Kas keha poletab rasva magamise ajal. Kuidas põletada rohkem rasvu?

Põhivastupidavuse arendamiseks kasutatakse ühtlusmeetodit, mille puhul on pulss ühtlane ja alla anaeroobse läve ning tööd tehakse suhteliselt kaua. Väga ligikaudse arvuna põleme ringi 50 kalorit tunnis samal ajal kui me magame. Anaeroobne ja aeroobne mehhanism pole nagu lüliti, et vahepeal töötab üks ja siis teine, ühel hetkel rasv põleb ja teisel mitte. Kui oled edasijõudnu Oled teinud pikka aega samas rasvapõletustsoonis trenni ning kaal ei taha enam muutuda.

Mitu tundi on õige magada? Toome alljärgnevalt olulisema treener Holger Maivälja arutlemisest une tähtsuse üle Veebitreener.

Kas keha poletab rasva magamise ajal

Aga kui palju on siiski vaja ning, mis hetkest kogeme negatiivseid mõjusid vähesest unest? Seda teemat on teadlased mitmeid kordi uurinud, kuid väga täpseid vastuseid siiski veel pole. Olemasolevate uuringute baasil võime aga teha järeldusi, et täiskasvanutele sobib kõige paremini unevahemik tundi.

Ehkki selles mõõdukas südame löögisageduse tsoonis põletate suuremat rasva ja süsivesikute suhet, põletate intensiivsemas tempos treenides rohkem energiat ja pikemas perspektiivis rohkem rasva. Kuid võite oma keha petta rasvade põletamiseks mõne lihtsa harjumusega. Samm 1 Joo jäävett.

Muidugi sõltub palju ka inimese elustiilist ning erandeid leidub alati. Magades liiga vähe, ei saa meie keha piisavalt puhata ning liigne kurnatus arvatavasti põhjustab erinevaid hormonaalseid muudatusi, mis ei mõju meile hästi. Samuti veedame ülejäänud päeva tihti uimasena ning ei pruugi kulutada niipalju kaloreid, kui teised, suurendades rasvumise ohtu veelgi.

Kas keha poletab rasva magamise ajal

Kontrollitud dieedi ajal uneaja vähendamine 3h võrra 8,5h pealt 5,5h peale põhjustas ühes uuringus keha poolt kasutatavate toitainete ebasobivat jagunemist. Ehk lihtsamalt öeldes, dieedil olles und piirates hakkas keha rasvamassile lisaks põletama ka rohkem lihasmassi.

BIOCYTE Keto Slim Night 60cps

Seda kindlasti keegi ei soovi ning vähemalt dieedi ajal võiks kehale küll piisavalt und anda. Nagu paljud juba arvatagi võivad, siis ei mõju unepuudus hästi ka meie ajutööle ning paljud muidu lihtsana tunduvad probleemid võivad muutuda tunduvalt keerulisemaks.

Kas keha poletab rasva magamise ajal

Samuti kannatab ka meie meeleolu. Kui enne mainisime, et ekstreemsused mõlemas suunas võivad kehakaalule negatiivselt mõjuda, siis sama võib öelda ka muude terviseprobleemida kohta.

See võib aga halvendada üldist enesetunnet, vähendada libiidot ning mõjuda negatiivselt ka lihasmassi kasvule või säilimisele.

Rasvade ainevahetus aeglustub öösel, põhjustades kehas rasva ladestumise kehas. Biocyte Kétoslim night® toidulisand aitab une ajal rasvu lõhustada, aitab reguleerida ainevahetust ja rasvapõletamise protsessi, taastab normaalse lipiidide ainevahetuse ning aitab vähendada uinumiseks kuluvat aega. Parem unekvaliteet soodustab kaalulangust. Tänu Kétoslim night®-le toimub kaalu alanemine, rasvade lõhustumine ja ainevahetus on reguleeritud.

Kokkuvõtlikult võime öelda, et uneajaga liigselt koonerdada ei tasu, kuid üleliigselt voodis lesida samuti mitte.