Rasva poletamine Toesti kiire. Kas rasvapõletustsoon tõesti põleb rasva kiiremini?

Kuna inimese süda kiirendab jooksu ajal nendest väärtustest rohkem, on oluline valida just teie vanusele vastav kardiotreening. See kõlab väga loogiliselt, kuid kahjuks on see eksiarvamus.. Eluolu inimesed on omakorda nii kiiresti ja seega nad ei ole varustatud hoolitseda oma selves. Kuid üldiselt on see, et kõik, mida te treeningus põletate, on vähem oluline kui see, mida kogu päeva jooksul põletate st teil on kalorite puudujääk.

Isegi kui kasutad digitaalset kaalu oma toidu Kalorite põletamine Foto:.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama.

Rasva poletamine Toesti kiire

Fitnessiteooria kohaselt põletab organism Rasva poletamine Toesti kiire kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja Ultra rasva kadu. Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest.

Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele.

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva. Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud Rasva poletamine Toesti kiire juba ladestunud rasvade kallale asuda.

Rasva poletamine Toesti kiire

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Rasva poletamine Toesti kiire

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

Kategooriateta 9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks Kui teil on vaja kiiresti kaalust alla võtta, aitavad need üheksa suurepärast näpunäidet seda teha. Loe edasi, et põletada kõhurasva ja saleneda kiiresti. Kaalukaotus Sellepärast tirisite end külmade talveilmadega jõusaali.

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga.

Eluolu inimesed on omakorda nii kiiresti ja seega nad ei ole varustatud hoolitseda oma selves. Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel. Paljud eksperdid on juba mõnda aega, kuid neile, kes on uue maailma PhenQ on kaalulangus pillid, mis võib teadaolevalt paljud, et ülim rasvapõletaja.

Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid. Allikas: Delish.

Rasva poletamine Toesti kiire