Halb uudis kannab rasva poletusmasinat, Maximum Gains - Paljas Porgand

See harjutus aitab põletada rasva ning vormi ajada, kuid see on ka ühtlasi ideaalne harjutus soojenduse tegemiseks. Alustuseks peaksid jalad olema mitte rohkem kui 90 kraadi. Hoidke selg lame, pigistage tuharad ja liigutage puusad ülespoole liikumisel ettepoole. Korda kümme kordust.

Mis selle kõige mõte on?

Mis iganes põhjusel olete jälle mu Suveks Vormi Blogisse sattunud, siis kõik lahkuvad siit õnnelikuna, olles lugenud, mida nad kõige enam soovisid. Riided — Adidase kevadkollektsioon Kuna pärast viimast postitustotsustasime Sparta Spordiklubi peatreeneri Janika Koch-Mäega mu päevast kaloraaži üpriski hüppeliselt tõsta kcal-ilt kcal-ilesiis võis juba eeldada, et kehal on ka ruumi kasvuks. Küsimus oli vaid selles, kas see kasv toimub rasva või lihase arvelt. Kes on fitnessiga vähe rohkem sina peal kui keskmine aeroobikakuninganna, on kursis, et tavaliselt toimub see mõlema arvelt ning küsimus seisneb hoopis selles, kumb on ülekaalus. Ise tundsin, et olen kuuga võtnud kenasti juurde.

Nagu nägite ka minu peal, siis rohkem süües sama koormuse juures, võtsin ma kaalust juurde. Kuna olen treeninud ja toitunud õigesti, siis läks pea kogu energia lihasmassi ehitamisele ning vähesel määral rasvaks. Kui nüüd toimin jälle vastupidi ja toitun kergelt kalori defitsiidis, siis võtan kaalust alla.

Eesmärk on muidugi, et seda juhtuks võimalikult minimaalselt lihaste arvelt ja võimalikult palju rasva osakaalult. Selle tulemuseks oleks keha, mille lihasmass on võimalikult hästi säilinud, olles samas rasva rohkelt kulutanud ehk lihastes madalama rasvaprotsendiga keha. Ja paratamatult mängib kõige olulisemat rolli sealjuures õige toitumine ja trenn.

Kuidas seljarasvast lahti saada: harjutused, toidud ja elustiili muutused

Niisiis vähendan ma oma päevast kaloritehulka nii umbes kcal juurde, mil mu rasvapõletus võiks olla maksimaalne ning sealjuures lihaskulu minimaalne.

Eks paistab, kuidas toimib! Täna teen oma viimase korraliku cheat meali ja siis alustan cuttimisega juba puhtalt lehelt! PumpFX Sparta Spordiklubis PumpFX on Sparta Spordiklubis toimuv minu kõige lemmikum lihasvastupidavustreening, kus iga loo ajal treenitakse kindlat lihasgruppi ning abivahenditena kasutatakse kangi, kettaid ja stepipinki. Nad ei muuda kunagi oma välimust. See suurendab ainevahetus kasutada rohkem rasva kadu treeningu ajal ja pärast seda, 'selgitab Duffy.

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Teie keha peaks olema sama jäik ja sirge kui plank, moodustades sirge pealaest jalatallani. Kui töötate selle nimel, et hantlid teie alt välja ei veereks, on raskusi veelgi. Hoidke asendit 30 sekundit.

13.03 Maximum Gains

Kui soovite seljaosa veelgi suunata, tõstke üks käsi korraga õlgade kõrgusele ja hoidke seda mõni sekund. Põhimõtteliselt tähendab see, et harjutus aitab tugevdada seljalihaseid, et toetada selgroogu, hoides ära seljavalu ja andes kõhna kehaehituse - just seda sa tahadki, kui eesmärk on seljarasvast lahti saada.

Seljapekist vabanemiseks harjutuste tegemine: Lama põrandal näoga allapoole, käed külgedel, õlad ja jalad puusa laiuses. See väldib madalamat seljavalu. Ülakeha vigastuste vältimiseks veenduge, et teil oleks kogu aeg hea rüht ja selg sirge.

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Jala press See on populaarne masin, mis on suunatud tuharatele ja reitele. Kuid seda kasutatakse sageli valesti. Selle kasutamisel kontrollige kindlasti oma vormi. Inimesed lähevad sageli algasendis olevate põlvedega liiga sügavale, mis ei ole alaselja jaoks hea.

9 harjutust, mida teete jõusaalis valesti

Alustuseks peaksid jalad olema mitte rohkem kui 90 kraadi. Seejärel sirgendage jalad läbi kontsade surudes ja ärge lukustage põlvi ülaosas. Hoidke end lõdvalt, kui pea on surutud vastu tuge, ja hoidke seljas loomulikku kõverust. Ainult mõned väikesed muudatused ja saate sellele punnile suurepärase, tõhusa treeningu!

Lat tõmbamine Võib-olla teate seda kui 'see masin, kus tõmbate lati enda ette alla' - jah, teate seda!

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat

See on suurepärane harjutus selja ja käte treenimiseks, kuid tavaliselt kasutatakse seda valesti. Esiteks veenduge, et te ei tõmba latti taha taha, kuna see põhjustab pea edasiliikumisel õlgadele ja kaelale koormamist.

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Kindlam on viia latt oma keha ette, hoides õlad taha ja alla, nõjatudes puusadest veidi tagasi ja tõmmates riba oma rinna suunas. Ja veenduge, et teie tuumalihased oleksid korras!

Lõpuks veenduge, et teie selg pole kaarjas. Kui tõsite, et tõstate liiga palju raskust, võib see põhjustada vigastusi. Mao krõbinad See treening on suurepärane nende tuumalihaste tugevdamiseks ja kehahoia parandamiseks, ilma et oleks vaja väljamõeldud varustust.

  • Kiire kaalulangusperiood
  • Reval Sport - Таллин - Местные компании | Facebook

See on seepärast, et nad hõlmavad endas mitmete lihaste liigutamist, mis tähendab, et põletatakse palju kaloreid. Inimesed õppisid käima tehes kükke ning kuigi see on väga loomulik harjutus, siis paljud on ära unustanud, kuidas seda korrektselt sooritada.

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Tuleb toimida järgmiselt: seisa jalad õlgade laiuselt laiali hoia kannad vastu maad, lase keha nii madalale kui võimalik, surudes puusad taha ja kõverdades põlvi, kuni reied on põrandaga paralleelsed tee paus ning tõuse kiiresti tagasi püsti.

See on ka raske töö, mistõttu on oluline neid õigesti teha. Järgi neid lihtsaid samme: esiteks võta sisse kükkasend kükkasendis siruta käed ja pane põrandale enda ette löö jalad taha kätekõverduse asendisse too jalad tagasi kükkasendisse nii kiiresti kui võimalik koheselt karga püsti ja õhku nii kõrgele kui suudad tagasi kükkasendisse ja korda Kükkasendist õhkuhüpped on kõrge intensiivsusega treeningharjutused, mis tähendab, et lisaks kalorite põletamisele kiireneb ka ainevahetus, mis paneb organismi kaloreid põletama ka ülejäänud päeva.

Halb uudis kannab rasva poletusmasinat