Parim lahenemine rasva kadumisele

Rasva kaotus meestel vs naistel Palju tegureid on seotud sellega, kui kiiresti või aeglaselt inimene suudab rasva kaotada. See on oluline, sest mida rohkem on teil lihaskoe, seda suurem on teie kaloripõletus isegi siis, kui olete puhkeseisundis! Selle protsessi üks tahke on adaptiivne termogenees. Mitte, et selle lähenemisega oleks probleeme; Olen kolme suure lifti fänn. Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud.

Katsealused täitsid algselt maksimaalse pulsisageduse määramiseks maksimaalse tsüklilise ergomeetri testi. See tagas, et kõik saaksid treenida sama intensiivsusega. Andmed kalorikulu kohta koguti hapniku ja süsinikdioksiidi gaasianalüüsi kaudu 12 ja 24 tundi pärast igat katsetingimust.

Parim dieet kõhurasvade kaotamiseks

FST-seisundis tegid mehed hommikuse trenni, ilma et nad oleksid viimase 12 tunni jooksul söönud. Katsealused sõid pärast treeningut tavalist hommikusööki. FED-seisundis tegid mehed oma treeningud pärast tavalise hommikusöögi söömist. Mõlemal juhul Parim lahenemine rasva kadumisele algtaseme andmete saamiseks hommikul treeningueelne gaasianalüüs.

Gaasianalüüsiga hindasid autorid ka hingamisteede vahetuse suhte RER andmeid. RER on mõtestatud teaduslik meetod kindlaksmääratud aja jooksul näiteks enne treeningut, treeningu ajal või pärast treeningut põletatud rasva ja süsivesikute kalorite mõõtmiseks.

Seega oli toidu tarbimine mõlemas testis identne - kõik, mis erines, oli hommikusöögi aeg. Teadlased hindasid meeste toidutarbimist väljakujunenud dieetitarkvara abil, tagamaks, et katsealused järgisid toitumisjuhiseid. FST seisund. Pärast treeningueelse või lähteolukorra andmete kogumise lõpetanud mehed viisid minutise jooksulindiharjutuse lõpule ja sõid siis hommikusööki.

Rafineeritud suhkrud ja tärklised arvan, et külmutatud jogurt ja suhkrurikkad teraviljad vallandavad insuliini, mis on "inimkonnale teadaolevalt kõige tugevam söögiisu stimulaator", "ütleb Peeke.

Parim lahenemine rasva kadumisele

Ajakirja Pediatrics ühes uuringus leiti, et ülekaalulised lapsed, kes sõid hommikusöögiks suhkrurikkaid toite, kippusid kogu päeva üle sööma, tarbides koguni 81 protsenti rohkem kaloreid kui eakaaslased, kes alustasid sama palju kaloreid madala suhkrusisaldusega vormis. Mis töötab: suurendage lihaseid ja põletage kaloreid Me kõik teame, et treenimine on rasva kaotamiseks ülioluline.

Parim lahenemine rasva kadumisele rasva kogumiseks piisavalt kalorite põletamiseks peate oma aktiivsuse taset tõstma - ja selleks on palju võimalusi. Ilmselt: mida rohkem südame tööd teete, seda rohkem kaloreid kulutate. Samuti saate oma intensiivsust tõsta, põletades vähem kaloreid vähem aega. Või liikuge lihtsalt kogu päeva jooksul rohkem; värskes ajakirjas Nature ilmunud uuringus leiti, et "mõõdukalt aktiivsena" püsimine st vähem istumine on parim viis päevaste kalorikulu suurendamiseks.

Kuid kõige kaalukamad uuringud näitavad, et vastupidavuskoolitus on hädavajalik, olgu siis vaja kaotada suuri kilosid või soovite lihtsalt rohkem harjutada.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

Kuid paljud meist väldivad endiselt tõsiseid jõutreeninguid, ehkki eksperdid väidavad, et see on vajalik keha optimaalseks koostiseks. Rohkem lihaseid võrdub aja jooksul vähem keharasvaga. Nael lihas vajab toimimiseks vähemalt 35 kalorit päevas; kilo rasva vajab ainult 1 või 2 kalorit.

Lihaste ehitamisel suurendate puhkeolekusüsteemi ainevahetuse kiirust RMRnii et keha põletab rohkem kaloreid, isegi magades. Arvukad uuringud näitavad, et vastupidavustreening võib suurendada kehamassi ja RMR-i märkimisväärselt, vähendades samal ajal keha rasva. Wayne Westcotti ühes uuringus said naised, kes tõstsid raskusi 25 minutit kaks kuni kolm korda nädalas, keskmiselt 2 kilo lihaseid ja kaotasid umbes 4 kilo rasva kaheksa nädala jooksul.

Kas treenite paastu või sööte rasva kadu suurendamiseks?

Järeluuringus kahekordistasid dieeti jälginud osalejad rasva kadu. Proovige treeningut, suurendades järk-järgult oma südame- ja jõutreeningute pikkust, intensiivsust või sagedust ja näete tulemusi tõesti. KAVA Kuidas see töötab See treening koosneb tugevusharjutuste ringist, mis on suunatud teie suurimatele lihasrühmadele, kasutades tehnikat, mida nimetatakse supersetting kahe harjutuse sooritamine üksteise järel ilma vahepeal puhkamata. Teisisõnu, teie keha hakkab visalt vastu pidevale rasva kadumisele.

  1. Paar aatat tagai filmiin nüüd kurikuulat videot nimega "Dieet v treening".
  2. Tõde Ajakirjast Fat Loss | Kaalukaotus
  3. Parim dieet kõhurasvade kaotamiseks - Sobivus -

Suurem osa sel perioodil laguneb ja suunatakse kolmekuuliseks pagaritöökojaks ja sõõrikuks. Ja kuhu see äkiline planeerimata rasvade juurdekasv teie arvates läheb?

Loomulikult kangekaelsetes rasvavarudes!

Kuid need on rasvad, mida proovisite kõigepealt põletada! Seetõttu ei lisa dieedid mitte ainult uut keharasva, vaid muudavad need ka peaaegu vältimatuks.

See on tingitud insuliinitundlikkuse suurenemisest kangekaelse rasva kudedes kehas toitumise puudumise ajal ja kilpnäärme aeglustumisest. Kõik see viib alfa-retseptorite kompenseeriva aktiivsuse aktiveerumiseni ja beeta-retseptorite aktiivsuse aeglustumiseni. Ja me oleme juba aru saanud, et see pole hea. Traditsiooniline dieet on meie mõistes otsene tee püsivate probleemide tekkimisele visa rasva korral.

  • Kui teie eesmärk on toniseerida, küsige kõigepealt endalt, mida proovite saavutada: kaalulangus või rasva kadu?
  • Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud.
  • Söömine või tühja kõhuga rasva kadu: poleemika lahendatud - Toitumine / tervislik toitumine
  • 4 nadala slim alla valjakutse
  • Rasva kaotuse ultraheli ulevaated
  • 12 kg kaalulangus kuu jooksul
  • Paevakaalulangemise diagrammi pdf

Dieet suurendab teie keha rasva. MEMU lähenemine tähendab vähem füüsilist aktiivsust, mis hõlmab regulaarset kõndimist ja aeg-ajalt jõusaali külastamist. See võimaldab meil minna madala süsivesikusisaldusega dieedile, tekitamata kehas negatiivseid metaboolseid kompenseerimisprotsesse. See lähenemisviis näeb nii dieedi kui ka treeningu puhul välja nagu 3 - 2 - 1.

Mida see tähendab? Söögid - kolm korda päevas: kaks korda valku, üks kord köögivilju. Spordi mõttes on need kolm puhke- ja meelelahutustegevust massaaž, fitness, sügav unikaks traditsioonilist jõutõstmise treeningut ja tund päevas jalutamist.

Teeme kõik arvelt.

Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks

Kolm söögikorda päevas, kaks valgupõhist suupistet ja kaks tärklisel põhinevat suupistet pärast treeningut. Spordi osas - kolm täisreisi jõusaali ja kaks regulaarset kardiotreeningut nädalas.

Mõlemad lähenemised välistavad metaboolse kompenseerimise. Ehkki eelistatav on muidugi teine. Dieedi taaskäivitamine Ükski neist süsteemidest ei paku teile absoluutset mugavust. Meie ainevahetus kohaneb väga kiiresti muutuvate keskkondade ja toitumisharjumustega.

Nii et metaboolne kompenseerimine toimub ikkagi kuid muidugi palju vähemal määral.

Tõde ajakirjast Fat Loss

Selle hüvitise ületamiseks tasub kasutada ühte huvitavat mõtet - regulaarselt Parim lahenemine rasva kadumisele uuesti alustada, et meie ainevahetusel ei oleks aega midagi tunda ja muudatusi ära arvata.

Kilpnääre jätkab aktiivset tööd ja insuliinitundlikkus püsib vastuvõetaval tasemel. Kalorite, hormoonide ja kangekaelse rasva osas tunnete niinimetatud "kuldnokkade efekti" need, kes lapsepõlves muinasjuttu loevad, saavad aru - mitte liiga palju, mitte liiga vähe, vaid täpselt.

Muutke kahte ülalkirjeldatud lähenemist iga kahe kuni kolme nädala tagant. Naistel on soovitatav seda teha vastavalt menstruaaltsüklile. Nädalale eelneval nädalal ja menstruatsiooni ajal on östrogeeni tase äärmiselt madal, mis aitab vastikutest alfa retseptoritest üle kavaldada. Sel ajavahemikul on väga lihtne muuta oma dieeti, lisada liikumist ja suunata oma elustiili keharasvast vabanemise suunas.

Parim lahenemine rasva kadumisele

Naiste toiduhimu sel perioodil on siiski veidi suurenenud. Kuid siin aitab kummalisel kombel hästi kakaopulber. Kakao tõstab dopamiini ja serotoniini taset.

Faktid vahelduva paastumise, rasva kadu ja lihaste kasvu kohta

Probleempiirkonna määramine Teatud probleemkohtade puhul ei pea me silmas ainult treeningut. Me räägime toitumisest, liikumisest ja toidulisanditest. Rasva põletamisel põletate kogu kehas rasva, ka visa rasva. Lihtsalt on olukordi, kus kangekaelne rasv põleb palju aeglasemalt. Seetõttu võib spordihallides väga sageli näha inimesi, kes kaalu langetades ei saa lahti rippuvatest tünnidest, kõhust ja laiadest puusadest.

Parim lahenemine rasva kadumisele

Fakt on see, et tavaline rasvamass kehas väheneb kiiresti, kuid kangekaelne rasv seisab praktiliselt paigal. Selle tulemusel tekib illusioon, et kehakaalu langetav inimene võtab kõhu ja reite piirkonnas varasemast palju rohkem kasu. Selle saab uuesti saavutada, kui valite õige kaalulangetusprogrammi. See säästab ainevahetuse kompenseerimisest ja hormonaalsetest probleemidest. Teie kangekaelne rasv ei muutu kangekaelsemaks ja teie kuju näeb välja harmooniline.

Viited Sponsor: Vahelduva paastumise pooldajad teevad oma lähenemisviisi kaalukaks. Kuid kas see on teie eesmärkide saavutamiseks parim?

Lisaks eeltoodule väärib märkimist toidulisandid. Parimad on rohelise tee ekstrakt ja forskoliin. Mõlemad need toidulisandid töötavad samal rakusignaalil, mille aktiveerivad katehhoolamiinid. Kuid nad ei tee seda seondudes alfa- ja beeta-retseptoritega. Muidugi võtab palju aega, kuni toidulisandid tegelikult töötavad kangekaelse rasva vastu. Samuti on oluline stabiilne insuliini tase veres, ilma järskude hüpeteta. Alfa retseptoreid võivad blokeerida ka mõned asjad. Selles aitavad yohimbiin ja berberiin.

Yohimbine on aga sõltuvust tekitav ja kaotab kaalu langetamisele veelgi enam kasu. Berberiinil on ka võime alfa retseptoreid nõrgalt blokeerida. Kuigi arstina võin öelda, et olen selliste keemiliste trikkide vastu. Rasvakaotus on lõppkokkuvõttes kalorite, mitte kellade küsimus.

Modifitseeritud kiire lihaste maksimaalse kasvu jaoks Saab selgeks, et kuigi teie igapäevane valgu tarbimine on oluline, on oluline ka see, kui palju tarbite söögikorda ja kuidas need toidud jaotatakse.

Parim lahenemine rasva kadumisele

Kuid kuigi enamik inimesi kasutab seda realiseerimist vaid selleks, et toidukorra kohta rohkem valku saada, võib olla mõtet vähendada tootlust, mida on vahelduvatel paastudel oluline arvestada. Meie labori uuringutest järeldati, et lihasvalkude sünteesi optimeerimise osas ei suuda valgu ületarbimine ühel kellaajal korvata madala valguvaluga teisel kellaajal.

Nii nagu anabooli esilekutsumiseks on määratletud valgu lävi, näib olevat ka maksimaalne anaboolne kork. Tegevuses tähendab see, et kui sööte suurema osa päevast ainult väikest kogust valku, kuid sööte ühe toidukorra ajal tonni valku, ei lähe see tasakaaluks. Mõelgem näiteks, et see anaboolne kork on 40 grammi valku ja minimaalne vajalik proteiini sisaldus anabolismi käivitamiseks on 15 grammi - see on kõik teoreetiline, et see oleks selge.

Parim lahenemine rasva kadumisele

Ilmselt ei oleks te oma tunnise paastu ajal anaboolne. Kuid siis, et saada oma grammi valku selles kaheksatunnises aknas kolmel söögikorral, võiksite tarbida igal toidukorral umbes 65 grammi valku.

Kaalust alla võtmine pole sama mis rasva kaotamine, ütleb arst

See on peaaegu 50 protsenti üle teoreetilise anaboolse piiri. Keskmise Joe jaoks, kes soovib lihtsalt kõhnumist, ei pruugi see olla suur asi. Kui soovite siiski vahelduva paastumise eeliseid, kuid soovite lihasmassi optimeerida, soovitaksin teist tüüpi paastumist.

Kõigi kalorite väljalõikamise asemel piirake paastuakna ajal lihtsalt süsivesikuid ja rasvu, jagage kogu päeva jooksul oma valgukogust ühtlaselt. Kuni me ei tea, kus see võimalik anaboolne kork asub, on see minu jaoks sama tõhus kui proovida seda kõike teie toitmisakna sisse kraapida.

Kasutage seda lähenemisviisi ja saate toitmisperioodil ikkagi suure koguse toitu ja veedate suure osa päevast madala insuliinisisaldusega rasvapõletuses, kuid saate valku sellises mis on lihaste kasvu jaoks parem. Viited Schoenfeld, B. Söögikordade sageduse mõju kaalulangusele ja keha koostisele: metaanalüüs.

Toitumise ülevaated, 73 2 Cameron, J.