Burn rasva saada lahja lihaste

Täpselt, mis toimub teie poisid? Võti: sööge pärast trenni hommikusööki, viitavad uuringud ajakirjas British Journal of Nutrition. Mis on parim steroidid kehakaalu? Eesmärk on süsivesikute ja valkude suhe 2: 1 või kui treenite kauem kui 75 minutit, suhe on 3 või 4: 1 , näiteks nagu smuuti kühvel valgupulbriga minge edasi 20—40 grammi , veerand tassi kaera ja banaani.

Rasva alandamine.

Keharasva rasva vähendamiseks

Lahja lihasmassi suurendamine. Puhta valgu suurendamine.

Burn rasva saada lahja lihaste

Töödeldud toitude vähenemine. Foto suvesäästjate kaudu kui kaua peaksin seeriate vahel puhkama Maksimaalse jõudluse nimel söömine võib olla tohutu. Burns on näidanud proffidele - sealhulgas Chicago Bearsi, Blackhawksi, White Soxi ja Bullsi liikmetele - kuidas parandada oma jõudlust, toites end toiduainete õige tasakaaluga.

Burn rasva saada lahja lihaste

Sportlastel on erinevad energiavajadused ja eesmärgid, mistõttu Burns loob igale kliendile ainulaadse ja üksikasjaliku söömiskava. Keskkooli sportlasele, kes soovib vähendada keharasva, suurendades samal ajal lihasmassi, lõi Burns näidiskava.

Burn rasva saada lahja lihaste

Kaalu säilitamiseks vanuse, soo, pikkuse, kaalu ja aktiivsuse taseme järgi peab sportlane võtma kalorit Parim meetod rasva poletamiseks. Kaalust alla võtmiseks vähendab Burns kaloraaži kuni võrra. Portsjoni suurus ja söögikordade ajakava on plaani toimimiseks hädavajalikud. Igaüks, kes selle söögikava ette võtab, peaks kasutama toidukaalu ja mõõtetopse, kuni nad õpivad korraliku portsjoni.

Kümnenädalase perioodi lõpus on sportlane kaotanud 21 kilo rasva, võtnud juurde viis naela lihasmassi ja on väga pingeline. Ehkki see on mõeldud konkreetsele sportlasele kindla kehakaaluga ja kindlate eesmärkidega, saab plaani juhiseid ja filosoofiat hõlpsasti kohandada iga raskelt treeniva sportlase jaoks.

Üldised juhised Enamik sportlasi vajab abi mõistmiseks õiges koguses ja tüüpi toitu või kaloreid, mis on vajalikud kasvu, treeningu ja jõudluse soodustamiseks.

  • Nad on need, mida kasutate sellisteks tegevusteks nagu pikkade distantside jooksmine ja vähese mõjuga aeroobsed treeningud nagu Zumba," ütleb Michele Olson, Ph.
  • Kaalulangus Gemstone
  • Lihaseid suurendav söögikava, mis samuti põletab rasva - Toitumine
  • Parimad Keto toidud rasva poletamiseks
  • Рана серьезная.

Mõelge kaerahelbedele ja õnnelikele võludele. Vajaliku untside arvu jaoks jagage oma kaal Burn rasva saada lahja lihaste. Näiteks vajab naelane sportlane 75 untsi vett.

KUINKA VOIT POLTTAA ENEMMÄN RASVAA KUNTOSALILLA?

Lisaks peate asendama treeningu ajal kaotatud vedelikud. Toidud, mida iga sportlane peaks vältima lihaste kasvatamisest Burns soovitab hoiduda töödeldud toitudest ja hoida eemal hüdrogeenitud õlidest ja transrasvadest.

Kunstlikud rasvad õõnestavad jõudlust, mõjutades negatiivselt immuunsüsteemi ja aju. Vältige valge jahu toite nagu pasta, Burn rasva saada lahja lihaste, kommid ja magustatud teraviljad.

Lihaseid suurendav söögikava, mis samuti põletab rasva

Nendes toitudes sisalduvatest kaloritest puuduvad olulised mineraalid ja vitamiinid. Lugege toidupakenditel olevaid toitumisalaseid silte, et jälgida soovimatute koostisosade tarbimist.

Pärast rasva blokaatorid ja rasvade põletamine kaotust rasestunud Lisaks tõstab ainevahetuse ja mobiliseerimise rasva.

Puhas valguline toit soodustab rasvade põletamist. Mõned sportlased muretsevad, et mõõduka kuni madala süsivesikusisaldusega dieedid jätavad neil energia puudu.

Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Burnsi sõnul muundub 66 protsenti valkust aeglaselt glükogeeniks, mis aitab varusid varuda. Ta ütleb: 'See toiduvaliku muutus toimub tavaliselt kahe kuni kuue nädala jooksul - või olenevalt sportlasest kauem.

  1. Удивился Ричард на следующее утро.
  2. Kuidas Ehitada Rohkem Lihaseid Ja Põletada Rasva | Sobivus
  3. Николь, взяв Марию на руки, нежно поцеловала ребенка в щеку.

Enamik sportlasi on harjunud sööma väga töödeldud kõrge süsivesikute sisaldusega dieeti. Nende keha vajab rohkem tervislike rasvade põletamiseks kohanemist.