Pizza poletab rasva, Kas kreatiin põletab rasva?

Keskendu energiabilansile; Teie tarbitavad kalorid tuleb läbi treeningu kulutada! Rasv kaob kahjuks viimasena just kõige probleemsematelt kohtadelt. Joo päeva jooksul pidevalt vett.

Sport: Treenimisel tasub arvestada kehatüübiga Ühed lähevad kiiremini kogukamaks, teised jälle võivad süüa, mida soovivad, kuid nende keha jääb endiseks. Kolmandad on kogu aeg heas vormis ja lihaselised.

Millised oleks parimad harjutused põletamaks rasva kõhu piirkonnast? Selgitan siis veelkord: keha rasva ei saa vähendada nö. Rasvapõletusprotsess on süsteemne. Seda ei saa kontrollida ja suunata, et kust me täpselt teda põletada tahame.

Kehakuju sõltub kehatüübist, mille oleme sündides geenidega kaasa saanud. Kuulsaim morfoloogia uurija, ameeriklane William Sheldon jagas kehatüübid laias laastus kolme rühma: endomorf ümarusele kalduv, laiad puusadektomorf sale ja Pizza poletab rasva ja mesomorf lihaseline, laiaõlgne.

Iga kehatüüp vajab erinevat tähelepanu, nii sportliku treeningu kui ka toitumise puhul. Eriti siis, kui ei olda rahul looduse kätetööga ja soovitakse sihipärase treeninguga oma välimust pisut kohendada.

Pizza poletab rasva

Puhtalt ühte Pizza poletab rasva teise tüüpi kuluvaid inimesi on vähe, enamasti on inimese keha segu mitmest tüübist. Õunad rasvu põletama Esimesena võtame luubi alla endomorfi ehk paksukese. Sellist tüüpi inimesed on sageli lühikest kuni keskmist kasvu ja kalduvad ülekaalulisusele. Nende kehakuju meenutab pirni või õuna, puusavöö on tavaliselt lai, talje kogukas, õlad kitsad ja laugjad, reied tugevad. Sheldoni uuringud näitasid, et nende loomuses on loidus ja neile meeldib istuv eluviis.

Rasvad ladestuvad peamiselt alakehas: naistel taljele ja puusadele, meestel kõhule ja ülaseljale. Endomorfil on väga aeglane ainevahetus.

Kui palju sa pead trenni tegema, et rämpstoidust saadud kalorid põletada?

See tähendab, et organism talletab toiduga saadud energia rasvana ning seda rohkem kui teistel kehatüüpidel. Endomorfist sportijal peaks seega rõhk olema aeroobsel ehk rasva põletaval treeningul, samuti tuleks lihaseid stimuleerida jõusaalis.

Lihased kulutavad väga palju energiat, soodustades nii ka rasvade kiiremat põlemist. Kui treenida regulaarselt, siis kiireneb ka ainevahetus ja organism kasutab ära rohkem rasvu.

Keha muutub saledamaks ja lihaselisemaks. Jõusaalis tehtava treeningu eesmärgiks oleks talje ja õlavöö esiletoomine, milleks tuleb treenida endomorfile omaselt nõrgalt arenenud õlavöötme ja teisi ülakeha lihaseid, et õlad oleks puusadega proportsioonis, oleks vormikamad.

Pizza poletab rasva peaksid olema pikad — 20 - 25 kordust seerias, seeriatevaheline puhkepaus aga suhteliselt lühike kuni 35 sekundit.

Logi sisse

Harjutuste sooritamisel tuleks valida selline raskus, et harjutaja suudaks teha 20 - 25 kordust seerias, viimastel kordustel peaks siiski tundma, et rakendatakse natuke jõudu. Kui aga on tunne, et suudetaks teha veel 10 - 15 kordust, siis on raskus olnud vale ja head tulemust ei saa.

Pizza poletab rasva

Pehmet rasvapolstrit aitab hävitada aeroobne ehk rasva põletav treening. Et tähtis on üleüldine rasvapõletamine, siis peaks treening haarama paljusid suuri lihasrühmi. Nii on efekt suurem.

Registreeru

Mõttetu on piirduda vaid ühe kindla lihasrühma treenimisega, sest organism on tervik ning rasva lokaalselt põletada ei saa. Rasv kaob kahjuks viimasena just kõige probleemsematelt kohtadelt.

Endomorfile sobivad aeroobseks trenniks väga hästi vastupidavusalad: tempokas käimine, jooks, kepikõnd, jalgrattasõit, rulluisutamine, suusatamine, ujumine, aeroobikastiilidest combo, body, stepp. Jõusaalis kasutatavatest vahenditest veloergomeeter, jooksulint, spinninguratas.

Pizza poletab rasva

Just niisuguse intensiivsusega treenides kasutab organism lihastööks peamiselt rasvu. Treeningu pikkust tuleb reguleerida vastavalt tasemele, algaja sportija võib alustada veerandtunnisest trennist.

Jalgratturi pitsajuhend

Treenituse tõustes on soovitav aeroobset treeningut teha kuni 50 minutit korraga. Meeles peaks pidama seda, et treening poleks väga pikk. Hea oleks teha lühem, aga natuke intensiivsem treening, kusjuures peaks hoiduma väga intensiivsetest treeningutest, sest need Pizza poletab rasva kutsuda esile tugeva söögiisu. Treenida tuleks suhteliselt sageli 4 - 6 korda nädalastehes vahelduvalt nii jõu- kui aeroobset trenni. Järgida tasuks reeglit: pigem tihemini ja vähem kui harva ja palju.

Miks ei saa te rasva lihasteks teisendada?

Vastasel juhul ei saavutata loodetud tulemust või on tulemus sootuks vastupidine. Nälgimine teeb halba Endomorf kas mõtleb alalõpmata söögile või siis ei mõtle sellele üldse.

Tema Pizza poletab rasva on väga tundlik toitumisstiili ja rämpstoidu suhtes. Väga paljud selle kehatüübiga inimesed üritavad oma kehakuju parandada nälgimisega, mis on aga piits väsinud hobusele: nälgimise tagajärjel aeglustub ainevahetus veelgi ja rasvade salvestamine hoogustub.