Kui kaua poletada kullastunud rasva

Seetõttu on teie küsimus mõttetu. Tehke menüü. Suhkur sisaldab energiat, kuid selles ei ole vitamiine, mineraale ega kiudaineid.

Mis siis, kui halb rasv on teile tegelikult kasulik? Dieet, mi kõik oli vähemalt 60 protenti rava - umbe pool ellet küllatunud. Kui teie eimeed mõtted puudutavad tati Sisu Oletame, et teid sunniti elama punase liha ja täispiima dieedil. Dieet, mis kõik oli vähemalt 60 protsenti rasva - umbes pool sellest küllastunud. Kui Kui kaua poletada kullastunud rasva esimesed mõtted puudutavad statiine ja stente, võiksite kaaluda Keenias ja Tansaanias rändavate hõimude Masai kurioosset juhtumit.

Kuid nendel nomaadidel, kes olid samuti väga kõhnad, oli kolesterooli tase seni mõõdetud madalaim ja südamehaigustest praktiliselt vabad.

Teadlased olid leiust segaduses ja väitsid, et hõimul peab olema teatud geneetiline kaitse kõrge kolesterooli tekkimise vastu. Kuid kui Briti teadlased jälgisid Nairobisse kolinud masai meeste rühma, kes 2 nadala kaalulanguse puhkus tarbima kaasaegsemat dieeti, avastasid nad, et meeste kolesterool tõusis seejärel hüppeliselt. Sarnased tähelepanekud tehti nii Samburust - teisest Keenia hõimust - kui ka Nigeeria Fulanist.

Kui kaua poletada kullastunud rasva Slimming HD taustapildid

Kuigi nende kultuuride leiud näivad olevat vastuolus tõsiasjaga, et küllastunud rasvade söömine viib südamehaigusteni, võib see teid üllatada, kui teate, et see "fakt" pole üldse tõsiasi. Täpsemalt on see Kui kaua poletada kullastunud rasva Esimene teaduslik süüdistus küllastunud rasvade kohta esitati Sel aastal avaldas füsioloog Ancel Keys Ph.

Keys kirjutas, et kuigi Ameerika Ühendriikides oli kogu suremus vähenemas, tõusis südamehaigustest tingitud surmade arv pidevalt. Selle selgitamiseks esitas ta rasvade tarbimise ja südamehaiguste suremuse võrdluse kuues riigis: Ameerika Ühendriikides, Kanadas, Austraalias, Inglismaal, Itaalias ja Jaapanis.

Kuidas põletada kõht rasva, et näidata oma abs?

Ameeriklased sõid kõige rohkem rasva ja suri kõige rohkem südamehaigusi; jaapanlased sõid kõige vähem rasva ja surid kõige vähem südamehaigustesse. Ülejäänud riigid langesid korralikult nende vahele. Mida suurem on rasvade tarbimine vastavalt riiklikele dieediuuringutele, seda suurem on südamehaiguste määr. Ja vastupidi.

Faktid keharasvast

Keys nimetas seda korrelatsiooni "tähelepanuväärseks suhteks" ja hakkas avalikult oletama, et rasvade tarbimine põhjustab südamehaigusi. Seda hakati nimetama dieedi ja südame hüpoteesiks. Tol ajal olid paljud teadlased Keysi väidete suhtes skeptilised.

Üks selline kriitik oli Jacob Yerushalmy, Ph. Ja kui kõiki 22 analüüsiti, kadus rasvade tarbimise ja südamehaiguste näiline seos. Näiteks oli südamehaiguste suremus Soomes 24 korda suurem kui Mehhikos, ehkki rasvade tarbimise määr oli mõlemas riigis sarnane. Teine silmapaistev kriitika Keysi uurimuse kohta oli see, et ta oli täheldanud ainult kahe nähtuse vahelist seost, mitte selget põhjuslikku seost.

Kui kaua poletada kullastunud rasva Kumme rasva poletite toitu

Nii et see jättis lahtiseks võimaluse, et midagi muud - mõõtmata või ettekujutamata - viib südamehaigusteni. Lõppude lõpuks söövad ameeriklased küll rohkem rasva kui jaapanlased, kuid võib-olla tarbisid nad ka rohkem suhkrut ja saia ning vaatasid rohkem televiisorit. Vaatamata Keysi väite ilmsetele puudustele oli dieedi ja südame hüpotees veenev ning peagi edendasid seda Ameerika Südameliit AHA ja meedia. See pakkus murelikule avalikkusele kõrgharitud oletust selle kohta, miks oli riik südamehaiguste epideemia keskel.

Tundus, et see kinnitab dieedi ja südame hüpoteesi veelgi. Selles uuringus teatas Keys, et tema valitud seitsmes riigis - Ameerika Ühendriikides, Jaapanis, Itaalias, Kreekas, Jugoslaavias, Soomes ja Hollandis - oli loomse rasva tarbimine viie aasta jooksul südameatakkide tugev ennustaja. Sama oluline on ta seos üldkolesterooli ja südamehaiguste suremuse vahel.

Enamik dieete ja terviealaeid nõuandeid kekendub kehakaalu langetamiele, mitte kehakaalu tõuule.

See ajendas teda järeldama, et loomsete toiduainete küllastunud rasvad - ja mitte muud tüüpi rasvad - tõstavad kolesterooli ja viivad lõpuks südamehaigusteni. Loomulikult tervitasid dieedi ja südame hüpoteesi pooldajad uuringut tõendina, et küllastunud rasva söömine viib südameatakkideni. Kuid andmed polnud kaugeltki kaljukindlad. Seda seetõttu, et kolmes riigis Soomes, Kreekas ja Jugoslaavias korrelatsiooni ei nähtud. Näiteks Ida-Soomes oli viis korda rohkem surmaga lõppenud infarkte ja kaks korda rohkem südamehaigusi kui Lääne-Soomes, hoolimata ainult väikestest erinevustest kahe piirkonna vahel loomarasvade ja kolesterooli tasemes.

Ja kuigi Keys esitas oma toorandmed oma aruandes, lõi ta selle järeldusena üle. Võib-olla oli suurem probleem siiski tema oletus, et küllastunud rasval on kolesteroolitasemele ebatervislik mõju. Kuigi küllastunud rasvu on rohkem kui tosin, tarbib inimene peamiselt kolme: steariinhapet, palmitiinhapet ja lauriinhapet.

MCT kookosõli... Millega tegu?

See kolmik sisaldab peaaegu 95 protsenti küllastunud rasvadest kimpu pearibi, peekoniviilu või tükikest kananahka ning ligi 70 protsenti sellest võis ja täispiimas.

Täna on hästi tõestatud, et steariinhape ei mõjuta kolesteroolitaset.

Kui kaua poletada kullastunud rasva kreatiin kui rasvapoletaja

Tegelikult muundatakse steariinhape - mida leidub suures koguses nii kakaos kui ka loomses rasvas - teie maksas monoküllastumata rasvaks, mida nimetatakse oleiinhappeks. See on sama südametervislik rasv, mida leidub oliiviõlis. Seetõttu peavad teadlased seda küllastunud rasvhapet üldiselt healoomuliseks või potentsiaalselt teie tervisele kasulikuks.

Palmitiin ja lauriinhape tõstavad aga teadaolevalt üldkolesterooli. Kuid siin on harva teatatud: uuringud näitavad, et kuigi mõlemad need küllastunud rasvhapped suurendavad LDL "halb" kolesterooli, tõstavad nad HDL "hea" kolesterooli sama palju, kui mitte rohkem. Ja see vähendab teie südamehaiguste riski. Nii et mõlema suurendamine vähendab tegelikult halva kolesterooli osakaalu teie veres hea liiki.

Kõik see segab Keysi väidet küllastunud rasvade tarbimise, kolesterooli ja südamehaiguste selge seose kohta.

Toidud, mis loputavad rasva Kaalu langetamine võib aidata vähendada II tüübi diabeedi, südamehaiguste, insuldi ja teatud tüüpi vähkide riski, kuid töö välja selgitamine võib vererõhu läbi katuse saata. Kaalulangetamisega on seotud lõpmatuseni müüdid ja veelgi enam nõudeid maagiliste meetodite kohta, kuid selle rasva sulatamiseks ei pea olema võlur.

Kui küllastunud Fat Burner Erfahrung ei tõsta kolesterooli nii, et see suurendab südamehaiguste riski, siis tuleb teadusliku meetodi kohaselt dieedi ja südame hüpotees tagasi lükata. Kuid See oli aasta, mil kongress pani valitsuse poliitikale soovitada madala rasvasisaldusega dieeti, mis põhines peamiselt dieedi ja südame hüpoteesi toetanud tervishoiuekspertide arvamustel.

Kui kaua poletada kullastunud rasva Kuidas ohutada 2 nadala jooksul kiiresti alla

See oli otsus, mida teadusringkonnad, sealhulgas Ameerika meditsiiniliit, kritiseerisid palju. Lõppude lõpuks võib madala rasvasisaldusega dieedi ametlik kinnitamine muuta miljonite ameeriklaste toitumisharjumusi ning selle strateegia võimalikke mõjusid arutati laialdaselt ja need olid kindlasti tõestamata. Oleme kulutanud miljardeid oma maksudollareid, et tõestada dieedi ja südame hüpoteesi.

Uuringujärgne uuring ei ole siiski andnud lõplikke tõendeid selle kohta, et küllastunud rasvade tarbimine põhjustab südamehaigusi. Eelmisel aastal avaldatud tulemused näitavad, et madala rasvasisaldusega ja küllastunud rasvade dieet ei mõjutanud südamehaiguste ja insuldi määra Kuidas slim jalad kiiresti maha umbes 20 naisel, kes olid režiimi järginud keskmiselt 8 aastat.

Video: My Experience With An Eating Disorder 2021, Mai

Kuid see artikkel, nagu paljud teised, vähendab oma järeldusi ja viitab selle asemel neljale uuringule, mis aastaid tagasi leidsid ilmselt seose küllastunud rasvade ja südamehaiguste vahel. Seetõttu tasub neid lähemalt uurida. Los Angelese VA haigla uuring See UCLA uuring, milles osales meest, teatas, et need, kes asendasid küllastunud rasvad polüküllastumata rasvade vastu, surid 5-aastase perioodi jooksul vähem südamehaigustesse ja insuldi kui mehed, kes ei muutnud oma dieedid.

Kuid rohkem dieeti muutnutest suri vähki ja keskmine surma vanus oli mõlemas rühmas sama. Veelgi enam, uuringu autorid unustasid "möödarääkimise kaudu" umbes mehelt oluliste andmete kogumise suitsetamisharjumuste kohta.

  1. Keskmine kaalulangus nadalas vahelduva paastumise
  2. Süsivesikud on bodys "peamine energiaallikas.
  3. Küllastunud rasv: Men's toukatakka.ee - Tervis -
  4. Rasvadega sõbraks - Terve Elu Keskus
  5. Kuidas rasva saada: 15 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  6. Sidrun veerasva kaotuses
  7. KUIDAS RASVA PõLETADA - ILU -
  8. Ülejäänud süsivesikutest saadav energia põletatakse ära enne rasvu ja valke.

Samuti teatasid nad, et mehed järgisid dieeti edukalt vaid pool ajast. Dieedipidajatel oli vähem südameatakke, kuid nende kahe rühma vahel ei olnud surmajuhtumites erinevust. Soome vaimuhaigla uuring See uuring toimus aastatel — ja näib, et see dokumenteerib südamehaiguste vähenemist psühhiaatrilistel patsientidel pärast kolesterooli alandavat dieeti.

Samal teemal

Kuid eksperiment oli halvasti kontrollitud: ligi pool osalejast liitus uuringuga või lahkus sellest aastase kestuse jooksul. Püha Toomase ateroskleroosi regressiooniuuring Selle Londoni Püha Toomase haiglas läbi viidud 3-aastase uuringu lõpetas ainult 74 meest. See Kui kaua poletada kullastunud rasva südamehaiguste vähenemist südamehaigustega meeste seas, kes kasutasid madala rasvasisaldusega dieeti.

Siiski on suur hoiatus: ka nende ettenähtud dieedid olid madala suhkrusisaldusega.

Kui kaua poletada kullastunud rasva T-REX kaalulangus

Neid nelja uuringut, kuigi neil on tõsiseid vigu ja need on väikesed, võrreldes naiste tervise algatusega, nimetatakse sageli lõplikuks tõendiks, et küllastunud rasvad põhjustavad südamehaigusi.

Paljud teised hiljutised uuringud seavad dieedi ja südame hüpoteesi kahtluse alla. Neid uuringuid tuleks käsitleda kõigi teiste uuringute kontekstis. Pärast rangete valikukriteeriumide Kui kaua poletada kullastunud rasva katset jäeti välja uuris rühm 27 uuringut, milles osales üle 18 osaleja.

Kui kaua poletada kullastunud rasva Sliming Patch 2.0

Kuigi autorid jõudsid järeldusele, et toidurasvade vähendamine võib aidata vähendada südamehaigusi, näitavad nende avaldatud andmed tegelikult seda, et madala küllastunud rasvade sisaldusega dieetidel ei ole olulist mõju suremusele ega isegi südameatakkide põhjustatud surmadele. Lee Hooper. Kui see ammendav analüüs ei andnud tõendeid küllastunud rasvade ohtlikkuse kohta, ütles Hooper, tõenäoliselt seetõttu, et vaadatud uuringud ei kestnud piisavalt kaua või võib-olla seetõttu, et osalejad ei vähendanud küllastunud rasvade tarbimist piisavalt.

Muidugi on veel kolmas võimalus, mida Hooper ei maini: toitumise ja südame hüpotees on vale. Ronald Krauss, MD, ei ütle, et küllastunud rasvad oleksid teile kasulikud. Ta juhib tähelepanu sellele, et kuigi mõned uuringud näitavad, et küllastunud rasvade asendamine küllastumata rasvadega vähendab südamehaiguste riski, ei tähenda see, et küllastunud rasvad põhjustaksid arterite ummistumist.

Kuid sellest loost on veel Metaboolne kaalulangus NH-s See on tegelikult saadaval erineva suurusega seeriana, mida nimetatakse alamfraktsioonideks. Mõned LDL-i alamfraktsioonid on suured ja kohevad. Teised on väikesed ja tihedad.

Kas süsivesikuid on lihtsam põletada kui rasva?

See eristamine on oluline. Kümme aastat tagasi teatasid Kanada teadlased, et meestel, kellel oli kõige rohkem väikeseid, tihedaid LDL-alamfraktsioone, oli neljakordne ummistunud arterite tekkimise oht kui kõige vähem.

Toitumine Aastaid on rasvu süüdistatud sajas surma­patus. Viimastel aastatel on kõiksugu rasva­rikaste dieetide võidu­käiguga pendel teise äärde liikumas.

Ometi ei leidnud nad suurte kohevate osakeste jaoks sellist seost. Need leiud kinnitati järgnevates uuringutes.

Kommentaarid

Nüüd on siin küllastunud rasvade seos: dr Krauss leidis, et kui inimesed asendavad toidus olevad süsivesikud rasvade - küllastunud või küllastumata - rasvadega, väheneb väikeste, tihedate LDL-osakeste arv.

See viib väga vastandliku arusaamani, et hommikusöögihelbe asendamine munade ja peekoniga võib tegelikult vähendada teie südamehaiguste riski. Mehed, rohkem kui naised, on eelsoodumusel, et neil on väike, tihe LDL. Kalduvus on aga väga paindlik ja dr Kraussi sõnul saab selle sisse lülitada, kui inimesed söövad süsivesikuid sisaldavaid ja madala rasvasisaldusega toite või lülitavad välja, kui vähendavad süsivesikute sisaldust ja söövad palju rasva, sealhulgas küllastunud sorti.

Ja kui madala rasvasisaldusega dieedil on ka süsivesikuid, see võib tegelikult põhjustada negatiivseid muutusi vere lipiidides.