Poletada rasva AI, MILLINE SüDAME ON HEA PUUSALIIGESE VäHENDAMISEKS? - TERVIS -

Ajalooliselt töötas rasva ladustamine inimestele hästi. Soojendage 5—10 minutit kerge sörkjooksuga, millele järgnevad sirutused reie ja vasikate jaoks. Uusim teadus näitab, et igaüks saab oma kannatuse ja distsipliini abil oma sammu paremaks muuta. Need, kellel on kalduvus säilitada rasva, suutsid ilma toiduta kauem aega elada ja neil oli vaenuliku keskkonna jaoks täiendavat energiat.

Kuidas keha põletab rasva? Mida see tegelikult tähendab? Tavaline rasvarakk on olemas peamiselt energia säilitamiseks. Keha laiendab rasvarakkude arvu ja rasvarakkude suurust, et mahutada kõrge kalorsusega toiduainete liigne energia.

See läheb isegi nii kaugele, et alustada rasvarakkude ladestamist meie lihastesse, maksadesse ja teistesse elunditesse, et luua ruumi, et salvestada kogu see täiendav energia kaloririkastest toitudest - eriti koos madala aktiivsusega elustiiliga.

Ajalooliselt töötas rasva ladustamine inimestele hästi.

Täppide vähendamine

Energia salvestati väikeste molekulpakenditena, mida nimetatakse rasvhapeteks, mis vabanevad vereringesse, et kasutada neid kütusena lihased ja teised elundid, kui toiduaineid ei olnud, või kui röövloom oli meid tagaotsinud. Rasva säilitamine andis nendes olukordades tegelikult ellujäämise eelise.

Need, kellel on kalduvus säilitada rasva, suutsid ilma toiduta kauem aega elada ja neil oli vaenuliku keskkonna jaoks täiendavat energiat.

Dieet, trenn või mõlemad? Ainult trenni tehes on väga raske kaalust alla võtta. Riikliku kaalukontrolli registri andmetel kasutas 89 protsenti poletada rasva AI, kes on edukalt kaalust alla võtnud ja hoidnud seda vähemalt aasta vältel, treeningu ja dieedi kombinatsiooni.

Enim Külastatud

Vastupidavusharjutused, näiteks jooksulint, sörkjooks või trepid, tõstavad teie pulssi, kiirendavad ainevahetust ja kulutavad rohkem kaloreid. Vastupidavustreening raskuste või kalistika abil kasvatab lihaseid, mis omakorda kulutavad rohkem kaloreid lihtsalt elades. Kui teie BMI-skoor väheneb ja keha muutub lahjaks, hakkab teie rasvane rind metafoorselt öeldes ülejäänud keha rasvaga sulama. Harjutage RX-i rasvarasva jaoks Võib-olla on teil tohutu mullikihi all suurepäraselt hästi arenenud rinnalihased.

Kuidas keha põletab rasva? Mida see tegelikult tähendab? Tavaline rasvarakk on olemas peamiselt energia säilitamiseks.

Seda võimalust tasub mainida, sest on hea mõista, et rasv ja lihased eksisteerivad üksteisest sõltumatult. Siiski on tõenäolisem, et teie rinnalihased on vähearenenud ja võiksid mõnda tööd kasutada. Kust alustada?

Alustuseks tehke surumisi. Laske end kohe teise sügavasse kükki.

Parimate kaalulanguse maiustused Valge neerude oa eelroog

Tehke 16—24 hüpet igas asendis kaheksa kuni Ühe jalaga kasti hüpe Tasakaalustage oma vasakul jalal 10 kuni 18 tolli kõrguse tugeva platvormi näiteks treeningusamm suunas. Hüppa platvormile, maandudes vasakule jalale ja hüppa kohe samal jalal põrandale tagasi. Tehke 10 kuni 20 kordust, seejärel lülitage paremale jalale ja korrake seda. Võtke rahulikult ja raskelt Vana CW: Pange iga jooks arvesse. Uus CW: Kasutage reeglit "raske-lihtne".

Kasutage 1—10 skaalat, et hinnata, kui keeruline on teie treening.

Eemaldage rasv jalgadest Spot sihtmargi rasva kadu

Enamik jooksjaid hõljub päevast päeva 5 mitte raske, mitte kerge ümber. Tänapäeva tippjooksjad väldivad seda halli tsooni, tehes jooksu, mis on kas tõeliselt keeruline 8 ja üle selle või väga lihtne 3 ja alla selle. Suurim võimekuse kasv tuleneb kõige raskematest treeningutest - kuid te ei saa ennast iga kord, kui Asicsit paelate, piirini viia. Järgige raskelt lihtsat reeglit ja võite saavutada paremaid tulemusi sama kogu treeningkogusega, mida praegu teete.

Mõnel päeval saate raskemini suruda, lubades oma kehal teistel taastuda.

Poletage rasva reied valja Mis on minu rasv poletada sihtmargi sudame loogisageduse

See aitab teil ületreeningut vältida ja te ei väsi korduvast rutiinist. Oletame, et jooksete neli korda nädalas 5. Sel nädalal proovige teha kahte 8. Mõlemad lähenemised annavad kokku 20 pingutuspunkti. Püsige paar kuud raskelt lihtsa ajakavaga ja kontrollige oma võistlusaegu. Teie numbrid peaksid olema väiksemad. Treeni oportunistlikult Vana CW: Pea oma plaanist kinni.

Uus CW: Vabasta oma mõistus, mees. Liiga paljud jooksjad käsitlevad oma treeningplaane evangeeliumina.

Jookse targemini, kiiremini ja kauem, et rohkem rasva põletada

Kuid üha rohkem õpib "oportunistliku väljaõppe" eeliseid. Kuidas see toimib? Peate oma kõige keerulisemad jooksud tegema päevadel, kui tunnete end hästi.

Kaalulangus RC parimad toidud poletada kohu rasva

Kuid kunagi ei tea, mida tunnete enne, kui hakkate jooksma. Kui sunnite end ettemääratud päevadel kõvasti jooksma, tähendab see, et pöördute paratamatult mõnes alaettekandes ega saa sellest nii palju kasu kui võiksite. Alustage iga treeningupäeva võimalusega kas plaan A keeruline või plaan B lihtne. Kui kavatsete jõuda plaanipüügini, kuid tunnete end soojendamise ajal tasasena, lülitage plaan B-le: lihtne jooks. Ja kui leiate, et teil on B-päeva jooksul paagis palju, varustage kuni A.

Muidugi on saak kiusatus kuulutada kogu päeva plaan B. Tehke lüliti ainult siis, kui tunnete end tõeliselt närusena.

luu puljong kiire rasva kadu Kuidas kahjustada kaalu omatehtud napunaiteid

Vastasel korral jahvatage see läbi. Selleks on vaja väikest distsipliini.

Harjutage RX-i rasvarasva jaoks Poiste jaoks on rindkere rasva nimetamine "soovimatuks" ilmselt alahindamine. Tõepoolest, vanasõnaline "meesrinn" on tõenäoliselt kõige kiilaspäisem asi, mida enamik mehi pigem väldiks - kuigi sarnaselt kiilaspäisusega mõjutab see suurt osa meessoost elanikkonnast.

Ja see on üks tavaline tarkus, mis ei muutu kunagi.