Poletada rasva ule abs

Absoluut lame kõht on hästi võimalik toonida ilma kuue pakendita. Kui teil on vaja raskemaid harjutusi, kaaluge treeningu palli saamist või proovige mõnda neist arenenud abi harjutustest.

Püsiseisundi treening pole rasva põletamisel kõige tõhusam, selgitab New South Walesi ülikooli arstiteaduskonna Stephen Boucher See on hea uudis, sest ainuüksi minutine hüppenööriga hüppamine võib olla kohutavalt igav, isegi kui see on teie liigestele veidi sõbralikum kui jooksmine, kuna mõlemad jalad maandumisel löögi neelavad.

Intervalltreeningud Kasutage hüppenööri, mis aitab teil üleliigset rasva ära põletada ja paljastada kõhulihased, lisades selle intervalltreeninguringi, mis vaheldub lühikese suure intensiivsusega hüppenööride ja ab-harjutustega. Intervallid soovitavad teie kehal teha luustiku kohandusi, mis suurendavad rasva kaotamise kiirust, et paljastada õhukesed kõhulihased.

poletada rasva ule abs

Spetsiifilised ab-harjutused lihvivad ab-lihaseid, et aidata teil funktsioneerimist ja ergutada kontuurse väljanägemist, kui olete lisarasva kaotanud. Selle treeningu sooritamiseks tehke hüppenööriga segmendid 30 kuni 60 sekundit.

Puhake piisavalt, et asukohta muuta, et saaksite teha ab-harjutust.

  • 3 viisi ebaühtlase kõhulihase parandamiseks - Kõhulihaste Harjutused
  • BodyRock Fat Burn Challenge Day 2

Korrake kogu vooluringi kaks korda, et mahtuda kiiresse minutilisse treeningusse. Enne alustamist soojendage 3 kuni 5 minutit. Tehke näiteks kolm kuni neli 30 sekundilist ringi, hõlpsalt köiega hüppamine, kõrged põlvetõsted ja plangupositsioon.

Kuidas kiiresti saada kuus pakki

Samm 1 Hüppenöör põhilise põrgatusastmega. Lihtsalt vabastage köis mõlema jalaga, kuid hoidke maapinna lähedal. Piisava südamiku tugevuse korral on võimalik üle minna sirgetelt plankudelt sellistele, mis tugevdavad korraga ühte külge.

poletada rasva ule abs

Vajutage oma keha üks käsivarre külg maapinnale ja tõstke üles nii, et ühe jala ja ühe käsivarre ja jala külg asetseksid maas ja ülejäänud keha oleks õhus. Selles asendis tasakaalustamine on suurepärane ühepoolne põhiharjutus.

Teie abs treeningu sagedus

Tasakaalustamiseks võite oma vaba käe toetada ülespoole suunatud puusale. Proovige seda kõigepealt paar sekundit hoida, liikudes kuni 30 sekundit või paar minutit, kuna teie põhiline tugevus aja jooksul paraneb.

See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel. Paljud meist on ilmselt teinud lugematuid ab harjutusi, et saada lame abs, kuid näevad väga vähe edu. On raske uskuda, et üks kehaosa võib paljudele meist põhjustada nii palju ahistust, kuid see on lihtsalt sellepärast, et me ei saa alati kontrollida, kuidas meie kehad reageerivad kehalisele ja toitumisele.

Külgplangu intensiivsemaks versiooniks on 'tuuleveski' sirge plangu abil ülespoole tõstmine, tõstes ühe külje õhku, tagastades selle maapinnale ja vahetades külgi. Ühe käega rinnakorvi vajutamiseks tõstke hantel ühe käega õhku, lamades samal ajal pingil, jalad maas.

Kasutage kindlasti väiksemat kaalu kui tavalise rinnapressi puhul, sest liiga suur kaal võib põhjustada käe andmist ja kukkumist ühele või teisele küljele.

Saada sõbrale

Alustage 3 seeriat kordusega, mille vahele jääks 1 minut pikkune puhkus. Pallofressid hõlmavad seotud kaabli tõmbamist oma keskmise rindkere piirkonna poole, hoides käepidet külgsuunas, samas kui ühe käega rida saab teha sõudmismasinal, tõmmates ühe käega käepidet keha poole. Proovige teha 3 komplekti 10 kuni 15 kordust 1-minutilise puhkeajaga. Kui saate hea vormiga rohkem kordusi teha, peaksite seda tegema. Nende harjutuste jaoks on oluline hoida käed liikumise pikendatud osas täielikult sirged, küünarnukid lukustamata ja tõmmata siis kaablit küünarnuki lihtsa painutusega sisse.

poletada rasva ule abs

Kui treenite selle harjutuse kordusi ja kaalu, hakkate oma südames põletust tundma. Reklaam Meetod 2 3-st: Ebaühtlase kõhulihase põhjuse leidmine üks Vaadake peeglist, kas teie kõhulihased on astmelised.

See on toitumises

Astmelised kõhulihased tunduvad valesti joondatud, kusjuures ühe poole nähtavad lihased asuvad teiste kohal. Sellistel juhtudel, kus teie ab-lihased on ebaühtlaselt paigutatud, saate teha väga vähe. Lihaste üldine kuju ja asend, nagu ka paljud teised keha aspektid, on määratud teie geneetilise koodiga ja seda ei saa muuta. Kuigi see pole eriti levinud, leidub seda geneetilist mustrit kogu maailmas.

Kasside Päästmine Kuidas kiiresti saada kuus pakki Kõikjal, kes pöördub, lubab keegi järgmist saladust 6 paki abs. Kuigi 6-pakendit pole võimalik üleöö saada, võivad regulaarsed treeningud ja tervislik toitumine aidata teil kiiret rada saavutada. Arendage ab-treeningu rutiin koos mitmesuguste harjutustega, nagu krõbinad ja plangud.

Kui teie ülemised kõhulihased tunduvad korras, kuid alumised kõhulihased tunduvad välja paistvat, võib teil olla probleeme kehahoia või rasva jaotusega.

Kogu kontseptsioon näib lihtne, kuid selle rakendamiseks ja sellest kinnipidamiseks on vaja suurt distsipliini. Kuue paki saamiseks vajate palju pühendumist, natuke kannatlikkust ja teatavat laadi rutiini, kuid tulemused on seda aega väärt.

Fresh articles

Üks asi, mida meeles pidada, on see, et absoluut on hästi võimalik toonida, kuid need ei näita, kas nende kohal on rasvakiht. Täpselt öeldes on võimalik abs toonimine ilma, et kuut pakki oleks näidatud. Tõsi, abs-harjutused aitavad jõudu suurendada ja võivad teie abs-d tasandada, kuid te ei näe kuut pakki kunagi, kui seal on rasvakiht.

Saladus on siis see, et tuleb saada kuus pakki abs.

  • KAS HüPPENööR TööTAB ABS? - TERVIS -
  • Jamie Oliver Slimming Retseptid

Kui soovite oma abs-tooni tooni ja kuut pakki näidata, peate põletama rasva ja ehitama lihaseid.