Zwift rasva kadu. Muutke oma sõit videomänguks | Treening

Ehkki väljasuremise määr võib füüsiliselt aktiivsete inimeste jaoks olla aeglasem, veereme siiski aeglaselt allapoole. Ostja peaks veenduge, et esemed tagastatakse, on nende algne tingimusi.

Need tugevuse omadused tugevuse vastupidavus, maksimaalne tugevus ja plahvatusohtlikud omadused on teatud suhtes.

Laupäev - Check-in 95 kilomeetrit! Näita head aega. Ärge unustage toitu ja riietumist ilma jaoks. Pühapäev on vaba päev John Hughes Koolituspõhimõtted vanematele jalgratturitele, kasutades võistlusmeister Peter Lekischi jaoks välja töötatud treeningprogrammi võrdlusena tema Race Across America võistlustel ettevalmistamisel. Tõlge A.

Mida rohkem on jalgratturil maksimaalset ja kiiret jõudu, seda rohkem luuakse eeldusi tugevuse vastupidavuse arendamiseks ning mida kõrgem on maksimaalse jõu ja jõutaluvuse tase, seda võimsam kahmatus ja suur kiirus on sellele sportlasele omased.

Jalgratturi jõutreeninguid tuleks läbi viia järgmises kolmes konkreetses valdkonnas: tugevuse vastupidavuse arendamine. Võimsustaluvust eristab: üldine jõuvastupidavus, spetsiaalne jõuvastupidavus, varuvõimsuse Zwift rasva kadu ja distantsjõu vastupidavus. Üldine vastupidavuse vastupidavus on vundament kõigi muude jalgratturile vajalike tugevusomaduste arendamiseks. See on välja töötatud üldiste ettevalmistavate harjutuste ja teiste spordialade harjutuste abil.

Treeningmeetodid - ühtsed, muutlikud, kontroll- ja treenimiseta. Ettevalmistusperioodi esimene etapp tuleks pühendada ainult üldise jõutaluvuse arendamisele kuud, 24 õppetundi nädalas.

Kasutatakse reeglina. Allpool on toodud ligikaudne treeningplaan üldise jõutaluvuse arendamiseks. Soojendus Jalgpalli mängimine, korvpall, jooksmine, uisutamine.

Zwift rasva kadu

Järgnevatel treeningutel ei tohiks aluseks võtta seeria hüpete arv, vaid pidevalt jätkuvate hüpete aeg. Soovitav on neid vaheldumisi kasutada kiiruse harjutustega sörkjooksu hakkimise või jalgrattamasina harjutuste näol, samuti lõdvestuse, paindlikkuse, lihaste venitamise ja hingamise harjutustega.

Rattamasin, jooksmine, ujumine, välimängud. Pärast kuulist treeningut vastavalt ülaltoodud plaanile tuleks jätkata tööd tugevusomaduste arendamiseks samaaegselt kolmes suunas, s. Eriline jõutaluvus areneb spetsiaalsete ettevalmistavate harjutustega jalgrattal, võistlusharjutuste treeningvormid.

Jõutreening jalgratturile. Professionaalsete jalgratturite koolitamise tunnused

Spetsiaalse tugevuskindluse arendamiseks tuleks kasutada korduvaid, vahelduvaid, kontrollimeetodeid ja läbikukkumiseni treenimise meetodit. Etapi kestus on ,5 kuud. Spetsiaalse jõuvastupidavuse arendamiseks kasutatakse väikese ja keskmise raskusega jõuharjutusi samuti üldise arendamiseks.

Anname selle perioodi koolituste ligikaudse skeemi ja sisu.

Uus Mäng Cartoon Figaro Kass Palus Täistopitud Mänguasi Loomade Must Kass, Nuku 18cm

Üldine soojendus - kross, välimängud, suusad, uisud. Spetsiaalne soojendus on hüppeharjutuste sari minutit. Igas seerias on soovitatav kasutada võimalikult palju erinevaid hüppeid. Spetsiaalsete ettevalmistavate harjutuste vaheldumine ilma jalgrattata koos jalgratta põhiharjutustega ringmeetodil. Maksimaalne koormus seiskunud masinsäilitades samal ajal optimaalse kadentsi. Ühes ringis võib harjutuste arv olla suurem, iga harjutusringi tuleks ühe treeningu jooksul mitu korda korrata.

Jooksulint treeninguid, et oma siseruumides käivitada

Looduslikes tingimustes on soovitatav lisada treeningu põhiosa tõusule rattasõit, vaheldumisi laskumistega või perioodiliste suurte käiguvahetustega tasastel teelõikudel. Nende harjutuste sooritamisel tuleks jälgida järkjärgulisust mitte ainult nende vaheldumisi tervikuna, vaid ka igas harjutuses eraldi tööaja pikendamisel, käikude suurendamisel, tõusu järsusel ja pikkusel.

Varujõud vastupidavust loob vajaliku reservi distantsvõimsuse vastupidavuse arendamiseks, võimaldab jalgratturitel võistlustel kasutada kõrgemat käiku. See areneb spetsiaalselt ettevalmistatud rattaharjutuste ja võistlusharjutuste treeningvormide abil. Varuvõimekindluse arendamiseks tuleks kasutada korduvaid, vahelduvaid, kontrollimeetodeid ja läbikukkumiseni treenimise meetodit.

Selle väljatöötamine Zwift rasva kadu aega kuni poolteist kuud. Tutvustame selle perioodi treeningute kava ja sisu.

Muutke oma sõit videomänguks

Üld- ja spetsiaalne soojendus on sama, mis spetsiaalse tugevuskindluse arendamise tundides. Hüppeharjutuste kestus on sekundit kuni minutit.

  • Meeste salendav sargi sihtmark
  • Me saadame kaubad 3 tööpäeva jooksul pärast teie makse on lõpetatud.

Kõiki põhiosa harjutusi tuleks korrata ühes tunnis vastavalt ringtreeningu meetodile. Töövõime taastamiseks ja treeningprotsessi efektiivsuse suurendamiseks pärast kangiga harjutamist, eriti kui need viidi läbi maksimaalse sagedusega, on lisatud lühiajalised kiirendused rattapuldil ja põhiharjutuste vahel - venitus- lõdvestusharjutused.

Zwift rasva kadu

Distantsjõu vastupidavus areneb võistleva pedaalimissagedusega sõites distantsi läbimiseks vajaliku aja jooksul, käikude või kaalu suurenemisega ning spetsiaalsete ettevalmistavate harjutuste sooritamisel.

Teine suund tugevuse kvaliteedi arengus - maksimaalne tugevus väljendatuna absoluutsetes ja suhtelistes ühikutes. Seda jõudu arendatakse maksimaalsete ja suurte raskustega jõuharjutuste abil. Põhiprintsiip maksimaalse tugevuse arendamise meetodi aluseks. Maksimaalse jõu arendamiseks võib soovitada järgmisi harjutusi: 1. Suure Slimming omatehtud kiibid rinnale võtmine - lähenemist.

Vajutage raskekaalust raskust - komplekti. Kükid ja poolkükid, millel on raskusega õlgadel suur kaal - lähenemist kükkimaksimaalse kaaluga - lähenemist kükki. Vajutage latti ühe või kahe jalaga, mis asuvad tagaküljel kasutatakse masinat. Lati üles tõmbamine - katset kuni ebaõnnestumiseni. Raskete raskustega kangide rida selja Zwift rasva kadu sirgete kätega vööni sirgetel jalgadel seistes - 5—8 lähenemist. Tõstke sokkidele, mille õlgadel on suur ja Zwift rasva kadu kaal - lähenemist korda.

Kükitades kang õlgadel - katset ebaõnnestumiseks. Kükitamine ühel jalal "püstol" - katset ebaõnnestumiseks. Võimlemisseina riputusest, jalgade painutamine raskustega ja ilma - katset ebaõnnestumiseks. Kuna oleme testinud ainult beetaversiooni ja ühte lühikest kursust; on veel vara programmi täielikku arvustust teha.

Kuidas kasutada kaalumõõtmist võimsusmõõturit

Kuid ma arvan, et Zwift võiks olla suurepärane vahend neile, kes elame kohtades, kus meil pole luksust kogu talve väljas sõita. See on hea viis ka mingisuguse rühmasõidu saamiseks. Kui teil ja kõigil teie tavalistel ratsasõpradel on Zwift, võite kohtuda ja praktiliselt sõita. Ja vestlusfunktsiooni abil saate isegi juttu prügikasti viia - mõelge, et World of Warcraft kohtub siseruumides jalgrattasõiduga.

Zwift rasva kadu

Mis suurus ei sobi mulle? Me soovitame teil vaadata meie suurus soovitust tabel allpool ja meie toote suurus skeem, kui teil on normaalne näitaja. Ma olen edasimüüja ,ma tahaksin osta mitu tükki oma toote, mida on hulgi hind? Tere,täname oma uurimise, kui te soovite osta suures koguses, saatke palun e-posti, meile, me anname teile parima hinnaga, tänan! Pärast saate anda esemete tothe logistika ettevõte,palun saatke meile jälgimise numbri.

Zwift rasva kadu

Niipea, kui me seda saada punkte,me remont või vahetada need ASAP Tagasiside Teie rahulolu ja positiivne tagasiside on meile väga oluline. Palun jätke positiivset tagasisidet ja 5 tähte, kui sa oled rahul meie üksused ja teenuseid. Kui teil on mingeid probleeme meie kaubad või teenused,palun võtke meiega ühendust enne seda, kui jätate negatiivse tagasiside.

Me teeme oma parima, et lahendada kõik probleemid ja annab teile parim klienditeenindus.