Kas teie keha poletab rasva magama, 17 üllatavat viisi une kaalust alla võtmiseks

Joogi valmistamiseks Blitz kokku üks kurk, kamp või petersell või cilantro, sidrunimahl, 1 spl riivitud ingverit ja aloe vera mahla ning ½ tassi vett. Ajakirjas avaldatud ajakirja järgi Rahvusvaheline sporditoitumise ajakiri , nauditi resistentsusharjutusi teinud katsealustel ainevahetuse kiirust puhkeolekus keskmiselt 16 tundi pärast treeningut. Lisage häid rasvu ja vähendage ebatervislikke rasvu. Keha töötleb tavaliselt väikestes kogustes toitu hästi, nii et vähem jääke muundatakse rasvaks. Kui treenides ei nähta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tõstetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujärgseks taastumiseks.

Kas võtate rasva tõkestavaid tablette? Magad fooliumülikonnas? Kas olete hüpnotiseeritud?

Harjutus Võite põletada rasva ja süüa süsivesikuid. Peate lihtsalt mõistma, kuidas rasv koguneb ja mida saate selle ära põletamiseks teha.

Kas saate rasva põletada ja ikkagi süsivesikuid süüa?

Hea toitumiskava ei tohiks jätta tervislikke süsivesikuid. Rasvapõletuse hõlbustamiseks kasutage nii kalorite loendamist kui ka liikumist, nautides samal ajal täisteratooteid, puu- ja köögivilju. Kuidas lagundada rasva maksas tasakaal Rasva põletamise võti on kalorite tasakaalu kaudu. Pole tähtis, mida sa sööd - süsivesikud, valk või rasv - see kõik sisaldab kaloreid.

Söö kodujuustu. Shutterstock Toidu täielik vältimine enne magamaminekut võib teie kehakaalu langetamise eesmärkide saavutamiseks halb olla. Esiteks teeb mühiseva kõhuga magama minek raskeks uinumise.

Kui sööd rohkem kaloreid kui keha vajab, hoiab keha neid rasvana. Rasva põletamine tähendab vähem kalorite söömist, kui keha kasutab. Kui tarbite vähem kui keha vajab, on teie ainevahetus energia saamiseks sunnitud pöörduma rasvavarude poole.

abang sedarah dari musdihab Agus muda-reuneum

Kalorite defitsiidi saavutamine tähendab vähem söömist ja Kas teie keha poletab rasva magama liikumist. Rasva põletamine söömisega Üks kilo rasva sisaldab kalorit. Kaalu vähendamiseks ühe naela võrra nädalas peate saavutama kalorite defitsiidi kalorit päevas.

Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Sõltumata sellest, mida te sööte, süsivesikuid või mitte, tähendab päevase kalorite puudujäägi saavutamine rasvade põletamist. Vähendage kaloreid, süües väiksemaid osi ja asendades madala kalorsusega toidud suurema kalorsusega toiduga.

Mis poleb rasva maos

Kalorite registreerimiseks pidage toidupäevikut, mis kinnitab, et te ei söö liiga palju. Faktoorimine süsivesikutes Parim süsivesikute tüüp, mida oma dieeti lisada, on täistera. Kui sööte töödeldud süsivesikuid, mis on täis rafineeritud suhkrut ja töödeldud teravilju, mõjutab see teie veresuhkrut suuresti.

Klaasitäis seda jooki enne magamaminekut võib teie rasva meeletult kiiresti põletada

Seda tüüpi toidud tõstavad teie veresuhkru taset drastiliselt. Kui teie vere glükoosisisaldus on kõrge ja see järsku langeb, on teil suurem tõenäosus, et teil tekib varem nälg.

  1. Kuidas põletada liigset rasva ja püsida tervena: 12 sammu (fotodega) - Vihjeid -
  2. Viide Oleme kõik võidelnud ühel või teisel ajal kerge ülekaaluga.
  3. Hoiatus Kiire kaalulangusrežiim lubades kiireid ja muljetavaldavaid tulemusi, on väga atraktiivne, kuid see ei ole tervisele kasulik.
  4. Kuigi magamine nõuab palju vähem energiat kui enamik päevaseid tegevusi, on see siiski aktiivne periood meie aju ja teatud muude keha funktsioonide jaoks.
  5. 26 asja, mida enne magamaminekut kaalust alla võtta - Kaalukaotus
  6. Mis on teie rasva poletusvoond
  7. 17 üllatavat viisi une kaalust alla võtmiseks - Kaalukaotus

Lisaks kutsub kõrge vere glükoosisisaldus teie keha vabastama suures koguses insuliini. Insuliin on hormoon, mida teie keha kasutab glükoosi liikumiseks verest rakkudesse.

Kuidas teie keha magamise ajal kaloreid kasutab

Samuti pärsib see rasva mobiliseerimist kasutamiseks, mis muudab teie rasva põletamise jõupingutused kehtetuks. Valige terved süsivesikute allikad, näiteks kiudainerikkad, Kas teie keha poletab rasva magama puuviljad, köögiviljad ja kaunviljad. Need süsivesikud tõstavad teie vere glükoosisisaldust aeglaselt ja kindlalt, vähendades nälga.

Harjutus Harjutus on rasvade põletamiseks hädavajalik.

Burn Fat menuu

Harjutus põletab kaloreid, mis lähevad arvesse teie kaloridefitsiiti. Treeningu ajal kasutab teie keha rasva, et säilitada teie tegevuseks vajalikku energiat.

Kuidas lagundada rasva maksas

Kui treenite kauem kui 40 minutit, läheb keha glükoosi kasutamisel peamise kütuseallikana rasva poole. Seetõttu peate rasvapõletuse optimeerimiseks osalema aeroobses treeningus vähemalt 40 minutit. Lisage oma programmi vastupanutreening, mis suurendab kehamassi ja tõstab ainevahetust. Viimased Artiklid.