Hommikusooki rasva kadu

Kuid tüüpilise treenija jaoks ei ole Ramadani paastumine ideaalne igapäevane elu. Pikemad treeningud vajavad energiat. Ülejäänud, nagu öeldakse, on ajalugu. Nii et joonis 1 näitab selgelt, et katsealused põletasid FED-olekus 12 tundi ja 24 tundi pärast treenimist pisut rohkem kaloreid kui pärast sama treeningut FST-olekus. Ärge sattuge oma sõbra rasvkoosseisu saavutamisse ja järgige seda, mida teadus selle teema kohta ütleb. Vastus sõltub mitmest tegurist, sealhulgas treeningu kestus ja intensiivsus, eelnevate söögikordade aeg enne kardioistungit ja individuaalne geneetika.

Söömine või tühja kõhuga rasva kadu: poleemika lahendatud - Toitumine / tervislik toitumine

Reie rasva kaotamiseks on 12 kiireimat ja lihtsamat viisi Soovin, et saaksite lihtsalt kaota juba reie rasv? Ma mõtlen, mis võtab nii kaua aega, eks?

  • Südame müüt enne hommikusööki debunked! - Atleetvõimlemine
  • Tode rasvapoletuste taga
  • Mis juhtub teie kehaga, kui jätate hommikusöögi vahele - Tervisliku Toitumise
  • Jah saab toitumine ja kaalus!
  • Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Te proovite pidevalt ja see ripub lihtsalt kalli elu nimel. Ära tunne end halvasti, enamus naisi süveneb selle sama probleemipunkti pärast.

Oleme kõik seda varem kuulnud. Teooria, et pärast üleöö paastu tegemine tühja kõhuga südamega paneb rasvapõletuse ületalitluseks.

Kahjuks pole maagiline viis rasva kaotada ainult selles piirkonnas, kuna rasva põletades põletate seda kogu oma kehast.

Rasvapõletuse ajal saate siiski töötada reiepiirkonna toonimiseks. Keha toonimise õppimine on vaid üks kiire viis kõhnatesse teksadesse kiiremini sisse pääseda, kuid on ka teisi võimalusi.

Oleme järginud vähemalt 12 kiiret viisi, kuidas kaotada reie rasv nii kiiresti kui võimalik, nii et võite sellest lõplikult aru saada. Vaata järgi Ärge unustage hommikusööki süüa! Hommikueine on tõesti päeva kõige olulisem söögikord. See, mida sööte hommikul, kütab kogu teie päeva ja seab meeleolu, hommikusooki rasva kadu tunnete. Kui ärkate ja sööte rämpsu, ihkab see teie keha kogu päeva. Kui aga ärkate ja sööte toitvat ja tervislikku hommikusööki, ihkab keha terve päeva jooksul tervislikke toite.

hommikusooki rasva kadu Dyna Fat Burner

Tervislik hommikusöök annab FAT-makrode poletamine trennide läbimiseks. Ärge sööge ülimagusaid hommikusööke, näiteks töödeldud teravilja või popikoort. Hommikusooki rasva kadu asemel sööge täidisega hommikusööki, mis on pakitud rohkesti valku, mis aitab teie kehal lihaste kasvatamisel abiks olla. Maga piisavalt Uni aitab kaalulangusel tohutult. Kui sööte Kaalulangus Kolkata ja treenite, kuid siiski ei näe soovitud tulemusi, siis vaadake oma magamisharjumusi.

Kui viibite kuni kella 1, 2,võib see teie kehakaalu langusele negatiivselt mõjuda. Magades on kehal aega puhata ja oma toitu seedida.

hommikusooki rasva kadu Fat Burning Hill Sprints

Kui olete hilistest tundidest üleval, siis näljane ja sööte öösel midagi, mis võib põhjustada kehakaalu tõusu. Tee rohkem südant Hommikusooki rasva kadu on hämmastav üldise rasva kadu jaoks, kuna sel viisil põletate palju kaloreid.

Reie rasva kaotamiseks on 12 kiireimat ja lihtsamat viisi - Sobivus | Mai

Kui põletate rohkem kaloreid kui tarbite, kaotate kaalu. Samuti hommikusooki rasva kadu kardio teie ainevahetust ja aitab teil lihaseid juurde saada, mis sunnib teie keha põletama rohkem kaloreid isegi puhkekiirusel. Südame tegemise ajal tugevdad ka oma reied ja toonid neid.

hommikusooki rasva kadu Rasva kadu Karna

Mõned väga tõhusad kardioharjutused hõlmavad sörkjooksu, treppidel ronimist ja jalgrattasõitu. Eesmärk on teha 5 päeva nädalas vähemalt 30 minutit kardiot. Üks minutiline rattasõidu kardio-sessioon võib põletada kalorit!

Kõhn keharasval

Väikesed suupisted aitavad palju Kui nälga tunnete, sööge nälja ignoreerimise asemel väikest suupisteid. Näljatunde korral väikese suupiste söömine takistab teil päeval üles söömast ja võib-olla ka edaspidi vingumast.

Kuni olete kindel, et suupisted on alla kalori, võite isegi kaks korda päevas suupisteid süüa, ilma et see mõjutaks teie kehakaalu langust negatiivselt.

Parimad suupisted on puu- ja köögiviljad, kuna need on loomulikult nii madala kalorsusega. Ainult ühe õuna söömisel on ainult 80 kalorit. Need on ka vett ja kiudaineid täis, nii et nad loovutavad teid kuni järgmise toidukorrani. Porgand ja seller koos hummusega on ka suurepärane suupisteidee ning lisaks õuntele on viinamarjad, marjad ja banaanid lisaks õuntele ka mõned suurepärased puuviljad. Lõigake naatrium Suurte naatriumikoguste tarbimine põhjustab kehakaalu hommikusooki rasva kadu veepeetuse vormis.

Kui sööte päevas üle mg soola, kannate tõenäoliselt umbes 10—15 naela kaaluvat vett. Kui proovite süüa madalama naatriumisisaldusega dieeti, langeb vee kaal maha. Selle asemel, et oma toitu soolaga piserdada ja toiduvalmistamise ajal soola kasutada, proovige maitsmiseks kasutada erinevaid maitseaineid, näiteks küüslaugupulbrit, sibulapulbrit ja sellerisoola. Ärge unustage lihaseid Kui kaotate selle rasvakihi lõpuks, saate teada, mis on selle all Tahad, et su lihased näeksid välja toonides ja seksikatena.

Mida rohkem treenite, seda paremini jalad ja reied välja näevad. Sääred ja kükid on suurepärased võimalused reide ja tuharate kujundamiseks. Ära stressi endale Stress on kaalulangus kohutav. Kui hommikusooki rasva kadu stressis, toodab teie keha hormooni kortisool, mis vabaneb stressi ajal hormoonist. Kortisool mõjutab keha negatiivselt ja takistab kehakaalu langust. Väldi kortisooli negatiivset mõju, kui unustate korra-ajalt tagasi lüüa ja stressi vähendada!

Pea söögipäevikut Iga kord, kui midagi sööte, kirjutage see söögipäevikusse või ajakirja.

Video: 5 Parim Viise Shed Rasva Kiire Ja Hoida See Eemal 2021, Mai

On tõestatud, et söödud söökide kirjutamine aitab inimestel silma peal hoida. Kui näete, et teie ees on kirjas kõik, mida sööte, muudab see teid motiveerituks tervisliku toitumise jätkamiseks.

Kui teate, et iga kord, kui sööte midagi halba, peate selle üles kirjutama, mis võib põhjustada selle söömisest hoidumise. Kaalu kaotamiseks on vaja kalorite defitsiiti. Kui lõikate päevas välja umbes kalorit, kaotate kaalu. See ei pea tingimata tulema toidust - näiteks kalorit võiks tulla treeningust ja toitumisest. Peate lihtsalt veenduma, et te ei tarbiks naistel alla kalorit päevas ja meestel kalorit päevas.

Arvustused

Ärge piirake kaloreid Kerge kaloridefitsiidi loomine on oluline, kuid see ei ole sama, mis kalorite piiramist. Naiste söömist vähem kui kalorit päevas ja hommikusooki rasva kadu puhul kalorit Kaalulangus Lulitage pop-vesi peetakse kalorite kasutamist piiravaks. Kui lähete neist numbritest madalamale, läheb keha nälgimisrežiimi ja hoiab rasva.

Hommikusooki rasva kadu hoiab ära kehakaalu kaotamise ja tulemuste nägemise. Teadusuuring postitatud USA meditsiiniraamatukogu kutsus Madala kalorsusega dieet suurendab kortisooli leidis, et kaloripiirang takistab ainult kaalulangust. Veenduge kindlasti palju vett Vesi on kaalulangus hämmastav.

Protsessis, mida nimetatakse puhkamiseks kulutatavaks energiaks, põletate rohkem kaloreid, kui joote vett. Vesi aitab ka teie kehas kõike edasi liikuda ja regulaarset roojamist, mis omakorda muudab teid kergemaks ja vähem puhituks. Vett juues väljutavad kõik toksiinid ja aitavad vabaneda keha lisaraskustest kuna keha ei pea enam vett kinni hoidma, kui seda pidevalt juua.

Võtke omaks kallak Proovige lisada oma treeningrutiini kalle. Seda saate hõlpsalt teha mäestike mööda mäkke joostes või jalgrattaga sõites, trepist üles sõites või jooksulindil kallakut tehes.

Kui treenite kaldega, ehitab see reitele, vasikatele ja tuharatele rohkem lihaseid kui siis, kui kõnniksite tasasel pinnal.

KUIDAS KAOTADA KEHARASVA: TEADUS, MIS TEGELIKULT TööTAB - TERVIS -

Samuti peate kallakul treenimiseks rohkem pingutama, see tähendab, et põletate rohkem kaloreid ja saavutate üldiselt parema trenni. Teadusuuringu kohaselt, mida nimetatakse Üles tõusmise paradigma postitatud plos Üks, kalded on kaalutu jaoks kõige soodsamad. Mida suurem on kalle, seda rohkem kasu sellest saate. Mõista, et suudad teha ainult nii hommikusooki rasva kadu Lõppkokkuvõttes määrab geneetika, kuhu liigne rasv kehasse liigub.

Paljude inimeste jaoks on see nende reied. Oma geneetika eest ei saa võidelda, kuid saate nendega koostööd teha ja anda endast parima. Kui teete dieeti, teete trenni, sööte õigesti, magate piisavalt ja olete üldiselt tervisliku eluviisiga, teete kõik endast oleneva. Peaksite proovimise osas tundma end hästi ja keskenduge kindlasti ka oma kehaosadele, mida armastate, mitte ainult neile, mida soovite muuta! Need on parimad viisid reierasva kaotamiseks Ärge unustage hommikusööki süüa.