Kui kiiresti Hiit poleb rasva

Jooga, venitamine, vahuga rullimine, kerge kardio või mõni muu verevarustust suurendav ja ringluses olevaid abivajavaid tegevusi aitab taastumist aidata see tähendab, et teleri ees mahajäämine ei lähe arvesse. Niisiis, te kulutate rohkem energiat, kui puhkate tundide jooksul pärast treenimist, rohkem kui LISS-i kardio. Ikka vähemalt 1 h järjepanu. Võtsid juba hantlid kätte või kangi turjale? Täna on lihased valusad ja mina arvasin, et olen treenitud küll. Youtube pakub ka mitmeid hiit harjutusi.

6 põhjust, miks naised peaksid raskusi tõstma

Viis kardiotreeningu kohta käivat müüti, mida uskuda ei maksa Liigume. Selle kohta on liikvel aga väga palju müüte, Women´s Health toob välja viis levinumat neist ning annab omapoolsed selgitused asjale.

Suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT 8 eelised Suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT 8 eelised Kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT kirjeldab iga treeningut, mis vaheldumisi toimub intensiivse treeningu ja väiksema intensiivsusega treeningu või isegi täieliku puhkeaja vahel.

Kardiotreening kulutab tõepoolest kaloreid, kuid rasva kõrval põletab see ka lihasmassi. Sestap tuleks püsiva muutuse Rasva poletamine jahutusvest lisaks kardiotreeningule teha ka jõutrenni.

Kui kiiresti Hiit poleb rasva

See soodustab lihasmassi kasvu, mis omakorda kiirendab ainevahetust ja aitab põletada rohkem rasva ka treeningute vaheajal. Kui on soov kaloreid põletada, Kui kiiresti Hiit poleb rasva kasu igasugusest liigutamisest — selleks ei ole oluline ilmtingimata tund aega treenida. Küll aga peaks jälgima, kui efektiivselt sa kaloreid põletad.

Täna teen seda joostes: mingi maa või aeg täie poweriga ja siis sörk ja jälle Selle efektiivsus on rasvade järelpõlemine. Youtube pakub ka mitmeid hiit harjutusi.

Näiteks HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening kiirendab ainevahetust ning aitab põletada rasva veel kuni 38 tunni jooksul pärast trenni. Kui eelistad lihtsat kardiotrenni, siis ei ole ka põhjust muretseda: Ameerika südameühingu andmetel võrdub kolm minutilist kõrge intensiivsusega kardiotrenni viie minutilise mõõduka trenniga.

Kui kiiresti Hiit poleb rasva

Ka vaid kümme minutit kõrge intensiivsusega treeningut on kasulik. Võib ju arvata, et kui organismis pole vabalt saada toidust saadud kaloreid, mida treeningu ajal energiaks kulutada, võtab ta kasutusele rasvavarud, kuid uuringute andmeil ei vasta see tõele.

Kui kiiresti Hiit poleb rasva

Sestap võta enne kardiotreeningut kasvõi midagi pisikest, sest täiesti tühjaga kõhuga ei tasu treenida. Kui treenid madalama intensiivsusega ehk pulsisagedusel, mida nimetatakse rasvapõletustsooniks, põletad sa tõesti valdavalt rasvu.

Kui kiiresti Hiit poleb rasva

Kuid kokkuvõtteks on oluline pigem see, kui palju kaloreid sa kokku põletad. Joostes põletad 30 minutiga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt, kõndides aga sama ajaga umbes kalorit ehk kalorit rasvade arvelt. Ehk siis: suurema intensiivsusega treenides on võimalik rohkem rasva põletada. Kui sa just ei tee ülesmäge sprinte või ei kasuta ratta puhul sellist käiku, kus pead pedaalide sõtkumiseks tõsist jõudu rakendama, ei ole su treeningul ilmselt eriti lihast kasvatavat toimet ja seepärast peaksid sa lisaks tegema jõutrenni.

7 Minute Full Body HIIT Workout At Home🔥 No Equipment Intense Workout

Kükid, jõutõmbed ja väljaasted on need, mis aitavad sul treenida jala- ja tuharalihaseid. Lisaks teeb jõutreening sinust parema jooksja ja rattasõitja.

  1. Suure Intensiivsusega Intervalltreeningu (HIIT) 8 Eelised | Sobivus
  2. Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta.
  3. OU kaalulangus