Kondida 5 rasva poletamisel miili

Kui põletame palju rasva, hoolimata sellest, kas on tegemist äärmiselt süsivesikuvaese dieedi või näljaga, muundatakse osa atsetüül CoA-st molekulideks, mida nimetatakse ketoonideks. Parem on jalutada või liikuda kaugemale, kui lisada mis tahes kaalu. Hea eesmärk on üks kuni kolm HIIT-treeningut järjestikustel päevadel. Liiga väsinud või tuuline olemises pole midagi halba, eriti kui alles alustad. Parim kardiotüüp puusade suuruse vähendamiseks on see tüüp, mis teile meeldib ja mida te regulaarselt teete. Hadza olla tähendabki kõndida.

Ja tänaseks iga loom Maa peal, ussidest kaheksajalgadeni ja elevantideni, on selle suure edasiliikumise pärand. Nagu kõik teised loomad, kanname ka meie rakkudes nende planeeti säästvate aeroobsete bakterite järglasi. Need on meie mitokondrid. Revolutsioonilist ideed, et mitokondrid arenesid välja sümbiootilistest bakteritest, toetas visiooniline evolutsioonibioloog Lynn Margulis.

Toidame ja hoolitseme mitokondrite eest kohusetundlikult nagu kallite lemmikloomade eest - meie süda ja kopsud on pühendatud mitokondrite hapnikuga varustamisele ja nende CO2-jäätmete väljavedamisele. Ilma nendeta ja oksüdatiivse fosforüülimise maagiata ei saaks me säilitada seda energeetilist ekstravagantsust, mida peame enesestmõistetavaks.

Elu poleks iial arenenud niivõrd suureks.

Te hingate oma toitu välja. Kui põletame palju rasva, hoolimata sellest, kas on tegemist äärmiselt süsivesikuvaese dieedi või näljaga, muundatakse osa atsetüül CoA-st molekulideks, mida nimetatakse ketoonideks. Enamik ketooni tootmist toimub maksas, kuid neid kasutatakse kogu kehas. Ketoonid on omamoodi atsetüül-CoA rändav versioon ja võivad vereringes liikuda teistesse rakkudesse, neid saab muundada atsetüül-CoA-ks ja kasutada ATP genereerimiseks.

Hapnik on oksüdatiivse fosforüülimise oluline koostisosa just seetõttu, et see on elektronvaras — ja see teeb selle ka nii hävitavaks. Hapnik on elektronide vastuvõtja nn elektrontranspordiahelas - koppbrigaad, mis läbib elektrone piki mitokondrite sisemembraani, tõmmates vesinikioonid intermembraansesse ruumi. Hapnikuta elektroni transpordiahel peatub, Krebsi tsükkel teeb tagasikäigu ja mitokondrid seiskuvad.

Kui elektronid hüppavad elektronide transpordiahela lõpus hapnikule, meelitavad nad vesiniku ioone, moodustades vee - H2O. Teie mitokondrid moodustavad iga päev sissehingatavast hapnikust rohkem kui tassi vett umbes kolmsada milliliitrit. Kui palju kulub miili kõndimiseks, külma vastu võitlemiseks või lapse loomiseks energiat? Kas me saame tõesti oma ainevahetust kohvi, dieedi või supertoitudega kiirendada?

Kuidas suudab meie keha varustada õiget kogust kütust, et rahuldada meie igapäevaseid vajadusi? Ja miks meie metaboolsed mootorid kuluvad ja ebaõnnestuvad?

Minimaalne aeg

Kas surm on energia põletamise vältimatu hind, kuradi tehing võimaluse vastu elavate seas tantsida? Kõige tähtsam, kui kaugele pean jooksma, et hea saiakese söömise süütundest pääseda? Vajadus süüa ja hingata on ilmselge, kuid ainevahetusteadus arenes väga aeglaselt.

Rasva kadumisvahendi lahendus

Nagu me teame vajab süsivesikute, rasvade ja valkude põletamine hapnikku ja toodab CO2. Hapnikutarbimise ja CO2 mõõtmine on kalorite mõõtmise standardne lähenemisviis. Hapnik ja CO2 pole iseenesest energia, kuid need on nii tihedalt seotud ATP tootmise ja energiakuludega, ja on usaldusväärsed ja täpsed ainevahetuse näitajad.

Rada Vähem kui tunni jooksul päevas, ilma igasuguste kulutusteta ja kehale vähese mõjuga, võite kaalust alla võtta. Ei, see pole inforeklaami algus. Need on mõned kolme miili päevas käimise eelised.

Teate seda isegi, kui teete regulaarselt trenni: teie hingamine ja pulss ei saavuta tavalist treeningu rütmi enne, kui olete mõnda aega sellega tegelenud. Lühikesed aktiivsused, näiteks sprintimine või raskuste tõstmine, ei kesta püsiva seisundi saavutamiseks piisavalt kaua ja nad toetuvad anaeroobsele ainevahetusele, mis ei tarbi hapnikku, mistõttu on neid raske mõõta.

Related Content

Samuti muutub teatud tarbitud hapniku või toodetud CO2 koguse jaoks põletatud energia hulk veidi sõltuvalt sellest, kas põletate rohkem süsivesikuid, valke või rasvu. Kütuste segu saab mugavalt arvutada hapnikutarbimise ja CO2 tootmise suhte järgi. Sageli esitatakse energiakulud metaboolsetes ekvivalentides ehk MET-des. Üks MET on määratletud kui 1 kilokalor kilogrammi kehamassi kohta tunnis, mis on ligikaudu puhkamise energiakulu.

Barbara Ainsworthi ja tema meeskonna poolt alates Käies koos Hadza naistega nende igapäevases väljasõidul toidu järele, märkis Pontzer, et tuleb palju kõndida.

päikesetoit: Lugedes: energia, antioksüdandid ja Keto dieet

Ühel päeval olid need kongolobi marjad: kõvad, hernesuurused kerad, seemnene, õhukese koore ja magusa viljalihaga. Hadza olla tähendabki kõndida.

Ja kõndida. Iga päev. Hadza naine kõnnib keskmiselt umbes viis miili ca 10 sammu päevas; Hadza mehed katavad umbes kaheksa ja pool.

Enim Küsimusi

Kui Hadza mees jõuab seitsmekümnendatesse, võib ta olla läbinud miili, mis kuluks kuule jõudmiseks. Ilmselt ei muuda eluaegne kõndimine inimest selles efektiivsemaks.

Mida sügavam vesi, seda vähem on mõju. Tugevdamiseks võivad trepist üles või alla ronimine ja kükitamine sõltuvalt valu päritolust häirida põlvi. Selliste seadmete kasutamine nagu täielik jõusaal või treeningpall võib aidata teil jalgu tugevdada, kuna need võimaldavad teil teatud toel kükki sooritada.

Loodan, et see aitab.

Kuidas vahendada kaalu nadalaid

Ja muidugi niisutage hästi ja sööge tervislikult. Järjepidevus on võti.

Kaalulangus parast IVF

Intensiivsus loeb. Siin on veel üks näpunäide: saate kiiremini ja lühema aja jooksul rasva põletada, kasutades sellist tüüpi kardiot, mida nimetatakse kõrge intensiivsusega intervalltreeninguks või HIITiks.

12 parimat harjutust 500 kalori põletamiseks 30 minutiga

See ei ole konkreetne tegevus, näiteks jalgrattasõit või ujumine, vaid oluline on valitud tegevuse tegemise viis, kus vahelduvad väga intensiivsed pingutused ja taastumisperioodid vahekorras 1: 1, 1: 1 2, 1 kuni 3 ja nii edasi.

Põhjus, miks see nii hästi töötab, on see, et see võimaldab teil treenida intensiivsuse tasemel, mis põhjustab positiivseid metaboolseid kohandusi keha rasva põletamisel. Ilma taastumisperioodita, nagu enamik inimesi, kakaksite mõne minuti pärast välja ja läheksite koju. Taastumisperioodiga saate korduvalt juurde pääseda sellele suurema kalorite põletamise künnisele ilma loobumiseta.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju. Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist.

Kalorite põletamine pärast treeningut Lisaks lihtsalt paaditäie kalorite põletamisele selle tegemise ajal põhjustab HIIT teie kehas ka pärast treeningu lõppu kalorite põletamist - kuni 24 tundi. Seda nimetatakse liigseks treeningujärgseks hapnikutarbimiseks ehk EPOC-ks. Te ei pea seda kunagi vabas vestluses kasutama, kuid see on peamine põhjus, miks HIIT on nii tõhus.

Blogi kaalulangus ule 40

Viimane parim asi HIITi juures on see, et treeningud pole eriti pikad - tavaliselt 15—20 minutit, lisaks soojendus ja jahtumine. Suurendage ühe minuti jooksul kiirust 7—9 miili tunnis.

Fresh articles

Naaske üheks minutiks oma lihtsa sörkjooksu juurde. Korrake punkte 1 ja 2 kokku kaheksa korda. Rahune maha. Pidage meeles, et kõigi sprinditempo on erinev.

Laigude vähendamise müüt

Kui te pole trenni teinud, ei tohiks te spurtida kiirusega 9 mph ja tõenäoliselt ei peaks te isegi veel spurtima. Asi on selles, et suure pingutusega perioodidel, mis võiks praegu olla kiire jalutuskäik, töötada maksimaalses tempos. Teie eesmärk on jätkata ümbriku surumist iga treeningu ja iga nädalaga.