Parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks, Kuidas lihaseid üles ehitada (fotodega) - Vihjeid -

Kui aga telekas ei paku pinget, võid kalori kulutamiseks ka kolm tundi magada. Nii põletad rohkem kaloreid kui üht ja sama vana trenni tehes. Kas veedate terve päeva istudes? Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Artikkel meeldis? Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks.

Rasva põletamise viisid

Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda? Pilt on illustratiivne.

parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks

Paraku pole sel lubadusel alust, sest rasva põlemine ning lihasmassi kasvatamine on erinevad protsessid. Kuigi rasvapõletus ja lihaskasv on omavahel seotud, on tegu siiski väga lihtsustatud väitega, kui öelda, et rasva põletades vormime ka lihaseid. Lihaste kasvatamiseks on esmalt vaja lihaseid lõhustada, kirjutab MyFitnessPal spordiblogi.

Parim viis selleks on anda lihastele sobivat koormust. Täpsemalt öeldes tekivad lihastele koormust andes lihaskiududes kahjustused.

  • Hea maitse rasva poletamine toiduainete
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  • Toidud, mis poletavad rasva oosel
  • Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda? - Toit ja trenn - Tervis
  • 10 VALEARUSAAMA
  • Ehitada lihaseid ja põletada rasva samal ajal

Seepeale saadetakse lihastest välja signaal, mis kutsub kahjustunud lihaskiude parandama ja asendama. Kui see toimub koos tasakaalustatud toitumisega, leiabki lõpuks aset lihaskasv.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk.

Koormust saanud lihased vajavad esmajoones taastumiseks valku ning glükogeeni, mistõttu tasub pärast treeningut süüa tasakaalustatud valgu- rasva- ja süsivesikurikas eine. Dieet seega parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks kasuks ei tule, muidu ei saa lihased millegi arvelt kasvada. Rasvapõletus seevastu toimib just kaloridefitsiidil.

parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks

Sageli, kuid mitte alati põletab keha siis rasva, et seda energiaks kasutada. Kaloridefitsiiti saab tekitada mitmel moel. Ennekõike võiks jälgida toidu kaloraaži, kuid üldiselt ei soovitata seda kärpida mitte enam kui kalorit võrreldes oma päevas kulutatava energiaga.

Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda?

Teine võimalus on süüa sama palju, kuid luua defitsiit treeningu arvelt. Kolmas variant on kuldne kesktee, näiteks kärpida toidu kaloraaži kalori võrra ning kulutada kalorit päevas treeninguga.

parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks

Üldiselt peetakse parimaks rasvapõletuse viisiks dieedi ja treeningu kombinatsiooni. Ainuüksi treening ise, sealjuures eriti jõutreening pakub kehale hulga kasutegureid. Shroyeri kinnitusel on võimalik tervislikku toitumist ja treeningut ühendades saada üsna kiireid tulemusi ning üldiselt head mõju tervisele.

parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks

Samas tuleb silmas pidada, et mida intensiivsem treening, seda suurem on ka rasvapõletus. Madala intensiivsusega treeningutel kõndimine, sörkjooks, mõõdukas tempos rattasõit põletatakse vähem rasva kui näiteks HIIT- või jõutreeningutel. Ühtlasi on lihastreening hea viis, kuidas suurendada lihasmassi kui ka kulutada kaloreid.

parimad viisid rasva poletamiseks mitte lihaste poletamiseks

Erinevalt rasvast on lihas metaboolselt aktiivne kude, mis põletab kaloreid ka puhkehetkel. Lihasmassi suurendades tõstad ka oma ainevahetuse kiirust ning kaloraaži, mille keha kulutab puhkeseisundis. Tagasi üles.