Ejecicios rasva poletamine. Vaid 20-minutine rutiin

Kuigi see tundub väga lihtne, on tõde see, et see on suurepärane kulumine. See on traditsiooniline harjutus, mis sisaldub paljudes rutiinides ja see pole üllatav, sest lisaks nende esteetilistele põhjustele aitavad toonuses kõhulihased keha toetada ja selga sirgena hoida. Oma kehakaaluga töötamise eeliseks on see, et kuna varustus pole vajalik välja arvatud mõnel juhul matt , saate treenida igal ajal ja igas kohas.

Este plan de ejercicios que encontraras en esta app es para hombres ejercicios glúteos hombres y mujeres ejercicios abdominales y ejecicios rasva poletamine para mujeres adaptados a su contextura física así como unos especiales para los más pequeños de la casa. Con la aplicación plan de comidas para adelgazar que te pondrá en forma en poco tiempo con tu constancia y dedicación.

Disclaimer: In this application there are links that take you to exclusive videos of the vimeo platform, we are NOT owners of the videos, we are NOT in control of them, we are not allowed to download.

We are not attached to them, their content shown is provided by their users and saved on vimeo.

Matemática - Clase Nº17 Ejercicios - Cicunsferencia

Pange oma käed oma templidele. Ärge ületage neid kaela taga, sest see võib teie kaela kahjustada ja põhjustada vigastusi.

Avastage parimad harjutused kõhu kaotamiseks | Stiilsed mehed

Tõstke oma keha 90 kraadi, hoides selga sirgena, ja pöörduge oma keha aeglaselt langetades tagasi algasendisse. Peaaegu sama oluline on alla minna kui üles minna, aeglaselt alla laskudes harjutame kõhtu rohkem kui keha tõstes. Lisaks väldime sel viisil kukkumisel selja kahjustamist. Alustage kolmest 10 korduse komplektist, kui jõu saate juurde, võite suurendada 20 kordust. Muud harjutused, mis neid lihaseid palju koormavad, on need, mida tehakse pilates. Nende liigutused ja asendid võivad olla väga heaks viisiks selles piirkonnas töötada, samal ajal lõõgastudes ja alandades stressitaset.

Kõhu kaotamiseks mõeldud harjutused peaksid olema nii tugevuse kui ka kardiovaskulaarse tüübiga. Ideaalis peaksite mõlemad treeningud ühte seanssi ühendama. Järgnevad on mõlema stiili harjutused, mis aitavad teil luua täieliku kõhu lamendamise treeningu.

Plank: ideaalne kõhu ja talje jaoks Pärast paljude aastate pikkust istuvust võib regulaarselt liikuma hakkamine olla paljudele inimestele raske ja heidutav. Kaalu langetamise saladus on kerge dieedi ja regulaarse füüsilise treeningu ühendamine alles siis, kui hakkate tulemusi tõesti nägema.

Account Options

Seega on hädavajalik, et kui soovite kõhtu kaotada, alustaksite toitumiskava kujundamine mis on tasakaalustatud ja madala rasvasisaldusega. Üldiselt soovitame teil järgida neid tervislikke juhiseid, mis aitavad teil oma menüüd kujundada: Dieet rikas Puuviljad ja köögiviljad: proovige muuta need osaks oma igapäevasest toidust, et saada kasu nende toitainetest ja saavutada optimaalne tervis. Lisaks on need koostisosad, ejecicios rasva poletamine ei sisalda rasva või sisaldavad vähe kaloreid.

Söö 5 korda päevas: parem on jagada toidukorrad viieks päevaannuks ja et need on normaalsetes kogustes, kui süüa 3 ja puhuda.

Plank: ideaalne kõhu ja talje jaoks

Lisaks, kui sööte iga 3 või 4 tunni järel, sunnite oma ainevahetust kauem töötama ja seetõttu õnnestub teil seda kiirendada. Rasvad ja suhkur välja: Jätke välja sellised toidud nagu kuklid, maiustused, külmlõiked, kastmed jne. Madala rasvasisaldusega valk: on väga hea, kui võtate dieeti valke, kuid proovige, et need oleksid alati kerged ja tervislikud.

Liha puhul on kõige sobivamad lahjad ja valgetel kaladel on vähem rasva kui sinistel kaladel.

Harjutused kodus kõhu ja talje kaotamiseks

Kerge õhtusöök: on oluline, et päeva viimasel tunnil ei täidaks teie kõht liiga palju kaloreid, sest te ei põle neid peaaegu ja need muutuvad lõpuks küllastunud rasvadeks. Ehkki need aitavad kõhupiirkonda veidi tööd teha, on panus kõhupiirkonna kaotus surumistest sõltub peamiselt keha kaotatud kalorite arvust selle harjutuse sooritamisel.

Veel üks hämmastav harjutus aktiveerida ainevahetust töötades keha peamised lihased on kükid. Pidage meeles, et tõhususe tagamiseks on oluline need õigesti läbi viia. Selleks seisa jalad lahus, umbes õlgadega ühel joonel.

A ejercitar el cuerpo con ejercicios fáciles para glúteos y piernas

Tavaliselt naasete algasendisse, kui reied on põrandaga paralleelsed. Siiski saate igale kükile printida maksimaalse intensiivsuse, vähendades nii palju kui võimalik.

Plangu lisamist jõutreeningusse peetakse ka kõhu rasvapõletuse soodustamiseks. Jala tõstmisega plank Raud või "plank" on ideaalne harjutus keha toniseerimiseks. See kuulub isomeetriliste harjutuste rühma, nii et peate lihast pingutama ja hoidma seda statsionaarses asendis nii kaua kui vaja. Selle teostamiseks on vaja, et sirutuksime tagurpidi sirge seljaga.

Tõstame mõlemad käed üles ja toetume küünarnukkidele.

Arvustused

Jalad peaksid olema suunatud ja me hoiame kehaasendit südamega jõudu tehes. Hingame pingeteta ja hoides poosi, tõstame vasaku jala. Hoiame sekundit ja hoiame tagasi algasendisse. Kordame teise jalaga ja kordame, kuni suudame plangupositsiooni hea vormiga hoida.

5 harjutust keha toonimiseks 20 minutiga - Psyhology

Kui olete uus, tõstke mõlemad jalad 5 korda üles ja liikuge seejärel järgmise harjutuse juurde. Sellel harjutusel on erinevaid variatsioone, mida näete allolevast videost: 2. Burpee Burpee on harjutus, mis lisaks rasva kadumise soodustamisele aitab ka toonust.