Poletage rasva nagu voi. Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta? - Lood

Toitu tervislikult iga päev ja järgi oma treeningkava ning tulemused ei saa kaugel olla. Ärge suupisteid telerit vaadates.

Jooksmine aitab rasva kiiremini kaotada, kuna see on kõrge intensiivsusega ja kulutab rohkem kaloreid. Ülejäänud meie jaoks peame jooksma või trenni tegema, et jääda saledaks ja trimmida. Suurema intensiivsusega kulutate rohkem üldkaloreid kui ka rasvast rohkem kaloreid. Kaneel Kaneeli on nii maitse pärast, kui ravimina kasutatud juba tuhandeid aastaid ja seda loomulikult sellepärast, et see nii maitseb hästi, kui on tervislik.

Kõhurasv suurendab kõrge vererõhu, südamehaiguste ja diabeedi riski.

On tõestatud, et lisaks abiks kaalulengetamisel on kaneeli tarbimisest kasu ka väga paljude teiste haiguste puhul nagu näiteks Alzheimeri tõbi ja suhkruhaigus. Kaneelil on põletikuvastane ja antibakteriaalne toime ja tänu sellele aitab ta veresuhkru kõikumist kontrolli all hoida, panustades sellega kiiremale rasvade põletamisele kehas ning alandades ka kolesteroolitaset.

Kaneel sobib suurepärasel nii magustae kui ka soolaste toitude maitsestamiseks. Seda võiks tarbida umbes kaks teelusikat päevas. Kohv Lisaks suurepärasele maitsele ja kõigile teada olevale ergutavale toimele, võib kohv ka kaasa aidata kaalulangetamisele.

Rasv su peos on tervislikum kui rasv kõhus

Kohv sisaldab aineid, mis aitavad seedimist kiirendada, ning kiirema seedimise puhul võid tarbida rohkem kaloreid kaalu nii kiiresti juurde võtmata. Kohv sisaldab ka aineid, mis aitavad süsivesikute imendumist aeglustada ja seega ei muutu nad nii kiiresti rasvadeks.

Top Burn Fat

Lisaks aitab kohv rasvu lõhustada, kuid need rasvad saavad siiski kehast kaduda vaid siis, kui tarbid vähem kaloreid, kui kulutad. Ehk siis on rasvade lõhustamiseks kasu vaid siis, kui keha need rasvad ka kohe energiana ära tarbib.

Rasva poletavad kaubamargid

Tegelikult võivad kõhuharjutused muuta teie kõhu lihaste tõttu paksemaks. Selle asemel proovige neid harjutusi, et suunata oma põhilisi lihaseid: Tehke sild. Lama asendis, et teha surumisi. Puhake küünarnukitel ja hoidke kogu aeg silmi maa peal. Pange kõhulihased kokku, kujutage ette, et lähete kuni selgrooni. Tõstke jalad põrandalt üles, seisate nüüd küünarnukkidel ja varvastel nagu plank.

Lood Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta? Paljud inimesed väidavad, et kui soovite kõhurasva põletada, peaksite käima sagedastel jalutuskäikudel ja kui soovite üldiselt rasva põletada, peate jooksma.

Seda tehes peaks tagumik olema maas ja selg sirge. Hoidke seda asendit nii kaua kui võimalik. Ärge kaaretage ega kaaretage selga, vaid hoidke seda võimalikult sirgena.

Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta? — 2021

Kui teil on see alguses keeruline, võite oma põlvi toetada. Püüdke hoida kinni vähemalt 30 sekundit ja korrake harjutust 3—5 korda.

Tehke kükke kükke. Seisa jalgadega cm kaugusel ja siruta käed ette. Nüüd laske puusad tagasi, nagu istuksite.

#2 Söö süsivesikuid!

Tehke neli komplekti 15—20 kükki. Venitage oma talje külgi.

Seisa püsti, jalad puusa laiuses. Asetage parem käsi paremale puusale ja tõstke vasak käsi üles nii, et peopesa oleks suunatud paremale. Hoidke oma jalgu endiselt keskel ja sirutage oma vasaku käega üle pea, nii et sirgete oma vasaku külje. Tehke seda 3—5 korda mõlemal küljel.

Proovi 5 päeva tasuta!

Uuringud näitavad, et kortisooli stressihormoon vabanemine on seotud kõhurasva suurenemisega. Siin on mõned strateegiad igapäevase stressiga toimetulemiseks: Magage piisavalt.

Enamik täiskasvanuid vajab korralikuks toimimiseks vähemalt 7 tundi und. Võtke aega lõõgastumiseks. Isegi kui teie lõunapausi ajal on ainult 15 minutit, võtke hetk, et silmad sulgeda, hingata sügavalt ja rahulikult ning unustada oma mured.

keha salendav vesi

Hoidke stressoreid oma magamistoast eemal. Kui võimalik, ärge töötage oma magamistoas. Kõhtrasv, tuntud ka kui vistseraalne rasv, reageerib stressihormooni kortisoolile palju paremini kui teie reite või tagumiku rasvkude, nii et kui stress tabab kõvasti ja te ei leia tervislikku viisi selle käsitsemisekstarbitud kalorid satuvad suurema tõenäosusega keskpunkti.

Rasva kaotamiseks peate oma ainevahetussüsteemi aktiveerima

Kõhurasv on ka palju põletikulisem kui mujal kehas asuv rasv ja võib luua oma põletikukemikaalid nagu kasvaja. Need kemikaalid rändavad ajju ja muudavad teid näljaseks ja väsinuks, nii et sööte suurema tõenäosusega üles või sööte rämpstoitu ega tee trenni, luues nõiaringi ja põlistades rohkem kõhurasva. Hea uudis on see, et kõik, mis aitab teil põletikku vähendada, aitab neid signaale ajule vähendada.

Talbott soovitab kalaõli Omega 3-de jaoks ja probiootikume, mida võite võtta pillide kujul või saada Poletage rasva nagu voi kultuuridega jogurtit süües.

Bioloogidele ja teadlastele tuntud kui adipotsüüdid on need rakud, mis talletavad liigseid lipiide. Asjatundmatute jaoks on lipiidid molekulid, mis sisaldavad rasva ja sellega seotud aineid.

Kui panete rasvarakud mikroskoobi alla ja jälgite neid, näeksid nad välja täpselt nii, nagu te ette kujutate - sibulakujulised väikesed kerad.

5 asja, mida te ei tea ajakirjast Keharasv

Nagu igal teisel keharakul, on ka rasvarakul tuum ja membraan, kuid suurema osa rasvarakkudest moodustavad ladustatud triglütseriidide tilgad. Vähe sellest, rohelistes köögiviljades on vähe kaloreid ja rikkalikult toitaineid. Tumedas lehtköögiviljades nagu lehtkapsas, sinepirohi, spinat ja lehtkapsas on palju kiudaineid, A-vitamiini, K-vitamiini, C-vitamiini ja paljusid B-vitamiine.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. Süües tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jäädes kindlaks oma treeningplaanile, on võimalus tõeliseks rasvakaotuseks!

Lisaks on tumerohelistes lehtköögiviljades rikkalikult ka karotenoide - antioksüdanti, mis aitab ennetada vähirakke. Piirake heledate köögiviljade, nagu salat, tarbimist, kuna neis on vähe toitaineid.

Kuidas kiirendada oma metabolismi rasva poletamiseks

Lisa roogile maitseaine. Teatud vürtsid võivad kiirendada ainevahetust ja stimuleerida kalorite põletamist. Seetõttu peaksite roogade valmistamisel kasutama vürtse, et kiirendada rasvade põletamist ja kaalu langetamist. Cayenne'i paprika võib aidata rasva põletada ja isu maha suruda.

Lisaks aitab cayenne'i pipar kiirendada ainevahetust, et põletada rohkem kaloreid.

Rasvarakud

Kaneel suurendab ka ainevahetust. Mõned uuringud näitavad, et kaneel aitab vähendada ka veresuhkrut ja madala tihedusega kolesterooli. On tõestatud, et must pipar parandab seedimist ja põletab liigset rasva kiiremini. Ingver aitab vähendada isusid ja parandada metaboolset funktsiooni.

Kuidas põletada rohkem rasva?

Lisaks aitab ingver ka seedimist ning vähendab iiveldust ja oksendamist. Vältige töödeldud toitu. Kui soovite kaalust alla võtta ja kiiresti rasva põletada, peate vähendama töödeldud toitu, kuna see muudab teie rasva kadu eesmärkide saavutamise raskemaks. Töödeldud toidud sisaldavad sageli säilitusaineid ja kunstlikke lisaaineid ning sisaldavad palju kaloreid ja rasva.

Slimming elustiili taganemine

Võtke lisaaega ise söögi valmistamiseks. Lisaks sellele, et saate aru, mida te sööte, aitab ka teie enda söögikordade valmistamine kontrollida töötlemist, et säilitada kõige rohkem toitaineid. Joo palju vett. Vesi on organismi kõigi funktsioonide jaoks hädavajalik.