Rasva poletamine eelarvele,

Selle ideaalkaalu leidmine ja selle säilitamine on enamiku poksijate ja nende käitlejate peamine väljakutse. Iga päev peaksite pidama arvestust selle kohta, mida sööte, millal ja kui palju kaloreid sööte.

Tervislikud rasvad, mida saate tarbida 10 toitu, mis sisaldavad palju küllastunud rasvu, peate tervislikuks muutmiseks söömist piirama Suure koguse küllastunud rasvade sisaldus toidus võib põhjustada südamehaigusi ja insuldi.

Kuidas luua kaalulangus valjakutse sopradega

WHO andmetel nõuab südame isheemiatõbi ja insult rohkem kui 14,1 miljonit inimelu aastas 1. Kuid te ei tohiks täielikult vältida küllastunud rasvu. Põhimõtteliselt peate piirama küllastunud rasvade tarbimist. Lugege seda postitust, et teada saada umbes 10 küllastunud rasva sisaldavat toitu, toitumissoovitusi ja parimaid asendajaid.

11 parimat kavitatsioonimasinat: rasvade põletamine ja keha kujundamine - Nahahooldus -

Kuid kõigepealt andke meile teada, mis on küllastunud rasv ja kuidas see teie tervist mõjutab. Pühkige üles! Mis on küllastunud rasvad? Küllastunud rasvad on rasvad toidud, mis on toatemperatuuril tahked. Üksiksidemete olemasolu tõttu - erinevalt monoküllastumata üks kaksikside ja polüküllastumata mitu kaksiksidet rasvadest - on küllastunud rasvade sulamistemperatuur kõrgem.

OPTAVIA kaalulangus keskmine

Loomsed rasvad, koor ja juust on mõned näited küllastunud rasvade toitudest 3. Niisiis, kuidas küllastunud rasv mõjutab teie tervist?

Youtube Youtube1, 2 Mõne kasutamise järel võite hakata nähtavaid tulemusi nägema. Kuid see erineb inimeseti ja sõltub ka sellest, kuidas rasva kadu säilitada. Siin on mõned kindlad näpunäited, kuidas kaalukaotust pärast mitteinvasiivse kehakaalu langetamise ravi läbida. Kuidas säilitada kaalulangus pärast kavitatsioonravi Joo iga päev vähemalt 8 klaasi või liitrit vett.

Uurige allpool olevast jaotisest. Kuidas küllastunud rasvad teie tervist mõjutavad? Küllastunud rasvad mõjutavad keha, suurendades halva või LDL-kolesterooli sisaldust selles.

Kuidas küllastunud rasvad teie tervist mõjutavad?

Selleni viib burgerite, pitsa, liiga palju võid, loomset rasva jms küllastunud rasvade kõrge sisaldus. LDL-kolesterool ladestub arterite seintele, takistades seeläbi vere vaba liikumist südamest ja kehaosadesse. Kui Rasva poletamine eelarvele taset ei kontrollita, võib see põhjustada ummistunud arteri, mis võib põhjustada südameataki.

Rasva poletamine eelarvele et näete, küllastunud rasvad on kasulikud vaid väikestes kogustes. Kas soovite teada, millistes toitudes on palju küllastunud rasvu?

Kerige alla.

Mis on küllastunud rasvad?

Majonees Shutterstock Küllastunud rasv g - 12 g; 1 supilusikatäis 14 g - 1,6 g; 1 teelusikatäis 5 g - 0,36 g Kes ei armasta siidiselt siledat majoneesi salatites, võileibades ja mähistes! Sellel on maagiline omadus muuta igav salat maitsvaks.

Fat poletid ilma toiduta

Kuid probleem on selles sisalduvate küllastunud rasvade kogus. Lisaks kipume kõik kreemja tekstuuri ja hea enesetunde tõttu seda üle tarbima. Parim viis selle tarbimiseks on valmistada madala kalorsusega oliiviõliga salatikaste, kasutada rasva poletamine eelarvele võileibades ja mähistes ning süüa seda mitte rohkem kui 2 supilusikatäit päevas. Või Küllastunud rasv g - 51 g; 1 supilusikatäis 14,2 g - 7 g; 1 teelusikatäis 4,7 g - 2 g Või lõhnab ja maitseb nii suurepäraselt, et seda on peaaegu võimatu meie elust välja jätta.

Mlay RF Face Lifting iluhooldusseade

Aga siin on asi. Kui vaadata või küllastunud rasvasisaldust, on see majoneesist palju kõrgem. Sellepärast peate tarbima nii vähem võid kui võimalik.

Või päevas tl võid. Loomsed rasvad Shutterstock Küllastunud rasv g - 39 g; Tl 14 g - 4,55 g; Tl 4 g - 2 g Liha tilgutamine, seapekk, kanarasv, pardirasv, hanerasv ja lambarasv on kõik loomsed rasvad, mis ilmselt viivad iga roa maitse jagatis järgmisele tasemele. Ja kui te pole piisavalt ettevaatlik, on sellel täielik potentsiaal viia teid ülemisele tasandile kui teate, mida ma mõtlen!

Ma tean, et see maitseb hästi, aga miks mitte leida asendajat, mis oleks küllastunud rasvades vähem ja tervisele kasulik? Kasutage ülalmainitud loomsete rasvade asemel taimeõlisid ja omatehtud ghee.

Juust Küllastunud rasv g - 21 g; 1 kuupmeetri toll 17 g - 3,6 g; 1 viil 1 oz - 6 g Juustu on lihtne üle tarbida. Eriti kui seda saab leivaga, salatites, kastmisena, praadituna või lihtsalt näksides. Kuigi juustul on palju kasulikke toiteväärtusi, võib selle ületarbimine ohustada teie südame tervist.

Ainult viilu juustu saate poole päevasest soovitatavast küllastunud rasva kogusest! Mõelge nüüd pitsades ja burgerites kasutatava juustu kogusele.

Südame vormis hoidmiseks libistage päevas tarbitud juustukogust ja treenige regulaarselt. Vahukoor Shutterstock Küllastunud rasv g - 23 g; 1 supilusikatäis 15 g - 3 g; Tl 5 g - 0,36 g Ahh, see peab olema sinu jaoks karm nimekiri!

Kõik maitsev on selles nimekirjas. Aga hei! Mõnikord on parem kuulda kibedat tõde ja ennast parandada, kui hiljem kahetseda. Paljude armastatud vahukoorel on kõrge küllastunud rasvade sisaldus ja rasva poletamine eelarvele võib panna teid kiiresti kaalus juurde võtma.

Tarbige vahukoore asemel rasva poletamine eelarvele või vältige seda, et teie tervis ei läheks lõunasse. Lisaks sisaldab töödeldud liha loomset rasva, mis asetab need ebatervislikuma poole ka siis, kui seda tarbitakse regulaarselt liigsetes kogustes.

Töödeldud liha asemel valgu saamiseks tarbige seeni, keedetud läätsesid, tofut, ube ja tailiha, näiteks kanarinda.

Rasva poletamine siirup

Brasiilia pähklid Shutterstock Küllastunud rasv g - 15,1 g; 1 tass g - 20,1 g; 1 untsi 28 g - 4,2 g Brasiilia pähklites on kõige rohkem küllastunud rasvu.

Ehkki neil on head toiteväärtused, saate neid lihtsalt liiga palju tarbida, kuna need maitsevad võiselt ja maitsvalt. Tarbige muid tervislikumaid pähkleid, nagu mandlid, kreeka pähklid, makadaamia, männipähklid ja pistaatsiad. Tarbige neid pähkleid kindlasti vaid käputäis päevas. Kuivatatud ja magustatud kookospähkel Küllastunud rasv g - 57 rasva poletamine eelarvele 1 tass 93 g - 29 g; 1 untsi 28 g - 16 g Kas soovite oma smuutikausi üleval rikkaliku koguse kuivatatud ja magustatud kookoselaastudega?

Või on teil regulaarselt maitsvaid maiustusi, mis on valmistatud kuivatatud kookospähklist?

  • Tervislikud rasvad, mida saate tarbida 10 toitu, mis sisaldavad palju küllastunud rasvu, peate tervislikuks muutmiseks söömist piirama Suure koguse küllastunud rasvade sisaldus toidus võib põhjustada südamehaigusi ja insuldi.
  • Keharava kaotamiel on terviele palju eelieid.

Noh, kuivatatud kookos ei pruugi olla nii tervislik kui õrn kookos või isegi kookosõli. Eriti seetõttu, et see sisaldab suures koguses küllastunud rasva. Kehas küllastunud rasvade ülekoormuse vältimiseks võite tarbida umbes supilusikatäit kuivatatud kookospähklit üks või kaks korda nädalas.

PAISUNUD EELARVE? KUIDAS RASVA KäRPIDA - FINANTSID -

Me kõik ihaldame praetud, krõmpsuvat, mõnusat toitu. Kuid probleem tekib siis, kui valmistate neile hommiku- lõuna- õhtusöögi ja suupisteid!

  • Organisatsioonid pole üks-ühele nagu inimkehad, aga metafoorid on praktikas väga kasulikud.
  • Veri ja higi spordisaalis säästavad teid ringis Poksis on igal poksijal ideaalne võitlusraskus - kaal, mis tagab parima kiiruse ja jõu tasakaalu.

Praetud toidud on tuntud kõrge küllastunud ja transrasvade sisalduse ning tervisele avaldatava halva mõju poolest. Praetud toidud, nagu friikartulid, friikartulid, praetud kana ja taignas praetud toidud, pole üldse tervislikud ja neid tuleks vältida. Kui teil on isu, tehke süütust madalas praetud toidud ja kasutage oliiviõli, et muuta need rasva poletamine eelarvele ja ülimaitsvaks.

Kirjutage oma ülevaade

Kook Küllastunud rasv g - g; 1 kook 1 kg - 62 g; 1 tükk 14 g - 6 g See on minu kõige hullem õudusunenägu! Koogid ja saiakesed võivad kohest meeleolu tõsta, kuid on ka LDL-i ehk halva kolesterooli taseme tõstjad.

Kaalulangus parast 49

Muidugi, kui teil on neid üks või kaks korda kuus ja järgite head eluviisi, pole teie süda ohus. Kuid kui olete istuv ja sööte väga tihti koogitükki, olete hädas.

Honey Bedtime Kaalulangus

Piirake oma kooki, eriti neid, mille peal on glasuur. Võimaluse korral tehke kodus kookidest tervislikum versioon, kasutades madala kalorsusega tumepruuni suhkrut, mitmeviljajahu ja looduslikke magusaineid nagu mesi.

Niisiis, sellest loendist on üsna selge, et peate olema ettevaatlik, kui tarbite toite, mis üldiselt teate, et see pole nii tervislik. Ja siin tuleb pildile portsjonite juhtimine. Nüüd on ka teisi rasvaseid toite, mis on teile tegelikult kasulikud.

Põletage kiiresti rasva - Vihjeid -

Neil on üks või mitu kaksiksidet ja need on toatemperatuuril enamasti vedelad. Vaadake järgmist jaotist, et teada saada, milliseid tervislikke rasvu saate tarbida.

Tervislikud rasvad, mida saate tarbida Siin on loetelu tervislikest rasvadest, mis on teie tervisele kasulikud: Kalaõli.