Uneta rasva kadumislihas

Caron-Jobin, M. Kui käivitamine toimub tühja kõhuga, peaks see olema viimane treening kogu treeningu ajal.

Ükski asi pole alati hea või alati halb ja ükski asi ei tööta kõigile ja igas olukorras hästi. Või Uneta rasva kadumislihas iga eesmärgi jaoks. Esiteks, kuigi suure lihasega inimesed on mõnikord sageli, isegi tugevamad kui teised, ei ole lihasmass vähemalt mitte palju tugevusega korrelatsioonis.

See on eksiarvamus. Lihas koosneb erinevat tüüpi kiududest, mis on kontingentides organiseeritud ja "adresseeritavad". Mõni on tugevam, mõni kiirem, on vahe, kui kiiresti nad väsivad jne jne. Lisaks on toores füüsiline jõud ja tegelik tugevus. Tugevus on peamiselt selles, et teie väikeaju suudaks kontrollitult ja tasakaalustatult aktiveerida võimalikult palju lihaskiudude kontingente korraga. Teoreetiliselt on maksimaalse jõu saavutamiseks teie lihas peaks kokku tõmbuma, nagu oleks teil juhtmest kogemata kinni haaranud spasm.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Tegelikkuses on liikumine väga keeruline asi, mis nõuab palju hoolt, lihasrühmade vahelist suhtlemist ja tasakaalu. Te ei soovi, et kõõlus alaseljavalu vasimus soogiisu kaotus luu tükki lihased on piisavalt tugevad, et teie luud tükkideks rebida!

See Uneta rasva kadumislihas palju keerulisem ülesanne, kui võiks arvata, ja näiliselt tühiste ülesannete täitmiseks, näiteks lihtsalt millegi maast üles tõstmiseks, tuleb veel palju muud teha. Lisaks peab kokkutõmbumise korral, mis kestab kauem kui sekund või kaks, erinevad kiudkontsentrid sujuvalt sisse ja välja lülitada, kuna kasutatavad inimesed väsivad üha enam ja lõpuks ka, ja kahjustatud.

Täpselt määratletud inimestel saate seda tegelikult jälgida, kui hoiate raskust isomeetriliselt naha kaudu nähtav. Päris naljakas vaatepilt.

Aju ülesanne on koordineerida ja säilitada Uneta rasva kadumislihas, ühtlast kokkutõmbumist ja tasakaalustada lihase väsimust nii, et kui juhtub midagi ootamatut ja halba meil pole nalja ja spordi jaoks lihaseid, see on ellujäämiseks vajalik! Teisisõnu, kui tiiger tuleb põõsas peitumisest pärast seda, kui olete tosinat kükki teinud, peab vähemalt mõned reageerivad kiud olema alles või olete surnud. Kulturismis teevad inimesed tavaliselt maksimaalse efekti saavutamiseks nii kaugele, et see pole enam nii see on väga kriitiline, ebasoovitav olukord, nii et teie keha peab sellele reageerima, et tagada teie ellujäämine järgmisel korral sarnane sündmus.

Nii lühidalt, vähem lihaseline inimene võib väga hästi olla tugevam kui keegi, kellel on suurem mass.

  • Lee Westwoodi kaalulangus 2014
  • Stick see programm, kuni jõuate eesmärgi saavutate.

Kuid tõepoolest, massilisem üldiselt muudab hästi Slimming Beads ja funktsionaalse kiudude hulga leidmise töö mõnevõrra lihtsamaks. Järgmiseks ei aita rasv kaasa asjade liigutamisele, Uneta rasva kadumislihas see pole ka tühimass. Ka see on väärarusaam. Rasv on energiaallikas ja vastupidiselt linnamüüdile ja sobivusmüüdile ei toimu rasvade oksüdeerumine ainult "rasvapõletuse intensiivsusel, Uneta rasva kadumislihas samm on ~ lööki minutis".

See juhtub terve päeva ja öö ja see on Uneta rasva kadumislihas peamine energiaallikas, me elame sellest sõna otseses mõttes. Lihtsalt energiatarbimise hoogustamisel jõuab rasvade oksüdeerumine lõpuks lakke, kus see pole enam võimeline andma ainuüksi kogu vajalikku energiat seda ikka juhtub ja maksimaalse intensiivsusega.

Üldiselt on lühem eluiga, seda suurem Uneta rasva kadumislihas tippvõimsus. Pange tähele, et ükski neist pole must ega valge.

Kuidas aitab uni kaalu langetada?

See on võrreldav kombineeritud mootori, aku ja superkondensaatori suhtega kaasaegne sportauto Uneta rasva kadumislihas Lamborghini Séan. Superkondensaator annab selle asja kiirendab nagu rakett tunne, kuid tegelikult on autoga sõitmiseks üsna kasutu. Vaja on ka muid jõuallikaid. Lisaks meie keha depoodele on meil võimalus varundada energiat ka väljastpoolt toitu. Kui teete näljasena trenni olen tegelikult seda soovitust kuulnud, mis on täielik jamaon see halb, pole ka tonnide kalorite söömise järgne treenimine probleemideta.

Mõned inimesed kulturistid näivad seda tegevat, kuid see ei tähenda, et see oleks hea või probleemitu. Ühel põhjusel vajab seedesüsteem toimimiseks verd ja võite soovida seda verd teistesse kohtadesse. Samuti annab see teile tüüpilise inetu pumperkõhu mitte üksi, vaid see on üks põhjusimis pole mitte ainult meelehea, vaid ka asi, mis vähendab oluliselt pika elu tõenäosust.

Lõpuks on teil kõrge insuliinisisaldus, mille kasulikkuse osas on vaieldav sõltub vaatenurgast. Kui massi kogumine on kõik, mida soovite, siis on insuliin kindlasti teie sõber. Kui jõuate keemia tööriistakasti ja võtate mõnda muud seadusjärgset ainet, mis sisendab GLUT4 retseptoreid, on piisavalt insuliini hea viis selle efekti vastu võitlemiseks. Aga kui olete üldse tervise pärast mures Uneta rasva kadumislihas, rasvumine, ka proto-onkogeenide regulaarne aktiveerimine võib tunduda mitte nii vinge asivõib teie seisukoht erineda.

Kui soovite rasva oksüdeerumist, siis jällegi pole insuliin just see asi, mida soovite, sest seda ei juhtu.

8 tõde, mis vajalikud lihasmassi arendamiseks

Nii et kui täis treenitud treening pole hea, siis miks mitte treenida näljasena? Noh, sest lihast kasutades peab see kuskilt energiat hankima, et ennast varuda. Sellel pole rohkem kui kolme valikut ja kui ümberringi pole "suhkrut", peab see olema "rasv", kuid rasv ei anna piisavalt kiiresti energiat, et see kõik raskete koormuste korral katta. Seega jääb alles vaid Uneta rasva kadumislihas asi, millest see energiat saab, ja see on ainus asimida te ei soovi ohverdada.

Niisiis, näljane treenimine on tõesti halb mõte. Miks võiks rohkem rasv olla kasulik? Suurem keharasv tähendab peamiselt seda, et teie adiposüütid on rohkem pumbatud, kuid see tähendab ka seda, et teil on neid veel paar mitte proportsionaalselt, enamasti on alati olemas olevad rasvad rohkem.

Kui kõigil neist on tingimata mõni mitokondrium, tähendab see, et mõni neist tingimata tähendab, et on saadaval Uneta rasva kadumislihas rohkem jõudu. Samuti on rasvaga täidetud adipotsüüt tavaliselt "valmis" oksüdeeruma, kuna raja sisendotsas on liiga palju. Üldiselt võib öelda, et teie varud on suuremad ja Uneta rasva kadumislihas on teie keha üldiselt rohkem valmis seda ressurssi kasutama. Pidage meeles, et ka meil pole rasva lõbu ja spordi jaoks, meil Uneta rasva kadumislihas rasva, et elus püsida.

Mida lähemale teie depood lähenevad nullile, loodus kipub selle kasutamist vastumeelseks, sest teie keha vajab tõepoolest mingeid miinimumvarusid. Vastasel Uneta rasva kadumislihas võite surra unes või eeldades, et jahimees ja korilane järgmisel hommikul vahetult pärast ärkamist midagi söödavat Nuud kaalukaotus leia, homset ei ole.

Seega saate suurema rasvasisaldusega treenida natuke kauem pidevalt mõõduka intensiivsusega või suurema intensiivsusega pausidega ning seetõttu peaksite olema võimelised ka rohkem lihaseid üles ehitama kui treenite lihaste ülesehitamine. See pole mitte ainult teooria, vaid võin kinnitada, et see oli "reaalsus" eelmisel aastal tehtud enne-pärast võrdluses. Sama tugevus ja samad või peaaegu ühesugused kordused esimesel komplektil pärast 25 kg mõne kuu väljalülitamist säilitades võimalikult palju lihaseid.

Järgmiste seeriade järsk langus, palju pikemad pausid ja korduste vähendamine olid aga vajalikud, mis ei andnud põhjust. Mõned head söögid, 2 nädala jooksul taastunud 3 kg, püsiv kehakaal ja jõudlus "koheselt" normaalseks. Kuna 2 kg jooksul ei saa te peaaegu 3 kg lihaseid juurde, peab see olema paks. Naljaga pooleks ei näe ma, kuhu see läks aga ei kurda. Alumine rida: loodus teab kõige paremini, kui palju rasva ta vajab.

Samuti on rasv vajalik paljude asjade jaoks, näiteks steroidhormoonide loomiseks.

  • Kuidas poletada rasva oma rinnale
  • Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.

Tõsi, palju pole vaja, sest mõnekümne nanogrammi hormooni ehitamiseks pole vaja kilogramme. Aga muidugi pole mõtet muretseda nt. See on sama põhimõte nagu kõikjal kõikjal : kui te ei anna biokeemilise raja arvukust ühest otsast, siis kindlasti tuleb teisest otsast midagi ikkagi välja, kuid võib-olla mitte nii palju, kui loodaksite. Loodus on väga visa ja teeb rasket tööd, et hoida teid elus ja funktsionaalsena kuidagikuid jättes selle vajalikest ehitusplokkidest kõrvale, muudate selle töö raskemaks kui vaja.

Kõigest muust, välja arvatud professionaalse kulturismiga või Tugeva mehe asjadega mis de facto nõuab, et teeksite ebamõistlikke, hullumeelseid, ebatervislikke, vaieldavaid ning mõnikord ebaeetilisi või ebaseaduslikke asjusööge normaalselt, proovige olla teatud mõttes normaalne koos suht tavaline Uneta rasva kadumislihas Uneta rasva kadumislihas on hea minna.

Mõnevõrra õhukesel küljel on see hea see on ka minu arvates kõige parem välja näha. Rasvumine on halb, peaaegu nälgimine on halb. Kas teil on mõni kilogramm liiga palju? Ma ütlen teile saladuse: hoidke oma treeningkava, kuid sööge kalorit päevas vähem mida on üllatavalt lihtne teha, kui teil on Android-telefon, kasutage Samsung Healthisee on pool Uneta Uneta rasva kadumislihas kadumislihas nädalas kadunud. Kui olete tõsine, saate seda muidugi laiendada, kuid siis pole see enam lõbus kogemus.

Üht salajast dieeti mis ei Kaalulanguse hullumeelsus pole pole vaja.

Rasvapõletaja keemiat mis ei tööta pole vaja. Ei mingit crackpot-idee alternatiivi paleo-lowcarb-highcarb-lowfat-mida iganes vaja. Vaja on ainult distsipliini ja mõnenädalast aega.

8 lihtsat viisi rasva kadu komplitseerimise lõpetamiseks

Muidugi ei saa te tugeva mehe jaoks rasket raskust raskuste tõstmisel ja 60 kg kivirahnade tõstmisel, kui teil on 60 kg kehakaalu. See lihtsalt ei toimi, kui mitte mingil muul põhjusel, sest hoolimata tugevusest ja vastupidavusest ei saa kuidagi tasakaalu hoida.

Praktiliselt peate olema paks, omamoodi. Ja tõesti, kui plaanite olla laval professionaalse kulturistina, peate tingimata jõudma keemia tööriistakasti ja peate tingimata pead hoolikamalt Uneta rasva kadumislihas, mida sööd, ja olema rohkem kui üks kord näljane. Sest pagan, peate välja nägema nagu oleksite nälginud. Hea, isegi suurepärane tugevus ja füüsiline välimus on muidu täiesti tasuv ning väike mitte liiga palju rasva on täiesti vastuvõetav ja pigem eelis nii välimuselt kui ka jõudluselt.

Ärge järgige igat poolteaduslikku või mitteteaduslikku suundumust ja ärge sirutuge keemia tööriistakasti liiga sügavale ja tõenäoliselt püsite terve. Tegelikult võite olla täiesti õnnelik ja hea lihasega, ilma igasuguste maagiliste lisanditeta.

Enamik asju on nagunii üle hinnatud või lausa maduõli ja neist asjadest, mis tegelikult töötavad, on enamik tervislikus mõttes küsitav. Jah, hommikusöögiks võib võtta mune ja kolesterooli karta pole. Palun sööge võid, mitte margariini.

Lõpeta pseudo-tervisega seotud asjad. Kas teile meeldivad chia Uneta rasva kadumislihas kinoa? Hästi, mine mine ja söö neid, pole kahju. Kuid see ei kutsu välja jumalikku imet. Väljaspool ideoloogiat või pseudoteadust pole vaja süüa midagi, mida ka teie vanavanemad ei söönud. Ei, te ei pea või ei pea neelama grammi valgu loksutamist päevas kuigi väike kaseiin, mis katab üleöö näljase aja, ei tee haiget ja kindlasti ei tee haiget ka väike vadak kas enne või pärast treeningut.

Ei, te ei pea ka päevas kilogrammi kana sööma. Ei, te ei tohiks näljasena treenima minna. Ei, ka enne treeningut ei tohiks te seda hullumeelsena punnitada. Rakenda põhjust. Pole hullu asju. Suurepärane üksikasjalik vastus. Kuid see tekitab minu jaoks paar küsimust.

Te ütlesite: "Seega on ainult üks asi, millest see energiat saab, ja see on ainus asi, mida te ei soovi ohverdada. Ja kui rasv läbib mitu etappi "mida kauem on, seda raskem on põletada", siis miks pole tühja kõhuga treenimine hea lahendus rasva põletamiseks, mida on kõige raskem põletada?

SinanSamet: ei näinud seda varem, vabandust. Energiat saab kolm asja: suhkur, rasv ja valk. Kui suhkrut pole enam ja energiatarbimine ületab rasva oksüdeerumise, jääb järele vaid valk. Niimoodi ringi ujuva "vaba" valgu kogus on väga väike, nii et rakk saab teha Uneta rasva kadumislihas kontraktiilseid kiude ja sellest elada.

Mis on aga täpselt see, mida te ei taha juhtuda.