Rasva kaotuse EPOC, Fakt või ilukirjandus?

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Tõde aerobilise harjutuse kohta enne hommikusööki Populaarne küsimus on endiselt otsustamisel, kas tühja kõhuõõne toimib kõige paremini, et põletada rasva tõhusamalt. Millised on ühed suurimad aja raiskajad, kui tegemist on treenimisega ja dieediga rasvade kaotamiseks? Tegelikult on ta kirjutanud raamatu programmi kujundamisest isiklikele treeneritele. Tema teadusuuringute huvid hõlmavad treenimise mõju kliinilistele patsientidele, naistele ja vananevale elanikkonnale ning füsioloogiat kõrgmäestikus. AC: Intervalltreening on ilmselgelt õige tee, kuid mulle meeldib selleks kasutada mittetraditsioonilisi meetodeid - nt keharingid, kelgu lohistamine, kangikompleksid jne. Tahan teiega rääkida rasva kadumisest ja kuulda teie mõtteid sellel palju vaieldud teemal.

Rasvafaktid Lõpeta arutelu! Et rasva rohkem põletada, töötage rohkem või kauem - või mõlemat.

Püsiseisundi südamest ei piisa

Kaalujälgimisprogramme on palju ning nad kasutavad lugematuid strateegiaid ja lähenemisviise. Treeningtööstuses osalevate spetsialistidega on võib-olla üks teema - või kinnisidee - mis kindlasti tekitab plaani treeningkomponentides arutelu: Milline on parim rasvapõletuse tsoon?

  1. Kaalulangus protsent vorrand
  2. Koolitus Kui soovite, et teid sportlasena tõsiselt võetaks, peate kaotama selle mundri ülaosast välja ulatuva lõtva potsiku.
  3. ÜKS LIHTNE MUUDATUS, MIS MAKSIMEERIB RASVA KADU - TERVIS -
  4. Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?
  5. HONDA S2000 Kaalulangus

See artikkel püüab tuua selgust hägususe korral, uurimistööd taju korral ja juhiseid erimeelsuste osas selles vaidlustatavas küsimuses ja sellega seotud küsimustes. Energiabilansi põhitõed Kilokalorid edaspidi kalorikogus on energiaühik ja kuna energiat ei looda ega hävitata vastavalt termodünaamika esimesele seaduselesalvestatakse teie söödud kalorid kuskil teie kehas või Rasva kaotuse EPOC kütusele ainevahetuses igapäevaseks tegevuseks, tööülesanneteks ja treeninguks.

Parim viis rasva poletamiseks kuu jooksul Suur kaalulangus 2 nadala jooksul

See põhiteooria täpsustab, et kui kulutate rohkem energiat kui kulutate, saavutatakse positiivne energiabilanss ja kehakaalu tõus. Kui kulutate rohkem energiat kui tarbite, põhjustab see negatiivset energiabilanssi ja kehakaalu langust.

Keha neuroloogiliste, hormonaalsete ja metaboolsete regulatsioonisüsteemide individuaalsete erinevuste tõttu ei tööta see kalorite tasakaalu kontseptsioon kõigil inimestel täpselt samal määral.

Kui inimesel on Rasva kaotuse EPOC energiabilanss, võib kaalukaotus tulla kolmest kehaallikast: vesi, rasvkude rasv ja lihaskude. Enamikul juhtudel jääb keha vesi normaalseks hüdratsiooni säilitamiseks Rasva kaotuse EPOC normaalseks.

Rasva poletamine Nutribullet Mesi kaalulanguse eelised

Kaalukaotuse kava eesmärk on kaotada rasva, säilitades samal ajal lihasmassi. Kas madala intensiivsusega treening on rasvapõletuseks parem?

Oleme kõik kuulnud väidet, et rasvapõletuseks on parimaks kardiovaskulaarsete treeninguteks madalama intensiivsusega treening, mis hoiab treenerit nn rasvapõletustsoonis. Kui aga treeningud on sama pikkusega, on kogu energiakulu suurem ja inimene põletab peaaegu alati vähemalt sama palju rasvakaloreid kui mitte rohkem suurema treeningu intensiivsusega kui madalama treenimisintensiivsusega.

Top kadumise kaalulangus BBB kaalulangus lahendused

Teisisõnu, rasva valikuline kasutamine kütusena, mis toimub madala intensiivsusega treenimisel, ei tähenda suuremat rasva kadu. Kaalukaotusplaanide koostamisel peaksid fitnessispetsialistid keskenduma treeningrežiimile, mis annab suurema kulutatud kalorite kogumahu.

Selle seose täiendavaks tõestamiseks viisin läbi lihtsa eksperimendi.

  • Rasva kaotuse püramiid - Atleetvõimlemine
  • Mõelge oma dieet uuesti läbi Vähesed asjad fitnessi maailmas on masendavamad kui pühendumine treenimisele, kuid ei näe edusamme.
  • Rasvafaktid - Uurimistöö
  • MIKS MA EI SAA REIE RASVA KAOTADA? - TERVIS -
  • MK 2866 rasva kadu
  • Tabata rasvakahjumi uuring
  • Alates rasvarakudest kuni rasvahjudeni välja uurige, mis põhjustab keha rasvapõletust.

Selle katse tulemused olid järgmised: Suurema intensiivsuse korral põletas katsealune rohkem üldkaloreid, rohkem rasvakaloreid ja rohkem süsivesikute kaloreid. Kuid mitte iga klient ei saa kasutada seda, mida see väga sobiv õpilane suudab. Istuvatel või ortopeediliste, südame- või terviseohtudega inimestel võib kõrge intensiivsusega treenimine olla vastunäidustatud.

Kas ma votan rasvapoletite ajal loikamise ajal pruun pasta rasva kadu

Kehakaalu Rasva kaotuse EPOC treeningukavade jaoks tuleks järk-järgult pikema kestusega treenida madala kuni keskmise intensiivsusega treeninguid. Kuna enamik inimesi ei saa võimaliku ületreeningu ja liigse kasutamise tõttu igapäevaselt suure intensiivsusega treeninguid teha, on võib-olla parim strateegia integreerida ja tasakaalustada madala kuni keskmise intensiivsusega pika kestusega treeningud kõrge intensiivsus treeningud optimaalseks rasva-kalorite põletamiseks.

Kas kardiovaskulaarsed treeningud muudavad teid paremaks rasvapõletuseks? Horowitz ja Klein näitavad, et mitmed füsioloogilised ja metaboolsed kohanemised, mis toimuvad kardiovaskulaarse treeningu korral, suurendavad rasvade metabolismi.

Need kohandused hõlmavad järgmist: 1.

  • Rasvakaotuse füsioloogia - Toitumine / tervislik toitumine
  • Optimaalne viis rasva kaotamiseks on hea kombinatsioon aeroobsetest, anaeroobsetest ja HIIT-harjutustest.
  • Rasva kadu ekspert räägib - Sobivus -
  • Aeroobne vs anaeroobne rasva parema kaotuse saavutamiseks
  • Keha ohuke instrument
  • Kaalulangus laheb piimatoodete tasuta
  • Kasutage seda lihtsat rasvade kaotamise püramiidi oma toitumise, treeningute ja toidulisandite haldamiseks!

Täiustatud Rasva kaotuse EPOC kohaletoimetamise ja ekstraheerimise süsteem verevoolu ja kapillatsiooni kaudu aitab rakkudel rasva tõhusamalt põletada. Suurendatakse lihaste ja rasvarakkude tundlikkust epinefriini suhtes, mis viib rasvhapete mis on lahti võetud triglütseriidid parema vabanemiseni verre ja lihasesse kus rasv on Rasva kaotuse EPOC triglütseriidide säilitusvormis. Vereringe vereringesüsteem aitab rasvhappeid lihasesse viia.

Lihasesse sisenevate rasvhapete hulk suureneb, muutes kütuseks kättesaadavaks rohkem rasva.

Prinditav sprinditreeningu ajakava Kui hüppate elliptilisele või jooksulindile ja tsoonite 30 minutit, vajab teie treeningstrateegia abi - eriti kui teie eesmärk on rasvade põletamine ja kaalu langetamine. Vaja on vaid ühte väiksemat näpistamist: intervalltreening. Sprint on rasvade kaotuse üks kõige keerulisemaid ja tõhusamaid treeningprogramme. Lühikesed kogu aktiivsusega perioodid esitavad teie lihastele ja energiasüsteemidele väljakutse, et intensiivseid jõupingutusi teha palju tõhusamalt kui tavaline püsiseisundiga kardiotreening.

Rasvahapete lihasrakkudesse sisse viivate spetsiaalsete proteiini transportijate täiustamine muudab rasva kergemini kättesaadavaks.

Mitokondrite, mida mõnikord nimetatakse rakkude rasvapõletusahjudeks, arv ja suurus suurenevad. Aeroobse treeningu ajal kasutatavate rasvhapete molekulide lagunemist kiirendavad oksüdatiivsed ensüümid suurenevad.

Oluline kodusõnum kõigile teie õpilastele ja klientidele on see, et järjepidev, järk-järgult väljakutsuv südame-veresoonkonna treening arendab nende keha tõepoolest palju paremaks rasvapõletuseks. Miks on eelistatud energiakütus süsivesikud? Kalorite osas tundub, et rasv 9 kalorit grammi kohta peaks olema treenimiseks palju parem kütuseallikas kui süsivesikud 4 kalorit grammi kohta. Kuid süsivesikud on kõige olulisem treeninguallikas ja ainus kütuseallikas, mida kasutatakse oskuslikult nii anaeroobses kui ka aeroobses treenimises.

Keha eelistab vastupidavusharjutuste ajal süsivesikuid rasvadele kahel peamisel põhjusel: esiteks on süsivesikute lagunemise glükolüüsi metabolismi teed palju Rasva kaotuse EPOC kui rasvade lagundamise mobilisatsioon, lipolüüs ja beetaoksüdatsioon metabolismi teed. Teiseks on rasva põletamiseks vaja rohkem hapnikku.

Fasted Cardio teooria

Rasva energiasisaldus ühe liitri hapniku kohta on 4, 69 kalorit, võrreldes süsivesikute 5, 05 kalori saagisega. Kus toimub vastupidavustreeningu tegur?

Bryneri ja tema kolleegide uuringud on näidanud, et kaalukaotusprogrammi resistentsuse treenimise üks olulisemaid eeliseid on lihasmassi säilitamine isegi väga madala kalorsusega dieedi korral.

Bryneri uuringud näitavad, et vastupidavuskoolitus on üks parimaid kaitsemeetmeid RMR-i säilitamiseks kaloripiiranguga kaalukaotusprogrammi ajal.

Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu Burn Fat menuu

Rasvapõletuslahus Teie kliendid võivad olla rõõmsad, kui teavad, et pideva vastupidavusharjutusega saavad nad oma kehas paremini välja rasvapõletusahjud mitokondrid! Proovige treeninguplaanides järjepidevalt keskenduda võimalikult kalorite põletamisele koos treeningkavaga - kas raskemate treeningute kaudu; lihtsamad, pikema kestvusega treeningud; või nende kahe kombinatsioon.

Lisaks pidage meeles, et vastupidavustreeningu paljude eeliste hulgas on asjaolu, et see aitab säilitada keha lihasmassi ja RMR-i piiratud kalorite korral. Tuletage oma klientidele järjekindlalt meelde: "Et põletada rohkem rasva, põletage rohkem kaloreid. Üks kilo grammi rasva võrdub kaloriga. Kui korrutate 9 kalorit grammi kohta grammiga, saate kalorit. Miks erinevus? Adipotsüütides rasvarakkudes säilitatud rasv sisaldab mineraale, vett ja väheses koguses valku, vähendades 1 kilo keharasva kalorisisalduse umbes kalorini.

Kas treening "järelpõletus" aitab rasva põletada?

Kahjum kaalu maadlus Fat Burning Zone Wiki

Järelpõletuse treening või treeningujärgne hapniku liigne tarbimine EPOC viitab kalorite arvule, mis on pärast treeningut kulutatud rohkem kui puhkeseisundis. Nii südame-veresoonkonna kui ka resistentsuse treeningprogrammid võivad pärast treeningut esile kutsuda 65— peamiselt rasva kalori EPOC-i.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Tegelik arv sõltub treeningu intensiivsusest. Paljud spordiprofessionaalid arvavad, et kuna 1 kilo rasva võrdub kaloriga, on EPOC rasvapõletusprotsessis ebaoluline tegur. Nüüd on see tähendusrikas!