Rasva kadu pruun riis, Kuidas kõhurasva kaotada (meestele)

Mis põhjustab rasva? Meestel, kes söövad vähem suhkrut, on väiksem vöökoht.

Transrasvad: Riisi eelised Kuidas on riis inimkehale kasulik?

Miks rasv sulle rasva teeb?

Tegelikult tulenevad riisi eelised selle keemilisest koostisest. Allpool saate teada riisi iga komponendi ning nende kasulike omaduste ja ohtude kohta. Tärklis on toidus kõige levinum süsivesikute vorm, mis koosneb amüloosi ja amülopektiinina rasva kadu pruun riis pikkadest glükoosahelatest.

Amüloosil ja amülopektiinil on erinevad omadused, mis võivad olla vastutavad riisi tekstuuri ja seeduvuse eest.

rasva kadu pruun riis K kaalulangus

Amüloosisisaldusega riis, näiteks basmati riis, ei püsi pärast keetmist kokku. Amüloos aeglustab ka tärklise seedimist ja on sageli seotud nn resistentse tärklisega, mis on terve kiu tüüp 3, 4. Teisalt muutub riis, mis sisaldab vähe amüloosi ja sisaldab palju amülopektiini, pärast keetmist kleepuvaks. Liimjas riis sobib ideaalselt risottode ja riisipudingute jaoks.

Aasia toiduvalmistamisel on see kõige eelistatum, kuna seda on lihtne süüa söögipulkadega 2. Kõrge seeduvus on üks tahkete riiside süsivesikute puudusi. Süsivesikurikaste toitude puhul ei ole hea seeduvus alati pluss, rasva kadu pruun riis see võib põhjustada ebatervislikku veresuhkru kasvu, eriti diabeetikute seas.

Riis koosneb peamiselt süsivesikutest. Teatud tüüpi riis näiteks valge riis võib põhjustada ebatervislikke veresuhkru tasemeid, muutes need diabeetikutele sobimatuks.

Rasva kaotamise viisid

Üks kauss keedetud pruuni riisi grammi sisaldab umbes 3,5 grammi kiudaineid. Erinevas koguses resistentset tärklist leidub ka nii valges kui ka pruunis riisis. Vastupidav tärklis aitab toita soolestikus kasulikke baktereid, stimuleerides nende kasvu. Käärsooles põhjustab resistentne tärklis lühikese Kuidas poletada rasva reide ees rasvhapete nagu võihape moodustumist, mis võib parandada soolestiku tervist ja vähendada käärsoolevähi riski 5, 6, 7.

Lisaks vastupidavale tärklisele kontsentreeritakse kiud kliidesse, mis eemaldatakse valgest riisist.

Riisi toiteväärtus

Kliid koosneb peamiselt lahustumatutest kiudainetest nagu hemitselluloos ja sisaldab praktiliselt mitte ühtki lahustuvat kiudu. Valge riis praktiliselt ei sisalda kiudaineid, samas kui pruun riis on hea allikas.

Mõlemad tüübid võivad sisaldada ka erinevates kogustes resistentset tärklist, mis võib soodustada käärsoole tervist.

Vitamiinid ja mineraalid Riisi toiteväärtus on sorditi ja küpsetusviisiti erinev. Paljud vitamiinid ja mineraalid on koondunud kliidesse ja idudesse, mis on küll pruuni riisi koostisosad, kuid mitte valged. Riisi pruuni kasulikud omadused on tingitud järgmiste ühendite olemasolust: Mangaan: mineraal, mida leidub enamikus toitudes, eriti täisteratoodetes.

See on oluline ainevahetuse, kasvu, arengu ja keha antioksüdantsüsteemi jaoks. Seleen: mineraal, mis on selenoproteiinide komponent, millel on kehas mitmesugused olulised funktsioonid 8. Tiamiin: Tiamiin, tuntud ka kui B1-vitamiin, on hädavajalik südame, lihaste ja närvisüsteemi ainevahetuse ning töö jaoks. Niatsiin: Tuntud ka kui B3-vitamiin, on riisis sisalduv niatsiin peamiselt niatsiinina.

rasva kadu pruun riis Parim ABS Fat Burner

Riisi leotamine enne küpsetamist võib suurendada selle imendumist 2. Magneesium: leitud pruunist riisist, magneesium on oluline toidumineraal. On oletatud, et madal magneesiumitase võib põhjustada mitmeid kroonilisi haigusi 9. Vask: sageli leidub täisteratooteid, keskmise tänapäeva inimese toidus leidub vaske väikestes kogustes. Kui toidust ei saada piisavalt vaske, võib see kahjustada südame tervist Valge riis on tavaliselt kehv vitamiinide ja mineraalainete allikas.

Rasva kadu pruun riis kogused saab aga koondada pruuni riisikliisse.

Muud taimsed ühendid Mitmed riisis leiduvad taimeühendid, millest mõned on tervisele kasulikud. On leitud, et pigmenteerunud riis, näiteks punateralised sordid, on eriti antioksüdantide rikkad Fütiinhape: antioksüdant, mida leidub pruunis riisis.

Riis: toob kasu ja kahjustab inimese tervist

Fütiinhape fütaat kahjustab toidu mineraalide nagu raua ja tsingi imendumist. Seda saab vähendada riisi enne keetmist leotamise, idandamise ja kääritamisega Lignaanid: Leitakse riisikliidest, soole bakterid muundavad lignaanid enterolaktooniks.

Enterolaktoon on isoflavoon fütoöstrogeenmillel võib olla kasu tervisele 13, 14, Ferulhape: tugev antioksüdant, mida leidub riisikliides. Võib kaitsta mitmesuguste rasva kadu pruun riis haiguste nagu vähk, diabeet ja südame-veresoonkonna haigused 16, Valge riis on antioksüdantide ja muude taimeühendite halb allikas.

Riisi eelised

Pruun riisikliid võivad aga olla heaks ferulhappe, lignaanide ja fütiinhappe allikaks. Valge ja pruun riis - mis vahet? Valge riis on rafineeritud, poleeritud ega sisalda kliisid terakest ja idusid. Seda tehakse maitse, säilivuse ja toiduvalmistamise kiirendamiseks, kuid kahjuks on see seotud selle toiteväärtuse vähenemisega 19, Pruun riis on täistera, mis sisaldab nii kliisid kui ka idusid. Sel põhjusel sisaldab pruun riis rasva kadu pruun riis rohkem kiudaineid kui valge riis.

Terade kõige toitvama osana on kliid ja idud rikas kiudainete ning mitmete vitamiinide, mineraalide ja antioksüdantide poolest. Kuid kliid on ka selliste toitainete allikad nagu fütiinhape ja võivad saastunud piirkondades kasvatatuna sisaldada kõrgeid raskemetalle 12, Valge riisi söömine võib negatiivselt mõjutada veresuhkru tasakaalu ja seda peaksid diabeetikud vältima.

Teiselt poolt peetakse pruuni riisi üldiselt madala glükeemilise toiduna, millel on kasulik mõju veresuhkrule rasva kadu pruun riis kadu pruun riis, Pruun riis on toiteväärtuse kvaliteedi ja tervisega seotud eeliste osas kindlasti võitja.

Pruuni riisi peetakse üldiselt palju tervislikumaks kui valget. Pruuni riisi kasu tervisele Lisaks energia ja oluliste toitainete pakkumisele ei anna rafineeritud valge riis tervisele mingit kasu ja see on liigitatud rafineeritud süsivesikute hulka.

Teisest küljest võib pruuni täistera riisi regulaarne tarbimine olla kasulik meditsiinilisele toimele. Südame tervis Kardiovaskulaarsed haigused, sealhulgas südameatakk ja insult, on üks peamisi surma põhjuseid kogu maailmas. Vaatlusuuringud seovad täistera tarbimise südamehaiguste surma riski vähenemisega 24, 25, 26, 27, Ühes uuringus jälgisid teadlased 5,5 aastat 86 meest.

Teises uuringus jälgisid teadlased 10 aastat 75 naist.

Video: WARNING: Dairy-Free Fad Diets Health Risk! 2021, Mai

Tervetel teradel võib olla kasulik mõju ka ülekaalulistele ja diabeeti põdevatele inimestele - seisunditele, mis on tihedalt seotud südame-veresoonkonna haigustega 29, Pidage meeles, et kõik need uuringud on vaatluslikud. Need näitavad seost täisteratoodete ja tervise vahel, kuid ei saa põhjuslikku seost tõestada.

Üks on selge, täistera pruun riis sisaldab mitmeid südamele kasulikke koostisosi, nagu mineraalid, antioksüdandid, lignaanid ja toidukiud 15, 31, Randomiseeritud kontrollitud uuringus osales 21 Korea meest ja naist, kellest pooled olid rasvunud, uuriti kõrge kiudainesisaldusega riisi mõju südame-veresoonkonna riskifaktoritele.

Suure kiudainesisaldusega riisi söömine rasva kadu pruun riis riisi asendajana on rasvunud patsientide kehakaalu langus rasva kadu pruun riis madalam kolesteroolitase Pruuni riisi söömine koos teiste teradega võib avaldada kasulikku mõju südame tervisele.

Pruun riis sisaldab mitmeid tervislikke toitaineid, seega võib see aidata südamehaigusi ennetada.

rasva kadu pruun riis Poletage rasvapoleti

Riisikahjustused Regulaarne riisi söömine võib osadele inimestele ärevust tekitada, eriti kui see põhineb dieedi teral. II tüüpi suhkurtõbi II tüüpi diabeet on tavaline haigus, mida iseloomustab kõrge veresuhkru tase. Suure valge riisi tarbimisega on seotud suurenenud suhkurtõve risk nii Aasias kui ka mujal 34, 35, 36, Ühes 64 hiina naise uuringus leiti, et neil, kes sõid päevas grammi riisi, oli 1,8-kordne suurem risk diabeetikuks saada, võrreldes nendega, kes tarbisid grammi päevas Arvatakse, et see kahjulik mõju tuleneb teatud tüüpi riiside, näiteks gluteenisisaldusega riisi kõrge glükeemilisest indeksist, mis on Aasia toiduvalmistamisel tavaline 22, Glükeemiline indeks näitab, kuidas toit mõjutab veresuhkru tõusu pärast sööki.

Uuringud näitavad, et kõrge glükeemilise indeksiga toidud suurendavad II tüüpi diabeedi riski Seevastu paljud vaatlusuuringud on leidnud seose täisteratoodete nagu pruun riis ja diabeedi riski vähenemise vahel 40, 41, 42, 43, Üks uuring, milles osales enam kui meest ja naist, viitab sellele, et valge riisi asemel pruuni riisi söömine võib vähendada diabeediriski Arvatakse, et rasva kadu pruun riis mõjud tulenevad pruuni riisi kiudainesisaldusest Regulaarne valge riisi söömine võib avaldada negatiivset mõju veresuhkru kontrollile, eriti kui teil on diabeet.

Teisest küljest võib rafineeritud terade asemel kiudainerikaste täisteratooteid tarbida märkimisväärselt tervisele.

Newest ideas

Glutiinse valge riisi märkimisväärne tarbimine võib suurendada teie II tüüpi diabeedi riski. Selle toote liigne tarbimine on vastunäidustatud diabeeti või diabeeti põdevatele inimestele. Raskemetallid Toidu raskmetallidega saastumine on muutunud tõsiseks probleemiks kogu maailmas. Raskmetallid kipuvad aja jooksul kehas kuhjuma, põhjustades kahjulikke mõjusid tervisele 46, Teadlased teatavad paljudes riikides liigsest raskmetallide kogusest riisis - see on eriti probleem, kui riis moodustab olulise osa inimese toidulauast.

Raskmetallide hulka kuuluvad peamiselt kaadmium, kroom, plii, elavhõbe ja arseen 48, 49, 50, Raskmetallid on koondunud kliidesse.

Atleetvõimlemine

Sel põhjusel sisaldab pruun riis raskemetalle rohkem kui valge riis Riis akumuleerib rohkem elavhõbedat ja arseeni kui muud saastatud aladel kasvatatavad tavalised toidukultuurid 52, Arseeni taluvad kõik teraviljatüübid hõlpsasti, kuid riisides näib selle kogunemine võrreldes teiste teradega nagu nisu ja oder olevat suurem Peamised raskmetallide saasteallikad pinnases ja vees on inimtegevus - rasketööstus, kaevandamine, autoliiklus, jäätmete põletamine ning väetiste ja pestitsiidide kasutamine 54, 55, Aja jooksul võib saastunud toidust saadud raskmetallide liigne tarbimine tervisele kahjulikku mõju avaldada.

Vältige väga saastunud tööstus- või mägipiirkondade lähedal kasvatatud riisi söömist. See kehtib ka teiste toidukultuuride, näiteks köögiviljade kohta. Riisi tarbimist saastunud aladelt tuleks vältida.

Kõhurav tundub väga inetu ja eda on rake eemaldada, kuid probleem pole lihtalt välimu. Ülekaal kõhu on ohtlik, eriti meetel. Ülekaal kõhus on ohtlik, eriti meestel. Suur vöökoht suurendab paljude krooniliste haiguste, sealhulgas diabeedi, südame-veresoonkonna haiguste, uneapnoe ja isegi mõne vähi näiteks käärsoole- või pärasoolevähk riski. Dieedi ja elustiili muutmine aitab teil nii kõhurasva ja sellega kaasnevaid riske kaotada, kaalu langetada kui ka tervislikumat eluviisi järgida.