Kiire tervisliku rasva poletamise sooki.

Tervislikuks toitumiseks sobivad rohkesti pakendatud toite, nagu külmutatud köögiviljad, külmutatud kalafileed või popkorn. Ära osta koju ebatervislikku sööki See on väga lihtne: kui kodus ei ole ahvatlusi, siis ei saa neid ka süüa. Seega saab "kontide" süüks ajada umbes pool kilo ülekaalu. Terve inimene võib riskivabalt süüa 3—4 muna nädalas. Nautige välitegevusi, nagu sport, ujumine, matkamine ja jalgrattasõit. Uuringud näitavad, et vahelduv paastumine on sama tõhus nagu kalori koguse piiramine.

Ohtralt rafineeritud süsivesikuid sisaldav toit võib olla seotud kõhurasva kogunemisega. Täisteraviljade tarbimist vastupidi seostatakse madalama kehamassi indeksi ja kehakaalu ning väiksema vööümbermõõduga.

Eripakkumine lugejale

Asenda rafineeritud valgejahutooted täistera toiduainetega, nagu kinoa, tatar, oder ja kaer. Söö rohkem tervislikke rasvu Kuigi see võib tunduda vastupidine, võib tervislike rasvade tarbimise suurendamine aidata vältida kehakaalu tõusu.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Ühes uurimuses leiti, et kui kehakaalu langetanud inimesed võtsid päevas kaks korda kookosõli 30 mlsiis nad kaotasid rohkem kõhurasva võrreldes nendega, kellele anti sojaõli. Tervislikke õlisid sisaldab oliiviõli, kookosõli, avokaado, pähklid ja seemned — kõik mõjuvad kasulikult rasvade põletamisele. Pea siiski meeles, et ka tervislik rasv on kalorirohke ja seda tuleb tarbida mõõdukalt. Selmet süüa vähem rasva, proovi vahetada ebatervislikke rasvu tervislikemate vastu.

Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Kes pärast sportimist kaks tahvlit šokolaadi sööb, ei pruugi alla võtta mitte grammigi. Müüt: Mida rohkem sporti tehes higistada, seda rohkem kaal kaob. Tegelikkus: Kahjuks nii see ei ole. Kaalu langetamiseks ehk rasvade põletamiseks on otsustav õige pulsisagedus.

Sarnased artiklid

Kirvereegel on, et treeningu ajal peab inimene olema võimeline suhtlema, sest ainult siis toimub veel rasvapõletus. Jätke sobiva pulsisageduse leidmiseks meelde järgmine valem: 0,6—0,7 x — vanus ning sellise pulsisagedusega peaks treenima järjest vähemalt 45 minutit. Müüt: Paastumine on tervislik viis organismi "puhastada". Tegelikkus: Nälgimise ajal hakkab keha energiaallikana kasutama oma kudesid.

Aju peamiseks energiaallikaks on glükoos, mille varusid jätkub meie organismis vähem kui ööpäevaks.

Kuidas kiiresti rasva põletada

Kui organismi glĂĽkeenivarud on otsas, siis hakkab organism sĂĽnteesima glĂĽkoosi aminohapetest, lagundades skeletilihaste, maksa jt.

Paastumine kahjustab tervist ja on mõttetu, selle kahjulikud tagajärjed avalduvad alles pikema aja möödudes.

Müüt: Suhkru söömine teeb paksuks. Tegelikkus: Jah, aga ainult siis, kui suure suhkrusisaldusega toidust ja jookidest saab ülemäärast energiat, mis ära ei kulu.

The Great Gildersleeve: Leila Leaves Town / Gildy Investigates Retirement / Gildy Needs a Raise

Müüt: Suhkru söömine põhjustab diabeeti. Tegelikkus: Kui diabeeti ei ole, siis suhkru söömine seda otseselt ei põhjusta. Diabeedi riski suurendab ülekaal, kuid ei ole tähtis, mille söömisel see on tekkinud.

Diabeetik peab jälgima mitte ainult suhkru, vaid ka muude süsivesikute sisaldust toidus. Müüt: Pruun suhkur on tervislikum kui valge suhkur. Tegelikkus: Tavaliselt saadakse pruun suhkur melassi lisamisel valgetele suhkrukristallidele.

Kui võimalik, tellige väikesed portsjonid. Lisage häid rasvu ja vähendage ebatervislikke rasvu.

Rasva põletamise viisid

Rasvatüüp, mida tarbite, võib mõjutada seda, kas teie keha otsustab liigset rasva põletada või säilitada. Head rasvad, nagu küllastumata õlid, peaksid olema teie dieedi peamine rasvade allikas. Küpseta või või seapeki asemel oliivi- või rapsiõliga. Muud head rasvaallikad on pähklid, seemned, avokaadod, kala ja looduslik maapähklivõi.

KĂĽllastunud rasvade ĂĽldkalorite saamiseks korrutaksite rasvagrammide arvu 9-ga.

Proovi 5 päeva tasuta!

Näiteks 5 grammi küllastunud rasva teatud toidus võrdub 45 kaloriga. Jagage need kalorid päeva kalorite koguarvuga ja korrutage seejärel ga. Tulemused, mida peaksite saama, peaksid olema alla Vähendage või kõrvaldage töödeldud toidud.

See on toit, mis on tehases läbinud palju töötlemisetappe ja mida müüakse sageli karpides, purkides, kottides või muus pakendis. Tavaliselt kuid mitte alati on selles toidugrupis palju rasva, suhkrut ja soola, mistõttu on teil raske kaalust alla võtta.

Enim KĂĽsimusi

Lisaks on toitainete sisaldus madalam kui täistoidul. Kõrvaldage töödeldud toidud järk-järgult, lõigates päevas välja toitu ja asendades need tervete toitudega, nagu puuviljad, köögiviljad, pähklid ja seemned.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Toiduainetes on vähe toite, mis on läbinud palju töötlemisetappe. Kuid mitte kõik töödeldud toidud pole ebatervislikud. Tervislikuks toitumiseks sobivad rohkesti pakendatud toite, nagu külmutatud köögiviljad, külmutatud kalafileed või popkorn.

Pakendamata, konserveeritud või sarnased toidud võivad olla ka ebatervislikud. Šokolaadipruun, isegi kui see on valmistatud orgaanilistest koostisosadest, on ikkagi omamoodi kook.

Supermarketisse minnes peaksite vältima töödeldud toidu kioskeid, keskendudes ainult põllumajandustoodetele, piimatoodetele, lihale, mereandidele ja küpsetistele.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Saate valida paljude madala töötlemisega toodete, näiteks toidu valmistamise koostisosade vahel. Valmistage toidud ja külmutage portsjonid kogu nädala vältel hõlpsaks söömiseks. Külmutamiseks sobivad suurepäraselt omatehtud supid rohke köögiviljaga.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Hoia eemale tühjadest kaloritest sõõrikud, armastatud kõrge kalorsusega kohvijoogid, Jooma liiga palju vett. Piisava hulga vee joomine on kasulik mitte ainult nahale, juustele ja siseorganitele, vaid aitab ka kaalulangetamisel. Mõnede uuringute kohaselt võib vee joomine iseenesest ainevahetust ergutada. Vähemalt vee joomine enne sööki aitab teil end täis tunda ja süüa vähem.

Site wide poll

Joo iga päev üha rohkem vett. Keha on hästi hüdreeritud, tervislik ega soovi enam rasva varuda.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Rasv on tegelikult ladustatud toit; teisisõnu, see on energia kehale. Süsivesikud on peamine energiaallikas väljastpoolt ning keha suudab sarnaselt süsivesikuid või rasva põletada. Seega, kui pakute süsivesikuid, ei põleta teie keha rasva.

Toidud, mis aitavad rasva põletada

Ainuüksi süsivesikute vähendamine ei too kaasa kehakaalu langust, välja arvatud juhul, kui see on kombineeritud üldiste kalorite vähendamisega. Pidage meeles, et kõik süsivesikud ei ole ühesugused näiteks rafineeritud suhkur täisteratootega. Kehale on kasulikke süsivesikute tüüpe aeglaselt põlevaid, nagu kaer või köögivili ; Kahjulikud süsivesikud on lihtsad suhkrud valged toidud ja maiustused. See nipp küll ei toimi kõigi peal, kuid eelkõige aitab väiksema taldriku kasutamine just ülekaalulisi inimesi.

Proovige kontrollida oma portsjonite suurust või lugege kaloreid Väiksem toidu tarbimine on kaalulangusel võtmetähtsusega. Mõned uuringud tõestavad, et oma toidu pildistamine või toidupäeviku pidamine aitab hästi kaalust alla võtta. Hoia tervislik toit enda kogu aeg enda lähedal Kui järsku peaks kõht tühjaks minema, siis on hea, kui olete selleks puhuks endale kõrvale valinud tervisliku toidu.

Kiire tervisliku rasva poletamise sooki

Vastasel juhul on tühja kõhuga kerge minna meeeldivamat vastupanu teed ning valida mõni kiire ja ebatervislikum snäkk. Soovituslikult võiks enda lähedal alati hoida puuvilju, pähkleid, beebiporgandeid, jogurtit või keedumuna.

Söö vürtsikaid toite Tšillipipar sisaldab kapsaitsiini vürtsikat ühendmis kiirendab ainevahetust ja aitab vähendada söögiisu. Aja möödudes võib inimestel aga tekkida kapsaitsiini vastu tolerantsus, mis võib piirata selle aine pikaajalist mõju.

Tehke aeroobset treeningut Aeroobne trenn on hea moodus põletada rasva ja parandada füüsilist ning vaimset tervist. Eriti hästi aitab see kaotada kõhurasva, ehk tervisele kahjulikku rasva, mis koguneb elundite ümber ning tekitab metaboolseid haiguseid.

Kasuta trennis raskusi Dieedi üks hullemaid kõrvalmõjusid on see, et see kipub põhjustama lihaste kadu ja ainevahetuse aeglustumist, mis on tuntud ka kui näljahäire. Parim viis selle vältimiseks on teha vastupanuharjutusi, näiteks raskuste tõstmist. Söö rohkem kiudaineid Kiudainete tarbimine on oluline osa kaalu langetamise juures.