Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT, Parim viis rasva ja kehakaalu vähendamiseks - Toit

Sa ei tee seda. Kaaluge ja mõõtke toitu.

Kirjutasime juba sellest programmist, kuid otsustasime täna jääda igasse trenni eraldi, mis on väga efektiivne ka väljaspool kompleksi.

Atleetvõimlemine

Muide, programmi Combat us klasside üksikasjalikuks maalimiseks küsis üks meie lugejatest Julia. Oleme väga tänulikud, sest see on tõesti kasulik teave neile, kes ei plaani töötada vahemikus, kuid sooviksid proovida individuaalsed treeningud. Kui teil on huvitavaid näpunäiteid ja ettepanekuid, siis palun kirjutage need kommentaaridesse, meil on hea meel nende täitmise võimaluste üle. Kompleks Combat: Ultimate Warrior sisaldab 12 treeningut.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT

Igaüks teist saab esineda iseseisvalt. Vaatame neid õppetunde üksikasjalikumalt, eriti on need väga tõhusad Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT langetamiseks ja lihaste tugevdamiseks.

Üldiselt võib kogu treeningu jagada kolme rühma. Võitlus: kardiotreening võitlusspordi baasil Need harjutused sobivad neile, kes otsivad rasvapõletuseks mõeldud kardiotundi Võitlus 30 ~ Kick Start 30 minutit Võitlus 45 ~ Power Kata 45 minutit Võitlus 60 ~ Extreme Cardio Fighter 60 minutit Võitlus 30 ~ Live 30 minutit Võitlus 60 ~ Live 60 minutit Võitlus on tüüpiline intervallkardiotreening, mis põhineb võitluskunstide elemendid.

Kas kavatsete teha Jacki jaoks pulssi maksimaalsele tasemele podpiski, konksud ja löögid, löögilöögid ja käed. Iga treening koosneb lühikestest 5-minutilistest segmentidest.

Iga segment on pühendatud eraldi Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT komplektile.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT

Esiteks sooritate üksikud liikumised ja kogute need siis kokku. Kuna kogu liikumist korratakse mitu korda, tuleb need lihtsalt meelde jätta.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT

Nende kolme harjutuse erinevused ainult treeningu kestuses ja keerukuses. Vastavalt Võitlus 30 - kõige taskukohasem variant ja see kestab 30 minutit.

Treeningu igas segmendis on vaja 20 sekundit kõrge intensiivsusega kardiot, millele järgneb 10 sekundit puhata ja seejärel 20 sekundit kõrge intensiivsusega jõudu, millele järgneb 10 sekundit puhkust. See treening põletab rasva ja ehitab lihaseid.

Võitlus 60 - edasijõudnutele ja tund kestab 60 minutit. Samuti sisaldab programm kahte Live-stiilis programmi.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT

Fitnessi eksperimentaalsed Les millsi harjutused näitavad lava rühma praktikantide ees. Lühidalt südame võitluse eeliste kohta: intervalltreening, mis tähendab, et kulutate harjutuste ajal maksimaalselt kaloreid; šokihüppeid ei toimu, löögisagedus suureneb löökide ja jalgade kõikumiste arvelt; kestuse ja keerukuse osas on mitu võimalust; lühikesed pausid segmentide vahel võimaldavad teil taastuda; klassides on väga rõõmsameelne, lustlik muusika ja rütmilised liigutused.

Programm on mõeldud rasvade põletamiseks, kaalulangetamiseks, lihaste toonust andmiseks ja vastupidavuse suurendamiseks. Kui soovite vormi saada lühikese aja jooksul, on Body Attack just see, mida vajate. Programmis on ühendatud aeroobsed ja jõuharjutused.

Kardiovõitluse raskusaste on üle keskmise. Kuid asjad on nii muutuva tempo ja kiirusega, et saaksite kohandada selliseid harjutusi nagu algtase ja edasijõudnutele.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT

Tähelepanu: enne kui lähete kardiotreeningu Combat juurde, uurige kindlasti videot The Basics, kus treenerid selgitavad üksikasjalikult harjutuste sooritamise tehnikat. Mida täpsemini liigutusi teete, seda edukam on treening.

Toit Parim viis rasva ja kehakaalu vähendamiseks Kui olete harjutanud regulaarselt, kuid te ei kaota naela nii kiiresti kui soovite, kuulake: Teil võib tekkida vajadus mõelda oma sobivuse rutiinist ja dieedist. Nendest rasva lõhkamise nõuetest ekspertidelt saadakse teie ainevahetust ja annate teile tõsiseid tulemusi.

Les Mills: kõik programmid on edukaim fitness-treenerite meeskond Koolitus HIIT-i põhimõttel kõrge intensiivsusega intervalltreening Sobib neile, kes tahad põletada rasva ja tugevdada lihaseidja ei karda suuri koormusi. Kõik klassid on üles ehitatud kõrge intensiivsusega intervalltreeningute põhimõttel, mis tähendab, et annate endast parima.

Näiteks esimeses segmendis harjutate keskendudes nii õlgadele, tuharatele kui ka reitele.

Parim rasva poletamine jooksulmill HIIT