Millal su keha poleb rasva paastumise ajal. #2 Söö süsivesikuid!

Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ka iga kaotatud proteiinigrammi kohta kaotab keha umbes kolm grammi vett. See siin ei ole meditsiiniline nõuanne — kui sul on mõni haigus või võtad ravimeid, siis konsulteeri oma perearstiga.

Tuleb lihtsalt säilitada kaine mõistus ja meeles pidada, et ei ole olemas supertoite, -toitumiskavasid või imevahendeid, mis oleksid pikemaajaliselt jätkusuutlikud hea tervise saavutamiseks või kehakaalu langetamiseks. Organism peab toidust saama nii elutegevuseks piisava koguse energiat kui ka kõik vajalikud toitained. Tasakaalustamata ja ühekülgse toitumisega tekkiv toitainete puudus mõjutab organismi heaolu mitmel viisil ja võib viia tõsiste haiguste tekkeni. Tasakaalustamata toitumise üks tagajärg on ka kaaluprobleemid — kui organism ei saa toidust vajalikke aineid, siis organism sunnib meid rohkem sööma.

Kohvitass Foto: Hendrik Osula Coffee Pixelsi kohvibatoonide autor Raivis Vaitekuns annab näpunäiteid Millal su keha poleb rasva paastumise ajal, et algav päev saaks hea hoo ja mööduks võimalikult produktiivselt. Hea une tagamiseks valmista end korralikult ette Uni aitab meie kehal taastuda ja valmistab ette tulevaks päevaks. Unepuudus mõjutab aju võimet informatsiooni töödelda, mis omakorda mõjutab iga ühe produktiivsust.

Paastumine – taasavastatud ime?

Niisamuti peaks andma kehale aega mahalaadimiseks ning sotsiaalmeedia skrollimise ja tööasjade tegemise asemel võiks parem lugeda, lähedastega jutustada või mediteerida.

Ka seedimine tahab maharahunemist, mispärast vahetult enne magamaminekut pole hea ka näksida. See teeb ajutegevusele head. Ära haara hommikul esimese asjana kohvi järele Hommiku õigesti alustamine on edu alus.

Millal su keha poleb rasva paastumise ajal Kuidas eemaldada relvade liigne rasv

Enne kui päev algab, peatu hetkeks iseendaga. Nii mõnelgi on kiusatus hommikul äratuskell edasi lükata ja ärkamisega venitada.

Asking Dr. Greger About Ex-Vegans, Oil, Etc.

See aga ei tule produktiivsusele kasuks — nii murrad juba varakult oma esimese päeva eesmärgi ärgata õigel ajal. Auto ei jõua kuhugi ilma kütuseta, samamoodi ei jaksa me palju ilma kvaliteetsete toitainete ja veeta.

Millal su keha poleb rasva paastumise ajal nippel muutub parast kaalulangust

Pärast ärkamist on meie kehas palju stressihormooni kortisooli, aga umbes minutit pärast ärkamist hakkab selle tase kehas vaikselt langema. Alles siis on aeg, millal juua oma päeva esimene kohv selleks, et saaksime hea energialaengu.

Ideaalse hommiku sisse võiks lisaks mahtuda võimlemine või jooga.

Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Nii hakkab veri kiiremini liikuma ja rohkem hapniku jõuab vast ärganud ajusse. Leia aega ka mediteerimiseks. Olgu Millal su keha poleb rasva paastumise ajal viis või kakskümmend minutit. Eesmärk on saada rahulikuks ja lõdvestunud selleks, et pöörata tähelepanu päriselt olulisele. Hommiku lõpetuseks soovitab Vaitekuns oma päeva planeerida.

Süüakse tunnises ajaraamistikus, kusjuures tavaliselt jäetakse vahele just hommikusöök. Hommikusöögi asemel sobib hästi kuulikindel kohv ehk rasvakohv bulletbroof coffee.

Kuidas põletada rohkem rasva?

Ta toob välja, et perioodilisel paastumisel on palju tervisega seotud eeliseid, kuid keskendumise seisukohalt on kuulikindel kohv väga hea alternatiiv. Hommikusöögi eelistajatel soovitab Vaitekuns hoiduda pudrust ja teistest kõrge süsivesikute sisaldusega toitudest, kuna nende söömise järel tekib juba mõne aja möödudes taas söögiisu. Niisamuti tõstavad süsivesikute rikkad toidud veresuhkrutaset ja hetkel, mil see hakkab langema, toob see kaasa nõrkuse ja motivatsioonipuuduse.

Millal su keha poleb rasva paastumise ajal Jason Vale Slimming retsept

Need olulised molekulid tekitavad meis õnnetunde, on head tervisele ja ajutegevusele ning aitavad suunata energiat ülesannetele, mille lahendamine on parasjagu oluline. Ta selgitab, et suhkur segab keskendumisvõimet ja piimavalgud seovad antioksüdante ega lase neil organismis imenduda. Vaitekunsi sõnul tunnevad paljud umbes kella kahe ajal pärast sööki suuri raskusi keskendumisega.

Ekspert annab nõu: 5 harjumust, mis muudavad su päeva hulga produktiivsemaks

Seda põhjustab aktiivne seedimine, mis suunab vere ajust eemale. Ta põhjendab seda liigse kofeiini poolt põhjustatud ebameeldivuse kiired südamelöögid ja judinad kehashilisema veelgi suurema väsimustunde kofeiini krahh ja öise kehva unega.

Vaitekuns võtab kokku, et produktiivsuse seisukohalt on kõige olulisem vaimne selgus. Suudame seada õigeid prioriteete ning pidada nendest kinni.