Parim viis rasva tsukli poletamiseks

Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks. Pärast rasva blokaatorid ja rasvade põletamine kaotust rasestunud Lisaks tõstab ainevahetuse ja mobiliseerimise rasva. Teine põhjus, miks süüa piisavalt valku, on see, et see aitab kontrollida nälga. Põhimõtteliselt toimub rasvade kogunemine siis, kui tarbime rohkem kaloreid kui keha vajab.. Seda nimetatakse ka delfiinilauaks. Keha põletab rasvavarusid korraga kõikjal.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Joogid May

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole.

Saturn Fat Burner Alpha Heat Fat Burner Arvustused

Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku. Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku.

maitsetaimed ja mineraalid, mis poletavad rasva Kuidas poletada rasva umber oma jalgede umber

Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale. Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole. Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist.

Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved alla. Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale.

Suunised intervallikoolituse kohta

Sirutage käed ja lükake tagasi üles. Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Kuidas seda teha: Minge plangu Parim viis rasva tsukli poletamiseks ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega.

Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi. Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga.

Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre.

1. Planeerige oma sööki

Seda nimetatakse ka delfiinilauaks. Hoidke vähemalt 30 sekundit.

  1. Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.
  2. Jogurt — kerge vaheldus kehale
  3. Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??
  4. Dagmar LampNaine.
  5. Kuidas katkendlik paastumine poletab rasva
  6. Len toimib termogeensetest, suurendades oma keha sisetemperatuuri.
  7. Ära söö end stressi! - Maitsemeel - sõtoukatakka.ee
  8. Pärast rasva blokaatorid ja rasvade põletamine kaotust rasestunud Lisaks tõstab ainevahetuse ja mobiliseerimise rasva.

Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale. Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid.

Rasva põletamine keha erinevates osades

Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral.

Kuidas Tren Ace poletab rasva Kuidas poletada rasva alumisest abs

Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud. Parim viis rasva tsukli poletamiseks oma puusad üles, kuni saate sirgjoone põlvedest õlgadeni. Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut. Seejärel tehke vastassuunalise jalaga.

Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid.

Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses. Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi. Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad.

Slimming Skinny Levis Kreatiin lopetab rasva kadu

Tehke vähemalt 20 kordust. Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks. Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga. Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama. Hoidke oma selja tasane.

Video: Kõhulihaste treeningkava - treening alakõhule saamaks lame ja trimmis kõht 2021, Mai

Tõuse üles ja tee 20 kordust. Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele. Kuidas seda teha: Nüüd lükake tagumik vasakule küljele ja Ef 50 rasvapoleti see põranda poole, painutades vasakut põlve.

Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust. Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi.

  • K slimming
  • Parimad rasvapõletamise, intervallikoolituse harjutused - Teostada

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega. Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku.

Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks. Tehke kordust.