Rasva kadu kiiresti.

Rasvhapete põlemisel tekib vesi ja süsinikdioksiid, mis erituvad organismist uriini, higi ja hingeõhu kaudu. Esiteks on selle kasutamine tervisele ohtlik ja lisaks on Rahvusvaheline Olümpiakomitee ROK selle keelanud. Foto: foodiefresh. Jagame punktide kaupa kõik uue dieedi nõuded.

Eriti huvitav on traditsioonilise hiina meditsiini vaade. Muistsed hiinlased - alati ületamatud - on jälginud ja registreerinud rasvumise sümptomeid sadu aastaid. Nad jälgivad nahavärvi, teie väljaheite värvi, keelt, seda, kuidas tunnete, hingamist ja kümneid muid sümptomeid, registreerides sadu aastaid.

Need sümptomid jagunevad kolmeks erinevaks rasvumisvormiks. Need tähelepanekud ja soovitatav ravi pandi hiljuti Hiinas Xi Yuani haiglas proovile.

Xi Yuani haigla on Hiina traditsioonilise hiina meditsiini akadeemia peakontor. Iidsete registreeritud kliiniliste ilmingute põhjal suutsid Xi Yuani haigla teadlased püsivalt ravida rasvumist 80 protsendil juhtudest.

Võrrelge seda jahmatavat edukust selle riigi tööstustasemega - protsendiline läbikukkumiste määr! Tulgem nüüd tagasi laastude koristamise ja liharoogade juurde.

Siksakiline dieet kiireks rasva kadu!

Siksakilise dieedi kava Okei. Las ma löön sind otse silme ette. Vastus on nii lihtne, kuid ma pole oma selle ettevõtte jooksul olnud kunagi kuulnud, et keegi seda oleks lausunud. Ma väidan seda.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Siin see on: Rasva ei saa kaotada, kui dieedil pole negatiivset kalorite tasakaalu. Lihaskude ei saa te juurde, kui olete dieediga, mille kalorite sisaldus on positiivne. Te ei saa kaotada rasva ja lihaseid juurde, kui vahetate negatiivse kalorisisalduse perioode positiivse kalorisisalduse perioodidega. Pole tähtis, kas proovite kaotada kogu kehakaalu, püsida samal kogu kehakaalul või saada juurde kogu kehakaalu. Siksakiline reegel kehtib kõigi kohta.

Kogu aeg.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate! Tegelikult üritab enamik inimesi rasva kaotada liiga aeglaselt, mitte liiga kiiresti.

Protsess, kui siksakiline integreerimine on tegelikult integreeritud terviklikumasse kavasse, kus võetakse arvesse varem mainitud tegureid seoses treeningute isikupärastamise ja integreerimisega. Tutvuge selle kavaga mitte kauem kui neli nädalat. Peaksite kaotama tõsise keharasva, eriti kui olete keskkooli sportlane. Söö kindlasti iga söögikorda, sest alatoitumus pole ohutu. Pea sellest plaanist kinni ja leia endale uus vöökoht!

Foto: foodiefresh. Ja kas on mingit vahet valgusisaldusega dieedil treenitud sportlaste ja liiga vähe valku tarbivate treenimata inimeste vahel?? Sellele küsimusele leidsid vastuse Jyväskylä ülikooli Soome teadlased. Kalorite defitsiit kalorit.

Mõlemad rühmad söövad kõrge valgusisaldusega toitu.

Oluline on siiski märkida, et kalorite puudujäägiga rühm ei olnud kuidagi näljas - osalejad sõid keskmiselt üle kalori päevas. Pisut piirav toidukogus töötab rasvunud inimeste jaoks hästi, kuid mida lahjemaks saate, seda rohkem on vaja energiapuudust rasvade tõhusaks põletamiseks. Nüüd näete ise, et tasakaal on liiga aeglase kuivamise VASTU kallutatud: Kerge kalorite puudujäägi korral on võimalik märkimisväärses koguses rasva kaotada, kuid kogu protsess võtab oluliselt kauem aega ja põhjustab rohkem kannatusi.

Nüüd lõbusast osast: Kuidas maksimeerida kuivava rasvakadu kaotamata lihaste ja vaimset tasakaalu?

Toitumine Kõik tahavad kiiresti rasva kaotada, kuid enamikul meist puudub püsivaks ja ohutuks rasva kadumiseks kannatlikkus. Meeleheitlikult kaalust alla võtmiseks kasutavad sportlased krahhi valikul liigutamiseks krahhi- või moeröögatusi.

Kuidas seda kiiresti ja ohutult teha? Kuidas kiiresti rasva kaotada, kuid säilitada lihas ja jõud Tõhus keha kuivamise režiim sisaldab rasva kadu kiiresti põhipunkte. Kui järgite allolevat skeemi, võite kaotada umbes grammi keharasva nädalas, isegi kui teie esialgne keha rasvaprotsent on madal.

Samal ajal on näljatunne tavaliselt minimaalne ja üldine energiatase langeb veidi. Dieet, mis sisaldab palju valke ja süsivesikuid Kuigi teadlased otsivad endiselt "ideaalset dieeti", teame ühte asja kindlasti: see hõlmab iga päev suurt valgu tarbimist.

Arvukad uuringud kinnitavad, et kõrge valgusisaldusega dieet on igas mõttes parem valgusisaldusega dieedist. See on eriti oluline, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks, kuna piisav valk mängib olulist rolli lihasmassi säilitamisel. Lihaste säilitamiseks kuivamisperioodil peate tarbima 2,3—2,6 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta.

Toiduga on seda valkude kogust üsna keeruline tagada, mistõttu kogenud sportlased võtavad vadakuvalgu. Paljud inimesed teavad tänapäeval, et kõrge valgusisaldusega dieet on parem kui madala valgusisaldusega dieet, kuid mitte kõik ei saa aru, miks on kõrge süsivesikusisaldusega dieet nii palju kui süsivesikutevaene dieet, kui tegemist on kaloripiirangute ja kaalulangusega.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Mõned faktid süsivesikute kohta keha kuivamise ajal: Süsivesikurikas dieet põhjustab vähem stressi ja väsimust kui piiratud süsivesikute dieet. Madala süsivesikusisaldusega dieet ei too kaasa suurema rasvasisalduse vähenemist kui kõrge süsivesikute sisaldusega dieet. Suure süsivesikusisaldusega dieedi söömine keha kuivatamise ajal toetab paremini jõudlust ja aitab säilitada lihasmassi.

Ülesöömise lisakalorite tarbimise oht on suurem madala süsivesikusisaldusega dieedil kui süsivesikuterikkal dieedil. Toidulisandite kasutamine keha kuivatamise ajal Võimalik, et olete toidulisandite suhtes skeptiline.

rasva kadu kiiresti

Ja see pole üllatav. Sporditoitumistööstus on petturitest levinud ning enamik reklaamitud kapsleid ja pulbreid on enam-vähem väärtusetud. Siiski on looduslikke aineid, mis võivad kiirendada rasvade põletamist ja soodustada lihaste kasvu. Kreatiin on hea näide sportlikust toitumisest lihasmassi suurendamiseks ning rasva põletamist soodustavaid toidulisandeid on mitmeid.

Need on tuntud aastakümneid ja arvukate katsete abil on tõestatud, et rohelise tee ekstrakti, kofeiini, johimbiini ja mõnede teiste ravimite kasutamine aitab kiirendada keha kuivamisprotsessi. Selles mõttes nimetatakse kõige kuulsamat ravimit klenbuterooliks.

Esiteks on selle kasutamine tervisele ohtlik ja lisaks on Rahvusvaheline Olümpiakomitee ROK selle keelanud. Treeningud Suure raskusega treenimine aitab mitte ainult säilitada lihasmassi kuivamise ajal, vaid võimaldab ka rohkem rasva põletada. Ja kiirem ainevahetus tähendab, et isegi puhkeseisundis kui inimene ei tee midagi - puhkab või magab põletatakse sadu täiendavaid kaloreid.

  • Loodus-ja ohutu: kõik looduse viis kaotada kaalu ja säilitada tervislikku kaalu.
  • Foods kickstart kaalulangus
  • Kuidas kiiresti rasva kaotada - Toitumine
  • Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -
  • Siksakiline dieet kiireks rasva kadu! - Atleetvõimlemine

Lihtne kasutada: Kui olete väsinud võttes toidulisandeid, mis teeb teid tunnevad end ebamugavalt, meie kõik looduse segu annab lahenduse! Lihtsalt spray seda osa, et seda vajab ja massaaž!

Kuidas kiiresti rasva kaotada

Mõõdukas söömine aitab suurendada ainevahetust, toetades seeläbi keha rasva kadu. Mõned uuringud näitavad, et söögikordade vahelejätmisel võite kannatada toitumisvaeguste all. Vähe sellest, liiga näljane tunne põhjustab liigset söömist. Peaks sööma vähemalt 3 söögikorda päevas. On okei süüa veel vahepala, eriti kui põhitoidukorra vahe on üle tunni.

rasva kadu kiiresti

Piirake oma süsivesikute tarbimist. Teatud süsivesikud on tervisliku toitumise jaoks hädavajalikud.

rasva kadu kiiresti

Uuringud näitavad aga, et madala süsivesikusisaldusega dieet aitab rasva kiiremini põletada. Süsivesikuid leidub paljudes toitudes. Parim on piirata selliste toiduainete nagu täisteratooteid sisaldavaid süsivesikuid, sest teraviljarühma toitaineid leidub ka paljudes teistes toitudes.

rasva kadu kiiresti

Nii et selle toidugrupi piiramisel ei pea te muretsema oluliste toitainete puudumise pärast. Keskenduge süsivesikutele, mis sisaldavad palju kiudaineid ja toitaineid, nagu oad ja köögiviljad. Vältige suhkru- või soolasisaldusega konserveeritud või külmutatud toite. Terved terad on kiudainerikkamad kui rafineeritud terad.

Lisaks on uuringud leidnud, et täisteratooteid sisaldav dieet on südametervisele kasulik. Suurendage valkude tarbimist.

Valk annab kehale energiat kalorite põletamiseks. Suur valgusisaldus koos madala süsivesikusisaldusega dieediga võib aidata rasva kiiremini põletada.

Lisage igale toidukorrale vähemalt üks portsjon kõrge valgusisaldusega toitu.

rasva kadu kiiresti

Vältige rasvaseid toite. Kui võimalik, valige lahja liha, näiteks linnuliha, madala rasvasisaldusega liha, lahja veiseliha või oad. Objektid võivad olla Logo, kui sa tahad teada, palun võtke meiega ühendust.

rasva kadu kiiresti