Rasva kaotuse pikaajaline, Dukani dieet on praegu kuumim rasvade kaotamise dieet maailmas.

Siin on peamised punktid, mida peaksite meeles pidama. Kuna mahlakiiresti võib potentsiaalselt teie ainevahetust aeglustada, võib pärast puhastuse lõpetamist olla kergem kaalus juurde võtta. Kate Middleton järgib väidetavalt seda rasvade kaotamise dieeti, kui ta valmistub oma kuninglikeks pulmadeks.

Miks jõuülekanne rasva kaotuse jaoks?

Üldised pressid Kopsud Liitharjutuste vastand on isolatsiooniharjutused, milles kasutate peamiselt ühte liigese- ja lihasrühma. Näiteks biitsepsi lokid hõlmavad ainult küünarliigendit ja biitsepsi lihaseid.

Tervislik rasva kadu Võite kasutada mahlakiirgust detokteeriva dieedina või lühiajalise kehakaalu langetamiseks, kuid lõppkokkuvõttes ei too mahlapaak kaasa tervislikku rasva kadu. Suur osa kaalust, mille mahlakiirelt kaotate, on veemass ja taastub kiiresti, kui jätkate oma tavapäraseid toitumisharjumusi. Hoiduge hullumeelsetest dieetidest, mis lubavad ebareaalseid tulemusi - kui võite kaotada 10 naela. Enne mis tahes tüüpi mahlakiirituse või võõrutusdieedi alustamist pidage nõu oma arstiga.

Miks ühendharjutused toetavad rasvade kaotust paremini Kujutage ette, kui palju vaeva on vaja vasika tõstmiseks versus kaalutud kükitamine ja te juba teate, et liitharjutused nõuavad rohkem oomph sooritama kui isolatsiooni liigub.

Aga kuidas see täpsemalt tähendab suuremaid rasva kadu tulemusi? Mõnes mõttes.

Kaalulangus ei soo tervislikku

Kui teete harjutusi, mis hõlmavad korraga mitut lihasrühma ja liigest, koormate rohkem oma närvisüsteemi, mis peab koordineerima teie lihaste aktiveerimist ja liikumist, ning südame-veresoonkonna süsteemi, mis peab teie töötavatele Kaalulanguse peatamine rohkem verd edastama, Chesworth ütleb.

Selle suurema nõudluse tõttu stimuleerivad liitharjutused suuremat kohanemist, mis tähendab, et saate kiiremini vormi.

Lihtne kaalulangus soogi ideed

Teie kehale pandud suure nõudlusega liitharjutuste veel üks tulemus? Kuna te kasutate rohkem lihaseid ja kulutate rohkem kaloreid, tehes paar komplekti kükke kui paar komplekti külgsuunalist tõusu, keskendudes treeningutele liitharjutustele, tähendab see, et saate jõusaalis rohkem raha. Tõhusamad treeningud tähendavad suuremat üldist kalorite põletamist - ja vähem aega selleks vaja.

Anti Inflammatory Diet 101 - How to Reduce Inflammation Naturally

Lisaks lühiajalises perspektiivis rohkemate kalorite põletamisele on "näidatud, et liitharjutused suurendavad tugevust ja lihaste hüpertroofiat ehk lihasmassi kiiremini kui isoleerimisharjutused," ütleb Wickham. Mäletate, mida Chesworth ütles lihaskoe kohta, mis põletas puhkeseisundis rohkem kaloreid kui keharasv?

Mahla kiirused

Mida rohkem lihaseid liitharjutuste abil kasvatate, seda rohkem ja rohkem kaloreid teie keha automaatselt iga päev läbi põleb, ütleb Wickham. Aja jooksul muudab see kiirem ainevahetus märkimisväärse erinevuse teie keharasva eraldamise ja selle hoidmise võimekuses.

Kaalulangus upto 30kg

Kuidas kombineeritud harjutusi maksimaalselt Rasva kaotuse pikaajaline kasutada Müüdud ühendharjutuste lühikese ja pikaajalise kasu kohta kaalulangetamisel? Alustage sellest, et võtate aega Rasva kaotuse pikaajaline kaheks või kolmeks jõutreeninguks nädalas, ütleb Chesworth.

Sealt veenduge, et teie treeningud keskenduksid ühendharjutustele. Täpsemalt, surmtõstukitel ja kükitustel - mida sageli peetakse kombineeritud harjutuste pühadeks graanuliteks - on sama eepiline mõju kehale, vastavalt Kui teil on jõutreeningutele kulutada umbes tund, soovitab Wickham keskenduda ühele kuni kolmele põhilisele liigutusele.

Atleetvõimlemine

Lihaste kasvu edendamiseks alustage kolme kuni nelja seeriaga, mis hõlmavad kuut kuni kümmet kordust, puhkate seeriate vahel minut või kaks. Siis saate puista käputäis isoleerimisharjutusi. Kui olete oma käigud löödud, hoidke seda järjekindlalt. Ehkki te ei pruugi oma vöökohas muutusi kohe näha, tasuvad teie pingutused ühendpikas perspektiivis end ära.