Poletage rasva munadega

Küsige oma vajadustest lähtuvalt konkreetseid juhiseid oma arstilt, dietoloogilt või dietoloogilt. Brokoli ja lillkapsas On leitud, et brokoli ja lillkapsa kõrge kiudaine sisaldus aeglustab süsivesikute imendumist. Pidage meeles, et kõik süsivesikud ei ole ühesugused näiteks rafineeritud suhkur täisteratootega. Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva. Lõhekala Omega 3 allikas, alandab põletikulisi protsesse ning ühtlasi ka keha vastupanuvõimet leptiini-nimelisele hormoonile — just see hormoon mõjutab isu, tekitades või mitte tekitades täiskõhutunnet.

Küsige oma arstilt või usaldusväärselt dietoloogilt juhiseid, kuidas seda tüüpi dieeti seadistada.

Rasva põletamise viisid

Söö regulaarselt mitu väikest söögikorda. Lihtsamalt öeldes soodustab söömine ainevahetust - protsessi, mille käigus keha muudab toidu energiaks.

Proovi neid 12 ainevahetust kiirendavat toitu 1 Toimetas Vidrik Võsoberg, Sest: kuigi trenn on tähtis, on ka õige toitumine ülioluline, kui tahad lamedamat kõhtu ja rindu, mis joostes üles-alla ei hüppa. Ask Men on toonud toitumisspetsialisti abil välja tosina toite ja jooke, mis aitavad kiirendada ainevahetust ja su kehale head teha. Roheline tee On tõestatud, et roheline tee aitab seedida glükoosi.

Seetõttu tähendab sagedamini söömine, et ainevahetus toimub kiiremini ja sagedamini päevas nt kui sööte 6 korda päevas, siis teie ainevahetuse kiirus suureneb 6 korda.

Kui soovite süüa sagedamini, ei tähenda see siiski rohkem söömist; peate ikkagi vähendama keskmist kalorite üldkogust päevas. Näiteks võib üks või kaks kuni neli tundi söömine olla tõhus.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada

Kui lõpetate lõunasöögi kell 15, võite lisada õunu, natuke jogurtit või köögivilju. Proovige luua üldine ajakava, näiteks süüa iga kahe kuni nelja tunni tagant.

Poletage rasva munadega

Hommikust sööma. Rasvapõletus seisneb ainevahetuse töös hoidmises. Terve öö magades "magab" ka ainevahetus.

Poletage rasva munadega

Nii et ärgates pese hambaid ja söö Poletage rasva munadega. Mida rohkem teie hommikusöögiks valku ja toitu, seda parem. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Lisaks sisaldavad nad palju valku, andes kehale vajaliku energia lihaste ehitamiseks.

Munad aitavad ka seedimist korras hoida, põletades sellega rohkem kaloreid. Eriti kasulik on mune süüa just hommikusöögiks.

Parimad rasva põletavad toidud

Muna valmib kiiresti ja selle söömiseks on palju erinevaid viise. Muna ei pea tingimata sööma iga päev aga muna igapäevaselt teeb Sulle ainult head. Kala ja kalaõli Kala söömine on tervislik suuresti tänu sellele, et kala sisaldab omega 3 rasvhappeid, millel on tervisele palju kasulikke toimed, alustades südamehaiguste riski vähendamisest, lõpetades naha kaunimaks muutmisega.

Poletage rasva munadega

Kala kasulik toime kaalulangetusele algab juba sellest, et kala on hea valguallikas, seetõttu aitab kala tarbimine suurendada täiskõhutunnet ja kiirendada seedimist.

Peamine kala ja kalaõli positiivne toime kaalulangetusel tuleb aga sellest, et kalas olevad omega 3 rasvhapped aitavad keharasva kiiremini põletada ja selle lihaseks muundada. See toime ei pruugi otseselt väljenduda numbril kaalul, sest rasva lihaseks muundudes jääb kaal ikka samaks, kuid näed seda tulemust oma kehakuju muutumises.

Kaheksa parimat toiduainet rasvapõletuseks

Kui rasv on juba lihaseks muundunud, põletab lihas ka kiiremini kaloreid. Rasva lihaseks muundumise toime ei tule aga niisama kala või kalaõli suuremast tarbimisest, selleks peab ka üldiselt tervislikumalt toituma ning lihased arenevad kiiremini vaid juhul, kui selleks ka trenni teed.

Kala, mida võiksid omega 3 rasvhapete saamiseks tarbida on näiteks lõhe, heeringas, sardiinid, tursk ja tuunikala. Selleks, et piisavalt kasulikke aineid saada, võiksid süüa kaks portsu kala nädalas.

Tšillipipar Neis sisalduv kapsaitsiin — seesama aine, mis tekitab kõrvetavat tunnet — kiirendab südame tööd, vähendab söögiisu ja arvatavalt tõukab tagant ka ainevahetust. Kui sa neid kaunasid närida ei taha, siis lisa näiteks oma hommikusele munapudrule natuke tšillit sisaldavat vürtsikastet. Munad Valgupomm — igas munas on seda 6 grammi. Lisaks on need odavad ja kättesaadavad, sisaldavad rasva, D-vitamiini ja koliini vitamiin B4. Ja munad ei ole tingimata ainult hommikusöök, neid võib segada näiteks lõunasöögiks omletina lehtköögiviljadega ja süüa koos avokaadoga.

Pähklid Erinevatel pähklitel on samuti ainevahetusele Poletage rasva munadega omadusi. Lisaks vähendavad need marjad ka insuliini eritumise hulka vastuseks süsivesikurikka toidu söömisele ning sa tunned vähem nälga.

20 toiduainet, mis kiirendavad ainevahetust ja aitavad rasvu põletada

Avokaado Viimased uuringud on leidnud, et avokaadodel on äärmiselt suur antioksüdatiivne võime ning see on võimas ülekaalu vastane toit. Katse hiirte peal näitas, et avokaado lisamine toidusedelisse eemaldas kehast täielikult ülekaaluga seotud põletikud.

Tšilli piprad Regulaarne treenimine ja tervislik toitumine on suurepärane viis kehakaalu reguleerimiseks. Kuid mõned toidud suudavad rasva põletada paremini kui teised.

Avokaado aitas hiirtel põletada keharasva. Brokoli ja lillkapsas On leitud, et brokoli ja lillkapsa kõrge kiudaine sisaldus aeglustab süsivesikute imendumist. Läbi selle ei ole insuliini eritumine nii intensiivne.