirata transrasvu sisaldavate toitude tarbimist, näiteks küpsetisi ja kartulikrõpse. Saa palju magada Hea öine puhkus võib teie tervisele imet teha.