Rongi jalad poletavad rasva. Kas on olemas mõni õrn harjutus, mis põletab palju rasva? - Dieet ja kehakaalu langus

Seljaaju närvide kahjustusega perifeerne neuropaatia võib põhjustada jalgade põletustunnet. Selles videos soovitab Anita laadimine teostada harjutusi, mis võimaldavad teil kaalust alla võtta ilma koormusteta ja tuua rõõmu.

Arvustused

Kogu keha eemaldamine aitab teid 30 minutiga purustada Pange oma jalad ükteiet laiali ja aetage hantel nende vahele põrandale vertikaalelt. Kükkige maha, painutage oma puuad ja haarake mõlema käega hantli ülemiet peat. Sisu Ring 3 - tehke 2 ringi Pange oma jalad üksteisest laiali ja asetage hantel nende vahele põrandale vertikaalselt.

Sarah D Jakesi kaalulangus

Kükkige maha, painutage oma puusad ja haarake mõlema käega hantli ülemisest peast. Asetage keha nii, et rongi jalad poletavad rasva oleks loomulikult kumer ja õlgad tõmmatakse tagumiku poole [A].

Ainult vastava kvalifikatsiooniga arst saab kindlaks teha jalgade põletamise õige põhjuse. Kui teil on alajäsemetel ebameeldiv tunne, ärge diagnoosige ennast ja ravige ennast, vaid pöörduge kogenud spetsialisti poole, kes valib teie puhul tõhusa tehnika. Süsteemse haiguse tunnused Kui sümptom avaldub korduvalt ja kestab pikka aega, tuleb välistada mitmed süsteemsed haigused.

Pigista oma glute, suru puusad ettepoole ja tõuse püsti [B]. Langetage tagasi algasendisse. See on üks esindaja.

Kaalulanguse laadimine Slimmingi kõhu ja puusade laadimine. Kaalulanguse laadimine Sa ei tunne enam pidevat rahuldamatut. Teie keha on täiesti küllastunud valguse hommikusöögiga, samas kui tunnete lihtsat, ilma maos ja puhitus; Koos hea laadimisega kasvab teie meeleolu, mis säilitatakse kogu päeva jooksul.

Üles tõmbama 10 kordust või nii palju kui võimalik kuni 10 Riputage baarist, kasutades õlgade laiust üle käepideme [A]. Suruge oma abaluud kokku ja tõmmake küünarnukid allapoole, et tõsta keha ülespoole nii kõrgele kui võimalik [B].

Pöörake liikumine aeglaselt tagasi algasendisse.

Mis põhjustab suu põletustunnet kõige sagedamini?

Hipup 10 kordust mõlemal küljel Lama vasakul põrandal, parem jalg vasakul ees. Toeta ennast käsivarrele [A]. Tõstke paremat puusa, kuni keha moodustab sirgjoonelise õlgade kuni pahkluudeni [B]. Alaselg algasendisse.

MA Kuang TCM Slimming Review

Tehke kõik ei soo ega kaalulangust kordused ja korrake oma teisel küljel. Kehakaaluga kükitamine 12 kordust Hoidke käed sirgelt enda ees ja seiske nii kõrgel kui võimalik, jalad õlgade laiuses [A]. Lükake puusad tagasi, painutage põlvi ja laske keha alla, kuni reied on vähemalt põrandaga paralleelsed [B].

Kaalulangus ei soo nisu

Sõitke tagasi algasendisse ja korrake seda. Keeldu Pushupist 12 kordust Oletage surumisasendis, kuid jalgadega põranda asemel tugeval kastil või pingil.

Kogu keha eemaldamine aitab teid 30 minutiga purustada Pange oma jalad ükteiet laiali ja aetage hantel nende vahele põrandale vertikaalelt.

Teie käed peaksid olema sirged ja käed veidi üle õlgade laiuse. Teie keha peaks moodustama sirge joone kuni pahkluudeni [A].

toidud, mis ehitavad lihaseid ja poletavad rasva kiiresti

Kummardage küünarnukid ja langetage keha, kuni teie rindkere puudutab peaaegu põrandat [B]. Paus, siis lükka end tagasi algasendisse.

Kaalulangus 49 paeva jooksul

Külgplaat käepidemega 12 kordust mõlemal küljel Reguleerige TRX käepidemeid nii, et need oleksid teie vasika keskel. Seejärel pange oma jalad rihmadesse ja oletage, et plank asetseks küljel, ülemine jalg oma põhja ees ja ülakeha toetuks käsivarrele.

Paigaldage oma südamik, pigistage oma glute ja tõstke oma puusad üles, kuni keha moodustab sirge joone. Tõstke parem käsi lae poole [A]. Tõstke ülestõstetud käega oma torso alla ja taha [B], seejärel tõstke käsi tagasi algasendisse.

Jalad põlevad: selgitame välja põhjused

Ring 3 - tehke 2 ringi 3A. Kehakaaluga nuga 15 kordust Lama selili põrandal sirged jalad ja käed, nagu näidatud rongi jalad poletavad rasva. Ühe liigutusega tõstke samal ajal oma kere ja jalad, nagu üritaksite varbaid puudutada [B]. Langetage keha tagasi algasendisse.

Account Options

Linnukoer 15 kordust Minge neljakäpukil, käed otse õlgade alla ja põlved otse puusade alla. Tõstke oma paremat kätt ja vasakut jalga samal ajal aeglaselt üles, kuni need on teie kehaga ühel joonel. Hoidke seda asendit üks kuni kaks sekundit. Naaske algasendisse ja tõstke vasak käsi ja parem jalg üles.

\

See on 1 kordus.